hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.28. 10:13



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 216 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 215 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 1 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Névcédula
HozzászólásElküldve: 2020.12.05. 11:03 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2016.03.03. 15:51
Hozzászólások: 453
Megköszönt másnak: 106 alkalommal
Megköszönték neki: 7 alkalommal
Sziasztok az lenne a problémám,hogyha kiválasztom,hogy melyik fegyverre szeretném rakni a névcédulát rá rakja viszont ha másik fegyvert IS el szeretném nevezni akkor az előzőt leveszi tehát mindig csak 1et ment le
tehát ha az egyik fegyvernek meg adom azt a nevet hogy Diktátor és a másiknak is megadom csak az egyiket fogja lementeni viszont sqlnél létrehozza az összes fegyvert
sorry a rossz kifejezésért próbáltam valahogy el magyarázzni


Névcédula része:

  1. public openAddNameTag(id)
  2. {
  3.     new szMenu[121],String[6]
  4.     formatex(szMenu, charsmax(szMenu), "%s^nVálaszd ki azt a fegyvered amit elszeretnél nevezni!", MENUPREFIX)
  5.     new menu = menu_create(szMenu, "hAddName");
  6.    
  7.     for(new i;i < sizeof(FegyverInfo); i++)
  8.     {
  9.         if(g_Weapons[i][id] > 0)
  10.         {
  11.             num_to_str(i, String, 5);
  12.             if(strlen(g_GunNames[i][id]) < 1) formatex(szMenu, charsmax(szMenu), "%s%s", FegyverInfo[i][GunName], g_Weapons[i][id]);
  13.             else formatex(szMenu, charsmax(szMenu), "%s%s", g_GunNames[i][id], g_Weapons[i][id]);
  14.             menu_additem(menu, szMenu, String);
  15.         }
  16.     }
  17.     menu_display(id, menu, 0);
  18. }
  19. public hAddName(id, menu, item) {
  20.     if(item == MENU_EXIT)
  21.     {
  22.         menu_destroy(menu);
  23.         return PLUGIN_HANDLED
  24.     }
  25.    
  26.     new data[9], szName[64]
  27.     new access, callback;
  28.     menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName, charsmax(szName), callback);
  29.     g_NameTagKey = str_to_num(data);
  30.    
  31.     if(strlen(g_GunNames[g_NameTagKey][id]) > 0){
  32.         openTools(id)
  33.         client_print_color(id, print_team_default, "^4%s ^1Ez a fegyver már egyszer ellett nevezve!", PREFIX)
  34.     }
  35.     else client_cmd(id, "messagemode Nevcedula_nev")
  36.        
  37.     menu_destroy(menu);
  38.     return PLUGIN_HANDLED;
  39. }
  40. public cmdSetGunName(id) {
  41.     g_GunNames[g_NameTagKey][id][0] = EOS
  42.     read_args(g_GunNames[g_NameTagKey][id], 99)
  43.     remove_quotes(g_GunNames[g_NameTagKey][id])
  44.    
  45.     if(strlen(g_GunNames[g_NameTagKey][id]) < 3 || strlen(g_GunNames[g_NameTagKey][id]) > 24 || contain(g_GunNames[g_NameTagKey][id][0], "'") != -1)
  46.     {
  47.         client_print_color(id, print_team_default, "^4%s ^1A Fegyver Név nem lehet rövidebb 3, illetve hosszabb 24 karakternél, vagy ne használj ' jelet!", PREFIX)
  48.         g_GunNames[g_NameTagKey][id][0] = EOS
  49.         openTools(id)
  50.         return PLUGIN_HANDLED
  51.     }
  52.     new iTxt[100]
  53.     if(FegyverInfo[g_NameTagKey][EntName] == CSW_AK47) formatex(iTxt, charsmax(iTxt), "AK47 | %s", g_GunNames[g_NameTagKey][id])
  54.     else if(FegyverInfo[g_NameTagKey][EntName] == CSW_M4A1) formatex(iTxt, charsmax(iTxt), "M4A1 | %s", g_GunNames[g_NameTagKey][id])
  55.     else if(FegyverInfo[g_NameTagKey][EntName] == CSW_AWP) formatex(iTxt, charsmax(iTxt), "AWP | %s", g_GunNames[g_NameTagKey][id])
  56.     else if(FegyverInfo[g_NameTagKey][EntName] == CSW_DEAGLE) formatex(iTxt, charsmax(iTxt), "DEAGLE | %s", g_GunNames[g_NameTagKey][id])
  57.     else if(FegyverInfo[g_NameTagKey][EntName] == CSW_KNIFE) formatex(iTxt, charsmax(iTxt), "KNIFE | %s", g_GunNames[g_NameTagKey][id])
  58.    
  59.     copy(g_GunNames[g_NameTagKey][id], 99, iTxt)
  60.    
  61.     client_print_color(id, print_team_default, "^4%s ^1A Fegyver neve mostantól: ^3%s", PREFIX, g_GunNames[g_NameTagKey][id])
  62.     g_Tools[1][id]--
  63.     openTools(id)
  64.     return PLUGIN_HANDLED
  65. }


Ha még valami hiányzik mert ebből nem lehet rá jönni csatolom a többit
köszönöm szépen a segítséget :xicon_e_biggrin:

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 1 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 23 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole