hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.28. 23:10



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 240 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 240 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 14 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: TGA megjelenítése
HozzászólásElküldve: 2020.07.31. 14:11 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2015.12.27. 11:34
Hozzászólások: 295
Megköszönt másnak: 944 alkalommal
Megköszönték neki: 16 alkalommal
Sziasztok!


Elkezdtem egy tga-val való megjelenítést létrehozni.
De nem igen sikerül.

Szeretnék hudban megjeleníteni egy tga képet.

TGA program készítőt is találtam, csak sajnos sehogy sem tudok rájönni, hogyan is tudnám megjeleníteni.

Esetleg aki foglalkozott már tga megjelenítésével és segítene is benne. Megköszönném! :D

_________________
Kép

Facebook Oldalunk
Facebook Csoportunk


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: TGA megjelenítése
HozzászólásElküldve: 2020.07.31. 16:17 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2018.01.28. 19:04
Hozzászólások: 135
Megköszönt másnak: 15 alkalommal
Megköszönték neki: 44 alkalommal
Off Topic
Ilyenről nem tudok, de engem is érdekelne a topic

_________________
[ MasterGaming ]

[ TS3 -- Discord ]
[ FB Oldal -- FB Csoport ]

[ CS1.6 Szerverek ]

Hamarosan


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: TGA megjelenítése
HozzászólásElküldve: 2020.07.31. 16:36 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2017.08.21. 15:51
Hozzászólások: 1109
Megköszönt másnak: 36 alkalommal
Megköszönték neki: 195 alkalommal
https://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=183564


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: TGA megjelenítése
HozzászólásElküldve: 2020.07.31. 18:30 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2015.12.27. 11:34
Hozzászólások: 295
Megköszönt másnak: 944 alkalommal
Megköszönték neki: 16 alkalommal
Pika írta:
https://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=183564



Itt egyáltalán nem derül ki semmi.



Nem slowhacknek számít, mivel csak akkor fog működni, ha fent a szerveren+ ugyan úgy kel letölteni mint a fegyver skint és játszani vele, de ez csak egy képet jelezne ki a hud(képernyőn), nem motd-re gondolok.

_________________
Kép

Facebook Oldalunk
Facebook Csoportunk


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: TGA megjelenítése
HozzászólásElküldve: 2020.07.31. 18:35 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2011.09.18. 13:01
Hozzászólások: 4270
Megköszönt másnak: 55 alkalommal
Megköszönték neki: 513 alkalommal
Nemtudsz TGA kepet megjeleniteni kliensbe anelkul hogy slowhack-hez nyulnal (vagyis regebb). Az egyeduli modszer a sprite kep amit megtudsz jeleniteni.

(A slowhack pedig nem csak akkor ervenyes ha a te szervereden jatszik hanem hogy a kliens tudta nelkul belenyulsz a jatekba ezek regebb a bindek voltak peldaul.)

Ahoz hogy te kepet megjelenits a kliensbe felul kell irnod a hud.txt-t amibe szerepelnek a kepek abba te ujat nemtudsz beleirni anelkul hogy a kliensbe nyulnal. (A csere az mar megint mas teszta letudod cserelni azokat a dolgokat tobbnyire amik szerepelnek mar a jatekba ergo fegyver hud kepek stb de ujat nemtudsz belerakni.)

_________________
Idk. Csak ugy funbooo.
Kép

Ők köszönték meg DeteCT0R nek ezt a hozzászólást: FonoK (2020.07.31. 18:47)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: TGA megjelenítése
HozzászólásElküldve: 2020.07.31. 18:55 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2017.08.21. 15:51
Hozzászólások: 1109
Megköszönt másnak: 36 alkalommal
Megköszönték neki: 195 alkalommal
DeteCT0R írta:
.


Te most a cserénél a sprite-ra gondoltál ugye? A tga fájlok, nem a pálya skybox,és VGUI képek?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: TGA megjelenítése
HozzászólásElküldve: 2020.07.31. 19:38 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.03.22. 18:22
Hozzászólások: 2978
Megköszönt másnak: 115 alkalommal
Megköszönték neki: 368 alkalommal
Gondolom cso-ról jött az ötlet,mert ott minden tga-val van megoldva,csak azt felejti el sok ember hogy az egy külön kliens.
Nem lehetséges. Lehetséges sprite-t,de az sose lesz 100%os slowhack nélkül.

_________________
Blasenkampfwagen

https://discord.gg/uBYnNnZP
GTA:PURSUIT MTA


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: TGA megjelenítése
HozzászólásElküldve: 2020.07.31. 19:43 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2015.12.27. 11:34
Hozzászólások: 295
Megköszönt másnak: 944 alkalommal
Megköszönték neki: 16 alkalommal
ultraibolya írta:
Gondolom cso-ról jött az ötlet,mert ott minden tga-val van megoldva,csak azt felejti el sok ember hogy az egy külön kliens.
Nem lehetséges. Lehetséges sprite-t,de az sose lesz 100%os slowhack nélkül.


Nem. :D Azt sem tudom, hogy működik a source. De köszönöm.





Pika írta:
Te most a cserénél a sprite-ra gondoltál ugye? A tga fájlok, nem a pálya skybox,és VGUI képek?



2 topicot nyitottám rá, 2 fajtával.



Sprite topicban, szeretnék pár sprite-ot létrehozni magamnak. De nem nagyon találtam rá normális programot.



TGA fájlokban nem nagyon vagyok jártas.
Szeretnék új tga fájlt(képet) ugye csak ezt engedné a csé.
De azt nem cserélni akarom, csak új tga képet megjeleníteni a képernyőn(hudon).
ITT jön:
DeteCT0R írta:
Ahoz hogy te kepet megjelenits a kliensbe felul kell irnod a hud.txt-t amibe szerepelnek a kepek abba te ujat nemtudsz beleirni anelkul hogy a kliensbe nyulnal. (A csere az mar megint mas teszta letudod cserelni azokat a dolgokat tobbnyire amik szerepelnek mar a jatekba ergo fegyver hud kepek stb de ujat nemtudsz belerakni.)




Probálkoztam olyannal is, hogy .res(méretezések stb, ha jól tudom) fájlokkal össze kötve, de annak is van egy programja. Össze köti saját magát a tga fájlal. Csak nekem nem nagyon akarta össze rakni. Szerintem ezzel lehetne megvalósítani.


Fogalmam sincs, hogy így becrasheli a klienst. Egyáltalán jó irány lenne-e hozzá.

példa:

  1. new const g_csapatgyozelem[][] = { "gfx/nyertcsapat.tga", "resource/nyertcsapat.res"}
  2.  
  3.  
  4. public plugin_precache()
  5. {
  6. for(new i;i < sizeof(g_csapatgyozelem); i++) precache_generic(g_csapatgyozelem[i][0]);


Resource fájl:

  1. "resource/nyertcsapat.res"
  2. {
  3.     "nyertcsapat"
  4.     {
  5.         "ControlName"       "Frame"
  6.         "fieldName"     "csapatgyozelem"
  7.         "xpos"      "365"
  8.         "ypos"      "104"
  9.         "wide"      "64"
  10.         "tall"      "24"
  11.         "visible"       "1"
  12.         "enabled"       "1"
  13.     }
  14. }

_________________
Kép

Facebook Oldalunk
Facebook Csoportunk


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: TGA megjelenítése
HozzászólásElküldve: 2020.07.31. 20:13 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2017.08.21. 15:51
Hozzászólások: 1109
Megköszönt másnak: 36 alkalommal
Megköszönték neki: 195 alkalommal
A kérdést decinek szántam, de kedves ultraviola megválaszolta!

FonoK írta:
.


Amit linkeltem legelsőnek témát, abban is leírták, hogy nem lehetséges.

Nyitottál már meg .tga fájlokat? Nem azért mert hülyének nézlek, csak az alap .tga fájlokból kiindulva, én nem látom reálisnak, hogy azokat meg lehet jeleníteni HUD-on, de még abban sem vagyok biztos, hogy a játékos képernyőjén, MOTD-n, meg VGUI-n kívül. Javítsatok ha tévedek.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: TGA megjelenítése
HozzászólásElküldve: 2020.08.01. 00:08 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2015.12.27. 11:34
Hozzászólások: 295
Megköszönt másnak: 944 alkalommal
Megköszönték neki: 16 alkalommal
Pika írta:
A kérdést decinek szántam, de kedves ultraviola megválaszolta!

Amit linkeltem legelsőnek témát, abban is leírták, hogy nem lehetséges.

Nyitottál már meg .tga fájlokat? Nem azért mert hülyének nézlek, csak az alap .tga fájlokból kiindulva, én nem látom reálisnak, hogy azokat meg lehet jeleníteni HUD-on, de még abban sem vagyok biztos, hogy a játékos képernyőjén, MOTD-n, meg VGUI-n kívül. Javítsatok ha tévedek.



1: Természetesen(Targa tool programmal).


2: Tga és sprite-ot meglehet jeleníteni.


Képernyőn amit látsz(pl: lent-> élet, kör idő, lőszer), azok tga fájlokból épűltek.

Pontosítok Resource(méretezés, szinezés, elhelyezés stb) és tga(ez a kép ami megjelenik) fájlból épültek.
Ha tévedek javítsatok ki :D


3: Minden lehetséges, csak nem egy emberes :D

Nem az egészet akartam lecsérélni, hanem csak újjat betenni.
Mint a skinek, azt is letöltöd, feljössz és aktiválod.
Ugyan ez, nem maradandó, mert nem fogja átszerkeszteni a klienst.
Csak akkor működik, ha a bizonyos szerveren fent van. :D



Új kliens készítésnél egyszerűbb lenne a régiket újjá cserélni.

De azt akarom, hogy slowhack nélkül készíteni egy hudban megjelenő képet.

pl: Ha valamelyik győztes csapat nyer, akkor megjelenik egy kép és kiirja hogy Terrorista csapat nyert.

Azért kezdtem hozzá, hittem hogy meglehet ezt is oldani.
Sajnos akkor tévedtem :D


Így marad a sprite, remélem szép képet fog vissza adni hudban.

_________________
Kép

Facebook Oldalunk
Facebook Csoportunk


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 14 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 31 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole