hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.23. 15:13



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 168 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 168 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 4 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: M4A1 Almenü minta
HozzászólásElküldve: 2020.08.19. 14:21 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott: 2020.06.14. 17:59
Hozzászólások: 368
Megköszönt másnak: 64 alkalommal
Megköszönték neki: 10 alkalommal
Sziasztok!!

Esetleg valaki össze tudna nekem rakni egy

M4A1 Almenüt mintának?

[Prefix] M4A1 Skinek [ Pontjaid ]

Ezek legyenek benne!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: M4A1 Almenü minta
HozzászólásElküldve: 2020.08.19. 20:09 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott: 2016.06.20. 10:23
Hozzászólások: 489
Megköszönt másnak: 47 alkalommal
Megköszönték neki: 15 alkalommal
saxxo írta:
Sziasztok!!

Esetleg valaki össze tudna nekem rakni egy

M4A1 Almenüt mintának?

[Prefix] M4A1 Skinek [ Pontjaid ]

Ezek legyenek benne!


  1. public Valami_Fomenu(id)
  2. {
  3.     new cim[121];
  4.     format(cim, charsmax(cim), "%s \r- Valami menu", PREFIXCUCCLI);
  5.     new menu = menu_create(cim, "Valami_MenuH");
  6.    
  7.     format(cim, charsmax(cim), "\yM4A1 Skinek Pontod: %d", VAlamiPont[id]);
  8.     menu_additem(menu, cim, "1", 0);
  9.    
  10.     menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Bezárás");
  11.     menu_display(id, menu, 0);
  12. }
  13. public Valami_MenuH(id, menu, item){
  14.     if(item == MENU_EXIT)
  15.     {
  16.         menu_destroy(menu);
  17.         return;
  18.     }
  19.    
  20.     new data[9], szName[64];
  21.     new access, callback;
  22.     menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  23.     new key = str_to_num(data);
  24.    
  25.    
  26.     switch(key) {
  27.         case 1:
  28.         {
  29.             M4A1_Menu(id);
  30.         }
  31.     }
  32.    
  33.     public M4A1_Menu(id)
  34.     {
  35.         new szMenu[121];
  36.         format(szMenu, charsmax(szMenu), "%s \r- M4A1 Skinek [ Pontjaid: %d ]", PREFIX, VAlamiPont[id]);
  37.         new menu = menu_create(szMenu, "M4A1_Menu_H");
  38.        
  39.         formatex(szMenu, charsmax(szMenu), "Ez egy nagyon vadban levo skin ha felszereled.");
  40.         menu_additem(menu, szMenu, "1", 0);
  41.        
  42.         menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Tovább");
  43.         menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Vissza");
  44.         menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Bezárás");
  45.         menu_display(id, menu, 0);
  46.     }
  47.     public M4A1_Menu_H(id, menu, item){
  48.         if(item == MENU_EXIT)
  49.         {
  50.             menu_destroy(menu);
  51.             return;
  52.         }
  53.        
  54.         new data[9], szName[64];
  55.         new access, callback;
  56.         menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  57.         new key = str_to_num(data);
  58.        
  59.         switch(key)
  60.         {
  61.             case 1: Felszereled_A_Skint(id);
  62.             }
  63.     }



Talán?

_________________
BfS* #Team ~Global Offensive IP: 217.144.54.193:27148

Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: M4A1 Almenü minta
HozzászólásElküldve: 2020.08.19. 20:57 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott: 2020.06.14. 17:59
Hozzászólások: 368
Megköszönt másnak: 64 alkalommal
Megköszönték neki: 10 alkalommal
adriansr14 írta:
saxxo írta:
Sziasztok!!

Esetleg valaki össze tudna nekem rakni egy

M4A1 Almenüt mintának?

[Prefix] M4A1 Skinek [ Pontjaid ]

Ezek legyenek benne!


  1. public Valami_Fomenu(id)
  2. {
  3.     new cim[121];
  4.     format(cim, charsmax(cim), "%s \r- Valami menu", PREFIXCUCCLI);
  5.     new menu = menu_create(cim, "Valami_MenuH");
  6.    
  7.     format(cim, charsmax(cim), "\yM4A1 Skinek Pontod: %d", VAlamiPont[id]);
  8.     menu_additem(menu, cim, "1", 0);
  9.    
  10.     menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Bezárás");
  11.     menu_display(id, menu, 0);
  12. }
  13. public Valami_MenuH(id, menu, item){
  14.     if(item == MENU_EXIT)
  15.     {
  16.         menu_destroy(menu);
  17.         return;
  18.     }
  19.    
  20.     new data[9], szName[64];
  21.     new access, callback;
  22.     menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  23.     new key = str_to_num(data);
  24.    
  25.    
  26.     switch(key) {
  27.         case 1:
  28.         {
  29.             M4A1_Menu(id);
  30.         }
  31.     }
  32.    
  33.     public M4A1_Menu(id)
  34.     {
  35.         new szMenu[121];
  36.         format(szMenu, charsmax(szMenu), "%s \r- M4A1 Skinek [ Pontjaid: %d ]", PREFIX, VAlamiPont[id]);
  37.         new menu = menu_create(szMenu, "M4A1_Menu_H");
  38.        
  39.         formatex(szMenu, charsmax(szMenu), "Ez egy nagyon vadban levo skin ha felszereled.");
  40.         menu_additem(menu, szMenu, "1", 0);
  41.        
  42.         menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Tovább");
  43.         menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Vissza");
  44.         menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Bezárás");
  45.         menu_display(id, menu, 0);
  46.     }
  47.     public M4A1_Menu_H(id, menu, item){
  48.         if(item == MENU_EXIT)
  49.         {
  50.             menu_destroy(menu);
  51.             return;
  52.         }
  53.        
  54.         new data[9], szName[64];
  55.         new access, callback;
  56.         menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  57.         new key = str_to_num(data);
  58.        
  59.         switch(key)
  60.         {
  61.             case 1: Felszereled_A_Skint(id);
  62.             }
  63.     }



Talán?


Rendben! :)
#Sima Ölés 1 Pont
#Fejloves 2 Pont.

Esetleg ha elküldöm a módot megoldható, persze ha beleírod nekem ?!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: M4A1 Almenü minta
HozzászólásElküldve: 2020.08.20. 13:10 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott: 2016.06.20. 10:23
Hozzászólások: 489
Megköszönt másnak: 47 alkalommal
Megköszönték neki: 15 alkalommal
saxxo írta:
adriansr14 írta:
saxxo írta:
Sziasztok!!

Esetleg valaki össze tudna nekem rakni egy

M4A1 Almenüt mintának?

[Prefix] M4A1 Skinek [ Pontjaid ]

Ezek legyenek benne!


  1. public Valami_Fomenu(id)
  2. {
  3.     new cim[121];
  4.     format(cim, charsmax(cim), "%s \r- Valami menu", PREFIXCUCCLI);
  5.     new menu = menu_create(cim, "Valami_MenuH");
  6.    
  7.     format(cim, charsmax(cim), "\yM4A1 Skinek Pontod: %d", VAlamiPont[id]);
  8.     menu_additem(menu, cim, "1", 0);
  9.    
  10.     menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Bezárás");
  11.     menu_display(id, menu, 0);
  12. }
  13. public Valami_MenuH(id, menu, item){
  14.     if(item == MENU_EXIT)
  15.     {
  16.         menu_destroy(menu);
  17.         return;
  18.     }
  19.    
  20.     new data[9], szName[64];
  21.     new access, callback;
  22.     menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  23.     new key = str_to_num(data);
  24.    
  25.    
  26.     switch(key) {
  27.         case 1:
  28.         {
  29.             M4A1_Menu(id);
  30.         }
  31.     }
  32.    
  33.     public M4A1_Menu(id)
  34.     {
  35.         new szMenu[121];
  36.         format(szMenu, charsmax(szMenu), "%s \r- M4A1 Skinek [ Pontjaid: %d ]", PREFIX, VAlamiPont[id]);
  37.         new menu = menu_create(szMenu, "M4A1_Menu_H");
  38.        
  39.         formatex(szMenu, charsmax(szMenu), "Ez egy nagyon vadban levo skin ha felszereled.");
  40.         menu_additem(menu, szMenu, "1", 0);
  41.        
  42.         menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Tovább");
  43.         menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Vissza");
  44.         menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Bezárás");
  45.         menu_display(id, menu, 0);
  46.     }
  47.     public M4A1_Menu_H(id, menu, item){
  48.         if(item == MENU_EXIT)
  49.         {
  50.             menu_destroy(menu);
  51.             return;
  52.         }
  53.        
  54.         new data[9], szName[64];
  55.         new access, callback;
  56.         menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  57.         new key = str_to_num(data);
  58.        
  59.         switch(key)
  60.         {
  61.             case 1: Felszereled_A_Skint(id);
  62.             }
  63.     }



Talán?


Rendben! :)
#Sima Ölés 1 Pont
#Fejloves 2 Pont.

Esetleg ha elküldöm a módot megoldható, persze ha beleírod nekem ?!


  1. public Halal(id)
  2. {
  3. new Akimegolvalakit = read_data(1);
  4. new Fejes = read_data(3);
  5.  
  6.  
  7. if(Fejes) {
  8. ColorChat(id, GREEN, "%s ^1 Mivel fejbelőttél egy játékost ezért kaptál +2 pontot!", PREFIX);
  9. VAlamiPont[Akimegolvalakit] += 2;
  10. }
  11. else
  12. {
  13. ColorChat(id, GREEN, "%s ^1Mivel simán öltél ezért kaptál +1 pontot!", PREFIX);
  14. VAlamiPont[Akimegolvalakit] ++;
  15. }
  16. }


Tessék innnen már kitudsz indulni.

_________________
BfS* #Team ~Global Offensive IP: 217.144.54.193:27148

Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 4 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 14 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole