hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.28. 15:28



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 533 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 532 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 5 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: textura kiválasztás
HozzászólásElküldve: 2020.11.01. 00:52 
Offline
Lelkes

Csatlakozott: 2019.10.03. 09:41
Hozzászólások: 20
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 3 alkalommal
Sziasztok most egy ujfajta skin rendszeren gondolkodom viszont elakadtam
sehogy se jön össze a texturák változtatása menüből
A modellek kb 20 texturát tartalmaznak azaz 20 skint igy elég 1modell 20 skinhez
Annyit szeretnék kérni hogy valaki tudna segiteni ebben
Más forumokon is olvasgattam de eddig nem nagyon találtam semmit
Ezek a modellek hasonlok a costumes plugin modelleihez amiben egy modellnek tobb texturajat hasznaljak fel


Csatolmányok:
1.rar [1.23 MiB]
Letöltve 29 alkalommal.

_________________
Kép
Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: textura kiválasztás
HozzászólásElküldve: 2020.11.01. 09:05 
Offline
Fórum Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2014.05.01. 13:18
Hozzászólások: 627
Megköszönt másnak: 61 alkalommal
Megköszönték neki: 104 alkalommal
Ahogy látom külön submodeleket hoztál létre.

A jó hír, hogy amikor küldesz egy üzenetet a játékosnak, hogy indítsa el az animációt bele tudod fogalmazni azt is, hogy eközben melyik submodelt használja.

A kevésbé rossz hír, hogy ahhoz, hogy vizuálisan ezt megold minden fegyver animációt előidéző eseményt követned kell és amikor bekövetkezik felül kell írnod a sajátoddal.

Az inkább rossz hír, viszont, hogy a lövést hookolva csak úgy tudod felülírni azt, ha kompletten leblokkolod. Ha ezt teszed újra létre kell hoznod a decalokat, bejátszanod a hangokat és persze lejátszanod az animációkat. Ez utóbbit ha nem megfelelően hajtod végre az animációk alatt néha-néha be be ugorhat egy-egy oda nem illő textúra.

Ez a dolog késeknél teljesen máshogy működik és még nem is beszéltünk arról, hogy mi van akkor, ha egy model textúrázott részre több elemből áll össze. Ha ezt a megoldást használod, akkor számolnod kell azzal is, hogy az üzenetben szerelő érték, ami a subot jelöli 1 byteon halad át.

Tapasztalataim és látottak alapján ez nem egy jól járható út a spórolásra. Persze lehet, hogy jobban bele tudsz merülni, mint én. Minden estre sok sikert. :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: textura kiválasztás
HozzászólásElküldve: 2020.11.01. 10:13 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.03.22. 18:22
Hozzászólások: 2978
Megköszönt másnak: 115 alkalommal
Megköszönték neki: 368 alkalommal
A kés szerverünkön én submodellezem a késeket.
Így spóroltam helyet,hogy új dolgot hozzak be ami a kesztyű skin.
Még nagyon kezdetleges a szerver,de nehéz megoldani,hogy textura bug nélkül fusson.
Inkább a deploy animációnál voltak gondok,de felnézhetsz és megbizonyoshatsz benne hogy nem lehetetlen.

Sajnos ehhez sok dologról le kellett mondani,ahogy kukoricás józsi mondta.
Én sem tudtam megoldani hogy több részből álló modellt használjak,így low poly modellel kell sajna dolgozzak. Cs 1.6-os kinézetű csgo kések vannak fent nálam.

Sok sikert.

_________________
Blasenkampfwagen

https://discord.gg/uBYnNnZP
GTA:PURSUIT MTA


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: textura kiválasztás
HozzászólásElküldve: 2020.11.01. 13:24 
Offline
Fórum Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2014.05.01. 13:18
Hozzászólások: 627
Megköszönt másnak: 61 alkalommal
Megköszönték neki: 104 alkalommal
A kést említettem. :)

Ha úgy gondolod, hogy belevágsz az utazásba, akkor ezt az alliedes plugint érdemes megtekintened. https://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=305150

Én régen foglalkoztam vele. Túlságosan sok gondot vont magával, hogy a csgos skineket átírjam erre a rendszerre. Nem beszélve a vizuális hibákról. Ha áttörést érsz el, akkor nyugodtan értesíts. :)

Amúgy meg, ha lenne időm, akkor inkább a modellezésbe folynék bele. Ha megcsinálod a modelleket úgy, hogy adott fegyver többször szerepeljen egy térben, miközben egy-egy animáció közben csak az érintett fegyver kap látható teret hatásos lehet. Ismerek egy szervert ami erre építkezik. Előnye, hogy a subra nem kell figyelned csak az animációra. Hátránya, hogy tudnod kell modellezni és az animációkat Ha érdekel a szerver keress rá, mint SISA.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: textura kiválasztás
HozzászólásElküldve: 2020.11.01. 13:39 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.03.22. 18:22
Hozzászólások: 2978
Megköszönt másnak: 115 alkalommal
Megköszönték neki: 368 alkalommal
Amit józsi linkelt az szar,ne is abból indulj ki,mert nem jutsz előre,sőt megakadsz ott,mert javítani próbálod miközben eltelik jó pár óra/nap mire rájössz hogy az úgy szar ahogy van.

Modellezésről meg annyit,hogy:

Nem rossz megoldás,de gondolj bele hogy nem tudom mennyi fegyvert kell lemodellezned.
Hiába is értesz hozzá,csomó idő.

_________________
Blasenkampfwagen

https://discord.gg/uBYnNnZP
GTA:PURSUIT MTA


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 5 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 57 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole