hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.27. 09:43



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 538 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 537 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 14 hozzászólás ]  Oldal Előző 1 2
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Offline Piac egyedileg
HozzászólásElküldve: 2020.11.25. 14:54 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott: 2016.03.06. 14:20
Hozzászólások: 964
Megköszönt másnak: 102 alkalommal
Megköszönték neki: 134 alkalommal
Segítünk neked nyugi...

Csak kérlek bontsd pontokra mit szeretnél mi az elméleted

(Pl)


• szeretném ha lenne egy menü ahol a pp pontjaim tudom nézni... Stb... Gondold át és írd le nekünk megoldjuk valahogy.

_________________
 ! Moderátori megjegyzés (kiki):
Kérlek csekkold az aláírásra vonatkozó szabályokat!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Offline Piac egyedileg
HozzászólásElküldve: 2020.11.25. 15:23 
Offline
Beavatott

Csatlakozott: 2019.03.29. 22:43
Hozzászólások: 73
The Peace írta:
Segítünk neked nyugi...

Csak kérlek bontsd pontokra mit szeretnél mi az elméleted

(Pl)


• szeretném ha lenne egy menü ahol a pp pontjaim tudom nézni... Stb... Gondold át és írd le nekünk megoldjuk valahogy.


így szeretném
  1. formatex(String, charsmax(String), "Válasz egy fegyvert"); //itt ki tudjak választani egy Fegyver Skin-t
  2.     menu_additem(menu, String, "1", 0);

  1. formatex(String, charsmax(String), "Fegyverért kapott összeg %.2f"); //itt pedig írja mennyit tudna adni a kiválasztott fegyver Skin-ért
  2.     menu_additem(menu, String, "", 0);

  1. formatex(String, charsmax(String), "\rCsere"); //erre pedig ha rá megyek akkor meg kapjam azt az összeget amit fentebbi menüben ajánlana érte persze a kiválasztott Fegyver Skin-t pedig törölné
  2.     menu_additem(menu, String, "2", 0);

_________________
****


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Offline Piac egyedileg
HozzászólásElküldve: 2020.11.25. 20:04 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2017.08.21. 15:51
Hozzászólások: 1109
Megköszönt másnak: 36 alkalommal
Megköszönték neki: 195 alkalommal
Mintha te sem tudnád mit akarsz, mert minden egyes válasz után teljesen mást írsz..


Katonakevin írta:

ezt értem de nekem úgyis kellene hogy a menüben is írja mennyit tudna érte adni példa:

  1. formatex(String, charsmax(String), "Kapott összeg a fegyverért [%.2f]", Valtozo[id]);
  2.     menu_additem(menu, String, "0", 0);


Pika írta:
Gondolom nem kell kiveséznem.
  1. weapon_price[] == random_num(0,500);
  2. weapon_price[] == random_float(0.0,100.0);


weapon_price a változó. Az fogja tárolni a random számot/összeget ahogy akarod úgy hívod. Ezzel iratod ki, ha még így sem tiszta. Amikor kiválasztja a skint, adsz egy random értéket, de ezen már túl vagyunk szerintem, szóval most akkor mi az amiben a segítség kell? Ahogy Peace is írta, fogalmazd meg érthetően és pontosan, hogy mit akarsz ne nekünk kelljen faggatni téged.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Offline Piac egyedileg
HozzászólásElküldve: 2020.11.25. 21:25 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2017.08.09. 17:01
Hozzászólások: 266
Megköszönt másnak: 61 alkalommal
Megköszönték neki: 72 alkalommal
Katonakevin írta:
így szeretném
  1. formatex(String, charsmax(String), "Válasz egy fegyvert"); //itt ki tudjak választani egy Fegyver Skin-t
  2.     menu_additem(menu, String, "1", 0);

  1. formatex(String, charsmax(String), "Fegyverért kapott összeg %.2f"); //itt pedig írja mennyit tudna adni a kiválasztott fegyver Skin-ért
  2.     menu_additem(menu, String, "", 0);

  1. formatex(String, charsmax(String), "\rCsere"); //erre pedig ha rá megyek akkor meg kapjam azt az összeget amit fentebbi menüben ajánlana érte persze a kiválasztott Fegyver Skin-t pedig törölné
  2.     menu_additem(menu, String, "2", 0);



Elég keszekusza az egész, de vázlatnak elég bőven:
  1. //tehát nem küldés hanem becseréled pénzre a skined...
  2. new Float:g_fRandom;
  3.  
  4. public Piaccsere(id, valaszottskin)
  5. {
  6.     new iMenu, iRow[7];
  7.     if(valaszottskin == -1)//ha -1
  8.     {
  9.         iMenu = menu_create(fmt("Valassz fegyvert"), "Piaccsere_h");
  10.         for(new i = 0; i < sizeof(skinek); i++)//végig pörgetjük a skinek nevein
  11.         {
  12.             num_to_str(i, iRow, 6);
  13.             menu_additem(iMenu, fmt("%s %dDB", skinek[i], skinekdb[i][iId]), iRow);
  14.         }
  15.     }
  16.     else if(valaszottskin > -1)//ha nagyobb mint -1
  17.     {
  18.         new Float:Osszeg = 0.00;
  19.         new Float:Rnd = 0.00;
  20.         if(g_fDollar[id] < 1000.00)//ha kisebb mint 1000 akkor
  21.         {
  22.             Rnd = random_float(1.0, 100.0);//1-100ig randomizáljuk
  23.             Osszeg = g_fDollar[id]+Rnd;//osszeghez adunk, dollarom+randomizalt
  24.             g_fRandom = random_float(1.0, Osszeg);//es osszeggel 1-osszegig randomizáljuk
  25.         }
  26.         else//ha nagsobb mint 1000
  27.         {
  28.             Rnd = random_float(1.0, 150.0);//1-150ig randomizáljuk
  29.             Osszeg = g_fDollar[id]+Rnd;//osszeghez adunk, dollarom+randomizalt
  30.             g_fRandom = random_float(1.0, Osszeg);//es osszeggel 1-osszegig randomizáljuk
  31.         }
  32.  
  33.         //igy azthizsem nincs profit kisebb dollarnal, igy nincs konnyu penzszerzesi lehetoseg, max tobb penznel 50el tobb lesz akar;
  34.         //ezeket a szamokat atirhatod tetszesed szerint is.
  35.  
  36.         iMenu = menu_create(fmt("A kivalasztott skin: %s^n^nEnnyit tudok erte ajanlani: %.2f", skinek[valaszottskin], g_fRandom), "Piaccsere_h");
  37.    
  38.         menu_additem(iMenu, fmt("Csere"), "0", 0);
  39.         menu_additem(iMenu, fmt("Elutasít"), "1", 0);
  40.     }
  41.     menu_setprop(iMenu, MPROP_EXITNAME, fmt("Kilépés"));
  42.     menu_display(id, iMenu);
  43. }
  44. public Piaccsere_h(id, iMenu, iMenuItem)
  45. {
  46.     if(iMenuItem == MENU_EXIT)
  47.     {
  48.         menu_destroy(iMenu);
  49.         return PLUGIN_HANDLED;
  50.     }
  51.    
  52.     new sData[9], sName[MAX_NAME_LENGTH], iAccess, iCallback, iKey;
  53.     menu_item_getinfo(iMenu, iMenuItem, iAccess, sData, charsmax(sData), sName, charsmax(sName), iCallback);
  54.     iKey = str_to_num(sData);
  55.  
  56.     new iNewKey;
  57.     new bool:bValasztott;
  58.     // nem szeretném leirkalni soronként sorry
  59.  
  60.     if(!bValaszott)
  61.     {
  62.         iNewKey = iKey;
  63.         client_print_color(id, id, "Kivalaszottad a(z) %s skint", skinek[iKey]);
  64.         g_bValaszott = true;
  65.         Piaccsere(id, iKey);
  66.     }
  67.     else if(bValaszott)
  68.     {
  69.         switch(iKey)
  70.         {
  71.             case 0:
  72.             {
  73.                 skinekdb[iNewKey][id] --;
  74.                 g_fDollar[id] += g_fRandom;
  75.                 bValaszott = false;
  76.                 client_print_color(id, id, "Kaptal a %s fegyverert %.2f dollárt.", skinek[iNewKey], g_fRandom);
  77.             }
  78.             case 1:
  79.             {
  80.                 bValaszott = false;
  81.                 client_print_color(id, id, "Elutasitottad a cseret, skin: %s, osszeg: %.2f", skinek[iNewKey], g_fRandom);
  82.             }
  83.         }
  84.  
  85.     }
  86.     return PLUGIN_HANDLED;
  87. }
  88. /*--> ezt*/ Piaccsere(id, valaszottskin)
  89. /*igy hivnam meg:*/ Piaccsere(id, -1);


  1. //de igazabol igy is lehet, ha van benne szint:
  2.  
  3. new Float:fOsszeg = 0.00;
  4. new Float: fRnd[2];
  5.  
  6. fRnd[0]  = 0.00.;
  7. fRnd[1] = 0.00;
  8.  
  9. fRnd[0] = g_fDollar[id] - (g_fDollar[id] % g_iLevel[id]);
  10. fRnd[1] = random_float(1.00, fRnd[0]);
  11. fOsszeg = g_fDollar[id] % fRnd[1];
  12. g_fRandom = fOsszeg;
  13. //pl itt sokszor olyan kis számok fognak kijönni 500 esetén akár 2 alatt is, ha így nem tetszik az fOsszeget megszorzod 10el a végén és máris 2 helyett 20at kapsz pl

Talán jól irtamxD

_________________
"Szeretek aludni... mert az álmaim szebbek, mint a valóság."


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 14 hozzászólás ]  Oldal Előző 1 2


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 58 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole