hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.25. 07:56



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 180 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 178 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Majestic-12 [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 2 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Droppolás
HozzászólásElküldve: 2020.10.03. 20:00 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2016.03.03. 15:51
Hozzászólások: 453
Megköszönt másnak: 106 alkalommal
Megköszönték neki: 7 alkalommal
Sziasztok az lenne a kérdésem,hogy ez így öléskor miért nem droppol? Ha droppol is nagyon ritkán
  1. public Droppolas(id)
  2. {
  3. new LadaID = random_num(0,d_LMAX-1);
  4.  
  5. if(Event == 0)
  6. {
  7.     if(g_Vip[id] == 0)
  8.     {
  9.         if(g_DropKills[id] == 4)
  10.         {
  11.             g_Case[LadaID][id]++;
  12.             client_print_color(id, print_team_default,"^4%s^1 Találtál egy ^4%s^1-t.", C_PR, LadaNevek[LadaID]);
  13.         }
  14.         if(g_DropKills[id] == 8)
  15.         {
  16.             g_Case[LadaID][id]++;
  17.             client_print_color(id, print_team_default,"^4%s^1 Találtál egy ^4%s^1-t.", C_PR, LadaNevek[LadaID]);
  18.         }
  19.         if(g_DropKills[id] >= 11)
  20.         {
  21.             g_Key[id]++;
  22.             g_DropKills[id] = 5;
  23.             client_print_color(id, print_team_default,"^4%s^1 Találtál egy ^4Kulcsot.", C_PR);
  24.         }
  25.     }
  26.     else
  27.     {
  28.         if(g_DropKills[id] == 4)
  29.         {
  30.             g_Case[LadaID][id]++;
  31.             client_print_color(id, print_team_default,"^4%s^1 Találtál egy ^4%s^1-t.", C_PR, LadaNevek[LadaID]);
  32.         }
  33.         if(g_DropKills[id] == 6)
  34.         {
  35.             g_Case[LadaID][id]++;
  36.             client_print_color(id, print_team_default,"^4%s^1 Találtál egy ^4%s^1-t.", C_PR, LadaNevek[LadaID]);
  37.         }
  38.         if(g_DropKills[id] == 8)
  39.         {
  40.             g_Case[LadaID][id]++;
  41.             client_print_color(id, print_team_default,"^4%s^1 Találtál egy ^4%s^1-t.", C_PR, LadaNevek[LadaID]);
  42.         }
  43.         if(g_DropKills[id] >= 11)
  44.         {
  45.             g_Key[id] += 2;
  46.             g_DropKills[id] = 5;
  47.             client_print_color(id, print_team_default,"^4%s^1 Találtál 2db ^4Kulcsot.", C_PR);
  48.         }
  49.     }
  50. }
  51. if(Event == 1)
  52. {
  53.     if(g_Vip[id] == 0)
  54.     {
  55.         if(g_DropKills[id] == 4)
  56.         {
  57.             g_Case[LadaID][id]++;
  58.             client_print_color(id, print_team_default,"^4%s^1 Találtál egy ^4%s^1-t.", C_PR, LadaNevek[LadaID]);
  59.         }
  60.         if(g_DropKills[id] == 6)
  61.         {
  62.             g_Case[LadaID][id]++;
  63.             client_print_color(id, print_team_default,"^4%s^1 Találtál egy ^4%s^1-t.", C_PR, LadaNevek[LadaID]);
  64.         }
  65.         if(g_DropKills[id] == 8)
  66.         {
  67.             g_Case[LadaID][id]++;
  68.             client_print_color(id, print_team_default,"^4%s^1 Találtál egy ^4%s^1-t.", C_PR, LadaNevek[LadaID]);
  69.         }
  70.         if(g_DropKills[id] >= 11)
  71.         {
  72.             g_Key[id]++;
  73.             client_print_color(id, print_team_default,"^4%s^1 Találtál egy ^4Kulcsot.", C_PR);
  74.         }
  75.         if(g_DropKills[id] >= 13)
  76.         {
  77.             g_Key[id]++;
  78.             g_DropKills[id] = 5;
  79.             client_print_color(id, print_team_default,"^4%s^1 Találtál egy ^4Kulcsot.", C_PR);
  80.         }
  81.     }
  82.     else
  83.     {
  84.         if(g_DropKills[id] == 4)
  85.         {
  86.             g_Case[LadaID][id]++;
  87.             client_print_color(id, print_team_default,"^4%s^1 Találtál egy ^4%s^1-t.", C_PR, LadaNevek[LadaID]);
  88.         }
  89.         if(g_DropKills[id] == 6)
  90.         {
  91.             g_Case[LadaID][id] += 2;
  92.             client_print_color(id, print_team_default,"^4%s^1 Találtál 2db ^4%s^1-t.", C_PR, LadaNevek[LadaID]);
  93.         }
  94.         if(g_DropKills[id] == 8)
  95.         {
  96.             g_Case[LadaID][id]++;
  97.             client_print_color(id, print_team_default,"^4%s^1 Találtál egy ^4%s^1-t.", C_PR, LadaNevek[LadaID]);
  98.         }
  99.         if(g_DropKills[id] >= 11)
  100.         {
  101.             g_Key[id] += 2;
  102.             client_print_color(id, print_team_default,"^4%s^1 Találtál 2db ^4Kulcsot.", C_PR);
  103.         }
  104.         if(g_DropKills[id] >= 12)
  105.         {
  106.             g_Key[id]++;
  107.             g_DropKills[id] = 5;
  108.             client_print_color(id, print_team_default,"^4%s^1 Találtál egy ^4Kulcsot.", C_PR);
  109.         }
  110.     }
  111. }
  112. }


Viszont az event ládát sem droppolj forráskód:
  1. public eventCase(id)
  2. {
  3.     if(Event == 2)
  4.     {
  5.         new Float:randomFloat = (0.01,100.0)
  6.         new name[32]; get_user_name(id, name, charsmax(name));
  7.        
  8.         if(randomFloat <= EVENTCASEDROP)
  9.         {
  10.             g_Case[24][id]++
  11.             client_print_color(0, print_team_default,"^4%s^3 %s ^1Talált egy ^4%s^1-t.",C_PR,name,LadaNevek[24]);
  12.         }
  13.     }
  14. }


Köszönöm szépen a segítséget menni fog a pacsi :D

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Droppolás
HozzászólásElküldve: 2020.10.04. 16:09 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott: 2016.03.06. 14:20
Hozzászólások: 968
Megköszönt másnak: 109 alkalommal
Megköszönték neki: 135 alkalommal
DaffikiD írta:
Sziasztok az lenne a kérdésem,hogy ez így öléskor miért nem droppol? Ha droppol is nagyon ritkán
  1. public Droppolas(id)
  2. {
  3. new LadaID = random_num(0,d_LMAX-1);
  4.  
  5. if(Event == 0)
  6. {
  7.     if(g_Vip[id] == 0)
  8.     {
  9.         if(g_DropKills[id] == 4)
  10.         {
  11.             g_Case[LadaID][id]++;
  12.             client_print_color(id, print_team_default,"^4%s^1 Találtál egy ^4%s^1-t.", C_PR, LadaNevek[LadaID]);
  13.         }
  14.         if(g_DropKills[id] == 8)
  15.         {
  16.             g_Case[LadaID][id]++;
  17.             client_print_color(id, print_team_default,"^4%s^1 Találtál egy ^4%s^1-t.", C_PR, LadaNevek[LadaID]);
  18.         }
  19.         if(g_DropKills[id] >= 11)
  20.         {
  21.             g_Key[id]++;
  22.             g_DropKills[id] = 5;
  23.             client_print_color(id, print_team_default,"^4%s^1 Találtál egy ^4Kulcsot.", C_PR);
  24.         }
  25.     }
  26.     else
  27.     {
  28.         if(g_DropKills[id] == 4)
  29.         {
  30.             g_Case[LadaID][id]++;
  31.             client_print_color(id, print_team_default,"^4%s^1 Találtál egy ^4%s^1-t.", C_PR, LadaNevek[LadaID]);
  32.         }
  33.         if(g_DropKills[id] == 6)
  34.         {
  35.             g_Case[LadaID][id]++;
  36.             client_print_color(id, print_team_default,"^4%s^1 Találtál egy ^4%s^1-t.", C_PR, LadaNevek[LadaID]);
  37.         }
  38.         if(g_DropKills[id] == 8)
  39.         {
  40.             g_Case[LadaID][id]++;
  41.             client_print_color(id, print_team_default,"^4%s^1 Találtál egy ^4%s^1-t.", C_PR, LadaNevek[LadaID]);
  42.         }
  43.         if(g_DropKills[id] >= 11)
  44.         {
  45.             g_Key[id] += 2;
  46.             g_DropKills[id] = 5;
  47.             client_print_color(id, print_team_default,"^4%s^1 Találtál 2db ^4Kulcsot.", C_PR);
  48.         }
  49.     }
  50. }
  51. if(Event == 1)
  52. {
  53.     if(g_Vip[id] == 0)
  54.     {
  55.         if(g_DropKills[id] == 4)
  56.         {
  57.             g_Case[LadaID][id]++;
  58.             client_print_color(id, print_team_default,"^4%s^1 Találtál egy ^4%s^1-t.", C_PR, LadaNevek[LadaID]);
  59.         }
  60.         if(g_DropKills[id] == 6)
  61.         {
  62.             g_Case[LadaID][id]++;
  63.             client_print_color(id, print_team_default,"^4%s^1 Találtál egy ^4%s^1-t.", C_PR, LadaNevek[LadaID]);
  64.         }
  65.         if(g_DropKills[id] == 8)
  66.         {
  67.             g_Case[LadaID][id]++;
  68.             client_print_color(id, print_team_default,"^4%s^1 Találtál egy ^4%s^1-t.", C_PR, LadaNevek[LadaID]);
  69.         }
  70.         if(g_DropKills[id] >= 11)
  71.         {
  72.             g_Key[id]++;
  73.             client_print_color(id, print_team_default,"^4%s^1 Találtál egy ^4Kulcsot.", C_PR);
  74.         }
  75.         if(g_DropKills[id] >= 13)
  76.         {
  77.             g_Key[id]++;
  78.             g_DropKills[id] = 5;
  79.             client_print_color(id, print_team_default,"^4%s^1 Találtál egy ^4Kulcsot.", C_PR);
  80.         }
  81.     }
  82.     else
  83.     {
  84.         if(g_DropKills[id] == 4)
  85.         {
  86.             g_Case[LadaID][id]++;
  87.             client_print_color(id, print_team_default,"^4%s^1 Találtál egy ^4%s^1-t.", C_PR, LadaNevek[LadaID]);
  88.         }
  89.         if(g_DropKills[id] == 6)
  90.         {
  91.             g_Case[LadaID][id] += 2;
  92.             client_print_color(id, print_team_default,"^4%s^1 Találtál 2db ^4%s^1-t.", C_PR, LadaNevek[LadaID]);
  93.         }
  94.         if(g_DropKills[id] == 8)
  95.         {
  96.             g_Case[LadaID][id]++;
  97.             client_print_color(id, print_team_default,"^4%s^1 Találtál egy ^4%s^1-t.", C_PR, LadaNevek[LadaID]);
  98.         }
  99.         if(g_DropKills[id] >= 11)
  100.         {
  101.             g_Key[id] += 2;
  102.             client_print_color(id, print_team_default,"^4%s^1 Találtál 2db ^4Kulcsot.", C_PR);
  103.         }
  104.         if(g_DropKills[id] >= 12)
  105.         {
  106.             g_Key[id]++;
  107.             g_DropKills[id] = 5;
  108.             client_print_color(id, print_team_default,"^4%s^1 Találtál egy ^4Kulcsot.", C_PR);
  109.         }
  110.     }
  111. }
  112. }


Viszont az event ládát sem droppolj forráskód:
  1. public eventCase(id)
  2. {
  3.     if(Event == 2)
  4.     {
  5.         new Float:randomFloat = (0.01,100.0)
  6.         new name[32]; get_user_name(id, name, charsmax(name));
  7.        
  8.         if(randomFloat <= EVENTCASEDROP)
  9.         {
  10.             g_Case[24][id]++
  11.             client_print_color(0, print_team_default,"^4%s^3 %s ^1Talált egy ^4%s^1-t.",C_PR,name,LadaNevek[24]);
  12.         }
  13.     }
  14. }


Köszönöm szépen a segítséget menni fog a pacsi :D


Hát a float számot írd kissebbre.

_________________
 ! Moderátori megjegyzés (kiki):
Kérlek csekkold az aláírásra vonatkozó szabályokat!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 2 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 39 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole