Csabika20034 írta:
És nem lehet megoldani valahogy?
Meg, ha ráveszed magad hogy elolvasd és értelmezd mit is írt oda neked fentebb Katonakevin.
Ezekbe random egész számot, vagy törtszámot tárolsz.
new Float:Szam = random_float(0.01,100.0); // random ad x.00 számot
new StatrakAWPID = random_num(2, 23); // random ad a 2. skintől egészen a 22. skinig
new FegyverID = random_num(24, 45); //random ad 24től 45ig
new StatrakKesID = random_num(46, 63);//szintén 46tól 63ig.
new KesID = random_num(64, MAX);//és utolsónak 64től egészen a defienolt MAXban tárolt számig.
new OsszesSkin[MAX][33]; // ebben tárolod az össz skin számot.
Ha kijön egy szám a fentiekből random KesID, ami legyen 66.
Akkor te az OsszesSkin[KesID][id]++ számmal a 66. skint fogod megkapni azaz OsszesSkin[66][id]++;
Következő körben a 66 megint változik és változik... ahányszor nyitsz, annyiszor generál új random számot a megadott kereten belül.
A többinél is ugyan ez, kivéve a lebegőpontos szam floatodnál.
Ott hogy is mondjam még inkább randomizálod bááár kitudja.
Gondolom, vagyis remélem tisztában vagy az if(), switch(), for, while() do while() és társaival, ha igen akkor ezt valószínű megérted ahogy a fentit is, ha elolvasod.
Ha pedig nem akkor lehet szépen olvasgatni.
Fent van az oldalon is, allieden is, rengeteg helyen.
Már ha továbbra is ezzel akarsz foglalkozni.
Ezek hogy is mondjam olyan alap dolgok, mint mikor megtanulsz olvasni hogy tudjál tanulni.