hlmod.hu
https://hlmod.hu/

Aioknife
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=9&t=3046
Oldal: 1 / 2

Szerző:  VirTuaL ~` [2012.01.08. 13:41 ]
Hozzászólás témája:  Aioknife

Picit átírtam ezt de a hangok nem változtak,gondolom azért mert az nincs beírva a scriptbe,hogy le töltse.Valaki beleírná,vagy ha nem az a gond akkor mi? :D


Kód:
#define CUSTOM_SOUNDS   0
   
new SOUND_SLASH1[]    = "KesHangok/hammer_slash.wav"
   
new SOUND_HIT1[]    = "KesHangok/hammer_hit.wav"
new SOUND_STAB[]    = "KesHangok/hammer_stab.wav"
   
new SOUND_DEPLOY[]    = "KesHangok/knife_deploy1.wav"
new SOUND_HITWALL[]   = "KesHangok/hammer_hitwall.wav"

/* DO NOT EDIT BEYOND THIS LINE UNLESS YOU KNOW WHAT YOU ARE DOING */

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <engine>

new PLUGIN_NAME[]    = "AIO Knife Plugin"
new PLUGIN_AUTHOR[]    = "Cheap_Suit"
new PLUGIN_VERSION[]    = "1.4"

public plugin_init()
{
   register_plugin( PLUGIN_NAME, PLUGIN_VERSION, PLUGIN_AUTHOR )
   
   register_cvar( "amx_knife_boost", "0.5" )
   register_cvar( "amx_knife_damage", "0.9" )
   register_cvar( "amx_knife_jump", "0.4" )
   
   register_event( "CurWeapon", "Event_CurWeapon", "be", "1=1" )
   register_event( "Damage", "Event_Damage", "b", "2!0" )
   
   #if (CUSTOM_SOUNDS)
      register_forward( FM_EmitSound, "fw_EmitSound" )
   #endif
}

public plugin_precache()
{   
   #if ( CUSTOM_SOUNDS )
      precache_sound( SOUND_SLASH1 )
      precache_sound( SOUND_HIT1 )
      precache_sound( SOUND_DEPLOY )
      precache_sound( SOUND_HITWALL )
      precache_sound( SOUND_STAB )
   #endif
}

public Event_CurWeapon( id )
{
   if ( !is_user_connected( id ) || !is_user_alive( id ) )
      return PLUGIN_CONTINUE
   
   new WeaponID = read_data( 2 )
   if ( WeaponID != CSW_KNIFE )
      return  PLUGIN_CONTINUE
   
   new Float:addSpeed = get_cvar_float( "amx_knife_boost" )
   if ( addSpeed > 0.0 )
      entity_set_float(id, EV_FL_maxspeed, 240.0 + addSpeed )
   
   return PLUGIN_CONTINUE;
}

public Event_Damage( id )
{
   new weapon, bodypart
   new attacker = get_user_attacker( id, weapon, bodypart )
   
   if ( !is_user_alive( id ) || !is_user_alive( attacker ) )
      return PLUGIN_CONTINUE
   
   if ( weapon != CSW_KNIFE )
      return PLUGIN_CONTINUE
   
   new iHealth = get_user_health( id )
   new iDamage = floatround( float( read_data(2) ) * get_cvar_float( "amx_knife_damage" ) )
   if ( iHealth > iDamage )
      fakedamage( id, "weapon_knife", float( iDamage ), read_data( 3 ) )
   else
   {
      user_silentkill( id )
      make_deathmsg( attacker, id, 0, "knife" )
   }
   return PLUGIN_CONTINUE
}
public client_PreThink( id )
{
   if ( !is_user_connected( id ) || !is_user_alive( id ) )
      return PLUGIN_CONTINUE

   new temp[2], weapon = get_user_weapon( id, temp[0], temp[1] )
   if ( weapon != CSW_KNIFE )
      return PLUGIN_CONTINUE
      
   if ( ( get_user_button( id ) & IN_JUMP ) && !( get_user_oldbutton( id ) & IN_JUMP ) )
   {
      new flags = entity_get_int( id, EV_INT_flags )
      new waterlvl = entity_get_int( id, EV_INT_waterlevel )
      
