hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.29. 13:49



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 336 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 334 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 2 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Játékos fegyver skin
HozzászólásElküldve: 2020.06.09. 18:44 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2014.01.11. 22:53
Hozzászólások: 379
Megköszönt másnak: 75 alkalommal
Megköszönték neki: 8 alkalommal
Helló!

Valaki tudna nekem segíteni?Azt szeretném, ha nem az adminoknak hanem csak a játékosoknak cserélné le a skint a plugint előre is Köszönöm!
Kód:
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
 
new const PLUGIN[] = "Admin Weapon Skins";
new const VERSION[] = "1.0";
new const AUTHOR[] = "mforce";
 
 
#define ACCESS_FLAG   ADMIN_KICK
 
const m_pPlayer = 41
const m_iId = 43
const XO_WEAPON = 4
new Trie:weaponlist
 
#define get_weapon_owner(%1)      get_pdata_cbase(%1, m_pPlayer, XO_WEAPON)
#define get_weapon_id(%1)         get_pdata_int(%1, m_iId, XO_WEAPON)
 
public plugin_init() {
   register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
}
 
public plugin_precache() {
   weaponlist = TrieCreate()
 
   new sBuffer[256], sFile[64], sData[2][32], pFile;
 
   get_localinfo("amxx_configsdir", sFile, charsmax(sFile));
   format(sFile, charsmax(sFile), "%s/admin_weapon_skins.ini", sFile);
 
   pFile = fopen(sFile, "rt");
 
   if(pFile) {      
      while(!feof(pFile)) {
         fgets(pFile, sBuffer, charsmax(sBuffer));
         trim(sBuffer);
         if(sBuffer[0] == ';') continue;
 
         parse(sBuffer, sData[0], charsmax(sData[]), sData[1], charsmax(sData[]));
 
         if((containi(sData[0], "weapon_") != -1) && (containi(sData[1], ".mdl") != -1) && (!TrieKeyExists(weaponlist, sData[0]))) {
            precache_model(sData[1])
            RegisterHam(Ham_Item_Deploy, sData[0], "ItemDeploy_Post", true);
            TrieSetString(weaponlist, sData[0], sData[1])
         }
      }
      fclose(pFile);
   }
   else fprintf(pFile, ";^"weapon_ak47^" ^"models/adminskins/v_ak47.mdl^"^n");
}
 
public ItemDeploy_Post(Ent) {
   if(Ent <=0)
      return HAM_IGNORED;
 
   new id = get_weapon_owner(Ent)
   if((id > 0) && (get_user_flags(id) & ACCESS_FLAG)) {
      new szWeapon[32], WeaponPath[32];
      get_weaponname(get_weapon_id(Ent), szWeapon, charsmax(szWeapon));
 
      TrieGetString(weaponlist, szWeapon, WeaponPath, charsmax(WeaponPath));
      set_pev(id, pev_viewmodel2, WeaponPath);
   }
   return HAM_IGNORED;
}
 
public plugin_end() {
    TrieDestroy(weaponlist);
}


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Játékos fegyver skin
HozzászólásElküldve: 2020.06.09. 18:56 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2019.07.12. 13:47
Hozzászólások: 305
Megköszönt másnak: 15 alkalommal
Megköszönték neki: 48 alkalommal
#define ACCESS_FLAG ADMIN_KICK
->
#define ACCESS_FLAG ADMIN_PLAYER

Fontos az adminnak nem szabad Z jogot adni.

_________________
Munkáim / Segítkezésem
Serial BanSystem v3
Serial BanSystem v4
HerBoy - Avatár MultiMod


Avatár: 37.221.209.130:27350
HerBoy: 37.221.209.130:27295


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 2 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 22 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole