hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.26. 14:42



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 302 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 302 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 1 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: 2020.10.18. 00:00 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2017.08.09. 17:01
Hozzászólások: 266
Megköszönt másnak: 61 alkalommal
Megköszönték neki: 72 alkalommal
Sziasztok!
Szeretnék kérdezni ha szabad.

Ham_Item_Deploynál melyik az amelyik legkevésbé eszi a szervert?

Egy ilyesmi?
  1. new const g_sWeaponTypeDeploy[][] = {
  2.     "weapon_m4a1",
  3.     "weapon_awp",
  4.     "weapon_deagle",
  5.     "weapon_knife",
  6.     "weapon_galil",
  7.     "weapon_glock18",
  8.     "weapon_usp",
  9.     "weapon_fiveseven",
  10.     "weapon_mp5navy",
  11.     "weapon_p90",
  12.     "weapon_famas",
  13.     "weapon_ak47"
  14. };
  15. enum _:WeapDeployType{ Weapon_cs, ActiveSkinNumber }
  16. new const g_iWeaponTypeDeploy[][WeapDeployType] = {
  17.     { CSW_M4A1, 0 },
  18.     { CSW_AWP, 1},
  19.     { CSW_DEAGLE, 2},
  20.     { CSW_KNIFE, 3},
  21.     { CSW_GALIL, 4},
  22.     { CSW_GLOCK18, 5},
  23.     { CSW_USP, 6},
  24.     { CSW_FIVESEVEN, 7},
  25.     { CSW_MP5NAVY, 8},
  26.     { CSW_P90, 9},
  27.     { CSW_FAMAS, 10},
  28.     { CSW_AK47, 11}
  29. };
  30. new g_iActiveSkin[iMaxWeapType][33];
  31.  
  32. for(new i = 0; i < sizeof(g_sWeaponTypeDeploy); i++)
  33.         RegisterHam(Ham_Item_Deploy, g_sWeaponTypeDeploy[i], "weapon_change", 1);
  34.  
  35. public weapon_change(iEnt)
  36. {
  37.     new id = get_pdata_cbase(iEnt, 41, 4);
  38.    
  39.     if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
  40.         return HAM_IGNORED;
  41.    
  42.     new iWeapon = cs_get_user_weapon(id);
  43.  
  44.     for(new i = 0; i < sizeof(g_iWeaponTypeDeploy); i++)
  45.     {
  46.         if(iWeapon == g_iWeaponTypeDeploy[i][Weapon_cs])
  47.         {
  48.                 if(g_iActiveSkin[g_iWeaponTypeDeploy[i][ActiveSkinNumber]][id] == -1)
  49.                     return HAM_IGNORED;
  50.                 else
  51.                     entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, g_cAllWeapons[g_iActiveSkin[g_iWeaponTypeDeploy[i][ActiveSkinNumber]][id]][eWeaponFile]);
  52.         }
  53.     }
  54.     return HAM_IGNORED;
  55. }


vagy ha simán csak így csinálom:
  1. switch(iWeapon)
  2.     {
  3.         case CSW_M4A1:
  4.         {
  5.             if(g_iActiveSkin[0][id] == -1)
  6.                 return HAM_IGNORED;
  7.             else
  8.                 entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, g_cAllWeapons[g_iActiveSkin[0][id]][eWeaponFile]);
  9.         }
  10.         case CSW_AWP:
  11.         {
  12.             if(g_iActiveSkin[1][id] == -1)
  13.                 return HAM_IGNORED;
  14.             else
  15.                 entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, g_cAllWeapons[g_iActiveSkin[1][id]][eWeaponFile]);
  16.         }
  17.         case CSW_DEAGLE:
  18.         {
  19.             if(g_iActiveSkin[2][id] == -1)
  20.                 return HAM_IGNORED;
  21.             else
  22.                 entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, g_cAllWeapons[g_iActiveSkin[2][id]][eWeaponFile]);
  23.         }
  24.         case CSW_KNIFE:
  25.         {
  26.             if(g_iActiveSkin[3][id] == -1)
  27.                 return HAM_IGNORED;
  28.             else
  29.                 entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, g_cAllWeapons[g_iActiveSkin[3][id]][eWeaponFile]);
  30.         }
  31.         case CSW_GALIL:
  32.         {
  33.             if(g_iActiveSkin[4][id] == -1)
  34.                 return HAM_IGNORED;
  35.             else
  36.                 entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, g_cAllWeapons[g_iActiveSkin[4][id]][eWeaponFile]);
  37.         }
  38.         case CSW_GLOCK18:
  39.         {
  40.             if(g_iActiveSkin[5][id] == -1)
  41.                 return HAM_IGNORED;
  42.             else
  43.                 entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, g_cAllWeapons[g_iActiveSkin[5][id]][eWeaponFile]);
  44.         }
  45.         case CSW_USP:
  46.         {
  47.             if(g_iActiveSkin[6][id] == -1)
  48.                 return HAM_IGNORED;
  49.             else
  50.                 entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, g_cAllWeapons[g_iActiveSkin[6][id]][eWeaponFile]);
  51.         }
  52.         case CSW_FIVESEVEN:
  53.         {
  54.             if(g_iActiveSkin[7][id] == -1)
  55.                 return HAM_IGNORED;
  56.             else
  57.                 entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, g_cAllWeapons[g_iActiveSkin[7][id]][eWeaponFile]);
  58.         }
  59.         case CSW_MP5NAVY:
  60.         {
  61.             if(g_iActiveSkin[8][id] == -1)
  62.                 return HAM_IGNORED;
  63.             else
  64.                 entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, g_cAllWeapons[g_iActiveSkin[8][id]][eWeaponFile]);
  65.         }
  66.         case CSW_P90:
  67.         {
  68.             if(g_iActiveSkin[9][id] == -1)
  69.                 return HAM_IGNORED;
  70.             else
  71.                 entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, g_cAllWeapons[g_iActiveSkin[9][id]][eWeaponFile]);
  72.         }
  73.         case CSW_FAMAS:
  74.         {
  75.             if(g_iActiveSkin[10][id] == -1)
  76.                 return HAM_IGNORED;
  77.             else
  78.                 entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, g_cAllWeapons[g_iActiveSkin[10][id]][eWeaponFile]);
  79.         }
  80.         case CSW_AK47:
  81.         {
  82.             if(g_iActiveSkin[11][id] == -1)
  83.                 return HAM_IGNORED;
  84.             else
  85.                 entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, g_cAllWeapons[g_iActiveSkin[11][id]][eWeaponFile]);
  86.         }
  87.     }


Vagy valami észrevétel, hogy mit lehetne szebben/egyszerűbben?
UI:
Nem jó az smabox?

_________________
"Szeretek aludni... mert az álmaim szebbek, mint a valóság."


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 1 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 28 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole