hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2020.11.28. 12:15



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 71 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 69 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Majestic-12 [Bot], regener az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 6 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Miért nem dropol a többi láda
HozzászólásElküldve: 2020.06.22. 18:21 
Offline
Fanatikus

Csatlakozott: 2019.07.19. 10:58
Hozzászólások: 163
Megköszönt másnak: 35 alkalommal
Sziasztok készítitetem egy láda dropot ami %-ra van megcsinálva, de csak az első láda dropol "Lada[0]"
Mi lehet a baja?

  1. public LadaDroppolas(id)
  2. {
  3.     new Players[32], Num, Nev[32];
  4.     get_players(Players, Num, "c");
  5.     get_user_name(id, Nev, 31);
  6.     new Float:RandomSzam = random_float(8.01, 100.00);
  7.  
  8.     if(RandomSzam <= 52.15)
  9.     {
  10.         Lada[0][id] ++;
  11.         ColorChat(id, GREEN, "%s ^3Találtál egy: ^4%s-t.", PR2, LadaNevek[0][0]);
  12.     }
  13.     else if(RandomSzam <= 42.35)
  14.     {
  15.         Lada[1][id] ++;
  16.         ColorChat(id, GREEN, "%s ^3Találtál egy: ^4%s-t.", PR2, LadaNevek[1][0]);
  17.     }
  18.     else if(RandomSzam <= 32.62)
  19.     {
  20.         Lada[2][id] ++;
  21.         ColorChat(id, GREEN, "%s ^3Találtál egy: ^4%s-t.", PR2, LadaNevek[2][0]);
  22.     }
  23.     else if(RandomSzam <= 23.23)
  24.     {
  25.         Lada[3][id] ++;
  26.         ColorChat(id, GREEN, "%s ^3Találtál egy: ^4%s-t.", PR2, LadaNevek[3][0]);
  27.     }
  28.     else if(RandomSzam <= 17.35)
  29.     {
  30.         Lada[4][id] ++;
  31.         ColorChat(id, GREEN, "%s ^3Találtál egy: ^4%s-t.", PR2, LadaNevek[4][0]);
  32.     }
  33.     else if(RandomSzam <= 13.62)
  34.     {
  35.         Lada[5][id] ++;
  36.         ColorChat(id, GREEN, "%s ^3Találtál egy: ^4%s-t.", PR2, LadaNevek[5][0]);
  37.     }
  38.     else if(RandomSzam <= 11.23)
  39.     {
  40.         Lada[6][id] ++;
  41.         ColorChat(id, GREEN, "%s ^3Találtál egy: ^4%s-t.", PR2, LadaNevek[6][0]);
  42.     }
  43.     else if(RandomSzam <= 10.82)
  44.     {
  45.         Lada[7][id] ++;
  46.         ColorChat(id, GREEN, "%s ^3Találtál egy: ^4%s-t.", PR2, LadaNevek[7][0]);
  47.     }
  48.     else if(RandomSzam <= 10.03)
  49.     {
  50.         Lada[8][id] ++;
  51.         ColorChat(id, GREEN, "%s ^3Találtál egy: ^4%s-t.", PR2, LadaNevek[8][0]);
  52.     }
  53.     else if(RandomSzam <= 60.15)
  54.     {
  55.         Kulcs[id] ++;
  56.         ColorChat(id, GREEN, "%s ^3Találtál egy: ^4Kulcsot.", PR2);
  57.     }
  58. }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Miért nem dropol a többi láda
HozzászólásElküldve: 2020.06.23. 08:15 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.03.22. 18:22
Hozzászólások: 2917
Megköszönt másnak: 111 alkalommal
Megköszönték neki: 352 alkalommal
Egyértelmű hogy csak azt kapod.
Ha a random szám 8.01 és 52.15 között van,akkor csak 0-ás indexű ládát kapsz.
Ha nagyobb és benne van a 60.15ben akkor meg kulcsot.
Felette meg semmi sem történik gondolom így is akarod.
Milyen logika alapján mentél? Xd
Kezdj a kisebb számmal és úgy haladj felfelé. Így ahogy most van csak 2 dolog lehetséges:
-vagy nullás láda
-vagy kulcs
Hiába van a szám benne a 11-ben hogy a hatos ládát kapjad,már lefutott a nullásnál.
Nem rossz,tetszik hogy próbálkozol,de először a kicsivel kezdünk,különben mindig az első feltétel fog lefutni.

_________________
Blasenkampfwagen

Ők köszönték meg ultraibolya nek ezt a hozzászólást: Alekvar (2020.06.23. 22:19)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Miért nem dropol a többi láda
HozzászólásElküldve: 2020.06.23. 18:26 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2018.02.01. 16:27
Hozzászólások: 222
Megköszönt másnak: 13 alkalommal
Megköszönték neki: 18 alkalommal
Helló!

Így próbáld:


  1. public LadaDroppolas(id)
  2. {
  3.     new Players[32], Num, Nev[32];
  4.     get_players(Players, Num, "c");
  5.     get_user_name(id, Nev, 31);
  6.     new Float:RandomSzam = random_float(8.01, 100.00);
  7.  
  8.     if(RandomSzam <= 10.15)
  9.     {
  10.         Lada[0][id] ++;
  11.         ColorChat(id, GREEN, "%s ^3Találtál egy: ^4%s-t.", PR2, LadaNevek[0][0]);
  12.     }
  13.     else if(RandomSzam <= 25.35)
  14.     {
  15.         Lada[1][id] ++;
  16.         ColorChat(id, GREEN, "%s ^3Találtál egy: ^4%s-t.", PR2, LadaNevek[1][0]);
  17.     }
  18.     else if(RandomSzam <= 35.62)
  19.     {
  20.         Lada[2][id] ++;
  21.         ColorChat(id, GREEN, "%s ^3Találtál egy: ^4%s-t.", PR2, LadaNevek[2][0]);
  22.     }
  23.     else if(RandomSzam <= 45.23)
  24.     {
  25.         Lada[3][id] ++;
  26.         ColorChat(id, GREEN, "%s ^3Találtál egy: ^4%s-t.", PR2, LadaNevek[3][0]);
  27.     }
  28.     else if(RandomSzam <= 55.35)
  29.     {
  30.         Lada[4][id] ++;
  31.         ColorChat(id, GREEN, "%s ^3Találtál egy: ^4%s-t.", PR2, LadaNevek[4][0]);
  32.     }
  33.     else if(RandomSzam <= 65.62)
  34.     {
  35.         Lada[5][id] ++;
  36.         ColorChat(id, GREEN, "%s ^3Találtál egy: ^4%s-t.", PR2, LadaNevek[5][0]);
  37.     }
  38.     else if(RandomSzam <= 75.23)
  39.     {
  40.         Lada[6][id] ++;
  41.         ColorChat(id, GREEN, "%s ^3Találtál egy: ^4%s-t.", PR2, LadaNevek[6][0]);
  42.     }
  43.     else if(RandomSzam <= 85.82)
  44.     {
  45.         Lada[7][id] ++;
  46.         ColorChat(id, GREEN, "%s ^3Találtál egy: ^4%s-t.", PR2, LadaNevek[7][0]);
  47.     }
  48.     else if(RandomSzam <= 95.03)
  49.     {
  50.         Lada[8][id] ++;
  51.         ColorChat(id, GREEN, "%s ^3Találtál egy: ^4%s-t.", PR2, LadaNevek[8][0]);
  52.     }
  53.     else if(RandomSzam <= 99.00)
  54.     {
  55.         Kulcs[id] ++;
  56.         ColorChat(id, GREEN, "%s ^3Találtál egy: ^4Kulcsot.", PR2);
  57.     }
  58. }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Miért nem dropol a többi láda
HozzászólásElküldve: 2020.06.23. 21:29 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.03.22. 18:22
Hozzászólások: 2917
Megköszönt másnak: 111 alkalommal
Megköszönték neki: 352 alkalommal
húúú tényleg,én nem is ezt írtam le :o milyen buta vagyok

Tomii írta:
Helló!

Így próbáld:


  1. public LadaDroppolas(id)
  2. {
  3.     new Players[32], Num, Nev[32];
  4.     get_players(Players, Num, "c");
  5.     get_user_name(id, Nev, 31);
  6.     new Float:RandomSzam = random_float(8.01, 100.00);
  7.  
  8.     if(RandomSzam <= 10.15)
  9.     {
  10.         Lada[0][id] ++;
  11.         ColorChat(id, GREEN, "%s ^3Találtál egy: ^4%s-t.", PR2, LadaNevek[0][0]);
  12.     }
  13.     else if(RandomSzam <= 25.35)
  14.     {
  15.         Lada[1][id] ++;
  16.         ColorChat(id, GREEN, "%s ^3Találtál egy: ^4%s-t.", PR2, LadaNevek[1][0]);
  17.     }
  18.     else if(RandomSzam <= 35.62)
  19.     {
  20.         Lada[2][id] ++;
  21.         ColorChat(id, GREEN, "%s ^3Találtál egy: ^4%s-t.", PR2, LadaNevek[2][0]);
  22.     }
  23.     else if(RandomSzam <= 45.23)
  24.     {
  25.         Lada[3][id] ++;
  26.         ColorChat(id, GREEN, "%s ^3Találtál egy: ^4%s-t.", PR2, LadaNevek[3][0]);
  27.     }
  28.     else if(RandomSzam <= 55.35)
  29.     {
  30.         Lada[4][id] ++;
  31.         ColorChat(id, GREEN, "%s ^3Találtál egy: ^4%s-t.", PR2, LadaNevek[4][0]);
  32.     }
  33.     else if(RandomSzam <= 65.62)
  34.     {
  35.         Lada[5][id] ++;
  36.         ColorChat(id, GREEN, "%s ^3Találtál egy: ^4%s-t.", PR2, LadaNevek[5][0]);
  37.     }
  38.     else if(RandomSzam <= 75.23)
  39.     {
  40.         Lada[6][id] ++;
  41.         ColorChat(id, GREEN, "%s ^3Találtál egy: ^4%s-t.", PR2, LadaNevek[6][0]);
  42.     }
  43.     else if(RandomSzam <= 85.82)
  44.     {
  45.         Lada[7][id] ++;
  46.         ColorChat(id, GREEN, "%s ^3Találtál egy: ^4%s-t.", PR2, LadaNevek[7][0]);
  47.     }
  48.     else if(RandomSzam <= 95.03)
  49.     {
  50.         Lada[8][id] ++;
  51.         ColorChat(id, GREEN, "%s ^3Találtál egy: ^4%s-t.", PR2, LadaNevek[8][0]);
  52.     }
  53.     else if(RandomSzam <= 99.00)
  54.     {
  55.         Kulcs[id] ++;
  56.         ColorChat(id, GREEN, "%s ^3Találtál egy: ^4Kulcsot.", PR2);
  57.     }
  58. }

_________________
Blasenkampfwagen


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Miért nem dropol a többi láda
HozzászólásElküldve: 2020.06.23. 22:22 
Offline
Fanatikus

Csatlakozott: 2019.07.19. 10:58
Hozzászólások: 163
Megköszönt másnak: 35 alkalommal
Köszönöm, tényleg ez volt a probléma.

Ha azt szeretném, hogy ne legyen olyan magas a drop egyes ládának, akkor csak simán vegyem le 1.0-ra? (Mert jelenleg a lada[8] is dropol, akkor is ha 1 embert ölök meg, s nem a nagyobb dropút adja.)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Miért nem dropol a többi láda
HozzászólásElküldve: 2020.06.24. 05:19 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.03.22. 18:22
Hozzászólások: 2917
Megköszönt másnak: 111 alkalommal
Megköszönték neki: 352 alkalommal
Igazából be is zárhatod megadott értékekbe switch-el,talán az még szebb és könnyebb megadni a droppot:

new randszam=random_num(1,100) //100%

switch(randszam){

case 1..10:{
//10%os drop
}
case 11:{
//1%
}
case 12..50:{
//maradek amibol kap
}
case 51..100:{
//maradek ahonnan semmit nem kap
}
}


Ajánlanám inkább az egész számok használatát,felesleges ide float

_________________
Blasenkampfwagen


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 6 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 12 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole