hlmod.hu
https://hlmod.hu/

Oszlop lekérése
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=9&t=30497
Oldal: 1 / 1

Szerző:  pbT# Fura*Csé [ 2020.06.25. 23:47 ]
Hozzászólás témája:  Oszlop lekérése

Sziasztok már sok féle módszerrel próbálkoztam de valahogy nem az igazi
A kérédésem az lenne hogy hogy tudom lekérni az oszlopokat
pl


for(new i=0;i <= 120; i++)
{
if(meglevoek[i][id] > 0)
{
new Sor[6]; num_to_str(i, Sor, 5);
formatex(String, charsmax(String), "%L", id, "DAARAB", FegyverAdatok[i][Nev],meglevoek[i][id]);
menu_additem(menu, String, Sor);
}
}
én az adott oszlop összegére vagyok kováncsi
tehát melyik skinből mennyi van a szerveren

Szerző:  adriansr14 [ 2020.06.26. 09:20 ]
Hozzászólás témája:  Re: Oszlop lekérése

pbT# Fura*Csé írta:
Sziasztok már sok féle módszerrel próbálkoztam de valahogy nem az igazi
A kérédésem az lenne hogy hogy tudom lekérni az oszlopokat
pl


for(new i=0;i <= 120; i++)
{
if(meglevoek[i][id] > 0)
{
new Sor[6]; num_to_str(i, Sor, 5);
formatex(String, charsmax(String), "%L", id, "DAARAB", FegyverAdatok[i][Nev],meglevoek[i][id]);
menu_additem(menu, String, Sor);
}
}
én az adott oszlop összegére vagyok kováncsi
tehát melyik skinből mennyi van a szerveren


  1. for(new i=0;i <= 120; i++) //120 atirod arra ahol vannak az adott fegyo skinek, aztán csak azt írja ki.

Szerző:  pbT# Fura*Csé [ 2020.06.26. 20:48 ]
Hozzászólás témája:  Re: Oszlop lekérése

adriansr14 írta:
pbT# Fura*Csé írta:
Sziasztok már sok féle módszerrel próbálkoztam de valahogy nem az igazi
A kérédésem az lenne hogy hogy tudom lekérni az oszlopokat
pl


for(new i=0;i <= 120; i++)
{
if(meglevoek[i][id] > 0)
{
new Sor[6]; num_to_str(i, Sor, 5);
formatex(String, charsmax(String), "%L", id, "DAARAB", FegyverAdatok[i][Nev],meglevoek[i][id]);
menu_additem(menu, String, Sor);
}
}
én az adott oszlop összegére vagyok kováncsi
tehát melyik skinből mennyi van a szerveren


  1. for(new i=0;i <= 120; i++) //120 atirod arra ahol vannak az adott fegyo skinek, aztán csak azt írja ki.




Bocsi de szerintem kicsit félre értettél
Amit elkuldtem az tokeletesen mutatja a darabszamokat stb
Nekem az kellene
Hogy emelett ott legyen a szerveren meglevö darabszám Teheát a jatekosok raktar ugy nezne ki
Nev mennyi van belole es a szerveren eddig ennyit nyitottak belole
Azaz ossze adjuk az oszlopok osszegét

Szerző:  Nexd [ 2020.06.27. 10:53 ]
Hozzászólás témája:  Re: Oszlop lekérése

(Alapjáraton mondom, nem tuti, hogy amxxben is így van) cikluson belül nem a legjobb ötlet új változót deklarálni
Oszlopon gondolom tömbre gondolsz, nemhiszem, hogy ott is célszerű lenne mindig kiszámolni azt, hogy hányszor nyitottak ki valamit, erre rengeteg megoldás lenne, a kód amit csatoltál túl kevés ahhoz, hogy bármi konkrétumot írjak

Nem vagyok benne biztos, hogy az összeg alatt a konkrét összegüket érted (a += b[i]) vagy esetleg a darabszámot (++db) mert a kérdésedben összeg van, de a kódot elnézve téged a darabszám érdekelne

Szerző:  regener [ 2020.06.27. 13:07 ]
Hozzászólás témája:  Re: Oszlop lekérése

Szerintem az adott oszlop értékeinek az összegére gondol.

pl.
Kód:
ID  NEV  TARGY
0   A      2
1   B      5
2   C      9


Innen kell neki a TARGY összes értéke, azaz 2+5+9
Alias:
Kód:
SELECT SUM(TARGY) as osszes_targy
FROM tablanev;


AMXX körítésben:
  1. public osszegzo()
  2. {
  3.     // számolja össze az értékeket és helyezze az osszes_targy "változóba"
  4.     SQL_ThreadQuery(g_SqlTuple, "osszegzoHandler", "SELECT SUM(TARGY) as osszes_targy FROM tablanev;");
  5. }
  6.    
  7. public osszegzoHandler(FailState, Handle:Query, Error[], Errcode, Data[], DataSize)
  8. {
  9.     if(FailState == TQUERY_CONNECT_FAILED)
  10.         log_amx("Csatlakozasi hiba. [%d] %s", Errcode, Error)
  11.     else if(FailState == TQUERY_QUERY_FAILED)
  12.         log_amx("Query hiba. [%d] %s", Errcode, Error)
  13.  
  14.     new vegosszeg;
  15.     // kérjük le az osszes_targy értékét a vegosszeg-be mentve
  16.     vegosszeg = SQL_ReadResult(Query, SQL_FieldNameToNum(Query, "osszes_targy"))
  17.    
  18.     // happy end
  19.     client_print(0, print_chat, "A szerveren összesen %i tárgy van a TARGY oszlopban.", vegosszeg);
  20.  
  21.     return PLUGIN_HANDLED
  22. }


Elvi szinten legalábbis.

Oldal: 1 / 1 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/