hlmod.hu
https://hlmod.hu/

TGA megjelenítése
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=9&t=30534
Oldal: 1 / 2

Szerző:  FonoK [ 2020.07.31. 14:11 ]
Hozzászólás témája:  TGA megjelenítése

Sziasztok!


Elkezdtem egy tga-val való megjelenítést létrehozni.
De nem igen sikerül.

Szeretnék hudban megjeleníteni egy tga képet.

TGA program készítőt is találtam, csak sajnos sehogy sem tudok rájönni, hogyan is tudnám megjeleníteni.

Esetleg aki foglalkozott már tga megjelenítésével és segítene is benne. Megköszönném! :D

Szerző:  Vieni [ 2020.07.31. 16:17 ]
Hozzászólás témája:  Re: TGA megjelenítése

Off Topic
Ilyenről nem tudok, de engem is érdekelne a topic

Szerző:  Pika [ 2020.07.31. 16:36 ]
Hozzászólás témája:  Re: TGA megjelenítése

https://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=183564

Szerző:  FonoK [ 2020.07.31. 18:30 ]
Hozzászólás témája:  Re: TGA megjelenítése

Pika írta:
https://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=183564



Itt egyáltalán nem derül ki semmi.



Nem slowhacknek számít, mivel csak akkor fog működni, ha fent a szerveren+ ugyan úgy kel letölteni mint a fegyver skint és játszani vele, de ez csak egy képet jelezne ki a hud(képernyőn), nem motd-re gondolok.

Szerző:  DeteCT0R [ 2020.07.31. 18:35 ]
Hozzászólás témája:  Re: TGA megjelenítése

Nemtudsz TGA kepet megjeleniteni kliensbe anelkul hogy slowhack-hez nyulnal (vagyis regebb). Az egyeduli modszer a sprite kep amit megtudsz jeleniteni.

(A slowhack pedig nem csak akkor ervenyes ha a te szervereden jatszik hanem hogy a kliens tudta nelkul belenyulsz a jatekba ezek regebb a bindek voltak peldaul.)

Ahoz hogy te kepet megjelenits a kliensbe felul kell irnod a hud.txt-t amibe szerepelnek a kepek abba te ujat nemtudsz beleirni anelkul hogy a kliensbe nyulnal. (A csere az mar megint mas teszta letudod cserelni azokat a dolgokat tobbnyire amik szerepelnek mar a jatekba ergo fegyver hud kepek stb de ujat nemtudsz belerakni.)

Szerző:  Pika [ 2020.07.31. 18:55 ]
Hozzászólás témája:  Re: TGA megjelenítése

DeteCT0R írta:
.


Te most a cserénél a sprite-ra gondoltál ugye? A tga fájlok, nem a pálya skybox,és VGUI képek?

Szerző:  ultraibolya [ 2020.07.31. 19:38 ]
Hozzászólás témája:  Re: TGA megjelenítése

Gondolom cso-ról jött az ötlet,mert ott minden tga-val van megoldva,csak azt felejti el sok ember hogy az egy külön kliens.
Nem lehetséges. Lehetséges sprite-t,de az sose lesz 100%os slowhack nélkül.

Szerző:  FonoK [ 2020.07.31. 19:43 ]
Hozzászólás témája:  Re: TGA megjelenítése

ultraibolya írta:
Gondolom cso-ról jött az ötlet,mert ott minden tga-val van megoldva,csak azt felejti el sok ember hogy az egy külön kliens.
Nem lehetséges. Lehetséges sprite-t,de az sose lesz 100%os slowhack nélkül.


Nem. :D Azt sem tudom, hogy működik a source. De köszönöm.





Pika írta:
Te most a cserénél a sprite-ra gondoltál ugye? A tga fájlok, nem a pálya skybox,és VGUI képek?



2 topicot nyitottám rá, 2 fajtával.



Sprite topicban, szeretnék pár sprite-ot létrehozni magamnak. De nem nagyon találtam rá normális programot.



TGA fájlokban nem nagyon vagyok jártas.
Szeretnék új tga fájlt(képet) ugye csak ezt engedné a csé.
De azt nem cserélni akarom, csak új tga képet megjeleníteni a képernyőn(hudon).
ITT jön:
DeteCT0R írta:
Ahoz hogy te kepet megjelenits a kliensbe felul kell irnod a hud.txt-t amibe szerepelnek a kepek abba te ujat nemtudsz beleirni anelkul hogy a kliensbe nyulnal. (A csere az mar megint mas teszta letudod cserelni azokat a dolgokat tobbnyire amik szerepelnek mar a jatekba ergo fegyver hud kepek stb de ujat nemtudsz belerakni.)




Probálkoztam olyannal is, hogy .res(méretezések stb, ha jól tudom) fájlokkal össze kötve, de annak is van egy programja. Össze köti saját magát a tga fájlal. Csak nekem nem nagyon akarta össze rakni. Szerintem ezzel lehetne megvalósítani.


Fogalmam sincs, hogy így becrasheli a klienst. Egyáltalán jó irány lenne-e hozzá.

példa:

  1. new const g_csapatgyozelem[][] = { "gfx/nyertcsapat.tga", "resource/nyertcsapat.res"}
  2.  
  3.  
  4. public plugin_precache()
  5. {
  6. for(new i;i < sizeof(g_csapatgyozelem); i++) precache_generic(g_csapatgyozelem[i][0]);


Resource fájl:

  1. "resource/nyertcsapat.res"
  2. {
  3.     "nyertcsapat"
  4.     {
  5.         "ControlName"       "Frame"
  6.         "fieldName"     "csapatgyozelem"
  7.         "xpos"      "365"
  8.         "ypos"      "104"
  9.         "wide"      "64"
  10.         "tall"      "24"
  11.         "visible"       "1"
  12.         "enabled"       "1"
  13.     }
  14. }

Szerző:  Pika [ 2020.07.31. 20:13 ]
Hozzászólás témája:  Re: TGA megjelenítése

A kérdést decinek szántam, de kedves ultraviola megválaszolta!

FonoK írta:
.


Amit linkeltem legelsőnek témát, abban is leírták, hogy nem lehetséges.

Nyitottál már meg .tga fájlokat? Nem azért mert hülyének nézlek, csak az alap .tga fájlokból kiindulva, én nem látom reálisnak, hogy azokat meg lehet jeleníteni HUD-on, de még abban sem vagyok biztos, hogy a játékos képernyőjén, MOTD-n, meg VGUI-n kívül. Javítsatok ha tévedek.

Szerző:  FonoK [ 2020.08.01. 00:08 ]
Hozzászólás témája:  Re: TGA megjelenítése

Pika írta:
A kérdést decinek szántam, de kedves ultraviola megválaszolta!

Amit linkeltem legelsőnek témát, abban is leírták, hogy nem lehetséges.

Nyitottál már meg .tga fájlokat? Nem azért mert hülyének nézlek, csak az alap .tga fájlokból kiindulva, én nem látom reálisnak, hogy azokat meg lehet jeleníteni HUD-on, de még abban sem vagyok biztos, hogy a játékos képernyőjén, MOTD-n, meg VGUI-n kívül. Javítsatok ha tévedek.



1: Természetesen(Targa tool programmal).


2: Tga és sprite-ot meglehet jeleníteni.


Képernyőn amit látsz(pl: lent-> élet, kör idő, lőszer), azok tga fájlokból épűltek.

Pontosítok Resource(méretezés, szinezés, elhelyezés stb) és tga(ez a kép ami megjelenik) fájlból épültek.
Ha tévedek javítsatok ki :D


3: Minden lehetséges, csak nem egy emberes :D

Nem az egészet akartam lecsérélni, hanem csak újjat betenni.
Mint a skinek, azt is letöltöd, feljössz és aktiválod.
Ugyan ez, nem maradandó, mert nem fogja átszerkeszteni a klienst.
Csak akkor működik, ha a bizonyos szerveren fent van. :D



Új kliens készítésnél egyszerűbb lenne a régiket újjá cserélni.

De azt akarom, hogy slowhack nélkül készíteni egy hudban megjelenő képet.

pl: Ha valamelyik győztes csapat nyer, akkor megjelenik egy kép és kiirja hogy Terrorista csapat nyert.

Azért kezdtem hozzá, hittem hogy meglehet ezt is oldani.
Sajnos akkor tévedtem :D


Így marad a sprite, remélem szép képet fog vissza adni hudban.

Oldal: 1 / 2 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/