hlmod.hu
https://hlmod.hu/

bomba lerakó
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=9&t=30544
Oldal: 1 / 1

Szerző:  Kaszkador [ 2020.08.07. 20:17 ]
Hozzászólás témája:  bomba lerakó

Sziasztok. Miért van az ha fel rakok néhány mapot és a lerakóhelyek fordítva vannak?
pl: destferno, dustferno2, meg hasonló mapok.

Szerző:  ultraibolya [ 2020.08.07. 20:22 ]
Hozzászólás témája:  Re: bomba lerakó

Szerintem az a mappolás miatt.
A készítő direkt vagy véletlen felcserélte. Nem hiszem hogy valamelyik plugin csinálná

Szerző:  Kaszkador [ 2020.08.07. 20:23 ]
Hozzászólás témája:  Re: bomba lerakó

ultraibolya írta:
Szerintem az a mappolás miatt.
A készítő direkt vagy véletlen felcserélte. Nem hiszem hogy valamelyik plugin csinálná

értem köszönöm. és vissza fordítani nem lehet esetleg? :DD

Szerző:  ultraibolya [ 2020.08.07. 20:59 ]
Hozzászólás témája:  Re: bomba lerakó

Kaszkador írta:
ultraibolya írta:
Szerintem az a mappolás miatt.
A készítő direkt vagy véletlen felcserélte. Nem hiszem hogy valamelyik plugin csinálná

értem köszönöm. és vissza fordítani nem lehet esetleg? :DD



Fogalmam sincs hogy pluginnal vissza lehet-e :D
Viszont miért zavar? Valamelyik pluginod kezeli a lerakókat?
Mert a köztudatban akkor is b az b lesz,hiába is a map a-ként emlegeti.

Szerző:  Pika [ 2020.08.07. 21:15 ]
Hozzászólás témája:  Re: bomba lerakó

Én úgy tudom, legalábbis annó csak úgy tudtam visszafejteni pályát talán a winbspc-vel, hogy nem 100%-os. Pár "Block" is hiányzott. A textúrák nálam instant eltűntek, szóval az egész pályát újra kellett volna "festeni", ami nem kevés idő, de lehet már vannak jobb programok, vagy akkor is voltak csak én nem kerestem, ami teljesen visszafejti, amúgy az entitás létrehozásának sorrendjében nevezi el a szoftver A és B pontnak. Kitörlöd a func_bomb_target entitásokat és létrehozod újra. De amit elsőnek leírtam az ezt el lehetetleníti számomra. Amúgy 4MP munka, annyi, hogy lesz target is ami robban, annak a nevét, ami alapján meg hívja a bomb_target entitás, vissza kell írnod, különben nem robban fel, de lényegében a T-k megnyerik, "felrobban" csak mégse. Meg a "radius" a hatósugarat, nem tudom mekkora az alap, és hogy mennyire térhet el ezeknél a pályáknál az alap beállítástól. Ha még is sikerülne neked, akkor ezeket az adatokat kiírod, és utána vissza másolod az új entitás beállításaiba. Meg kéne pluginnal próbálni, hogy eltávolítod mind a 2 entity-t, és létrehozod egyesével, mivel szerintem alapból egy AAATRIGGER (Úgy mond láthatatlan zóna, amit pl Hostage zone-ak jelölsz ki, buyzone, és a bomb_target, és egyéb..) amit entity-re alakítassz. Ha eltávolítod az entity-t, nem tudom hogyan birod vissza rakni az eredeti helyére, mivel nem csak úgymond egy entitást kell lerakni, hanem azt egy "zónának" kijelölni, nem tudom pluginnal mennyire lehetséges ez.

Szerző:  Nexd [ 2020.08.08. 11:22 ]
Hozzászólás témája:  Re: bomba lerakó

Pika írta:
Én úgy tudom, legalábbis annó csak úgy tudtam visszafejteni pályát talán a winbspc-vel, hogy nem 100%-os. Pár "Block" is hiányzott. A textúrák nálam instant eltűntek, szóval az egész pályát újra kellett volna "festeni", ami nem kevés idő, de lehet már vannak jobb programok, vagy akkor is voltak csak én nem kerestem, ami teljesen visszafejti, amúgy az entitás létrehozásának sorrendjében nevezi el a szoftver A és B pontnak. Kitörlöd a func_bomb_target entitásokat és létrehozod újra. De amit elsőnek leírtam az ezt el lehetetleníti számomra. Amúgy 4MP munka, annyi, hogy lesz target is ami robban, annak a nevét, ami alapján meg hívja a bomb_target entitás, vissza kell írnod, különben nem robban fel, de lényegében a T-k megnyerik, "felrobban" csak mégse. Meg a "radius" a hatósugarat, nem tudom mekkora az alap, és hogy mennyire térhet el ezeknél a pályáknál az alap beállítástól. Ha még is sikerülne neked, akkor ezeket az adatokat kiírod, és utána vissza másolod az új entitás beállításaiba. Meg kéne pluginnal próbálni, hogy eltávolítod mind a 2 entity-t, és létrehozod egyesével, mivel szerintem alapból egy AAATRIGGER (Úgy mond láthatatlan zóna, amit pl Hostage zone-ak jelölsz ki, buyzone, és a bomb_target, és egyéb..) amit entity-re alakítassz. Ha eltávolítod az entity-t, nem tudom hogyan birod vissza rakni az eredeti helyére, mivel nem csak úgymond egy entitást kell lerakni, hanem azt egy "zónának" kijelölni, nem tudom pluginnal mennyire lehetséges ez.


VIDE (https://www.tophattwaffle.com/packing-custom-content-using-vide-in-steampipe/)-vel tudod kibontani a pályába csomagolt textúrákat, modelleket, igazából minden ehhez hasonló dolgot
Szerintem elég lenne a bombsiteok pozícióját bekérni aztán teleportálni őket, a méretét is lehet szerintem állítani (1.6-ban nem próbáltam de ahogy eddig tapasztaltam amit SM-ben lehet azt AMXX-ben is)

Szerző:  norbee.16 [ 2020.08.11. 19:58 ]
Hozzászólás témája:  Re: bomba lerakó

Ha azért kell, hogy kevés játékosnál tiltsd a B lerakott akkor érdemesebb maga a tiltó pluginba átírni a szövegnél az A-t B-re, ha pedig más akkor pluginnal kell megoldani. Alliedmodderesen van egy plugin amivel lehet entityket lerakni és van egy másik amivel lehet törölni is. Az hiszem a készítő neve oxecitron vagy valami hasonló. Pályát nem érdemes szerkeszteni meg kétlem, hogy van hozzá rmf, a készítők ritkán adják ki egy nagyobb munkánál.

Oldal: 1 / 1 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/