hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.16. 06:31



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 349 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 348 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [3 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Skin Vásárlás
HozzászólásElküldve:2020.11.01. 18:52 
Offline
Beavatott

Csatlakozott:2019.03.29. 22:43
Hozzászólások:73
Sziasztok, meg szeretném kérdezni hogyan lehet egy ládanyitós módban Dollárért megvenni a skint nem csak ládából nyitni ilyen még nem csináltam soha ezért fordulok hozzátok aki tudja segítene?
előre is köszönöm!

_________________
****


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Skin Vásárlás
HozzászólásElküldve:2020.11.01. 20:10 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott:2016.03.06. 14:20
Hozzászólások:982
Megköszönt másnak: 115 alkalommal
Megköszönték neki: 140 alkalommal
Katonakevin írta:
Sziasztok, meg szeretném kérdezni hogyan lehet egy ládanyitós módban Dollárért megvenni a skint nem csak ládából nyitni ilyen még nem csináltam soha ezért fordulok hozzátok aki tudja segítene?
előre is köszönöm!



Egy picit tudnál pontosítani?

_________________
 ! Moderátori megjegyzés (kiki):
Kérlek csekkold az aláírásra vonatkozó szabályokat!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Skin Vásárlás
HozzászólásElküldve:2020.11.01. 20:59 
Offline
Beavatott

Csatlakozott:2019.03.29. 22:43
Hozzászólások:73
The Peace írta:
Katonakevin írta:
Sziasztok, meg szeretném kérdezni hogyan lehet egy ládanyitós módban Dollárért megvenni a skint nem csak ládából nyitni ilyen még nem csináltam soha ezért fordulok hozzátok aki tudja segítene?
előre is köszönöm!



Egy picit tudnál pontosítani?


akarok olyat hogy a Playerek ne csak ládából tudjanak skint nyitni hanem meg tudják venni is de nem tudom hogyan oldhatom meg hogy oda adja nekik a skint mikor megveszik :(

  1. public SkinVasar(id)
  2. {
  3.     new String[121];
  4.     format(String, charsmax(String), "\ySkin Vásárlás \y| \dEuród: [%.2f]", Euro[id]);
  5.     new menu = menu_create(String, "SkinVasar_h");
  6.    
  7.     menu_additem(menu, "Marihuana AK47 \r[\y100.0EUR\r]", "1", 0);
  8. }
  9.     menu_display(id, menu, 0);
  10. }
  11. public SkinVasar_h(id, menu, item)
  12. {
  13.     if(item == MENU_EXIT)
  14.     {
  15.         menu_destroy(menu);
  16.         return;
  17.     }
  18.    
  19.     new data[9], szName[64];
  20.     new access, callback;
  21.     menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  22.     new key = str_to_num(data);
  23.     new FegyverID = random_num(0, 82);
  24.    
  25.     switch(key)
  26.     {
  27.         case 1:
  28.         {
  29.         if(Euro[id] >= 100.0)
  30.         {
  31.        
  32.         Euro[id] -= 100.0;
  33.         client_print_color(0, print_team_default, "%s ^1Sikeresen megveted a ^3Marihuana ^1Skin-t!", C_Prefix);
  34.         }
  35.         else
  36.         {
  37.         client_print_color(0, print_team_default, "%s ^1Nincs elég ^1Euród!", C_Prefix);
  38.         }
  39. }
  40. }
  41. }


  1. public Item_h(id, menu, item){
  2.     if(item == MENU_EXIT)
  3.     {
  4.         menu_destroy(menu);
  5.         return;
  6.     }
  7.    
  8.     new data[9], szName[64];
  9.     new access, callback;
  10.     menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  11.     new key = str_to_num(data);
  12.    
  13.     switch(key) {
  14.         case 0: Skin[0][id] = 1;
  15.         case 1: Skin[0][id] = 2;
  16.         case 2: Skin[0][id] = 3;
  17.         case 3: Skin[0][id] = 4;
  18.         case 4: Skin[0][id] = 5;
  19.         case 5: Skin[0][id] = 6;
  20.         case 6: Skin[0][id] = 7;
  21.         case 7: Skin[0][id] = 8;
  22.         case 8: Skin[0][id] = 9;
  23.         case 9: Skin[0][id] = 10;
  24.         case 10: Skin[0][id] = 11;
  25.         case 11: Skin[0][id] = 12;
  26.         case 12: Skin[0][id] = 13;
  27.         case 13: Skin[0][id] = 14;
  28.         case 14: Skin[0][id] = 15;
  29.         case 15: Skin[0][id] = 16;
  30.         case 16: Skin[0][id] = 17;
  31.         case 17: Skin[0][id] = 18;
  32.         case 18: Skin[0][id] = 19;
  33.         case 19: Skin[0][id] = 20;
  34.         case 20: Skin[0][id] = 21;
  35.         case 21: Skin[0][id] = 22;
  36.         case 22: Skin[0][id] = 23;
  37.         case 23: Skin[1][id] = 1;
  38.         case 24: Skin[1][id] = 2;
  39.         case 25: Skin[1][id] = 3;
  40.         case 26: Skin[1][id] = 4;
  41.         case 27: Skin[1][id] = 5;
  42.         case 28: Skin[1][id] = 6;
  43.         case 29: Skin[1][id] = 7;
  44.         case 30: Skin[1][id] = 8;
  45.         case 31: Skin[1][id] = 9;
  46.         case 32: Skin[1][id] = 10;
  47.         case 33: Skin[1][id] = 11;
  48.         case 34: Skin[1][id] = 12;
  49.         case 35: Skin[1][id] = 13;
  50.         case 36: Skin[1][id] = 14;
  51.         case 37: Skin[1][id] = 15;
  52.         case 38: Skin[1][id] = 16;
  53.         case 39: Skin[1][id] = 17;
  54.         case 40: Skin[1][id] = 18;
  55.         case 41: Skin[1][id] = 19;
  56.         case 42: Skin[1][id] = 20;
  57.         case 43: Skin[1][id] = 21;
  58.         case 44: Skin[1][id] = 22;
  59.         case 45: Skin[1][id] = 23;
  60.         case 46: Skin[1][id] = 24;
  61.         case 47: Skin[2][id] = 1;
  62.         case 48: Skin[2][id] = 2;
  63.         case 49: Skin[2][id] = 3;
  64.         case 50: Skin[2][id] = 4;
  65.         case 51: Skin[2][id] = 5;
  66.         case 52: Skin[2][id] = 6;
  67.         case 53: Skin[2][id] = 7;
  68.         case 54: Skin[2][id] = 8;
  69.         case 55: Skin[2][id] = 9;
  70.         case 56: Skin[2][id] = 10;
  71.         case 57: Skin[2][id] = 11;
  72.         case 58: Skin[2][id] = 12;
  73.         case 59: Skin[2][id] = 13;
  74.         case 60: Skin[2][id] = 14;
  75.         case 61: Skin[2][id] = 15;
  76.         case 62: Skin[2][id] = 16;
  77.         case 63: Skin[2][id] = 17;
  78.         case 64: Skin[2][id] = 18;
  79.         case 65: Skin[2][id] = 19;
  80.         case 66: Skin[2][id] = 20;
  81.         case 67: Skin[2][id] = 21;
  82.         case 68: Skin[2][id] = 22;
  83.         case 69: Skin[2][id] = 23;
  84.         case 70: Skin[2][id] = 24;
  85.         case 71: Skin[3][id] = 1;
  86.         case 72: Skin[3][id] = 2;
  87.         case 73: Skin[3][id] = 3;
  88.         case 74: Skin[3][id] = 4;
  89.         case 75: Skin[3][id] = 5;
  90.         case 76: Skin[3][id] = 6;
  91.         case 77: Skin[3][id] = 7;
  92.         case 78: Skin[3][id] = 8;
  93.         case 79: Skin[3][id] = 9;
  94.         case 80: Skin[3][id] = 10;
  95.         case 81: Skin[3][id] = 11;
  96.         case 82: Skin[3][id] = 12;
  97.         case 83: Skin[3][id] = 13;
  98.         case 84: Skin[3][id] = 14;
  99.         case 85: Skin[3][id] = 15;
  100.         case 86: Skin[3][id] = 16;
  101.         case 87: Skin[3][id] = 17;
  102.         case 88: Skin[3][id] = 18;
  103.         case 89: Skin[3][id] = 19;
  104.         case 90: Skin[3][id] = 20;
  105.         case 91: Skin[3][id] = 21;
  106.         case 92: Skin[3][id] = 22;
  107.         case 93: Skin[3][id] = 23;
  108.         case 94: Skin[3][id] = 24;
  109.         case 95: Skin[4][id] = 1;
  110.         case 96: Skin[4][id] = 2;
  111.         case 97: Skin[4][id] = 3;
  112.         case 98: Skin[4][id] = 4;
  113.         case 99: Skin[4][id] = 5;
  114.         case 100: Skin[4][id] = 6;
  115.         case 101: Skin[4][id] = 7;
  116.         case 102: Skin[4][id] = 8;
  117.         case 103: Skin[4][id] = 9;
  118.         case 104: Skin[4][id] = 10;
  119.         case 105: Skin[4][id] = 11;
  120.         case 106: Skin[4][id] = 12;
  121.         case 107: Skin[4][id] = 13;
  122.         case 108: Skin[4][id] = 14;
  123.         case 109: Skin[4][id] = 15;
  124.         case 110: Skin[4][id] = 16;
  125.         case 111: Skin[4][id] = 17;
  126.         case 112: Skin[4][id] = 18;
  127.         case 113: Skin[4][id] = 19;
  128.         case 114: Skin[4][id] = 20;
  129. }
  130. }

_________________
****


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [3 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 21 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole