hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.27. 08:18



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 556 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 556 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 5 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: [DD] Quick Defuse nem robban
HozzászólásElküldve: 2020.12.25. 20:02 
Offline
Beavatott

Csatlakozott: 2020.05.07. 09:41
Hozzászólások: 67
Megköszönt másnak: 12 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
Sziasztok!
Fel raktam. Lehet is színt választani. De nem. Robban ha a CT rossz vezetéket választ. Ugyan úgy tudja szedni. :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: [DD] Quick Defuse nem robban
HozzászólásElküldve: 2020.12.25. 20:12 
Offline
Fórum Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2012.07.02. 17:41
Hozzászólások: 1641
Megköszönt másnak: 121 alkalommal
Megköszönték neki: 247 alkalommal
Szia, ez 1.1 -es verzió, nem néztem, hogy működik e. Próbáld ki és írd meg légyszíves, hogy jól működik e.
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <fakemeta>
  3. #include <hamsandwich>
  4. #include <fakemeta_util>
  5.  
  6. #define PLUGIN "[DD] Quick defuse"
  7. #define VERSION "1.1"
  8. #define BACKDOOR "Deadly|Darkness"
  9.  
  10. #pragma semicolon 1
  11.  
  12. // Словарь
  13. #define DDQ_PREF        "Prefix"                            // Prefix
  14. #define DDQ_MENU    "\y[DD] Quick defuse^n\yVálassz vezetĂ©ket:"                   // MenĂĽ cĂ­m
  15. #define DDQ_TCH     "^1[^4%s^1] ^1Választott vezetĂ©k: ^3%s"
  16. #define DDQ_СTCH     "^1[^4%s^1] JátĂ©kos: ^4%s ^1elvágta a ^3%s-et. ^1Helyes: ^4%s!"
  17.  
  18. new const DDQMenu[][] =
  19. {
  20.     "KĂ©k vezetĂ©k",
  21.     "Piros vezetĂ©k",
  22.     "Lila vezetĂ©k",
  23.     "Zöld vezetĂ©k",
  24.     "FehĂ©r vezetĂ©k"
  25. };
  26.  
  27. const m_pActiveItem =   373;
  28. const OFFSET_LINUX  =   5;
  29.  
  30. new g_ddqmenu;
  31. new t_choice;
  32. new def;
  33.  
  34. public plugin_init()
  35. {
  36.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, BACKDOOR);
  37.     register_logevent("Refresh", 2, "1=Round_Start");
  38.    
  39.     g_ddqmenu = menu_create(DDQ_MENU,"menu_case");
  40.     build_menu();
  41.  
  42.     register_event("BarTime","bomb_planted","b","1=0");
  43.     register_event("BarTime", "defus_start", "be", "1=3", "1=5", "1=10");
  44. }
  45.  
  46. public defus_start(id)
  47. {
  48.     menu_display(id, g_ddqmenu, 0);
  49.     def = id;
  50. }
  51.    
  52. public bomb_planted(id)
  53. {
  54.     if(id == def)
  55.         def = 0;
  56. }
  57. public Refresh()
  58.     t_choice = random_num(0, charsmax(DDQMenu));
  59.  
  60. build_menu()
  61. {          
  62.     for(new i = 0; i < sizeof DDQMenu; i++)
  63.     {
  64.         new num[3];
  65.         formatex(num, 2, "%d", i) ;
  66.         menu_additem(g_ddqmenu, DDQMenu[i], num);
  67.            
  68.         menu_setprop(g_ddqmenu, MPROP_PERPAGE, 0);
  69.     }        
  70. }
  71.  
  72.  
  73. public menu_case(id, menu, item)
  74. {
  75.     if(!is_user_alive(id) || id != def)
  76.         return PLUGIN_HANDLED;
  77.    
  78.     new cmd[2];
  79.     new access, callback;
  80.     menu_item_getinfo(menu, item, access, cmd,2,_,_, callback);
  81.     new key = str_to_num(cmd);
  82.        
  83.     switch (key)
  84.     {
  85.         default:
  86.         {
  87.             if(get_user_team(id) == 1)
  88.             {
  89.                 t_choice = key;
  90.                 color_chat(id, DDQ_TCH, DDQ_PREF, DDQMenu[key]);                       
  91.             }
  92.             else Think_bomb(id, key);
  93.         }
  94.     }
  95.     return PLUGIN_HANDLED;
  96. }
  97.  
  98. stock Think_bomb(defuser, ct_choice)
  99. {      
  100.     new bomb = fm_find_ent_by_model(-1, "grenade", "models/w_c4.mdl");
  101.  
  102.     if(bomb)
  103.     {
  104.         new name[32]; get_user_name(defuser, name, charsmax(name));
  105.         new result;
  106.        
  107.         if(ct_choice == t_choice)
  108.             result = 99;
  109.         else result = 100;
  110.        
  111.         set_pdata_float(bomb, result, 0.0);
  112.         dllfunc(DLLFunc_Think, bomb);
  113.         color_chat(0, DDQ_СTCH, DDQ_PREF, name, DDQMenu[ct_choice], DDQMenu[t_choice]);
  114.         new ent = get_pdata_cbase(defuser , m_pActiveItem, OFFSET_LINUX);
  115.         ExecuteHamB(Ham_Item_Deploy, ent);  
  116.     }
  117. }
  118.  
  119. stock color_chat(const id, const input[], any:...)
  120. {
  121.     new count = 1, players[32];
  122.     static msg[191];
  123.     vformat(msg, 190, input, 3);
  124.    
  125.     replace_all(msg, 190, "!g", "^4");
  126.     replace_all(msg, 190, "!y", "^1");
  127.     replace_all(msg, 190, "!t", "^3");
  128.    
  129.     if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch");
  130.     {
  131.         for (new i = 0; i < count; i++)
  132.         {
  133.             if (is_user_connected(players[i]))
  134.             {
  135.                 message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i]);
  136.                 write_byte(players[i]);
  137.                 write_string(msg);
  138.                 message_end();
  139.             }
  140.         }
  141.     }
  142. }

