hlmod.hu
https://hlmod.hu/

gránát skin
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=9&t=30277
Oldal: 1 / 1

Szerző:  Csabika20034 [ 2020.02.22. 23:04 ]
Hozzászólás témája:  gránát skin

Sziasztok olyan plugint keresek amiben gránát skin ek vannak láttam már pár szerverek pl:Xahurew szerverébe is láttam már esetleg valaki linket adna

Szerző:  ✪ BeNiCh' [ 2020.02.22. 23:17 ]
Hozzászólás témája:  Re: gránát skin

GHW Fegyver modell/hang csere

Szerző:  Csabika20034 [ 2020.02.24. 21:58 ]
Hozzászólás témája:  Re: gránát skin

ő én ilynre gondoltam ilyen gránát skinre
katt a linkre
https://www.mediafire.com/view/u8ar65ru3i5qxk4/de_dust2_new0001.bmp/file

Szerző:  8mTNNe [ 2020.02.24. 22:02 ]
Hozzászólás témája:  Re: gránát skin

a pluginnal lehet le cserélni a gránát skin kinézetét..

Szerző:  ROL_MESTER [ 2020.02.25. 13:23 ]
Hozzászólás témája:  Re: gránát skin

Szia Tessék itt a foráskod ezt a egy modba javaslom bele írni de igyis lehet használni.
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <cstrike>
  4. #include <fakemeta>
  5.  
  6. #define PLUGIN "Grande skin"
  7. #define VERSION "1.0"
  8. #define AUTHOR "ROL_MESTER"
  9.  
  10.  
  11. public plugin_init()
  12. {
  13.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  14.     register_event("CurWeapon", "GRANATSKINCSERE", "be", "1=1");
  15. }
  16. public plugin_precache()
  17. {
  18. precache_model("models/MAPPA/v_hegrenade.mdl");
  19. precache_model("models/MAPPA/v_flashbang.mdl");
  20. precache_model("models/MAPPA/v_smokegrenade.mdl");
  21. }  
  22. public GRANATSKINCSERE(id)
  23. {
  24.   new kgy = get_user_weapon(id);
  25.  
  26.   if(kgy==CSW_HEGRENADE) set_pev(id, pev_viewmodel2,"models/MAPPA/v_hegrenade.mdl");
  27.   if(kgy==CSW_FLASHBANG) set_pev(id, pev_viewmodel2,"models/MAPPA/v_flashbang.mdl");
  28.   if(kgy==CSW_SMOKEGRENADE) set_pev(id, pev_viewmodel2,"models/MAPPA/v_smokegrenade.mdl");
  29. }

Szerző:  Csabika20034 [ 2020.02.25. 16:04 ]
Hozzászólás témája:  Re: gránát skin

rendben köszi szépen! :)

Szerző:  Dooz [ 2020.02.25. 19:08 ]
Hozzászólás témája:  Re: gránát skin

ROL_MESTER írta:
Szia Tessék itt a foráskod ezt a egy modba javaslom bele írni de igyis lehet használni.
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <cstrike>
  4. #include <fakemeta>
  5.  
  6. #define PLUGIN "Grande skin"
  7. #define VERSION "1.0"
  8. #define AUTHOR "ROL_MESTER"
  9.  
  10.  
  11. public plugin_init()
  12. {
  13.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  14.     register_event("CurWeapon", "GRANATSKINCSERE", "be", "1=1");
  15. }
  16. public plugin_precache()
  17. {
  18. precache_model("models/MAPPA/v_hegrenade.mdl");
  19. precache_model("models/MAPPA/v_flashbang.mdl");
  20. precache_model("models/MAPPA/v_smokegrenade.mdl");
  21. }  
  22. public GRANATSKINCSERE(id)
  23. {
  24.   new kgy = get_user_weapon(id);
  25.  
  26.   if(kgy==CSW_HEGRENADE) set_pev(id, pev_viewmodel2,"models/MAPPA/v_hegrenade.mdl");
  27.   if(kgy==CSW_FLASHBANG) set_pev(id, pev_viewmodel2,"models/MAPPA/v_flashbang.mdl");
  28.   if(kgy==CSW_SMOKEGRENADE) set_pev(id, pev_viewmodel2,"models/MAPPA/v_smokegrenade.mdl");
  29. }


Felejtéstek már el ezt a register_event("CurWeapon", ...)-os hülyeség és használjátok inkább a következőt: RegisterHam(Ham_Item_Deploy, ...)
Ezért sok szerveren sírnak azért, hogy nincs hitbox, mert mindenki az előbb említett hülyeséget használja.

Mivel is jobb Ham_Item_Deploy mint a CurWeapon?
Ham_Item_Deploy csak akkor rakja rá a fegyver kinézetet, amikor előveszed a fegyvert. A CurWeapon ezzel ellentétben pedig minden lövés/újratöltés vagy hasonló után újra rárakja a fegyver kinézetet.

Szerző:  ROL_MESTER [ 2020.02.25. 19:36 ]
Hozzászólás témája:  Re: gránát skin

Dooz írta:
ROL_MESTER írta:
Szia Tessék itt a foráskod ezt a egy modba javaslom bele írni de igyis lehet használni.
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <cstrike>
  4. #include <fakemeta>
  5.  
  6. #define PLUGIN "Grande skin"
  7. #define VERSION "1.0"
  8. #define AUTHOR "ROL_MESTER"
  9.  
  10.  
  11. public plugin_init()
  12. {
  13.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  14.     register_event("CurWeapon", "GRANATSKINCSERE", "be", "1=1");
  15. }
  16. public plugin_precache()
  17. {
  18. precache_model("models/MAPPA/v_hegrenade.mdl");
  19. precache_model("models/MAPPA/v_flashbang.mdl");
  20. precache_model("models/MAPPA/v_smokegrenade.mdl");
  21. }  
  22. public GRANATSKINCSERE(id)
  23. {
  24.   new kgy = get_user_weapon(id);
  25.  
  26.   if(kgy==CSW_HEGRENADE) set_pev(id, pev_viewmodel2,"models/MAPPA/v_hegrenade.mdl");
  27.   if(kgy==CSW_FLASHBANG) set_pev(id, pev_viewmodel2,"models/MAPPA/v_flashbang.mdl");
  28.   if(kgy==CSW_SMOKEGRENADE) set_pev(id, pev_viewmodel2,"models/MAPPA/v_smokegrenade.mdl");
  29. }


Felejtéstek már el ezt a register_event("CurWeapon", ...)-os hülyeség és használjátok inkább a következőt: RegisterHam(Ham_Item_Deploy, ...)
Ezért sok szerveren sírnak azért, hogy nincs hitbox, mert mindenki az előbb említett hülyeséget használja.

Mivel is jobb Ham_Item_Deploy mint a CurWeapon?
Ham_Item_Deploy csak akkor rakja rá a fegyver kinézetet, amikor előveszed a fegyvert. A CurWeapon ezzel ellentétben pedig minden lövés/újratöltés vagy hasonló után újra rárakja a fegyver kinézetet.


Szia Értem akor azt mondod hogy inkább igy hasznájam ?
  1. RegisterHam(Ham_Item_Deploy, "weapon_m4a1", "Change_Weapon", 1);

és csak ugy mondom ezt az új dolgokat még nem volt idöm meg át olvasni és sokan még nem tudják hogy létezik ilyesmi és ezért vanak még enél le ragadva :D

Szerző:  8mTNNe [ 2020.02.26. 11:07 ]
Hozzászólás témája:  Re: gránát skin

Szia akkor itt át bírod nézni stb.
https://www.amxmodx.org/api/

Szerző:  ROL_MESTER [ 2020.02.26. 23:07 ]
Hozzászólás témája:  Re: gránát skin

8mTNNe írta:
Szia akkor itt át bírod nézni stb.
https://www.amxmodx.org/api/


Köszi Ricsike :P

Oldal: 1 / 1 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/