hlmod.hu
https://hlmod.hu/

if kérdés
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=9&t=30634
Oldal: 1 / 1

Szerző:  saxxo [2020.10.06. 10:28 ]
Hozzászólás témája:  if kérdés

Sziasztok!


Melyik a helyes megoldás?!
  1. if(kivalasztott[id][v_M4A1] == i &&is_user_alive(id) &&  fgy  == CSW_M4A1) set_pev(id, pev_viewmodel2, m4a1_list[i][Model]);


  1. if(kivalasztott(id)[v_M4A1] == i &&is_user_alive(id) &&  fgy  == CSW_M4A1) set_pev(id, pev_viewmodel2, m4a1_list[i][Model]);

Szerző:  HellEnergY [2020.10.06. 12:13 ]
Hozzászólás témája:  Re: if kérés

saxxo írta:
Sziasztok!


Melyik a helyes megoldás?!
  1. if(kivalasztott[id][v_M4A1] == i &&is_user_alive(id) &&  fgy  == CSW_M4A1) set_pev(id, pev_viewmodel2, m4a1_list[i][Model]);


  1. if(kivalasztott(id)[v_M4A1] == i &&is_user_alive(id) &&  fgy  == CSW_M4A1) set_pev(id, pev_viewmodel2, m4a1_list[i][Model]);



Egyik sem.
Itt egybe írtad:
&&is_user_alive(id)

Pedig nem szabad:
&& is_user_alive(id)

Szerző:  regener [2020.10.06. 16:41 ]
Hozzászólás témája:  Re: if kérés

Miként van létrehozva a kivalasztott?
  1. kivalasztott[33][fegyverszám]
  2. //   vagy
  3. kivalasztott(33)

Szerző:  saxxo [2020.10.06. 18:14 ]
Hozzászólás témája:  Re: if kérés

saxxo írta:
regener írta:
Miként van létrehozva a kivalasztott?
  1. kivalasztott[33][fegyverszám]
  2. //   vagy
  3. kivalasztott(33)


  1. new const kivalasztott[33][WPNS];
  2.  
  3. public FegyverValtas(id)
  4. {
  5. new fgy = get_user_weapon(id);
  6.  
  7.  
  8. for(new i;i < sizeof(m4a1_list); i++)
  9. if(kivalasztott[id][v_M4A1] == i && is_user_alive(id) &&  fgy  == CSW_M4A1) set_pev(id, pev_viewmodel2, m4a1_list[i][Model]);
  10.  
  11. for(new i;i < sizeof(ak47_list); i++)
  12. if(kivalasztott[id][v_AK47] == i && is_user_alive(id) &&  fgy  == CSW_AK47) set_pev(id, pev_viewmodel2, ak47_list[i][Model]);
  13.  
  14. for(new i;i < sizeof(awp_list); i++)
  15. if(kivalasztott[id][v_AWP] == i && is_user_alive(id) fgy  == CSW_AWP) set_pev(id, pev_viewmodel2, awp_list[i][Model]);
  16.  
  17. for(new i;i < sizeof(scout_list); i++)
  18. if(kivalasztott[id][v_SCOUT] == i && is_user_alive(id) && fgy  == CSW_SCOUT) set_pev(id, pev_viewmodel2, scout_list[i][Model]);
  19.  
  20. for(new i;i < sizeof(famas_list); i++)
  21. if(kivalasztott[id][v_FAMAS] == i && is_user_alive(id) && fgy  == CSW_FAMAS) set_pev(id, pev_viewmodel2, famas_list[i][Model]);
  22.  
  23. for(new i;i < sizeof(galil_list); i++)
  24. if(kivalasztott[id][v_GALIL] == i && is_user_alive(id) && fgy  == CSW_GALIL) set_pev(id, pev_viewmodel2, galil_list[i][Model]);
  25.  
  26. for(new i;i < sizeof(aug_list); i++)
  27. if(kivalasztott[id][v_AUG] == i && is_user_alive(id) && fgy  == CSW_AUG) set_pev(id, pev_viewmodel2, aug_list[i][Model]);
  28.  
  29. for(new i;i < sizeof(m3_list); i++)
  30. if(kivalasztott[id][v_M3] == i && is_user_alive(id) && fgy  == CSW_M3) set_pev(id, pev_viewmodel2, m3_list[i][Model]);
  31.  
  32. for(new i;i < sizeof(xm1014_list); i++)
  33. if(kivalasztott[id][v_XM1014] == i && is_user_alive(id) && fgy  == CSW_XM1014) set_pev(id, pev_viewmodel2, xm1014_list[i][Model]);
  34.  
  35. for(new i;i < sizeof(knife_list); i++)
  36. if(kivalasztott[id][v_KNIFE] == i && is_user_alive(id) && fgy  == CSW_KNIFE) set_pev(id, pev_viewmodel2, knife_list[i][Model]);
  37.  
  38. for(new i;i < sizeof(deagle_list); i++)
  39. if(kivalasztott[id][v_DEAGLE] == i && is_user_alive(id) && fgy  == CSW_DEAGLE) set_pev(id, pev_viewmodel2, deagle_list[i][Model]);
  40.  
  41. for(new i;i < sizeof(usp_list); i++)
  42. if(kivalasztott[id][v_USP] == i && is_user_alive(id) && fgy  == CSW_USP) set_pev(id, pev_viewmodel2, usp_list[i][Model]);
  43.  
  44. for(new i;i < sizeof(glock_list); i++)
  45. if(kivalasztott[id][v_GLOCK] == i && is_user_alive(id) && fgy  == CSW_GLOCK18) set_pev(id, pev_viewmodel2, glock_list[i][Model]);

Szerző:  regener [2020.10.06. 20:56 ]
Hozzászólás témája:  Re: if kérdés

Akkor a kockás zárójel kell neked.

Oldal: 1 / 1 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/