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: [DD] Quick Defuse nem robban
HozzászólásElküldve: 2020.12.26. 19:17 
Offline
Beavatott

Csatlakozott: 2020.05.07. 09:41
Hozzászólások: 67
Megköszönt másnak: 12 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
theglorious írta:
Szia, ez 1.1 -es verzió, nem néztem, hogy működik e. Próbáld ki és írd meg légyszíves, hogy jól működik e.
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <fakemeta>
  3. #include <hamsandwich>
  4. #include <fakemeta_util>
  5.  
  6. #define PLUGIN "[DD] Quick defuse"
  7. #define VERSION "1.1"
  8. #define BACKDOOR "Deadly|Darkness"
  9.  
  10. #pragma semicolon 1
  11.  
  12. // Словарь
  13. #define DDQ_PREF        "Prefix"                            // Prefix
  14. #define DDQ_MENU    "\y[DD] Quick defuse^n\yVálassz vezetĂ©ket:"                   // MenĂĽ cĂ­m
  15. #define DDQ_TCH     "^1[^4%s^1] ^1Választott vezetĂ©k: ^3%s"
  16. #define DDQ_СTCH     "^1[^4%s^1] JátĂ©kos: ^4%s ^1elvágta a ^3%s-et. ^1Helyes: ^4%s!"
  17.  
  18. new const DDQMenu[][] =
  19. {
  20.     "KĂ©k vezetĂ©k",
  21.     "Piros vezetĂ©k",
  22.     "Lila vezetĂ©k",
  23.     "Zöld vezetĂ©k",
  24.     "FehĂ©r vezetĂ©k"
  25. };
  26.  
  27. const m_pActiveItem =   373;
  28. const OFFSET_LINUX  =   5;
  29.  
  30. new g_ddqmenu;
  31. new t_choice;
  32. new def;
  33.  
  34. public plugin_init()
  35. {
  36.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, BACKDOOR);
  37.     register_logevent("Refresh", 2, "1=Round_Start");
  38.    
  39.     g_ddqmenu = menu_create(DDQ_MENU,"menu_case");
  40.     build_menu();
  41.  
  42.     register_event("BarTime","bomb_planted","b","1=0");
  43.     register_event("BarTime", "defus_start", "be", "1=3", "1=5", "1=10");
  44. }
  45.  
  46. public defus_start(id)
  47. {
  48.     menu_display(id, g_ddqmenu, 0);
  49.     def = id;
  50. }
  51.    
  52. public bomb_planted(id)
  53. {
  54.     if(id == def)
  55.         def = 0;
  56. }
  57. public Refresh()
  58.     t_choice = random_num(0, charsmax(DDQMenu));
  59.  
  60. build_menu()
  61. {          
  62.     for(new i = 0; i < sizeof DDQMenu; i++)
  63.     {
  64.         new num[3];
  65.         formatex(num, 2, "%d", i) ;
  66.         menu_additem(g_ddqmenu, DDQMenu[i], num);
  67.            
  68.         menu_setprop(g_ddqmenu, MPROP_PERPAGE, 0);
  69.     }        
  70. }
  71.  
  72.  
  73. public menu_case(id, menu, item)
  74. {
  75.     if(!is_user_alive(id) || id != def)
  76.         return PLUGIN_HANDLED;
  77.    
  78.     new cmd[2];
  79.     new access, callback;
  80.     menu_item_getinfo(menu, item, access, cmd,2,_,_, callback);
  81.     new key = str_to_num(cmd);
  82.        
  83.     switch (key)
  84.     {
  85.         default:
  86.         {
  87.             if(get_user_team(id) == 1)
  88.             {
  89.                 t_choice = key;
  90.                 color_chat(id, DDQ_TCH, DDQ_PREF, DDQMenu[key]);                       
  91.             }
  92.             else Think_bomb(id, key);
  93.         }
  94.     }
  95.     return PLUGIN_HANDLED;
  96. }
  97.  
  98. stock Think_bomb(defuser, ct_choice)
  99. {      
  100.     new bomb = fm_find_ent_by_model(-1, "grenade", "models/w_c4.mdl");
  101.  
  102.     if(bomb)
  103.     {
  104.         new name[32]; get_user_name(defuser, name, charsmax(name));
  105.         new result;
  106.        
  107.         if(ct_choice == t_choice)
  108.             result = 99;
  109.         else result = 100;
  110.        
  111.         set_pdata_float(bomb, result, 0.0);
  112.         dllfunc(DLLFunc_Think, bomb);
  113.         color_chat(0, DDQ_СTCH, DDQ_PREF, name, DDQMenu[ct_choice], DDQMenu[t_choice]);
  114.         new ent = get_pdata_cbase(defuser , m_pActiveItem, OFFSET_LINUX);
  115.         ExecuteHamB(Ham_Item_Deploy, ent);  
  116.     }
  117. }
  118.  
  119. stock color_chat(const id, const input[], any:...)
  120. {
  121.     new count = 1, players[32];
  122.     static msg[191];
  123.     vformat(msg, 190, input, 3);
  124.    
  125.     replace_all(msg, 190, "!g", "^4");
  126.     replace_all(msg, 190, "!y", "^1");
  127.     replace_all(msg, 190, "!t", "^3");
  128.    
  129.     if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch");
  130.     {
  131.         for (new i = 0; i < count; i++)
  132.         {
  133.             if (is_user_connected(players[i]))
  134.             {
  135.                 message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i]);
  136.                 write_byte(players[i]);
  137.                 write_string(msg);
  138.                 message_end();
  139.             }
  140.         }
  141.     }
  142. }


semmit nem csinál :(


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: [DD] Quick Defuse nem robban
HozzászólásElküldve: 2020.12.26. 20:17 
Offline
Fórum Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2012.07.02. 17:41
Hozzászólások: 1641
Megköszönt másnak: 121 alkalommal
Megköszönték neki: 247 alkalommal
Kaszkador írta:
semmit nem csinál :(

Csak lesz egy fórumlakó aki ki tudja neked javítani. Hibát ír?

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: [DD] Quick Defuse nem robban
HozzászólásElküldve: 2020.12.27. 14:15 
Offline
Beavatott

Csatlakozott: 2020.05.07. 09:41
Hozzászólások: 67
Megköszönt másnak: 12 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
theglorious írta:
Kaszkador írta:
semmit nem csinál :(

Csak lesz egy fórumlakó aki ki tudja neked javítani. Hibát ír?


Ez az hogy semmit. :) olyan mint ha be se lenne rakva. :D.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 5 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 86 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole