hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.28. 14:01



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 226 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 226 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 5 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Oszlop lekérése
HozzászólásElküldve: 2020.06.25. 23:47 
Offline
Lelkes

Csatlakozott: 2019.10.03. 09:41
Hozzászólások: 20
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 3 alkalommal
Sziasztok már sok féle módszerrel próbálkoztam de valahogy nem az igazi
A kérédésem az lenne hogy hogy tudom lekérni az oszlopokat
pl


for(new i=0;i <= 120; i++)
{
if(meglevoek[i][id] > 0)
{
new Sor[6]; num_to_str(i, Sor, 5);
formatex(String, charsmax(String), "%L", id, "DAARAB", FegyverAdatok[i][Nev],meglevoek[i][id]);
menu_additem(menu, String, Sor);
}
}
én az adott oszlop összegére vagyok kováncsi
tehát melyik skinből mennyi van a szerveren

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Oszlop lekérése
HozzászólásElküldve: 2020.06.26. 09:20 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott: 2016.06.20. 10:23
Hozzászólások: 489
Megköszönt másnak: 47 alkalommal
Megköszönték neki: 15 alkalommal
pbT# Fura*Csé írta:
Sziasztok már sok féle módszerrel próbálkoztam de valahogy nem az igazi
A kérédésem az lenne hogy hogy tudom lekérni az oszlopokat
pl


for(new i=0;i <= 120; i++)
{
if(meglevoek[i][id] > 0)
{
new Sor[6]; num_to_str(i, Sor, 5);
formatex(String, charsmax(String), "%L", id, "DAARAB", FegyverAdatok[i][Nev],meglevoek[i][id]);
menu_additem(menu, String, Sor);
}
}
én az adott oszlop összegére vagyok kováncsi
tehát melyik skinből mennyi van a szerveren


  1. for(new i=0;i <= 120; i++) //120 atirod arra ahol vannak az adott fegyo skinek, aztán csak azt írja ki.

_________________
BfS* #Team ~Global Offensive IP: 217.144.54.193:27148

Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Oszlop lekérése
HozzászólásElküldve: 2020.06.26. 20:48 
Offline
Lelkes

Csatlakozott: 2019.10.03. 09:41
Hozzászólások: 20
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 3 alkalommal
adriansr14 írta:
pbT# Fura*Csé írta:
Sziasztok már sok féle módszerrel próbálkoztam de valahogy nem az igazi
A kérédésem az lenne hogy hogy tudom lekérni az oszlopokat
pl


for(new i=0;i <= 120; i++)
{
if(meglevoek[i][id] > 0)
{
new Sor[6]; num_to_str(i, Sor, 5);
formatex(String, charsmax(String), "%L", id, "DAARAB", FegyverAdatok[i][Nev],meglevoek[i][id]);
menu_additem(menu, String, Sor);
}
}
én az adott oszlop összegére vagyok kováncsi
tehát melyik skinből mennyi van a szerveren


  1. for(new i=0;i <= 120; i++) //120 atirod arra ahol vannak az adott fegyo skinek, aztán csak azt írja ki.




Bocsi de szerintem kicsit félre értettél
Amit elkuldtem az tokeletesen mutatja a darabszamokat stb
Nekem az kellene
Hogy emelett ott legyen a szerveren meglevö darabszám Teheát a jatekosok raktar ugy nezne ki
Nev mennyi van belole es a szerveren eddig ennyit nyitottak belole
Azaz ossze adjuk az oszlopok osszegét

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Oszlop lekérése
HozzászólásElküldve: 2020.06.27. 10:53 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2013.12.18. 13:57
Hozzászólások: 240
Megköszönt másnak: 16 alkalommal
Megköszönték neki: 24 alkalommal
(Alapjáraton mondom, nem tuti, hogy amxxben is így van) cikluson belül nem a legjobb ötlet új változót deklarálni
Oszlopon gondolom tömbre gondolsz, nemhiszem, hogy ott is célszerű lenne mindig kiszámolni azt, hogy hányszor nyitottak ki valamit, erre rengeteg megoldás lenne, a kód amit csatoltál túl kevés ahhoz, hogy bármi konkrétumot írjak

Nem vagyok benne biztos, hogy az összeg alatt a konkrét összegüket érted (a += b[i]) vagy esetleg a darabszámot (++db) mert a kérdésedben összeg van, de a kódot elnézve téged a darabszám érdekelne

_________________
Discord: KillStr3aK#4724 | GitHub
https://eternar.dev


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Oszlop lekérése
HozzászólásElküldve: 2020.06.27. 13:07 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2015.07.27. 22:56
Hozzászólások: 1367
Megköszönt másnak: 28 alkalommal
Megköszönték neki: 351 alkalommal
Szerintem az adott oszlop értékeinek az összegére gondol.

pl.
Kód:
ID  NEV  TARGY
0   A      2
1   B      5
2   C      9


Innen kell neki a TARGY összes értéke, azaz 2+5+9
Alias:
Kód:
SELECT SUM(TARGY) as osszes_targy
FROM tablanev;


AMXX körítésben:
  1. public osszegzo()
  2. {
  3.     // számolja össze az értékeket és helyezze az osszes_targy "változóba"
  4.     SQL_ThreadQuery(g_SqlTuple, "osszegzoHandler", "SELECT SUM(TARGY) as osszes_targy FROM tablanev;");
  5. }
  6.    
  7. public osszegzoHandler(FailState, Handle:Query, Error[], Errcode, Data[], DataSize)
  8. {
  9.     if(FailState == TQUERY_CONNECT_FAILED)
  10.         log_amx("Csatlakozasi hiba. [%d] %s", Errcode, Error)
  11.     else if(FailState == TQUERY_QUERY_FAILED)
  12.         log_amx("Query hiba. [%d] %s", Errcode, Error)
  13.  
  14.     new vegosszeg;
  15.     // kérjük le az osszes_targy értékét a vegosszeg-be mentve
  16.     vegosszeg = SQL_ReadResult(Query, SQL_FieldNameToNum(Query, "osszes_targy"))
  17.    
  18.     // happy end
  19.     client_print(0, print_chat, "A szerveren összesen %i tárgy van a TARGY oszlopban.", vegosszeg);
  20.  
  21.     return PLUGIN_HANDLED
  22. }


Elvi szinten legalábbis.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 5 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 30 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole