hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.19. 09:33



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 31 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 31 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 7 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: bomba lerakó
HozzászólásElküldve: 2020.08.07. 20:17 
Offline
Beavatott

Csatlakozott: 2020.05.07. 09:41
Hozzászólások: 67
Megköszönt másnak: 12 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
Sziasztok. Miért van az ha fel rakok néhány mapot és a lerakóhelyek fordítva vannak?
pl: destferno, dustferno2, meg hasonló mapok.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: bomba lerakó
HozzászólásElküldve: 2020.08.07. 20:22 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.03.22. 18:22
Hozzászólások: 2978
Megköszönt másnak: 115 alkalommal
Megköszönték neki: 368 alkalommal
Szerintem az a mappolás miatt.
A készítő direkt vagy véletlen felcserélte. Nem hiszem hogy valamelyik plugin csinálná

_________________
Blasenkampfwagen

https://discord.gg/uBYnNnZP
GTA:PURSUIT MTA


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: bomba lerakó
HozzászólásElküldve: 2020.08.07. 20:23 
Offline
Beavatott

Csatlakozott: 2020.05.07. 09:41
Hozzászólások: 67
Megköszönt másnak: 12 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
ultraibolya írta:
Szerintem az a mappolás miatt.
A készítő direkt vagy véletlen felcserélte. Nem hiszem hogy valamelyik plugin csinálná

értem köszönöm. és vissza fordítani nem lehet esetleg? :DD


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: bomba lerakó
HozzászólásElküldve: 2020.08.07. 20:59 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.03.22. 18:22
Hozzászólások: 2978
Megköszönt másnak: 115 alkalommal
Megköszönték neki: 368 alkalommal
Kaszkador írta:
ultraibolya írta:
Szerintem az a mappolás miatt.
A készítő direkt vagy véletlen felcserélte. Nem hiszem hogy valamelyik plugin csinálná

értem köszönöm. és vissza fordítani nem lehet esetleg? :DD



Fogalmam sincs hogy pluginnal vissza lehet-e :D
Viszont miért zavar? Valamelyik pluginod kezeli a lerakókat?
Mert a köztudatban akkor is b az b lesz,hiába is a map a-ként emlegeti.

_________________
Blasenkampfwagen

https://discord.gg/uBYnNnZP
GTA:PURSUIT MTA


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: bomba lerakó
HozzászólásElküldve: 2020.08.07. 21:15 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2017.08.21. 15:51
Hozzászólások: 1109
Megköszönt másnak: 36 alkalommal
Megköszönték neki: 195 alkalommal
Én úgy tudom, legalábbis annó csak úgy tudtam visszafejteni pályát talán a winbspc-vel, hogy nem 100%-os. Pár "Block" is hiányzott. A textúrák nálam instant eltűntek, szóval az egész pályát újra kellett volna "festeni", ami nem kevés idő, de lehet már vannak jobb programok, vagy akkor is voltak csak én nem kerestem, ami teljesen visszafejti, amúgy az entitás létrehozásának sorrendjében nevezi el a szoftver A és B pontnak. Kitörlöd a func_bomb_target entitásokat és létrehozod újra. De amit elsőnek leírtam az ezt el lehetetleníti számomra. Amúgy 4MP munka, annyi, hogy lesz target is ami robban, annak a nevét, ami alapján meg hívja a bomb_target entitás, vissza kell írnod, különben nem robban fel, de lényegében a T-k megnyerik, "felrobban" csak mégse. Meg a "radius" a hatósugarat, nem tudom mekkora az alap, és hogy mennyire térhet el ezeknél a pályáknál az alap beállítástól. Ha még is sikerülne neked, akkor ezeket az adatokat kiírod, és utána vissza másolod az új entitás beállításaiba. Meg kéne pluginnal próbálni, hogy eltávolítod mind a 2 entity-t, és létrehozod egyesével, mivel szerintem alapból egy AAATRIGGER (Úgy mond láthatatlan zóna, amit pl Hostage zone-ak jelölsz ki, buyzone, és a bomb_target, és egyéb..) amit entity-re alakítassz. Ha eltávolítod az entity-t, nem tudom hogyan birod vissza rakni az eredeti helyére, mivel nem csak úgymond egy entitást kell lerakni, hanem azt egy "zónának" kijelölni, nem tudom pluginnal mennyire lehetséges ez.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: bomba lerakó
HozzászólásElküldve: 2020.08.08. 11:22 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2013.12.18. 13:57
Hozzászólások: 240
Megköszönt másnak: 16 alkalommal
Megköszönték neki: 24 alkalommal
Pika írta:
Én úgy tudom, legalábbis annó csak úgy tudtam visszafejteni pályát talán a winbspc-vel, hogy nem 100%-os. Pár "Block" is hiányzott. A textúrák nálam instant eltűntek, szóval az egész pályát újra kellett volna "festeni", ami nem kevés idő, de lehet már vannak jobb programok, vagy akkor is voltak csak én nem kerestem, ami teljesen visszafejti, amúgy az entitás létrehozásának sorrendjében nevezi el a szoftver A és B pontnak. Kitörlöd a func_bomb_target entitásokat és létrehozod újra. De amit elsőnek leírtam az ezt el lehetetleníti számomra. Amúgy 4MP munka, annyi, hogy lesz target is ami robban, annak a nevét, ami alapján meg hívja a bomb_target entitás, vissza kell írnod, különben nem robban fel, de lényegében a T-k megnyerik, "felrobban" csak mégse. Meg a "radius" a hatósugarat, nem tudom mekkora az alap, és hogy mennyire térhet el ezeknél a pályáknál az alap beállítástól. Ha még is sikerülne neked, akkor ezeket az adatokat kiírod, és utána vissza másolod az új entitás beállításaiba. Meg kéne pluginnal próbálni, hogy eltávolítod mind a 2 entity-t, és létrehozod egyesével, mivel szerintem alapból egy AAATRIGGER (Úgy mond láthatatlan zóna, amit pl Hostage zone-ak jelölsz ki, buyzone, és a bomb_target, és egyéb..) amit entity-re alakítassz. Ha eltávolítod az entity-t, nem tudom hogyan birod vissza rakni az eredeti helyére, mivel nem csak úgymond egy entitást kell lerakni, hanem azt egy "zónának" kijelölni, nem tudom pluginnal mennyire lehetséges ez.


VIDE (https://www.tophattwaffle.com/packing-custom-content-using-vide-in-steampipe/)-vel tudod kibontani a pályába csomagolt textúrákat, modelleket, igazából minden ehhez hasonló dolgot
Szerintem elég lenne a bombsiteok pozícióját bekérni aztán teleportálni őket, a méretét is lehet szerintem állítani (1.6-ban nem próbáltam de ahogy eddig tapasztaltam amit SM-ben lehet azt AMXX-ben is)

_________________
Discord: KillStr3aK#4724 | GitHub
https://eternar.dev

Ők köszönték meg Nexd nek ezt a hozzászólást: Kaszkador (2020.08.12. 17:58)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: bomba lerakó
HozzászólásElküldve: 2020.08.11. 19:58 
Offline
Minden6ó
Avatar

Csatlakozott: 2011.01.19. 12:14
Hozzászólások: 4280
Megköszönt másnak: 218 alkalommal
Megköszönték neki: 285 alkalommal
Ha azért kell, hogy kevés játékosnál tiltsd a B lerakott akkor érdemesebb maga a tiltó pluginba átírni a szövegnél az A-t B-re, ha pedig más akkor pluginnal kell megoldani. Alliedmodderesen van egy plugin amivel lehet entityket lerakni és van egy másik amivel lehet törölni is. Az hiszem a készítő neve oxecitron vagy valami hasonló. Pályát nem érdemes szerkeszteni meg kétlem, hogy van hozzá rmf, a készítők ritkán adják ki egy nagyobb munkánál.

_________________
<<eb@>>Team Website - Közösség
17Buddies - Általam készített pályák.
GameBanana - Általam készített pályák/vágott hangok.

Kép
Kép

Ők köszönték meg norbee.16 nek ezt a hozzászólást: Kaszkador (2020.08.12. 17:58)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 7 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 6 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole