hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.28. 09:49



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 531 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 531 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 1 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: 2020.10.02. 18:57 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott: 2020.06.14. 17:59
Hozzászólások: 368
Megköszönt másnak: 64 alkalommal
Megköszönték neki: 10 alkalommal
Helló!


Kérdésem következő,aki tudna nekem segíteni, hogy ki listázza az ak47 skineket: Ak47 menü és ott lennének a skinek?


  1. }
  2.     public openMainMenu(id) {
  3.         new szMenu[121], String[6]
  4.         formatex(szMenu, charsmax(szMenu), "%s \wFőmenü", PREFIX)
  5.         new menu = menu_create(szMenu, "hMainMenu");
  6.        
  7.         for(new i ;i < sizeof(MainStrings); i++) {
  8.             num_to_str(i, String, 5)
  9.             formatex(szMenu, charsmax(szMenu), MainStrings[i]);
  10.             menu_additem(menu, szMenu, String);
  11.         }
  12.         menu_display(id, menu, 0);
  13.         return PLUGIN_HANDLED;
  14.     }
  15.     public hMainMenu(id, menu, item) {
  16.         if(item == MENU_EXIT) {
  17.             menu_destroy(menu);
  18.             return PLUGIN_HANDLED;
  19.         }
  20.         g_Wpn[id] = item+1
  21.         openSkinMenu(id)
  22.         menu_destroy(menu);
  23.         return PLUGIN_HANDLED;
  24.     }
  25.     public openSkinMenu(id) {
  26.         new szMenu[121], szMenu2[64], String[15]
  27.         if(g_Wpn[id] == 1) formatex(szMenu, charsmax(szMenu), "%s \w%s^n\wPont: \y%i\d", PREFIX, MainStrings[g_Wpn[id]-1],
  28.         g_uPoints[M4A1][id])
  29.         else if(g_Wpn[id] == 2) formatex(szMenu, charsmax(szMenu), "%s \w%s^n\wPont: \y%i\d", PREFIX, MainStrings[g_Wpn[id]-1], g_uPoints[AK47][id])
  30.         else if(g_Wpn[id] == 3) formatex(szMenu, charsmax(szMenu), "%s \w%s^n\wPont: \y%i\d", PREFIX, MainStrings[g_Wpn[id]-1], g_uPoints[AWP][id])
  31.         else if(g_Wpn[id] == 4) formatex(szMenu, charsmax(szMenu), "%s \w%s^n\wPont: \y%i\d", PREFIX, MainStrings[g_Wpn[id]-1], g_uPoints[SCOUT][id])
  32.         else if(g_Wpn[id] == 5) formatex(szMenu, charsmax(szMenu), "%s \w%s^n\wPont: \y%i\d", PREFIX, MainStrings[g_Wpn[id]-1], g_uPoints[FAMAS][id])
  33.         if(g_Wpn[id] == 6) formatex(szMenu, charsmax(szMenu), "%s \w%s^n\wPont: \y%i\d", PREFIX, MainStrings[g_Wpn[id]-1],
  34.         g_uPoints[GALIL][id])
  35.         if(g_Wpn[id] == 7) formatex(szMenu, charsmax(szMenu), "%s \w%s^n\wPont: \y%i\d", PREFIX, MainStrings[g_Wpn[id]-1],
  36.         g_uPoints[AUG][id])
  37.         if(g_Wpn[id] == 8) formatex(szMenu, charsmax(szMenu), "%s \w%s^n\wPont: \y%i\d", PREFIX, MainStrings[g_Wpn[id]-1],
  38.         g_uPoints[M3][id])
  39.         if(g_Wpn[id] == 9) formatex(szMenu, charsmax(szMenu), "%s \w%s^n\wPont: \y%i\d", PREFIX, MainStrings[g_Wpn[id]-1],
  40.         g_uPoints[XM1014][id])
  41.         if(g_Wpn[id] == 10) formatex(szMenu, charsmax(szMenu), "%s \w%s^n\wPont: \y%i\d", PREFIX, MainStrings[g_Wpn[id]-1],
  42.         g_uPoints[KNIFE][id])
  43.         if(g_Wpn[id] == 11) formatex(szMenu, charsmax(szMenu), "%s \w%s^n\wPont: \y%i\d", PREFIX, MainStrings[g_Wpn[id]-1],
  44.         g_uPoints[DEAGLE][id])
  45.         if(g_Wpn[id] == 12) formatex(szMenu, charsmax(szMenu), "%s \w%s^n\wPont: \y%i\d", PREFIX, MainStrings[g_Wpn[id]-1],
  46.         g_uPoints[USP][id])
  47.         if(g_Wpn[id] == 13) formatex(szMenu, charsmax(szMenu), "%s \w%s^n\wPont: \y%i\d", PREFIX, MainStrings[g_Wpn[id]-1],
  48.         g_uPoints[GLOCK][id])
  49.         new menu = menu_create(szMenu, "hSkinChooser");
  50.         if(g_Wpn[id] == 1) formatex(szMenu, charsmax(szMenu), "%s \w%s^n\wPont: \y%i\d", PREFIX,
  51.         MainStrings[g_Wpn[id]-1], g_uPoints[M4A1][id])
  52.         if(g_Wpn[id] == 2) formatex(szMenu, charsmax(szMenu), "%s \w%s^n\wPont: \y%i\d", PREFIX,
  53.         MainStrings[g_Wpn[id]-1], g_uPoints[AK47][id])
  54.         if(g_Wpn[id] == 3) formatex(szMenu, charsmax(szMenu), "%s \w%s^n\wPont: \y%i\d", PREFIX,
  55.         MainStrings[g_Wpn[id]-1], g_uPoints[AWP][id])
  56.         if(g_Wpn[id] == 4) formatex(szMenu, charsmax(szMenu), "%s \w%s^n\wPont: \y%i\d", PREFIX,
  57.         MainStrings[g_Wpn[id]-1], g_uPoints[SCOUT][id])
  58.         if(g_Wpn[id] == 5) formatex(szMenu, charsmax(szMenu), "%s \w%s^n\wPont: \y%i\d", PREFIX,
  59.         MainStrings[g_Wpn[id]-1], g_uPoints[FAMAS][id])
  60.         if(g_Wpn[id] == 6) formatex(szMenu, charsmax(szMenu), "%s \w%s^n\wPont: \y%i\d", PREFIX,
  61.         MainStrings[g_Wpn[id]-1], g_uPoints[GALIL][id])
  62.         if(g_Wpn[id] == 7) formatex(szMenu, charsmax(szMenu), "%s \w%s^n\wPont: \y%i\d", PREFIX,
  63.         MainStrings[g_Wpn[id]-1], g_uPoints[AUG][id])
  64.         if(g_Wpn[id] == 8) formatex(szMenu, charsmax(szMenu), "%s \w%s^n\wPont: \y%i\d", PREFIX,
  65.         MainStrings[g_Wpn[id]-1], g_uPoints[M3][id])
  66.         if(g_Wpn[id] == 10) formatex(szMenu, charsmax(szMenu), "%s \w%s^n\wPont: \y%i\d", PREFIX,
  67.         MainStrings[g_Wpn[id]-1], g_uPoints[XM1014][id])
  68.         if(g_Wpn[id] == 11) formatex(szMenu, charsmax(szMenu), "%s \w%s^n\wPont: \y%i\d", PREFIX,
  69.         MainStrings[g_Wpn[id]-1], g_uPoints[KNIFE][id])
  70.         if(g_Wpn[id] == 12) formatex(szMenu, charsmax(szMenu), "%s \w%s^n\wPont: \y%i\d", PREFIX,
  71.         MainStrings[g_Wpn[id]-1], g_uPoints[DEAGLE][id])
  72.         if(g_Wpn[id] == 13) formatex(szMenu, charsmax(szMenu), "%s \w%s^n\wPont: \y%i\d", PREFIX,
  73.         MainStrings[g_Wpn[id]-1], g_uPoints[USP][id])
  74.         if(g_Wpn[id] == 14) formatex(szMenu, charsmax(szMenu), "%s \w%s^n\wPont: \y%i\d", PREFIX,
  75.         MainStrings[g_Wpn[id]-1], g_uPoints[GLOCK][id])
  76.        
  77.        
  78.        
  79.        
  80.         if(g_Wpn[id] == 1) {
  81.             for(new i; i < sizeof(WeaponM4A1); i++) {
  82.                 num_to_str(i, String, 5)
  83.                 formatex(szMenu2, charsmax(szMenu2), "\r|%i| Ölés", WeaponM4A1[i][Points]);
  84.                 formatex(szMenu, charsmax(szMenu), "%s %s", WeaponM4A1[i][GunName], g_SelectedGun[M4A1][id] == i ? "\y|Aktív|": szMenu2);
  85.                 menu_additem(menu, szMenu, String);
  86.             }
  87.         }
  88.         else if(g_Wpn[id] == 2) {
  89.             for(new i; i < sizeof(WeaponAK47); i++) {
  90.                 num_to_str(i, String, 5)
  91.                 formatex(szMenu2, charsmax(szMenu2), "\r|%i| Ölés", WeaponAK47[i][Points]);
  92.                 formatex(szMenu, charsmax(szMenu), "%s %s", WeaponAK47[i][GunName], g_SelectedGun[AK47][id] == i ? "\y|Aktív|": szMenu2);
  93.                 menu_additem(menu, szMenu, String);
  94.             }
  95.         }
  96.         else if(g_Wpn[id] == 3) {
  97.             for(new i; i < sizeof(WeaponAWP); i++) {
  98.                 num_to_str(i, String, 5)
  99.                 formatex(szMenu2, charsmax(szMenu2), "\r|%i| Ölés", WeaponAWP[i][Points]);
  100.                 formatex(szMenu, charsmax(szMenu), "%s %s", WeaponAWP[i][GunName], g_SelectedGun[AWP][id] == i ? "\y|Aktív|": szMenu2);
  101.                 menu_additem(menu, szMenu, String);
  102.             }
  103.         }
  104.         else if(g_Wpn[id] == 4) {
  105.             for(new i; i < sizeof(WeaponSCOUT); i++) {
  106.                 num_to_str(i, String, 5)
  107.                 formatex(szMenu2, charsmax(szMenu2), "\r|%i| Ölés", WeaponSCOUT[i][Points]);
  108.                 formatex(szMenu, charsmax(szMenu), "%s %s", WeaponSCOUT[i][GunName], g_SelectedGun[SCOUT][id] == i ? "\y|Aktív|": szMenu2);
  109.                 menu_additem(menu, szMenu, String);
  110.             }
  111.         }
  112.         else if(g_Wpn[id] == 5) {
  113.             for(new i; i < sizeof(WeaponFAMAS); i++) {
  114.                 num_to_str(i, String, 5)
  115.                 formatex(szMenu2, charsmax(szMenu2), "\r|%i| Ölés", WeaponFAMAS[i][Points]);
  116.                 formatex(szMenu, charsmax(szMenu), "%s %s", WeaponFAMAS[i][GunName], g_SelectedGun[FAMAS][id] == i ? "\y|Aktív|": szMenu2);
  117.                 menu_additem(menu, szMenu, String);
  118.             }
  119.         }
  120.         else if(g_Wpn[id] == 6) {
  121.             for(new i; i < sizeof(WeaponGALIL); i++) {
  122.                 num_to_str(i, String, 5)
  123.                 formatex(szMenu2, charsmax(szMenu2), "\r|%i| Ölés", WeaponGALIL[i][Points]);
  124.                 formatex(szMenu, charsmax(szMenu), "%s %s", WeaponGALIL[i][GunName], g_SelectedGun[GALIL][id] == i ? "\y|Aktív|": szMenu2);
  125.                 menu_additem(menu, szMenu, String);
  126.             }
  127.         }
  128.         else if(g_Wpn[id] == 7) {
  129.             for(new i; i < sizeof(WeaponAUG); i++) {
  130.                 num_to_str(i, String, 5)
  131.                 formatex(szMenu2, charsmax(szMenu2), "\r|%i| Ölés", WeaponAUG[i][Points]);
  132.                 formatex(szMenu, charsmax(szMenu), "%s %s", WeaponAUG[i][GunName], g_SelectedGun[AUG][id] == i ? "\y|Aktív|": szMenu2);
  133.                 menu_additem(menu, szMenu, String);
  134.                
  135.             }  
  136.         }
  137.         else if(g_Wpn[id] == 8) {
  138.                 for(new i; i < sizeof(WeaponM3); i++) {
  139.                 num_to_str(i, String, 5)
  140.                 formatex(szMenu2, charsmax(szMenu2), "\r|%i| Ölés", WeaponM3[i][Points]);
  141.                 formatex(szMenu, charsmax(szMenu), "%s %s", WeaponM3[i][GunName], g_SelectedGun[M3][id] == i ? "\y|Aktív|": szMenu2);
  142.                 menu_additem(menu, szMenu, String);
  143.            
  144.             }  
  145.         }
  146.         else if(g_Wpn[id] == 9) {
  147.                 for(new i; i < sizeof(WeaponXM1014); i++) {
  148.                 num_to_str(i, String, 5)
  149.                 formatex(szMenu2, charsmax(szMenu2), "\r|%i| Ölés", WeaponXM1014[i][Points]);
  150.                 formatex(szMenu, charsmax(szMenu), "%s %s", WeaponXM1014[i][GunName], g_SelectedGun[XM1014][id] == i ? "\y|Aktív|": szMenu2);
  151.                 menu_additem(menu, szMenu, String);
  152.                            
  153.             }  
  154.         }
  155.         else if(g_Wpn[id] == 10) {
  156.                 for(new i; i < sizeof(WeaponKNIFE); i++) {
  157.                 num_to_str(i, String, 5)
  158.                 formatex(szMenu2, charsmax(szMenu2), "\r|%i| Ölés", WeaponKNIFE[i][Points]);
  159.                 formatex(szMenu, charsmax(szMenu), "%s %s", WeaponKNIFE[i][GunName], g_SelectedGun[KNIFE][id] == i ? "\y|Aktív|": szMenu2);
  160.                 menu_additem(menu, szMenu, String);
  161.                                                        
  162.             }  
  163.         }
  164.         else if(g_Wpn[id] == 11) {
  165.                 for(new i; i < sizeof(WeaponDEAGLE); i++) {
  166.                 num_to_str(i, String, 5)
  167.                 formatex(szMenu2, charsmax(szMenu2), "\r|%i| Ölés", WeaponDEAGLE[i][Points]);
  168.                 formatex(szMenu, charsmax(szMenu), "%s %s", WeaponDEAGLE[i][GunName], g_SelectedGun[DEAGLE][id] == i ? "\y|Aktív|": szMenu2);
  169.                 menu_additem(menu, szMenu, String);
  170.                                                            
  171.             }  
  172.         }
  173.         else if(g_Wpn[id] == 12) {
  174.                 for(new i; i < sizeof(WeaponUSP); i++) {
  175.                 num_to_str(i, String, 5)
  176.                 formatex(szMenu2, charsmax(szMenu2), "\r|%i| Ölés", WeaponUSP[i][Points]);
  177.                 formatex(szMenu, charsmax(szMenu), "%s %s", WeaponUSP[i][GunName], g_SelectedGun[USP][id] == i ? "\y|Aktív|": szMenu2);
  178.                 menu_additem(menu, szMenu, String);
  179.                                                    
  180.             }  
  181.         }
  182.         else if(g_Wpn[id] == 13) {
  183.                 for(new i; i < sizeof(WeaponGLOCK); i++) {
  184.                 num_to_str(i, String, 5)
  185.                 formatex(szMenu2, charsmax(szMenu2), "\r|%i| Ölés", WeaponGLOCK[i][Points]);
  186.                 formatex(szMenu, charsmax(szMenu), "%s %s", WeaponGLOCK[i][GunName], g_SelectedGun[GLOCK][id] == i ? "\y|Aktív|": szMenu2);
  187.                 menu_additem(menu, szMenu, String);            
  188.             }
  189.         }
  190.         menu_display(id, menu, 0);
  191.         return PLUGIN_HANDLED;
  192.     }
  193.     public hSkinChooser(id, menu, item) {
  194.         if(item == MENU_EXIT)
  195.         {
  196.             menu_destroy(menu);
  197.             return PLUGIN_CONTINUE;
  198.         }
  199.             switch(g_Wpn[id]) {
  200.             case 1: {
  201.                 if(g_uPoints[M4A1][id] >= WeaponM4A1[item][Points]) {
  202.                     g_SelectedGun[M4A1][id] = item
  203.                     ColorChat(id, GREEN, "^4%s ^1Sikeresen aktiváltad a skint!", C_Perfix)
  204.                 }
  205.                 else ColorChat(id, GREEN, "^4%s ^1Nincs elég ölésed az aktiváláshoz!", C_Perfix)
  206.             }
  207.             case 2: {
  208.                 if(g_uPoints[AK47][id] >= WeaponAK47[item][Points]) {
  209.                     g_SelectedGun[AK47][id] = item
  210.                     ColorChat(id, GREEN, "^4%s ^1Sikeresen aktiváltad a skint!", C_Perfix)
  211.                 }
  212.                 else ColorChat(id, GREEN, "^4%s ^1Nincs elég ölésed az aktiváláshoz!", C_Perfix)
  213.             }
  214.             case 3: {
  215.                 if(g_uPoints[AWP][id] >= WeaponAWP[item][Points]) {
  216.                     g_SelectedGun[AWP][id] = item
  217.                     ColorChat(id, GREEN, "^4%s ^1Sikeresen aktiváltad a skint!", C_Perfix)
  218.                 }
  219.                 else ColorChat(id, GREEN, "^4%s ^1Nincs elég ölésed az aktiváláshoz!", C_Perfix)
  220.             }
  221.             case 4: {
  222.                 if(g_uPoints[SCOUT][id] >= WeaponSCOUT[item][Points]) {
  223.                     g_SelectedGun[SCOUT][id] = item
  224.                     ColorChat(id, GREEN, "^4%s ^1Sikeresen aktiváltad a skint!", C_Perfix)
  225.                 }
  226.                 else ColorChat(id, GREEN, "^4%s ^1Nincs elég ölésed az aktiváláshoz!", C_Perfix)
  227.             }
  228.             case 5: {
  229.                 if(g_uPoints[FAMAS][id] >= WeaponFAMAS[item][Points]) {
  230.                     g_SelectedGun[FAMAS][id] = item
  231.                     ColorChat(id, GREEN, "^4%s ^1Sikeresen aktiváltad a skint!", C_Perfix)
  232.                 }
  233.                 else ColorChat(id, GREEN, "^4%s ^1Nincs elég ölésed az aktiváláshoz!", C_Perfix)
  234.             }
  235.             case 6: {
  236.                 if(g_uPoints[GALIL][id] >= WeaponAUG[item][Points]) {
  237.                     g_SelectedGun[GALIL][id] = item
  238.                     ColorChat(id, GREEN, "^4%s ^1Sikeresen aktiváltad a skint!", C_Perfix)
  239.                 }
  240.                 else ColorChat(id, GREEN, "^4%s ^1Nincs elég ölésed az aktiváláshoz!", C_Perfix)
  241.             }
  242.             case 7: {
  243.                 if(g_uPoints[AUG][id] >= WeaponAUG[item][Points]) {
  244.                     g_SelectedGun[AUG][id] = item
  245.                     ColorChat(id, GREEN, "^4%s ^1Sikeresen aktiváltad a skint!", C_Perfix)
  246.                 }
  247.                 else ColorChat(id, GREEN, "^4%s ^1Nincs elég ölésed az aktiváláshoz!", C_Perfix)
  248.             }
  249.             case 8: {
  250.                 if(g_uPoints[M3][id] >= WeaponM3[item][Points]) {
  251.                     g_SelectedGun[M3][id] = item
  252.                     ColorChat(id, GREEN, "^4%s ^1Sikeresen aktiváltad a skint!", C_Perfix)
  253.                     }
  254.                 else ColorChat(id, GREEN, "^4%s ^1Nincs elég ölésed az aktiváláshoz!", C_Perfix)
  255.             }  
  256.             case 9: {
  257.                 if(g_uPoints[XM1014][id] >= WeaponXM1014[item][Points]) {
  258.                     g_SelectedGun[XM1014][id] = item
  259.                     ColorChat(id, GREEN, "^4%s ^1Sikeresen aktiváltad a skint!", C_Perfix)
  260.                     }
  261.                 else ColorChat(id, GREEN, "^4%s ^1Nincs elég ölésed az aktiváláshoz!", C_Perfix)
  262.             }  
  263.             case 10: {
  264.                 if(g_uPoints[KNIFE][id] >= WeaponKNIFE[item][Points]) {
  265.                     g_SelectedGun[KNIFE][id] = item
  266.                     ColorChat(id, GREEN, "^4%s ^1Sikeresen aktiváltad a skint!", C_Perfix)
  267.                     }
  268.                 else ColorChat(id, GREEN, "^4%s ^1Nincs elég ölésed az aktiváláshoz!", C_Perfix)
  269.             }  
  270.             case 11: {
  271.                 if(g_uPoints[DEAGLE][id] >= WeaponDEAGLE[item][Points]) {
  272.                     g_SelectedGun[DEAGLE][id] = item
  273.                     ColorChat(id, GREEN, "^4%s ^1Sikeresen aktiváltad a skint!", C_Perfix)
  274.                     }
  275.                 else ColorChat(id, GREEN, "^4%s ^1Nincs elég ölésed az aktiváláshoz!", C_Perfix)
  276.             }  
  277.             case 12: {
  278.                 if(g_uPoints[USP][id] >= WeaponUSP[item][Points]) {
  279.                     g_SelectedGun[USP][id] = item
  280.                     ColorChat(id, GREEN, "^4%s ^1Sikeresen aktiváltad a skint!", C_Perfix)
  281.                     }
  282.                 else ColorChat(id, GREEN, "^4%s ^1Nincs elég ölésed az aktiváláshoz!", C_Perfix)        
  283.             }  
  284.             case 13: {
  285.                 if(g_uPoints[GLOCK][id] >= WeaponGLOCK[item][Points]) {
  286.                     g_SelectedGun[GLOCK][id] = item
  287.                     ColorChat(id, GREEN, "^4%s ^1Sikeresen aktiváltad a skint!", C_Perfix)
  288.                     }
  289.                 else ColorChat(id, GREEN, "^4%s ^1Nincs elég ölésed az aktiváláshoz!", C_Perfix)
  290.                
  291.         }
  292.         }
  293.         menu_destroy(menu);
  294.         return PLUGIN_HANDLED;
  295.     }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 1 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 58 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole