hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.29. 13:50



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 326 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 324 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 2 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: % kijelzése | ban
HozzászólásElküldve: 2020.08.03. 04:40 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2019.07.12. 13:47
Hozzászólások: 305
Megköszönt másnak: 15 alkalommal
Megköszönték neki: 48 alkalommal
Sziasztok! Azzal a kérdéssel fordultam erre felé, hogy szeretnék egy rankup/rankdown rendszert összehozni.
Nos az lenne a kérés, hogyha a
RankPoint = 30%-on van akkor a hudon így jelezze majd ki.

[ | | | | | | ]

De ha 50% on van
[ | | | | | | | | | | ]

Vagy 80 on
[ | | | | | | | | | | | | | | | | | | ]

Értitek mire gondolok.


Ha eléri a 100-at akkor akkor újra fog majd kezdődni.

_________________
Munkáim / Segítkezésem
Serial BanSystem v3
Serial BanSystem v4
HerBoy - Avatár MultiMod


Avatár: 37.221.209.130:27350
HerBoy: 37.221.209.130:27295


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: % kijelzése | ban
HozzászólásElküldve: 2020.08.03. 09:46 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2016.02.10. 12:46
Hozzászólások: 429
Megköszönt másnak: 61 alkalommal
Megköszönték neki: 157 alkalommal
Biztos van erre jobb megoldás is, most összedobtam egyet hamar:

  1. public calculateProgress(iNum) {
  2.     new l_sPercentage[11], i, l_iPercentage = floatround(iNum / 10.0, floatround_floor);
  3.  
  4.     for(i = 0; i < l_iPercentage; i++) {
  5.         copy(l_sPercentage[i], 1, "|");
  6.     }
  7.    
  8.     for(i = l_iPercentage; i < 10; i++) {
  9.         copy(l_sPercentage[i], 1, "-");
  10.     }
  11.    
  12.     return l_sPercentage;
  13. }


Példa:
Ha meghívod a következőre calculateProgress(87) akkor ezt téríti vissza:
[||||||||--]

Mindig lefelé kerekít. Ha ezt ki akarod venni, akkor kitörlöd a 2. sorban floatround_floor-t
Ha nem akarod a vízszintes vonalakat oda, akkor töröld a 8-10. sorokat.
Csak 10db függőleges vonal jelenik meg, 1db 10%-nál.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 2 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 22 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole