hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.29. 14:49



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 337 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 336 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 35 hozzászólás ]  Oldal 1 2 3 4 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Játékos infó menüre
HozzászólásElküldve: 2020.03.28. 09:13 
Offline
Fanatikus

Csatlakozott: 2019.07.19. 10:58
Hozzászólások: 175
Megköszönt másnak: 37 alkalommal
Sziasztok!
Ebből, hogyan tudnám menüre osztani a játékos adatokat? Előtte felsorolná a játékos neveket, majd ha rá nyomok menüben sorolná ki az adatait.

  1. public JatekosInfoMenu(id) {
  2.     //
  3.     new Players[32], pnum, szTemp[10];
  4.     get_players(Players, pnum, "ch");
  5.  
  6.     new MenuString[512], Menu;
  7.  
  8.     formatex(MenuString, 127, "\wJatekos\r Informacio^n\yJatekosok:\d [\r %d\y/\w%d\d ]", get_playersnum(), get_maxplayers());
  9.     Menu = menu_create(MenuString, "JatekosInfoMenuh");
  10.  
  11.     for(new i; i< pnum; i++) {
  12.         new Oles = get_user_frags(Players[i]);
  13.         new Halal = get_user_deaths(Players[i]);
  14.         new Penz = cs_get_user_money(Players[i]);
  15.         new Elet = get_user_health(Players[i]);
  16.         new Pajzs = get_user_armor(Players[i]);
  17.  
  18.         formatex(MenuString, 127, "\y[\w Nev:\d %s\r |\w Oles:\d %d\r |\w Halal:\d %d\r |\w Penz:\d %d\r |\w Elet:\d %d\r |\w Pajzs:\d %d\y ]^n", get_player_name(Players[i]), Oles, Halal, Penz, Elet, Pajzs);
  19.         num_to_str(Players[i], szTemp, charsmax(szTemp));
  20.         menu_additem(Menu, MenuString, szTemp);
  21.     }
  22.  
  23.     menu_setprop(Menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  24.     menu_setprop(Menu, MPROP_EXITNAME, "Kilépés");
  25.  
  26.     menu_display(id, Menu, 0)
  27.     return PLUGIN_HANDLED;
  28. }
  29. public JatekosInfoMenuh(id, Menu, item) {
  30.     if(item == MENU_EXIT) {
  31.         menu_destroy(Menu)
  32.         return PLUGIN_HANDLED
  33.     }
  34.     //new Key = str_to_num(Data)
  35.  
  36.     JatekosInfoMenu(id)
  37.     menu_destroy(Menu)
  38.     return PLUGIN_HANDLED
  39. }
  40. stock get_player_name(id) {
  41.     static szName[32]
  42.     get_user_name(id,szName,31)
  43.     return szName
  44. }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Játékos infó menüre
HozzászólásElküldve: 2020.03.28. 10:28 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.03.22. 18:22
Hozzászólások: 2978
Megköszönt másnak: 115 alkalommal
Megköszönték neki: 368 alkalommal
Ez egyszerű:

Amikor rámegy a handlerre,szóval kiválsztotta az első menüből a játékost van 2 id-d:
menu_ketto(id,jatekosod)

Ez egy második menü fog meghívni:

Public menu_ketto(id,tempid)

New temp[52]
get_user_name(tempid,temp,51)
new menu=create_menu(temp,”handler”)
formatex(temp,51,”ponjai: %d”,pontok[tempid])
menu_additem(menu,temp)
Menu_display(id,menu,0)

Többit már gondolom vágod

_________________
Blasenkampfwagen

https://discord.gg/uBYnNnZP
GTA:PURSUIT MTA


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Játékos infó menüre
HozzászólásElküldve: 2020.03.28. 18:18 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2019.08.20. 18:19
Hozzászólások: 501
Megköszönt másnak: 244 alkalommal
Megköszönték neki: 45 alkalommal
talán így?

  1. }
  2.  
  3. public Handler(id, menu, item)
  4. {
  5.     if(item == MENU_EXIT)
  6.     {
  7.         menu_destroy(menu)
  8.         return PLUGIN_HANDLED
  9.     }
  10.    
  11.     Info(id, item)
  12.     return PLUGIN_HANDLED
  13. }
  14.  
  15. Public Info(id,item)
  16. {
  17.     new temp[52]
  18.     get_user_name(item, temp, 51)
  19.     new menu = create_menu(temp, "handler")
  20.    
  21.     formatex(temp, 51, "Pontok: %d", pontok[item])
  22.     formatex(temp, 51, "Szint: %d", Szint[item])
  23.    
  24.     menu_additem(menu,temp)
  25.     Menu_display(id,menu,0)
  26. }

_________________
Hamarosan új pluginok lesznek ki terjesztve! :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Játékos infó menüre
HozzászólásElküldve: 2020.03.28. 18:26 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.03.22. 18:22
Hozzászólások: 2978
Megköszönt másnak: 115 alkalommal
Megköszönték neki: 368 alkalommal
Nem


formatex-el a tömb tartalmát formázod.
formatex(tomb,meret,"Ez lesz itt")
menu_additem(menu,tomb)
formatex(tomb,meret,"Ez meg utana")
menu_additem(menu,tomb)

Eredmény:
1. Ez lesz itt
2. Ez meg utana

Ha 2x formázod egymás után szóval ahogy te csináltad,akkor ez lesz:
formatex(tomb,meret,"Ez lesz itt")
formatex(tomb,meret,"Ez meg utana")
menu_additem(menu,tomb)

Eredmény:
1. Ez meg utana


Szóval elveszti az első tartalmát. Kitörlöd majd másikat adsz meg neki.
Szóval:
formatex -> additem
formatex -> additem
Ilyenkor leadja az értékét a menünek majd utána már mindegy hogy törlöd-e vagy nem mert már megadtad a menüben pontnak

Szóval a kódod ami helyes:

  1. Public Info(id,item)
  2. {
  3.     new temp[52]
  4.     get_user_name(item, temp, 51)
  5.     new menu = create_menu(temp, "handler")
  6.    
  7.     formatex(temp, 51, "Pontok: %d", pontok[item])
  8.     menu_additem(menu,temp)
  9.     formatex(temp, 51, "Szint: %d", Szint[item])
  10.  
  11.     menu_additem(menu,temp)
  12.     Menu_display(id,menu,0)
  13. }

_________________
Blasenkampfwagen

https://discord.gg/uBYnNnZP
GTA:PURSUIT MTA

Ők köszönték meg ultraibolya nek ezt a hozzászólást: 8mTNNe (2020.03.28. 18:40)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Játékos infó menüre
HozzászólásElküldve: 2020.03.28. 18:39 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2019.08.20. 18:19
Hozzászólások: 501
Megköszönt másnak: 244 alkalommal
Megköszönték neki: 45 alkalommal
Köszönöm, így már érthető! :)

_________________
Hamarosan új pluginok lesznek ki terjesztve! :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Játékos infó menüre
HozzászólásElküldve: 2020.03.28. 20:53 
Offline
Fanatikus

Csatlakozott: 2019.07.19. 10:58
Hozzászólások: 175
Megköszönt másnak: 37 alkalommal
ultraibolya írta:
Ez egyszerű:

Amikor rámegy a handlerre,szóval kiválsztotta az első menüből a játékost van 2 id-d:
menu_ketto(id,jatekosod)

Ez egy második menü fog meghívni:

Public menu_ketto(id,tempid)

New temp[52]
get_user_name(tempid,temp,51)
new menu=create_menu(temp,”handler”)
formatex(temp,51,”ponjai: %d”,pontok[tempid])
menu_additem(menu,temp)
Menu_display(id,menu,0)

Többit már gondolom vágod


Megpróbáltam, de amikor rá nyomok egy játékosra, akkor valamiért a fegyvermenüt, dobta ki és nem az adatait.
  1. public JatekosInfoMenu(id) {
  2.     //
  3.     new Players[32], pnum, szTemp[10];
  4.     get_players(Players, pnum, "ch");
  5.  
  6.     new MenuString[512], Menu;
  7.  
  8.     formatex(MenuString, 127, "\wJatekos\r Informacio^n\yJatekosok:\d [\r %d\y/\w%d\d ]", get_playersnum(), get_maxplayers());
  9.     Menu = menu_create(MenuString, "JatekosInfoMenuh");
  10.  
  11.     for(new i; i< pnum; i++) {
  12.  
  13.         formatex(MenuString, 127, "\w Nev:\d %s", get_player_name(Players[i]));
  14.         num_to_str(Players[i], szTemp, charsmax(szTemp));
  15.         menu_additem(Menu, MenuString, szTemp);
  16.     }
  17.  
  18.     menu_setprop(Menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  19.     menu_setprop(Menu, MPROP_EXITNAME, "Kilépés");
  20.  
  21.     menu_display(id, Menu, 0);
  22.     return PLUGIN_HANDLED;
  23. }
  24. public JatekosInfoMenuh(id, Menu, item,tempid) {
  25.  
  26. new temp[52], menu;
  27. get_user_name(tempid,temp,51);
  28. Menu = menu_create(temp, "JatekosInfoMenuh2");
  29.  
  30. new SteamID[32];
  31. get_user_authid(tempid, SteamID, 31);
  32.    
  33. formatex(temp,51, "JátĂ©kos Neve:  \w| Account ID: \r#%d", b_id[tempid]);
  34. menu_additem(menu,temp);
  35. formatex(temp,51, "Regisztrált: \r%s", RegI[tempid]);
  36. menu_additem(menu,temp);
  37. formatex(temp,51, "SteamID: \r%s^n^n ", SteamID);
  38. menu_additem(menu,temp);
  39. menu_display(id,menu,0);
  40. }
  41. public JatekosInfoMenuh2(id, menu, item)
  42. {
  43.   menu_destroy(menu);
  44.   JatekosInfoMenu(id);
  45.   return;
  46. }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Játékos infó menüre
HozzászólásElküldve: 2020.03.29. 10:40 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.03.22. 18:22
Hozzászólások: 2978
Megköszönt másnak: 115 alkalommal
Megköszönték neki: 368 alkalommal
  1. public JatekosInfoMenuh(id, Menu, item) {
  2.  
  3. new temp[52], menu;
  4. get_user_name(tempid,temp,51);
  5. menu = menu_create(temp, "JatekosInfoMenuh2");
  6.  
  7. new SteamID[32];
  8. get_user_authid(tempid, SteamID, 31);
  9.    
  10. formatex(temp,51, "JátĂ©kos Neve:  \w| Account ID: \r#%d", b_id[tempid]);
  11. menu_additem(menu,temp);
  12. formatex(temp,51, "Regisztrált: \r%s", RegI[tempid]);
  13. menu_additem(menu,temp);
  14. formatex(temp,51, "SteamID: \r%s^n^n ", SteamID);
  15. menu_additem(menu,temp);
  16. menu_display(id,menu,0);
  17. }


így próbáld meg.
A régi menünek adtad meg a dolgokat.
Ezért rossz,ha kettő tömbbel dolgozol egyszerre ami konkrétan ugyan úgy néz ki,te esetedben:
Menu,menu
Így összekavarodsz.
Regisztráltad a menu-t szóval a kettes menüt de a dolgokat már a Menu-nek adtad meg,ami ugye az egyes a régi.
Szóval nem volt semmi tartalma az új menüdnek,így nem jelenítette meg. Nem tudom miért dobta be a fegyvermenüdet,lehet azért mert az is menu-t használ viszont globálisan és mikor display-ra mentél akkor megjelenítette.

_________________
Blasenkampfwagen

https://discord.gg/uBYnNnZP
GTA:PURSUIT MTA


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Játékos infó menüre
HozzászólásElküldve: 2020.03.29. 15:49 
Offline
Fanatikus

Csatlakozott: 2019.07.19. 10:58
Hozzászólások: 175
Megköszönt másnak: 37 alkalommal
ultraibolya írta:
  1. public JatekosInfoMenuh(id, Menu, item) {
  2.  
  3. new temp[52], menu;
  4. get_user_name(tempid,temp,51);
  5. menu = menu_create(temp, "JatekosInfoMenuh2");
  6.  
  7. new SteamID[32];
  8. get_user_authid(tempid, SteamID, 31);
  9.    
  10. formatex(temp,51, "JátĂ©kos Neve:  \w| Account ID: \r#%d", b_id[tempid]);
  11. menu_additem(menu,temp);
  12. formatex(temp,51, "Regisztrált: \r%s", RegI[tempid]);
  13. menu_additem(menu,temp);
  14. formatex(temp,51, "SteamID: \r%s^n^n ", SteamID);
  15. menu_additem(menu,temp);
  16. menu_display(id,menu,0);
  17. }


így próbáld meg.
A régi menünek adtad meg a dolgokat.
Ezért rossz,ha kettő tömbbel dolgozol egyszerre ami konkrétan ugyan úgy néz ki,te esetedben:
Menu,menu
Így összekavarodsz.
Regisztráltad a menu-t szóval a kettes menüt de a dolgokat már a Menu-nek adtad meg,ami ugye az egyes a régi.
Szóval nem volt semmi tartalma az új menüdnek,így nem jelenítette meg. Nem tudom miért dobta be a fegyvermenüdet,lehet azért mert az is menu-t használ viszont globálisan és mikor display-ra mentél akkor megjelenítette.


Most így müködik, de nem írja ki a játékosoknak az adatait, névhez semmit nem ír Steamidhez, reghez, accidhez se semmit.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Játékos infó menüre
HozzászólásElküldve: 2020.03.29. 16:52 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.03.22. 18:22
Hozzászólások: 2978
Megköszönt másnak: 115 alkalommal
Megköszönték neki: 368 alkalommal
Dobd az egész forrást,mert a tempid-t nem a függvényből kell kiolvasni

_________________
Blasenkampfwagen

https://discord.gg/uBYnNnZP
GTA:PURSUIT MTA


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Játékos infó menüre
HozzászólásElküldve: 2020.03.29. 17:54 
Offline
Fanatikus

Csatlakozott: 2019.07.19. 10:58
Hozzászólások: 175
Megköszönt másnak: 37 alkalommal
ultraibolya írta:
Dobd az egész forrást,mert a tempid-t nem a függvényből kell kiolvasni


Hogy érted, hogy az egész forrást?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 35 hozzászólás ]  Oldal 1 2 3 4 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 29 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole