hlmod.hu https://hlmod.hu/ |
|
TGA megjelenítése https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=9&t=30534 |
Oldal: 2 / 2 |
Szerző: | regener [ 2020.08.01. 02:01 ] |
Hozzászólás témája: | Re: TGA megjelenítése |
Nézd úgy hogy a meglévő TGA fájloknak megvan a helye a képernyőn a kliensekben rögzítve, ha újat akarsz akkor bizony módosítani kell vagy felülírni, viszont ez túl sok macera és csak NS-eknél lehet szerver oldalról, legalábbis a Steames CS nem díjazza az alap fájlok piszkálást hosszú távon, plusz a játékosoknak így más szerveren is módosulna az adott dolog ugye (amit én pl. rohadtul nem szívlelek). Személyszerint inkább egy több képkockás sprite-ot hoznék létre amit kirakva lehet lapozgatni tetszés szerint (frameratet 0-ra állítva persze). Kód: set_pev( iEnt , pev_frame , iFrame ); // iFrame = képkocka |
Szerző: | Pika [ 2020.08.01. 10:48 ] |
Hozzászólás témája: | Re: TGA megjelenítése |
FonoK írta: Képernyőn amit látsz(pl: lent-> élet, kör idő, lőszer), azok tga fájlokból épűltek. Az szerintem csak HUD, nem több. |
Szerző: | DeteCT0R [ 2020.08.01. 11:41 ] |
Hozzászólás témája: | Re: TGA megjelenítése |
Pika írta: A kérdést decinek szántam, de kedves ultraviola megválaszolta! Amit linkeltem legelsőnek témát, abban is leírták, hogy nem lehetséges. Nyitottál már meg .tga fájlokat? Nem azért mert hülyének nézlek, csak az alap .tga fájlokból kiindulva, én nem látom reálisnak, hogy azokat meg lehet jeleníteni HUD-on, de még abban sem vagyok biztos, hogy a játékos képernyőjén, MOTD-n, meg VGUI-n kívül. Javítsatok ha tévedek. Reg neztem mar fajlok koze. Azthittem fegyohud is tga de nem. |
Szerző: | FonoK [ 2020.08.01. 20:36 ] |
Hozzászólás témája: | Re: TGA megjelenítése |
Pika írta: FonoK írta: Képernyőn amit látsz(pl: lent-> élet, kör idő, lőszer), azok tga fájlokból épűltek. Az szerintem csak HUD, nem több. Legyen akkor HUUUUD. Köszönöm regener írta: Nézd úgy hogy a meglévő TGA fájloknak megvan a helye a képernyőn a kliensekben rögzítve, ha újat akarsz akkor bizony módosítani kell vagy felülírni, viszont ez túl sok macera és csak NS-eknél lehet szerver oldalról, legalábbis a Steames CS nem díjazza az alap fájlok piszkálást hosszú távon, plusz a játékosoknak így más szerveren is módosulna az adott dolog ugye (amit én pl. rohadtul nem szívlelek). Személyszerint inkább egy több képkockás sprite-ot hoznék létre amit kirakva lehet lapozgatni tetszés szerint (frameratet 0-ra állítva persze). Kód: set_pev( iEnt , pev_frame , iFrame ); // iFrame = képkocka Köszönöm szépen! Megprobálok sprite-okat alkotni. Annyit szeretnék kérdezni, hogy sok sprite milyen hatással lenne a szervernek? Esetleg egy nagyobb sprite nem készitene egy kis bakit? |
Oldal: 2 / 2 | Minden időpont UTC+01:00 időzóna szerinti |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |