hlmod.hu https://hlmod.hu/ |
|
Segmentation fault https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=9&t=30334 |
Oldal: 1 / 1 |
Szerző: | 2T_Rider [ 2020.03.22. 16:04 ] |
Hozzászólás témája: | Segmentation fault |
Sziasztok! Kód: FATAL ERROR (shutting down): SV_ClipToLinks: Trigger in clipping list Egy ilyen hibaüzenettel, véletlenszerűen kifagy a szerver, próbáltam már utánanézni mi is lehet a probléma, de sajnos a legtöbb helyen külföldiül beszélnek, és nem teljesen értem, hol is keressem a hibát. Remélem valakinek van ötlete mit is keressek. Köszönöm |
Szerző: | Pika [ 2020.03.22. 16:59 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Segmentation fault |
Azt a plugint kéne szerintem megtalálni ami ezt használja: SV_ClipToLinks: Trigger in clipping list vagy ez: Szegmens hiba + megoldási módok |
Szerző: | shoxe [ 2020.03.22. 17:35 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Segmentation fault |
2T_Rider írta: Sziasztok! Kód: FATAL ERROR (shutting down): SV_ClipToLinks: Trigger in clipping list Egy ilyen hibaüzenettel, véletlenszerűen kifagy a szerver, próbáltam már utánanézni mi is lehet a probléma, de sajnos a legtöbb helyen külföldiül beszélnek, és nem teljesen értem, hol is keressem a hibát. Remélem valakinek van ötlete mit is keressek. Köszönöm Hali, az valamelyik pályától van /cstrike ilyen fájt keress ebbe lesz a hiba! sys_error.log |
Szerző: | 2T_Rider [ 2020.03.22. 17:48 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Segmentation fault |
Kód: L 16/03/2020 - 09:57:52: (map "cs_italy__inferno") Mod_LoadModel: models/csro_refem.mdl not found Ezt találtam. Közben elkezdtem keresgélni a pluginok között, mert allied forumon olvastam, hogy SOLID_TRIGGER valami ilyesmit kell keresnem, és elvileg ott lesz a hiba. Ezt a plugint használom, és ebben van hasonló: C4 Meghatározás 0.2.7 |
Szerző: | DeteCT0R [ 2020.03.22. 17:56 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Segmentation fault |
Kód: L 22/03/2020 - 15:51:53: (map "de_nuke09_32") SV_ClipToLinks: Trigger in clipping list |
Szerző: | 2T_Rider [ 2020.03.22. 18:14 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Segmentation fault |
DeteCT0R írta: Kód: L 22/03/2020 - 15:51:53: (map "de_nuke09_32") SV_ClipToLinks: Trigger in clipping list de a sima de_aztec mapon is kifagyott, ott mi a helyzet? |
Szerző: | DeteCT0R [ 2020.03.22. 18:20 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Segmentation fault |
Akkor nezegesd at pluginokat amelyik entity-vel kapcsolatos. |
Szerző: | 2T_Rider [ 2020.03.25. 15:19 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Segmentation fault |
Ha valaki még hasnoló problémával küzdene. A probléma az volt, hogy így: Kód: new iEnt, mDatas[BombSites_Datas] lekérte az adott entity indexét, belerakja az array-be, viszont ekkor valamiért "elveszik" az érték, mert mikor vissza lekérem az indexet akkor egy teljesen más számot ad, és itt kezdődött a probléma, mert így egy egész másik entity-t próbált meg így: Kód: SetBombSite(iEnt, bool:bActive) megváltoztatni, amit a szerver nem igazán szeretett. Valami ötlet, hogy miért változott meg az érték? Nem minden pályán csinálta. Az idézés ebből van: C4 Meghatározás 0.2.7 |
Oldal: 1 / 1 | Minden időpont UTC+01:00 időzóna szerinti |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |