hlmod.hu https://hlmod.hu/ |
|
(Megoldva) debug log értelmezése https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=9&t=30128 |
Oldal: 1 / 2 |
Szerző: | jokypapa [ 2019.12.02. 20:02 ] |
Hozzászólás témája: | (Megoldva) debug log értelmezése |
Szép estét mindenkinek! Segítséget szeretnék kérni a debug értelmezéséhez. Nagyon szép és jó h van debug a szerveren, csak azt se tudom h a problémákat hol keressem. Vagy h mikor kihez kell fordulni vele. Például ezekkel a bugokkal mit tudok kezdeni? Amxmodx-es bugok vagy regamedll-es vagy metamod-os talán? Válaszokat előre is köszönöm!! Kód: ---------------------------------------------- |
Szerző: | theglorious [ 2019.12.03. 23:07 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Debug log értelmezése |
Ez inkább rehlds, de itt nem hiszem, hogy van aki meg tudja neked mondani, hogy mi is a gond. Frissítsd a fájlokat vagy válts vissza egy stabilra. |
Szerző: | jokypapa [ 2019.12.04. 08:49 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Debug log értelmezése |
Biztos h nem jól fogalmaztam meg a kérdést! Nem azt akarom h valami megmondja mi a baj, hanem h ezt a logot h kell értelmezni. Példáúl: Kód: #0 0xf2a0ca8a in BuyState::OnUpdate(CCSBot*) () from /home/steam5/cs_uj/./cstrike/dlls/cs.so Itt gondolom h a cs.so fagyott ki BuyState::OnUpdate(CCSBot*) ennél a résznél. Vagy: Kód: #0 0xf23a44d1 in amx_FindPublic () from /home/steam5/cs_uj/cstrike/addons/amxmodx/dlls/amxmodx_mm_i386.so Itt már viszont nekem nem egyértelmű h az amxmodx dobott hibát, vagy egy plugint (bár ezt ki tudom zárni), vagy ez a fájl (libc.so.6) nem jó. Igazából arra vonatkozna a kérdés hogy log alapján az amxmodx-nak írjak vagy a regamedll-nek stb... ? |
Szerző: | regener [ 2019.12.04. 10:37 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Debug log értelmezése |
A data/gamedata mappát törölni szoktad majd feltölteni a frisset mikor AMXX-et frissítesz? S persze a linuxosat kell felrakni, nem a windowsosat. Tippre ott lesz valami rossz cím valamelyik funkcióhoz. |
Szerző: | DeteCT0R [ 2019.12.04. 13:26 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Debug log értelmezése |
Ha ertelmezni akarod a logot akkor a forraskodokhoz kell nyulj. Mivel te debugoltad az egessz szerot keresd meg amxx forraskodjat vagy rehlds forraskodjat es nezd keresd meg benne a dolgokat. Kód: 0xf2a0ca8a in BuyState::OnUpdate(CCSBot*)igy random ezt a funkciot rehlds forraskodjaba kaptam. Az a random szam pedig memoria cim azthiszem (nemtuti de lehet). Biztos letezik ra valami program amivel megtudod nyitani a fajlt es belekeresni. (Hex editor vagy valami ilyesmi) Es ittvan a funkcio talan ebbe van a hiba talan nem Keresgelj a forraskodokba. ► Spoiler mutatása Kód: /cstrike/dlls/cs.soez a cs.so nem amxxhez tartozik ha joltudom rehlds-nel felul kell irni ezt is. A masik hiba pedig amxxtol van. |
Szerző: | jokypapa [ 2019.12.07. 07:00 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Debug log értelmezése |
regener írta: A data/gamedata mappát törölni szoktad majd feltölteni a frisset mikor AMXX-et frissítesz? S persze a linuxosat kell felrakni, nem a windowsosat. Tippre ott lesz valami rossz cím valamelyik funkcióhoz. Nulláról újrarakott szerver, szerintem ezt kizárhatjuk. De a biztonság kedvéért megcsináltam nem javult. DeteCT0R írta: igy random ezt a funkciot rehlds forraskodjaba kaptam. Az a random szam pedig memoria cim azthiszem (nemtuti de lehet). Biztos letezik ra valami program amivel megtudod nyitani a fajlt es belekeresni. (Hex editor vagy valami ilyesmi) ez a cs.so nem amxxhez tartozik ha joltudom rehlds-nel felul kell irni ezt is. A masik hiba pedig amxxtol van. Én is úgy tudom h az első egy szám egy memóriacím. Igen a cs.so-t is felül kell írni. Igazából most már csak egy hiba van ami többször jön, bár a legviccesebb az h ezzel a hibával kifagy kb. hatszor-hétszer utána úgy fut mint a kis angyal , a következő újraindításig. Kód: #0 0xf2315d31 in amx_Push () from /home/steam5/cs_uj/cstrike/addons/amxmodx/dlls/amxmodx_mm_i386.so Erre hibára ezt találtam, de ezt nem értem h mit akar azzal a résszel. https://forums.alliedmods.net/archive/index.php/t-260312.html Mondjuk az mókás lenne ha a amxmodx forráskódot (*.cpp meg ezeket a fájlok) kellene piszkálni, mert azt pl azt sem tudom h miként tudnám lefordítani Elindulok az amxmodx irányába... |
Szerző: | regener [ 2019.12.07. 10:53 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Debug log értelmezése |
AMXX verzió? Próbáltad a pluginokat (vagy a meta modulokat akár) kiszűrni hátha megvan melyik csinálja? |
Szerző: | DeteCT0R [ 2019.12.07. 16:48 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Debug log értelmezése |
Haat nemhiszem hogy neked az AMXX-el lesz gondod. Szerintem a geprol valamilyen csomag hianyzik ami kell amxx-nek vagy moduloknak De probalj meg egy forraskodot leforditani ha azzal is ugyan azt csinalja akkor ja ahol fut a szero talan ott a gond. https://wiki.alliedmods.net/Building_AMX_Mod_X Probalj meg egy regebbit es egy ujat is amit meg rendszer nem forditott le. |
Szerző: | jokypapa [ 2019.12.09. 10:56 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Debug log értelmezése |
Bocsánat h ilyen lassan válaszolok de egyszerűen nem jutok el addig h írjak. Ugye az eredeti felállás az, h adott egy szeró, régi modulokkal (2017-es, amxmodx 183 re) Mivel ehhez nincs support és ugye a "183-Re" is csak úgy meg lett annó csinálva, gondoltam felfrissítem a szeró motorokat úgy h mindet a nulláról újrarakok. Nyáron fel is telepítettem szépen ügyesen. Felment hozzá a rehlds reapi stb... a teljes pakk. Utána jegelve lett a dolog egy kicsit. Mostanság megint nekiálltam plugonok átírása, lefordítása stb. Kijavítottam a bugokat futott is szépen. Tartottam egy teszt napot amikor a playereket átirányítottam az új szeróra, szépen ment, csak a botok miatt még alakítottam rajta. Most megint átirányítottam, 2-3 napos teszt, (első nap baba volt minden, az első újraindításig ) és akkor kezdte el ez a kifagyós témát a szerver. Eddig ezt nem csinálta és igazából semmi nagy változás nem történt rajta azért nem értem h ezt most miért Ezekkel a pluginokkal fut a szeró, csak annyi lett h a régi pluginok az új amx-el le lettek fordítva és a client_connect lett átírva client_connected-re. Plussz ahol színes say volt, azok javítva lettek. Futó régi konfig: Kód: ReHLDS version: 3.4.0.668-dev Itt a githubos issus is. Itt van minden infó bár ahogy olvasom vannak nézeteltérések... https://github.com/alliedmodders/amxmodx/issues/810 regener írta: AMXX verzió? Próbáltad a pluginokat (vagy a meta modulokat akár) kiszűrni hátha megvan melyik csinálja? A mostani 1.9 lenne... Ma este szerintem elkezdem kivenni ha metamodulokat is... pluginokon már túl vagyok, bár a gungame, Zbotokkal elég nyűgös dolog.. de most ott nem fagy DeteCT0R írta: Haat nemhiszem hogy neked az AMXX-el lesz gondod. Szerintem a geprol valamilyen csomag hianyzik ami kell amxx-nek vagy moduloknak De probalj meg egy forraskodot leforditani ha azzal is ugyan azt csinalja akkor ja ahol fut a szero talan ott a gond. https://wiki.alliedmods.net/Building_AMX_Mod_X Probalj meg egy regebbit es egy ujat is amit meg rendszer nem forditott le. Milyen csomagra gondolsz? De akkor a 6-7. kifagyás után meg miért indul el, és korábban miért nem csinálta? Ez az amit nem értek én se, h miért most kezdte el.. A régebbi verziókat ki fogom próbálni. Ehhez a forráskód fordításhoz meg le kell ülnöm. Ilyet még sosem csináltam. A githubon a fiúk azt mondják h a metamod lesz a gond, és vissza kellene térnem a p37-es verzióhoz. Ki fogom majd azt is próbálni, csak attól tartok h akkor a szerver fps lesz majd rosszabb... Update 2019_10_09 19:04: Metamod 21p37 ugyan az. Meta modulok: csak az amxmodx van bent. Ugyan az .. Jönnek a pluginok 2019_10_11 19:00: Egy plugin van amit okozhat fagyast de ott nvault menetes van es az nem tetszik neki amikor bejonnek a botok.. Megoldás: 1. Volt egy rossz plugin lásd lejjebb. 2. Nvault data túl nagy volt neki (1,2 MB). Most már minden rekordot törlök ami 2 évnél régebbi. 3. Voltak rossz navult rekordok: Ez kellene: STEAM_0:0:111111111-1#0#0#0#0#92#0#1756#6#0# Ez volt: STEAM_0:0:111111111-1#0#0#0#0#92$0#1756#6#0# 4. Bot id lekérdezés helyesen ahol kell. 5. Galielo plugin ment a kukába. Nagyon szépen köszönöm mindenkinek a segítséget!! Rossz plugin: public check() -> globális függvény. Kód: #include <amxmodx> |
Szerző: | regener [ 2019.12.16. 18:02 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Debug log értelmezése |
Na szuper, mindig az aljas pluginok és a sok AMXX limitáció Viszont a Galileot már 2 éve használom mindig az aktális legfrissebbet, eddig nem volt vele gondom ami miatt kukázni kellett volna. Bár ha a régit használod ami idefent van azt megértem, abban sokminden szeret elromlani. |
Oldal: 1 / 2 | Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |