hlmod.hu
https://hlmod.hu/

Knife ládából csak kést lehesen nyitni
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=9&t=30716
Oldal: 1 / 1

Szerző:  Csabika20034 [ 2020.11.15. 11:26 ]
Hozzászólás témája:  Knife ládából csak kést lehesen nyitni

Sziasztok azt hogyan oldhatom meg hogy knife ládából csak kést lehessen nyitni

  1. new const l_Nevek[][] =     //L?d?k
  2. {
  3.     {"Gamma Láda"},
  4.     {"FĹ‘nix Láda"},
  5.     {"Knife Láda\y |\dDrop:\r 0\y|"}
  6. };


  1. public Talal(id)
  2. {
  3.     new Nev[32]; get_user_name(id, Nev, 31);
  4.     new Float:Szam = random_float(0.01,100.0);
  5.     new StatrakAWPID = random_num(2, 23);
  6.     new FegyverID = random_num(24, 45);
  7.     new StatrakKesID = random_num(46, 63);
  8.     new KesID = random_num(64, MAX);
  9.     if(Szam <= KESDROP)
  10.     {
  11.         OsszesSkin[KesID][id]++;
  12.         ColorChat(0, GREEN, "%s ^3%s ^1Nyitott egy ^4%s ^1KĂ©st  skint", C_Prefix, Nev, Fegyverek[KesID]);
  13.     }
  14.     else
  15.     {
  16.         if(Szam <= KESSTATRAK)
  17.         {
  18.             OsszesSkin[StatrakKesID][id]++;
  19.             ColorChat(0, GREEN, "%s ^3%s ^1Nyitott egy ^4%s ^3Statrakos^1 skint", C_Prefix, Nev, Fegyverek[StatrakKesID]);
  20.         }
  21.         else
  22.         {
  23.             if(Szam <= AWPSTATRAK)
  24.             {
  25.                 OsszesSkin[StatrakAWPID][id]++;
  26.                 ColorChat(0, GREEN, "%s ^3%s ^1Nyitott egy ^4%s ^3Statrakos^1 skint", C_Prefix, Nev, Fegyverek[StatrakAWPID]);
  27.             }
  28.             else
  29.             {
  30.                 OsszesSkin[FegyverID][id]++;
  31.                 ColorChat(0, GREEN, "%s ^3%s ^1Nyitott egy ^4%s ^1skint", C_Prefix, Nev, Fegyverek[FegyverID]);
  32.             }
  33.         }
  34.     }
  35. }

Előre is köszönöm!

Szerző:  Katonakevin [ 2020.11.15. 12:08 ]
Hozzászólás témája:  Re: Knife ládából csak kést lehesen nyitni

Csabika20034 írta:
Sziasztok azt hogyan oldhatom meg hogy knife ládából csak kést lehessen nyitni

  1. new const l_Nevek[][] =     //L?d?k
  2. {
  3.     {"Gamma Láda"},
  4.     {"FĹ‘nix Láda"},
  5.     {"Knife Láda\y |\dDrop:\r 0\y|"}
  6. };


  1. public Talal(id)
  2. {
  3.     new Nev[32]; get_user_name(id, Nev, 31);
  4.     new Float:Szam = random_float(0.01,100.0);
  5.     new StatrakAWPID = random_num(2, 23);
  6.     new FegyverID = random_num(24, 45);
  7.     new StatrakKesID = random_num(46, 63);
  8.     new KesID = random_num(64, MAX);
  9.     if(Szam <= KESDROP)
  10.     {
  11.         OsszesSkin[KesID][id]++;
  12.         ColorChat(0, GREEN, "%s ^3%s ^1Nyitott egy ^4%s ^1KĂ©st  skint", C_Prefix, Nev, Fegyverek[KesID]);
  13.     }
  14.     else
  15.     {
  16.         if(Szam <= KESSTATRAK)
  17.         {
  18.             OsszesSkin[StatrakKesID][id]++;
  19.             ColorChat(0, GREEN, "%s ^3%s ^1Nyitott egy ^4%s ^3Statrakos^1 skint", C_Prefix, Nev, Fegyverek[StatrakKesID]);
  20.         }
  21.         else
  22.         {
  23.             if(Szam <= AWPSTATRAK)
  24.             {
  25.                 OsszesSkin[StatrakAWPID][id]++;
  26.                 ColorChat(0, GREEN, "%s ^3%s ^1Nyitott egy ^4%s ^3Statrakos^1 skint", C_Prefix, Nev, Fegyverek[StatrakAWPID]);
  27.             }
  28.             else
  29.             {
  30.                 OsszesSkin[FegyverID][id]++;
  31.                 ColorChat(0, GREEN, "%s ^3%s ^1Nyitott egy ^4%s ^1skint", C_Prefix, Nev, Fegyverek[FegyverID]);
  32.             }
  33.         }
  34.     }
  35. }

Előre is köszönöm!


Szia először is számold össze hány darab Awp van és hány darab kés skin ha ez megvan akkor ennyi a megoldása pld itt az ennyim
  1. public Talal(id, LadaID)
  2. {
  3. new Nev[32]; get_user_name(id, Nev, 31);
  4. new Float:Szam = random_float(0.01,100.0);
  5. new KesID = random_num(0,//<-- ez a 0 azt jelenti hogy 0-tól meddig van a kés pld 0-23ig awp-vel is ugyan ez a helyzet 23);
  6. new AwpID = random_num(24,//<--mivel a kés 23ig megy ezért a Wp 24-től kezdődik és tart pld ---> 47);
  7.  
  8. switch(LadaID)
  9. {
  10. case 1:
  11. {
  12.     OsszesSkin[KesID][id]++;
  13.     ColorChat(0, GREEN, "^4%s^1Név: %s | ^1Nyitott egy: ^4%s^1-t ", C_Prefix, Nev, Fegyverek[KesID]);
  14. }
  15. case 2:
  16. {
  17.        OsszesSkin[AwpID][id]++;
  18.        ColorChat(0, GREEN, "^4%s^1Név: %s | ^1Nyitott egy: ^4%s^1-t ", C_Prefix, Nev, Fegyverek[AwpID]);
  19. }
  20. }
  21. }

Szerző:  Csabika20034 [ 2020.11.15. 12:16 ]
Hozzászólás témája:  Re: Knife ládából csak kést lehesen nyitni

76 awp skin és 33 kés skin.
UI akkor ezt igy jo lessz nem?

  1. public Talal(id, LadaID)
  2. {
  3. new Nev[32]; get_user_name(id, Nev, 31);
  4. new Float:Szam = random_float(0.01,100.0);
  5. new KesID = random_num(33,//<-- ez a 0 azt jelenti hogy 0-tól meddig van a kés pld 0-23ig awp-vel is ugyan ez a helyzet 23);
  6. new AwpID = random_num(76,//<--mivel a kés 23ig megy ezért a Wp 24-től kezdődik és tart pld ---> 47);
  7.  
  8. switch(LadaID)
  9. {
  10. case 1:
  11. {
  12.     OsszesSkin[KesID][id]++;
  13.     ColorChat(0, GREEN, "^4%s^1Név: %s | ^1Nyitott egy: ^4%s^1-t ", C_Prefix, Nev, Fegyverek[KesID]);
  14. }
  15. case 2:
  16. {
  17.        OsszesSkin[AwpID][id]++;
  18.        ColorChat(0, GREEN, "^4%s^1Név: %s | ^1Nyitott egy: ^4%s^1-t ", C_Prefix, Nev, Fegyverek[AwpID]);
  19. }
  20. }
  21. }

Szerző:  Katonakevin [ 2020.11.15. 12:26 ]
Hozzászólás témája:  Re: Knife ládából csak kést lehesen nyitni

Csabika20034 írta:
78 awp skin és 33 kés skin.


akkor ugyan azt megcsinálod amit én

  1. new AwpID = random_num(0, 78);
  2. new KesID = random_num(79, 112);  //De ezek csak egy példák hogy "AwpID" neked a tiedet kell!

Szerző:  Csabika20034 [ 2020.11.15. 12:35 ]
Hozzászólás témája:  Re: Knife ládából csak kést lehesen nyitni

Katonakevin írta:
Csabika20034 írta:
78 awp skin és 33 kés skin.


akkor ugyan azt megcsinálod amit én

  1. new AwpID = random_num(0, 78);
  2. new KesID = random_num(79, 112);  //De ezek csak egy példák hogy "AwpID" neked a tiedet kell!


megcsinátam de a kés ládából ugyan ugy awp skineket lehet nyitni.

Szerző:  Katonakevin [ 2020.11.15. 13:23 ]
Hozzászólás témája:  Re: Knife ládából csak kést lehesen nyitni

Csabika20034 írta:
Katonakevin írta:
Csabika20034 írta:
78 awp skin és 33 kés skin.


akkor ugyan azt megcsinálod amit én

  1. new AwpID = random_num(0, 78);
  2. new KesID = random_num(79, 112);  //De ezek csak egy példák hogy "AwpID" neked a tiedet kell!


megcsinátam de a kés ládából ugyan ugy awp skineket lehet nyitni.


mert a tied nem ilyen hogy "AwpID" neked Statrakos awp meg kés is van és azoknak is külön kell meg kell számolni mennyi Statrakos van késből és Awp-ből!

Szerző:  Csabika20034 [ 2020.11.15. 15:05 ]
Hozzászólás témája:  Re: Knife ládából csak kést lehesen nyitni

Katonakevin írta:
Csabika20034 írta:
Katonakevin írta:

akkor ugyan azt megcsinálod amit én

  1. new AwpID = random_num(0, 78);
  2. new KesID = random_num(79, 112);  //De ezek csak egy példák hogy "AwpID" neked a tiedet kell!


megcsinátam de a kés ládából ugyan ugy awp skineket lehet nyitni.


mert a tied nem ilyen hogy "AwpID" neked Statrakos awp meg kés is van és azoknak is külön kell meg kell számolni mennyi Statrakos van késből és Awp-ből!

És nem lehet megoldani valahogy?

Szerző:  HellEnergY [ 2020.11.16. 11:59 ]
Hozzászólás témája:  Re: Knife ládából csak kést lehesen nyitni

Csabika20034 írta:
És nem lehet megoldani valahogy?


Meg, ha ráveszed magad hogy elolvasd és értelmezd mit is írt oda neked fentebb Katonakevin.

Ezekbe random egész számot, vagy törtszámot tárolsz.

  1. new Float:Szam = random_float(0.01,100.0); // random ad x.00 számot
  2. new StatrakAWPID = random_num(2, 23); // random ad a 2. skintől egészen a 22. skinig
  3. new FegyverID = random_num(24, 45); //random ad 24től 45ig
  4. new StatrakKesID = random_num(46, 63);//szintén 46tól 63ig.
  5. new KesID = random_num(64, MAX);//és utolsónak 64től egészen a defienolt MAXban tárolt számig.


  1. new OsszesSkin[MAX][33]; // ebben tárolod az össz skin számot.


Ha kijön egy szám a fentiekből random KesID, ami legyen 66.
Akkor te az OsszesSkin[KesID][id]++ számmal a 66. skint fogod megkapni azaz OsszesSkin[66][id]++;
Következő körben a 66 megint változik és változik... ahányszor nyitsz, annyiszor generál új random számot a megadott kereten belül.

A többinél is ugyan ez, kivéve a lebegőpontos szam floatodnál.
Ott hogy is mondjam még inkább randomizálod bááár kitudja.

Gondolom, vagyis remélem tisztában vagy az if(), switch(), for, while() do while() és társaival, ha igen akkor ezt valószínű megérted ahogy a fentit is, ha elolvasod.
Ha pedig nem akkor lehet szépen olvasgatni.
Fent van az oldalon is, allieden is, rengeteg helyen.
Már ha továbbra is ezzel akarsz foglalkozni.
Ezek hogy is mondjam olyan alap dolgok, mint mikor megtanulsz olvasni hogy tudjál tanulni.

Oldal: 1 / 1 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/