hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.17. 01:10



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 111 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 110 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Majestic-12 [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 8 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Segmentation fault
HozzászólásElküldve: 2020.03.22. 16:04 
Offline
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2018.12.01. 11:27
Hozzászólások: 9
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Sziasztok!
Kód:
FATAL ERROR (shutting down): SV_ClipToLinks: Trigger in clipping list
Segmentation fault


Egy ilyen hibaüzenettel, véletlenszerűen kifagy a szerver, próbáltam már utánanézni mi is lehet a probléma, de sajnos a legtöbb helyen külföldiül :) beszélnek, és nem teljesen értem, hol is keressem a hibát. Remélem valakinek van ötlete mit is keressek.
Köszönöm

_________________
Magyar Counter-Strike közösség

Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Segmentation fault
HozzászólásElküldve: 2020.03.22. 16:59 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2017.08.21. 15:51
Hozzászólások: 1109
Megköszönt másnak: 36 alkalommal
Megköszönték neki: 195 alkalommal
Azt a plugint kéne szerintem megtalálni ami ezt használja: SV_ClipToLinks: Trigger in clipping list

vagy ez: Szegmens hiba + megoldási módok


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Segmentation fault
HozzászólásElküldve: 2020.03.22. 17:35 
Offline
Fanatikus

Csatlakozott: 2019.12.06. 20:00
Hozzászólások: 158
Megköszönt másnak: 13 alkalommal
2T_Rider írta:
Sziasztok!
Kód:
FATAL ERROR (shutting down): SV_ClipToLinks: Trigger in clipping list
Segmentation fault


Egy ilyen hibaüzenettel, véletlenszerűen kifagy a szerver, próbáltam már utánanézni mi is lehet a probléma, de sajnos a legtöbb helyen külföldiül :) beszélnek, és nem teljesen értem, hol is keressem a hibát. Remélem valakinek van ötlete mit is keressek.
Köszönöm



Hali,
az valamelyik pályától van :) /cstrike ilyen fájt keress ebbe lesz a hiba! sys_error.log


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Segmentation fault
HozzászólásElküldve: 2020.03.22. 17:48 
Offline
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2018.12.01. 11:27
Hozzászólások: 9
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Kód:
L 16/03/2020 - 09:57:52: (map "cs_italy__inferno") Mod_LoadModel: models/csro_refem.mdl not found
L 17/03/2020 - 10:58:40: (map "aim_russia") Hunk_AllocName: failed on 91324488 bytes
L 17/03/2020 - 11:00:20: (map "aim_russia") Hunk_AllocName: failed on 91324488 bytes
L 17/03/2020 - 11:01:17: (map "aim_russia") Hunk_AllocName: failed on 91324488 bytes
L 17/03/2020 - 17:56:29: (map "de_aztec") SV_ClipToLinks: Trigger in clipping list
L 17/03/2020 - 17:58:53: (map "de_aztec") SV_ClipToLinks: Trigger in clipping list
L 17/03/2020 - 18:01:15: (map "de_aztec") SV_ClipToLinks: Trigger in clipping list
L 18/03/2020 - 10:05:16: (map "scoutzknivez_ym1") Mod_LoadTextures: Texture  is not 16 aligned
L 18/03/2020 - 10:07:11: (map "scoutzknivez_ym1") Mod_LoadTextures: Texture  is not 16 aligned
L 18/03/2020 - 12:08:10: (map "fy_ak-colt2_suncsm") Mod_LoadModel: sprites/de_d2_magmas/megalodon.spr not found
L 18/03/2020 - 12:12:10: (map "fy_ak-colt2_suncsm") Mod_LoadModel: sprites/de_d2_magmas/megalodon.spr not found
L 18/03/2020 - 19:37:55: (map "cs_assault_hotel") Mod_LoadModel: models/player/spetsnaz/spetsnaz.mdl not found
L 18/03/2020 - 19:58:27: (map "cs_mansion3_h17") Mod_LoadModel: models/player/spetsnaz/spetsnaz.mdl not found
L 18/03/2020 - 20:23:36: (map "de_inferno2") Mod_LoadModel: models/player/spetsnaz/spetsnaz.mdl not found
L 22/03/2020 - 13:40:17: (map "cs_office") Mod_LoadModel: models/player/spetsnaz/spetsnaz.mdl not found
L 22/03/2020 - 15:51:53: (map "de_nuke09_32") SV_ClipToLinks: Trigger in clipping list
L 22/03/2020 - 15:52:42: (map "de_nuke09_32") SV_ClipToLinks: Trigger in clipping list


Ezt találtam.

Közben elkezdtem keresgélni a pluginok között, mert allied forumon olvastam, hogy SOLID_TRIGGER valami ilyesmit kell keresnem, és elvileg ott lesz a hiba.
Ezt a plugint használom, és ebben van hasonló:
C4 Meghatározás 0.2.7

_________________
Magyar Counter-Strike közösség

Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Segmentation fault
HozzászólásElküldve: 2020.03.22. 17:56 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2011.09.18. 13:01
Hozzászólások: 4270
Megköszönt másnak: 55 alkalommal
Megköszönték neki: 513 alkalommal
Kód:
L 22/03/2020 - 15:51:53: (map "de_nuke09_32") SV_ClipToLinks: Trigger in clipping list
L 22/03/2020 - 15:52:42: (map "de_nuke09_32") SV_ClipToLinks: Trigger in clipping list

_________________
Idk. Csak ugy funbooo.
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Segmentation fault
HozzászólásElküldve: 2020.03.22. 18:14 
Offline
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2018.12.01. 11:27
Hozzászólások: 9
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
DeteCT0R írta:
Kód:
L 22/03/2020 - 15:51:53: (map "de_nuke09_32") SV_ClipToLinks: Trigger in clipping list
L 22/03/2020 - 15:52:42: (map "de_nuke09_32") SV_ClipToLinks: Trigger in clipping list


de a sima de_aztec mapon is kifagyott,
ott mi a helyzet?

_________________
Magyar Counter-Strike közösség

Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Segmentation fault
HozzászólásElküldve: 2020.03.22. 18:20 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2011.09.18. 13:01
Hozzászólások: 4270
Megköszönt másnak: 55 alkalommal
Megköszönték neki: 513 alkalommal
Akkor nezegesd at pluginokat amelyik entity-vel kapcsolatos.

_________________
Idk. Csak ugy funbooo.
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Segmentation fault
HozzászólásElküldve: 2020.03.25. 15:19 
Offline
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2018.12.01. 11:27
Hozzászólások: 9
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Ha valaki még hasnoló problémával küzdene.
A probléma az volt, hogy így:
Kód:
   new iEnt, mDatas[BombSites_Datas]
   while( (iEnt = FIND_ENT_BY_CLASSNAME(iEnt, func_bomb_target)) )
   {
      if( g_aBombSites == Invalid_Array )
      {
         g_aBombSites = ArrayCreate(BombSites_Datas)
      }
 
      mDatas[iBsIndex] = iEnt
      pev(iEnt, pev_model, mDatas[szBsModel], charsmax(mDatas[szBsModel]))
      ArrayPushString(g_aBombSites, mDatas)
   }


lekérte az adott entity indexét, belerakja az array-be, viszont ekkor valamiért "elveszik" az érték, mert mikor vissza lekérem az indexet akkor egy teljesen más számot ad, és itt kezdődött a probléma, mert így egy egész másik entity-t próbált meg így:
Kód:
SetBombSite(iEnt, bool:bActive)
{
   set_pev(iEnt, pev_solid, bActive ? SOLID_TRIGGER : SOLID_NOT)
}

megváltoztatni, amit a szerver nem igazán szeretett.
Valami ötlet, hogy miért változott meg az érték?
Nem minden pályán csinálta.

Az idézés ebből van: C4 Meghatározás 0.2.7

_________________
Magyar Counter-Strike közösség

Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 8 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 27 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole