hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.28. 19:13



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 524 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 524 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 10 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: gránát skin
HozzászólásElküldve: 2020.02.22. 23:04 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2019.11.03. 22:00
Hozzászólások: 346
Megköszönt másnak: 37 alkalommal
Megköszönték neki: 22 alkalommal
Sziasztok olyan plugint keresek amiben gránát skin ek vannak láttam már pár szerverek pl:Xahurew szerverébe is láttam már esetleg valaki linket adna

_________________
****


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: gránát skin
HozzászólásElküldve: 2020.02.22. 23:17 
Offline
Beavatott
Avatar

Csatlakozott: 2018.12.09. 10:07
Hozzászólások: 84
Megköszönt másnak: 23 alkalommal
Megköszönték neki: 5 alkalommal
GHW Fegyver modell/hang csere

_________________
[steam]steamcommunity.com/id/XaHuReW-NEW/[/steam]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: gránát skin
HozzászólásElküldve: 2020.02.24. 21:58 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2019.11.03. 22:00
Hozzászólások: 346
Megköszönt másnak: 37 alkalommal
Megköszönték neki: 22 alkalommal
ő én ilynre gondoltam ilyen gránát skinre
katt a linkre
https://www.mediafire.com/view/u8ar65ru3i5qxk4/de_dust2_new0001.bmp/file

_________________
****


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: gránát skin
HozzászólásElküldve: 2020.02.24. 22:02 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2019.08.20. 18:19
Hozzászólások: 501
Megköszönt másnak: 244 alkalommal
Megköszönték neki: 45 alkalommal
a pluginnal lehet le cserélni a gránát skin kinézetét..

_________________
Hamarosan új pluginok lesznek ki terjesztve! :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: gránát skin
HozzászólásElküldve: 2020.02.25. 13:23 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2018.02.06. 14:07
Hozzászólások: 182
Megköszönt másnak: 19 alkalommal
Megköszönték neki: 12 alkalommal
Szia Tessék itt a foráskod ezt a egy modba javaslom bele írni de igyis lehet használni.
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <cstrike>
  4. #include <fakemeta>
  5.  
  6. #define PLUGIN "Grande skin"
  7. #define VERSION "1.0"
  8. #define AUTHOR "ROL_MESTER"
  9.  
  10.  
  11. public plugin_init()
  12. {
  13.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  14.     register_event("CurWeapon", "GRANATSKINCSERE", "be", "1=1");
  15. }
  16. public plugin_precache()
  17. {
  18. precache_model("models/MAPPA/v_hegrenade.mdl");
  19. precache_model("models/MAPPA/v_flashbang.mdl");
  20. precache_model("models/MAPPA/v_smokegrenade.mdl");
  21. }  
  22. public GRANATSKINCSERE(id)
  23. {
  24.   new kgy = get_user_weapon(id);
  25.  
  26.   if(kgy==CSW_HEGRENADE) set_pev(id, pev_viewmodel2,"models/MAPPA/v_hegrenade.mdl");
  27.   if(kgy==CSW_FLASHBANG) set_pev(id, pev_viewmodel2,"models/MAPPA/v_flashbang.mdl");
  28.   if(kgy==CSW_SMOKEGRENADE) set_pev(id, pev_viewmodel2,"models/MAPPA/v_smokegrenade.mdl");
  29. }

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: gránát skin
HozzászólásElküldve: 2020.02.25. 16:04 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2019.11.03. 22:00
Hozzászólások: 346
Megköszönt másnak: 37 alkalommal
Megköszönték neki: 22 alkalommal
rendben köszi szépen! :)

_________________
****


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: gránát skin
HozzászólásElküldve: 2020.02.25. 19:08 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2016.02.10. 12:46
Hozzászólások: 429
Megköszönt másnak: 61 alkalommal
Megköszönték neki: 157 alkalommal
ROL_MESTER írta:
Szia Tessék itt a foráskod ezt a egy modba javaslom bele írni de igyis lehet használni.
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <cstrike>
  4. #include <fakemeta>
  5.  
  6. #define PLUGIN "Grande skin"
  7. #define VERSION "1.0"
  8. #define AUTHOR "ROL_MESTER"
  9.  
  10.  
  11. public plugin_init()
  12. {
  13.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  14.     register_event("CurWeapon", "GRANATSKINCSERE", "be", "1=1");
  15. }
  16. public plugin_precache()
  17. {
  18. precache_model("models/MAPPA/v_hegrenade.mdl");
  19. precache_model("models/MAPPA/v_flashbang.mdl");
  20. precache_model("models/MAPPA/v_smokegrenade.mdl");
  21. }  
  22. public GRANATSKINCSERE(id)
  23. {
  24.   new kgy = get_user_weapon(id);
  25.  
  26.   if(kgy==CSW_HEGRENADE) set_pev(id, pev_viewmodel2,"models/MAPPA/v_hegrenade.mdl");
  27.   if(kgy==CSW_FLASHBANG) set_pev(id, pev_viewmodel2,"models/MAPPA/v_flashbang.mdl");
  28.   if(kgy==CSW_SMOKEGRENADE) set_pev(id, pev_viewmodel2,"models/MAPPA/v_smokegrenade.mdl");
  29. }


