hlmod.hu
https://hlmod.hu/

Miben haltunk meg
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=9&t=30204
Oldal: 1 / 2

Szerző:  adriansr14 [ 2020.01.01. 19:38 ]
Hozzászólás témája:  Miben haltunk meg

Sziasztok, hogyan tudom azt le kérdezni, hogy miben haltam meg?
Fejbe lőttek, gránát.. stb?

Szerző:  HellEnergY [ 2020.01.01. 20:12 ]
Hozzászólás témája:  Re: Miben haltunk meg

adriansr14 írta:
Sziasztok, hogyan tudom azt le kérdezni, hogy miben haltam meg?
Fejbe lőttek, gránát.. stb?


Heló ezt többféleképpen is le lehet kérni pl:
  1. public client_death(killer, victim, weapon, hitplace)
  2. {
  3. // killer az gyilkos
  4. // victim az aldozat
  5. // weapon a fegyver
  6. // hitplace ezzel kered le hogy melyik helyen talaljak el lasd az elso peldat.
  7. // bocsi szebben erthetobben nem tudom megfogalmazni.
  8.  
  9. if(hitplace == HIT_HEAD && !(weapon == CSW_KNIFE ) && (killer != victim))// ha a hitplace(a hely ahol eltalalnak) hit head vagyis (fej) és ha nem kessel es ha a gyilkos nem maga az aldozat akkor fut le.
  10. {
  11.         print_color(victim, "Fejbe lottek");
  12.     }
  13. if(weapon == CSW_HEGRENADE && (killer != victim))//ha a fegyvered granat es a gyilkos nem maga az aldozat akkor fut le.
  14.     {
  15.         print_color(victim, "Megoltek teged granattal");
  16.     }
  17. }

Ha valamit elrontottam bocsi, telefonon vagyok. :)
Ha pedig az öngyilkosságot is szeretnéd ellenőrizni akkor:
  1. if(killer == victim)
  2. {
  3.  print_color(victim, "Megolted magad");
  4. }

De ígyis letudod:
  1. register_event("DeathMsg", "halal", "a");
  2. public halal(id) {
  3.     new killer = read_data(1)
  4.         new victim = read_data(2)
  5.     new hs = read_data(3)
  6.    
  7.     if(hs) {
  8.         print_color(victim, "kaptal egy fejest");
  9.     }
  10. //ha jól tudom itt ha a fegyvert is le akarod kérni a forral kell játszadozni
  11. //szerintem nem elég az ha csak:
  12. new weapon = get_user_weapon(killer);
  13. if(weapon == CSW_HEGRENADE)
  14. {
  15. print_color(victim, "felrobbantottak");
  16. }
  17. }

jah és a read_data(4) azthiszem stringként kéri le a fegyver nevét.

Szerző:  Pika [ 2020.01.01. 22:06 ]
Hozzászólás témája:  Re: Miben haltunk meg

  1. if(hitplace == HIT_HEAD && !(weapon == CSW_KNIFE ) && (killer != victim))


Én ezt nem értem. Tehát a feltételhez fejlövésnek kell lennie, és minden elfogadható a késen kívül. Miért kell le ellenőrizni, hogy nem-e öngyilkos? Eleve ha öngyilkos, akkor az első feltétel elbukik nem?

  1. HIT_HEAD
  2. HIT_GENERIC      
  3. HIT_HEAD        
  4. HIT_CHEST        
  5. HIT_STOMACH        
  6. HIT_LEFTARM        
  7. HIT_RIGHTARM        
  8. HIT_LEFTLEG        
  9. HIT_RIGHTLEG

Szerző:  HellEnergY [ 2020.01.01. 22:50 ]
Hozzászólás témája:  Re: Miben haltunk meg

Pika írta:
  1. if(hitplace == HIT_HEAD && !(weapon == CSW_KNIFE ) && (killer != victim))


Én ezt nem értem. Tehát a feltételhez fejlövésnek kell lennie, és minden elfogadható a késen kívül. Miért kell le ellenőrizni, hogy nem-e öngyilkos? Eleve ha öngyilkos, akkor az első feltétel elbukik nem?

  1. HIT_HEAD
  2. HIT_GENERIC      
  3. HIT_HEAD        
  4. HIT_CHEST        
  5. HIT_STOMACH        
  6. HIT_LEFTARM        
  7. HIT_RIGHTARM        
  8. HIT_LEFTLEG        
  9. HIT_RIGHTLEG


Igazából ez egy rossz szokás nálam, hiába felesleges is valakinek.

Deathrun szervernél hozzászoktam hogy szinte minden ilyennél le ellenőrzöm nem e öngyilkos azaz nem e esett le, ugrott le stb.

Mert ugye mikor dr szerveren valamelyik pályán ha le esel ott hsként veszi fel.
Nem tudom melyik pályák azok de ha kell leírom.

jah és igaz, egyszerűbb lenne leellenőrizni az elején :)

Szerző:  regener [ 2020.01.02. 00:14 ]
Hozzászólás témája:  Re: Miben haltunk meg

client_death csak tsx.inc-ben van, ami tudtommal a The Specialist és a DoD módokhoz jó, CS-hez nem.

Viszont ez igen:
Ham_TakeDamage

Szerző:  HellEnergY [ 2020.01.02. 02:31 ]
Hozzászólás témája:  Re: Miben haltunk meg

regener írta:
client_death csak tsx.inc-ben van, ami tudtommal a The Specialist és a DoD módokhoz jó, CS-hez nem.

Viszont ez igen:
Ham_TakeDamage


Én többször is használtam client_deathet és tökéletesen ment akárhol. :(
és már láttam más pluginban ami cs 1.6ra való, sőt onnét "idéztem".
Lehet bolond vagyok és tényleg nem cshez volt de lefordult a plugin és még használtam is xD.

Itt a plugin:
https://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=294867

Szerző:  ultraibolya [ 2020.01.02. 09:47 ]
Hozzászólás témája:  Re: Miben haltunk meg

Nincs id deathmsg-ben,szóval get_user_weapon(killer) :oops:

HellEnergY írta:
adriansr14 írta:
Sziasztok, hogyan tudom azt le kérdezni, hogy miben haltam meg?
Fejbe lőttek, gránát.. stb?


Heló ezt többféleképpen is le lehet kérni pl:
  1. public client_death(killer, victim, weapon, hitplace)
  2. {
  3. // killer az gyilkos
  4. // victim az aldozat
  5. // weapon a fegyver
  6. // hitplace ezzel kered le hogy melyik helyen talaljak el lasd az elso peldat.
  7. // bocsi szebben erthetobben nem tudom megfogalmazni.
  8.  
  9. if(hitplace == HIT_HEAD && !(weapon == CSW_KNIFE ) && (killer != victim))// ha a hitplace(a hely ahol eltalalnak) hit head vagyis (fej) és ha nem kessel es ha a gyilkos nem maga az aldozat akkor fut le.
  10. {
  11.         print_color(victim, "Fejbe lottek");
  12.     }
  13. if(weapon == CSW_HEGRENADE && (killer != victim))//ha a fegyvered granat es a gyilkos nem maga az aldozat akkor fut le.
  14.     {
  15.         print_color(victim, "Megoltek teged granattal");
  16.     }
  17. }

Ha valamit elrontottam bocsi, telefonon vagyok. :)
Ha pedig az öngyilkosságot is szeretnéd ellenőrizni akkor:
  1. if(killer == victim)
  2. {
  3.  print_color(victim, "Megolted magad");
  4. }

De ígyis letudod:
  1. register_event("DeathMsg", "halal", "a");
  2. public halal(id) {
  3.     new killer = read_data(1)
  4.         new victim = read_data(2)
  5.     new hs = read_data(3)
  6.    
  7.     if(hs) {
  8.         print_color(victim, "kaptal egy fejest");
  9.     }
  10. //ha jól tudom itt ha a fegyvert is le akarod kérni a forral kell játszadozni
  11. //szerintem nem elég az ha csak:
  12. new weapon = get_user_weapon(id);
  13. if(weapon == CSW_HEGRENADE)
  14. {
  15. print_color(victim, "felrobbantottak");
  16. }
  17. }

jah és a read_data(4) azthiszem stringként kéri le a fegyver nevét.

Szerző:  adriansr14 [ 2020.01.02. 16:13 ]
Hozzászólás témája:  Re: Miben haltunk meg

Most van nekem így ez a forrás:

  1. if(Fejbelottek) {
  2. ColorChat(Aldozata, GREEN, "%s ^1A gyilkosodnak ^4%i ^3HP maradt! ^1(^1Fejbelőtt,^4 %s ^1Fegyverrel!)", PREFIX2, get_user_health(Gyilkos), weaponNev);
  3. }
  4. else
  5. {
  6. ColorChat(Aldozata, GREEN, "%s ^1A gyilkosodnak ^4%i ^3HP maradt!", PREFIX2, get_user_health(Gyilkos));


És ez így müködik is, de én még akarnám azt is, hogy kiirja, hogy Gránáttal, esetlegesen megölte magát.

Szerző:  HellEnergY [ 2020.01.02. 16:40 ]
Hozzászólás témája:  Re: Miben haltunk meg

adriansr14 írta:
Most van nekem így ez a forrás:

  1. if(Fejbelottek) {
  2. ColorChat(Aldozata, GREEN, "%s ^1A gyilkosodnak ^4%i ^3HP maradt! ^1(^1Fejbelőtt,^4 %s ^1Fegyverrel!)", PREFIX2, get_user_health(Gyilkos), weaponNev);
  3. }
  4. else
  5. {
  6. ColorChat(Aldozata, GREEN, "%s ^1A gyilkosodnak ^4%i ^3HP maradt!", PREFIX2, get_user_health(Gyilkos));


És ez így müködik is, de én még akarnám azt is, hogy kiirja, hogy Gránáttal, esetlegesen megölte magát.


  1. public plugin_init() {
  2.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  3.    
  4.     register_event("DeathMsg", "halal", "a");
  5. }
  6. public halal(id) {
  7.     new killer = read_data(1);
  8.     new victim = read_data(2);
  9.    
  10.     new weapon = get_user_weapon(killer);
  11.    
  12.     if(killer == victim && weapon == CSW_HEGRENADE)
  13.     {
  14.         ColorChat(victim, GREEN, "%s ^1felrobbantottad magad.",PREFIX2);
  15.     }
  16. }

Szerző:  adriansr14 [ 2020.01.02. 16:58 ]
Hozzászólás témája:  Re: Miben haltunk meg

HellEnergY írta:
adriansr14 írta:
Most van nekem így ez a forrás:

  1. if(Fejbelottek) {
  2. ColorChat(Aldozata, GREEN, "%s ^1A gyilkosodnak ^4%i ^3HP maradt! ^1(^1Fejbelőtt,^4 %s ^1Fegyverrel!)", PREFIX2, get_user_health(Gyilkos), weaponNev);
  3. }
  4. else
  5. {
  6. ColorChat(Aldozata, GREEN, "%s ^1A gyilkosodnak ^4%i ^3HP maradt!", PREFIX2, get_user_health(Gyilkos));


És ez így müködik is, de én még akarnám azt is, hogy kiirja, hogy Gránáttal, esetlegesen megölte magát.


  1. public plugin_init() {
  2.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  3.    
  4.     register_event("DeathMsg", "halal", "a");
  5. }
  6. public halal(id) {
  7.     new killer = read_data(1);
  8.     new victim = read_data(2);
  9.    
  10.     new weapon = get_user_weapon(killer);
  11.    
  12.     if(killer == victim && weapon == CSW_HEGRENADE)
  13.     {
  14.         ColorChat(victim, GREEN, "%s ^1felrobbantottad magad.",PREFIX2);
  15.     }
  16. }


Ezt értem, de így az általam készített is lefut és én azt nem nagyon szeretném.

Oldal: 1 / 2 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/