      if ( !( flags & FL_ONGROUND ) )
         return PLUGIN_CONTINUE
      if ( flags & FL_WATERJUMP )
         return PLUGIN_CONTINUE
      if ( waterlvl > 1 )
         return PLUGIN_CONTINUE
            
      new Float:fVelocity[3]
      entity_get_vector( id, EV_VEC_velocity, fVelocity )
      fVelocity[2] += get_cvar_float( "amx_knife_jump" )
      
      entity_set_vector( id, EV_VEC_velocity, fVelocity )
      entity_set_int( id, EV_INT_gaitsequence, 6 )
   }
   return PLUGIN_CONTINUE;
}

public fw_EmitSound( id, channel, sound[] )
{
   if ( !is_user_connected( id ) || !is_user_alive( id ) )
      return FMRES_IGNORED
      
   new temp[2], weapon = get_user_weapon( id, temp[0], temp[1] )
   if ( weapon != CSW_KNIFE )
      return FMRES_IGNORED
      
   if ( equal ( sound, "KesHangok/hammer_slash.wav" ) )
   {   
      emit_sound( id, CHAN_WEAPON, SOUND_SLASH1, 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM )
      return FMRES_SUPERCEDE
   }
      
   if ( equal ( sound, "KesHangok/knife_deploy1.wav" ) )
   {
      emit_sound( id, CHAN_WEAPON, SOUND_DEPLOY, 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM )
      return FMRES_SUPERCEDE;
   }
      
   if ( equal ( sound, "KesHangok/hammer_hitwall.wav" ) )
   {
      emit_sound( id, CHAN_WEAPON, SOUND_HITWALL, 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM )
      return FMRES_SUPERCEDE
   }
      
   if ( equal ( sound, "KesHangok/hammer_hit.wav" ) )
   {
      emit_sound( id, CHAN_WEAPON, SOUND_HIT1, 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM )
      return FMRES_SUPERCEDE
   }
      
   if ( equal ( sound, "KesHangok/hammer_stab.wav" ) )
   {
      emit_sound( id, CHAN_WEAPON, SOUND_STAB, 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM )
      return FMRES_SUPERCEDE
   }
   return FMRES_IGNORED
}   

Szerző:  kiki [2012.01.08. 13:43 ]
Hozzászólás témája:  Re: Aioknife

#define CUSTOM_SOUNDS 0

--->

#define CUSTOM_SOUNDS 1

Szerző:  VirTuaL ~` [2012.01.08. 13:44 ]
Hozzászólás témája:  Re: Aioknife

Ja megvan nemláttam :D

Szerző:  norbexx_13 [2012.01.08. 14:18 ]
Hozzászólás témája:  Re: Aioknife

Nem megy akkor se... itt az a baj hogy azt szeretném hogy a CT kése 400 500-at sebezzen

Szerző:  VirTuaL ~` [2012.01.08. 14:22 ]
Hozzászólás témája:  Re: Aioknife

Ja nem megy....Nem tölti le a hangokat

Szerző:  VirTuaL ~` [2012.01.08. 14:22 ]
Hozzászólás témája:  Re: Aioknife

És a képessgek is az alapok.

Szerző:  norbexx_13 [2012.01.08. 14:38 ]
Hozzászólás témája:  Re: Aioknife

Meg tudod csinálni?

Szerző:  IrOn [2012.01.08. 14:58 ]
Hozzászólás témája:  Re: Aioknife

norbexx_13 írta:
Meg tudod csinálni?

szerintem te rossz témához szóltál hozzá

Szerző:  norbexx_13 [2012.01.08. 15:19 ]
Hozzászólás témája:  Re: Aioknife

IrOn123 írta:
norbexx_13 írta:
Meg tudod csinálni?

szerintem te rossz témához szóltál hozzá


Mi az?

Szerző:  IrOn [2012.01.08. 15:22 ]
Hozzászólás témája:  Re: Aioknife

norbexx_13 írta:
IrOn123 írta:
norbexx_13 írta:
Meg tudod csinálni?

szerintem te rossz témához szóltál hozzá


Mi az?

"Nem megy akkor se... itt az a baj hogy azt szeretném hogy a CT kése 400 500-at sebezzen"
itt nincs olyan kérés hogy CT kése 400 500at sebezzen, ez nem a te témád :D

Oldal: 1 / 2 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/