Felejtéstek már el ezt a register_event("CurWeapon", ...)-os hülyeség és használjátok inkább a következőt: RegisterHam(Ham_Item_Deploy, ...)
Ezért sok szerveren sírnak azért, hogy nincs hitbox, mert mindenki az előbb említett hülyeséget használja.

Mivel is jobb Ham_Item_Deploy mint a CurWeapon?
Ham_Item_Deploy csak akkor rakja rá a fegyver kinézetet, amikor előveszed a fegyvert. A CurWeapon ezzel ellentétben pedig minden lövés/újratöltés vagy hasonló után újra rárakja a fegyver kinézetet.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: gránát skin
HozzászólásElküldve: 2020.02.25. 19:36 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2018.02.06. 14:07
Hozzászólások: 182
Megköszönt másnak: 19 alkalommal
Megköszönték neki: 12 alkalommal
Dooz írta:
ROL_MESTER írta:
Szia Tessék itt a foráskod ezt a egy modba javaslom bele írni de igyis lehet használni.
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <cstrike>
  4. #include <fakemeta>
  5.  
  6. #define PLUGIN "Grande skin"
  7. #define VERSION "1.0"
  8. #define AUTHOR "ROL_MESTER"
  9.  
  10.  
  11. public plugin_init()
  12. {
  13.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  14.     register_event("CurWeapon", "GRANATSKINCSERE", "be", "1=1");
  15. }
  16. public plugin_precache()
  17. {
  18. precache_model("models/MAPPA/v_hegrenade.mdl");
  19. precache_model("models/MAPPA/v_flashbang.mdl");
  20. precache_model("models/MAPPA/v_smokegrenade.mdl");
  21. }  
  22. public GRANATSKINCSERE(id)
  23. {
  24.   new kgy = get_user_weapon(id);
  25.  
  26.   if(kgy==CSW_HEGRENADE) set_pev(id, pev_viewmodel2,"models/MAPPA/v_hegrenade.mdl");
  27.   if(kgy==CSW_FLASHBANG) set_pev(id, pev_viewmodel2,"models/MAPPA/v_flashbang.mdl");
  28.   if(kgy==CSW_SMOKEGRENADE) set_pev(id, pev_viewmodel2,"models/MAPPA/v_smokegrenade.mdl");
  29. }


Felejtéstek már el ezt a register_event("CurWeapon", ...)-os hülyeség és használjátok inkább a következőt: RegisterHam(Ham_Item_Deploy, ...)
Ezért sok szerveren sírnak azért, hogy nincs hitbox, mert mindenki az előbb említett hülyeséget használja.

Mivel is jobb Ham_Item_Deploy mint a CurWeapon?
Ham_Item_Deploy csak akkor rakja rá a fegyver kinézetet, amikor előveszed a fegyvert. A CurWeapon ezzel ellentétben pedig minden lövés/újratöltés vagy hasonló után újra rárakja a fegyver kinézetet.


Szia Értem akor azt mondod hogy inkább igy hasznájam ?
  1. RegisterHam(Ham_Item_Deploy, "weapon_m4a1", "Change_Weapon", 1);

és csak ugy mondom ezt az új dolgokat még nem volt idöm meg át olvasni és sokan még nem tudják hogy létezik ilyesmi és ezért vanak még enél le ragadva :D

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: gránát skin
HozzászólásElküldve: 2020.02.26. 11:07 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2019.08.20. 18:19
Hozzászólások: 501
Megköszönt másnak: 244 alkalommal
Megköszönték neki: 45 alkalommal
Szia akkor itt át bírod nézni stb.
https://www.amxmodx.org/api/

_________________
Hamarosan új pluginok lesznek ki terjesztve! :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: gránát skin
HozzászólásElküldve: 2020.02.26. 23:07 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2018.02.06. 14:07
Hozzászólások: 182
Megköszönt másnak: 19 alkalommal
Megköszönték neki: 12 alkalommal
8mTNNe írta:
Szia akkor itt át bírod nézni stb.
https://www.amxmodx.org/api/


Köszi Ricsike :P

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 10 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 60 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole