hlmod.hu
https://hlmod.hu/

Zombie Plague 1.6.1 Hiba // Tutorial
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=9&t=30907
Oldal: 1 / 1

Szerző:  kajlakaki01 [2021.01.31. 04:44 ]
Hozzászólás témája:  Zombie Plague 1.6.1 Hiba // Tutorial

Sziasztok.
Mai napon ezt a hiba üzenetet kaptam.

  1. L 01/31/2021 - 04:35:16: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "zombie_plague_advance_v1-6-1.amxx", version "1.6.1")
  2.  
  3. L 01/31/2021 - 04:35:16: [AMXX] Run time error 10: native error (native "get_pcvar_num")
  4.  
  5. L 01/31/2021 - 04:35:16: [AMXX]    [0] zombie_plague_advance_v1-6-1.sma::cache_cvars (line 7840)
  6.  
  7. L 01/31/2021 - 04:35:16: [AMXX]    [1] zombie_plague_advance_v1-6-1.sma::lighting_effects (line 9548)

7840:
  1. g_cached_zombiesilent = get_pcvar_num(cvar_zombiesilent)


9548:
  1. // Lighting Effects Task
  2. public lighting_effects()
  3. {
  4.     // Cache some CVAR values at every 5 secs
  5.     cache_cvars()
  6.    
  7.     // Get lighting style
  8.     static lighting[2]
  9.     get_pcvar_string(cvar_lighting, lighting, charsmax(lighting))
  10.     strtolower(lighting)
  11.    
  12.     // Lighting disabled? ["0"]
  13.     if (lighting[0] == '0')
  14.         return;
  15.    
  16.     // Darkest light settings?
  17.     if (lighting[0] >= 'a' && lighting[0] <= 'd')
  18.     {
  19.         static thunderclap_in_progress, Float:thunder
  20.         thunderclap_in_progress = task_exists(TASK_THUNDER)
  21.         thunder = get_pcvar_float(cvar_thunder)
  22.        
  23.         // Set thunderclap tasks if not existant
  24.         if (thunder > 0.0 && !task_exists(TASK_THUNDER_PRE) && !thunderclap_in_progress)
  25.         {
  26.             g_lights_i = 0
  27.             ArrayGetString(lights_thunder, random_num(0, ArraySize(lights_thunder) - 1), g_lights_cycle, charsmax(g_lights_cycle))
  28.             g_lights_cycle_len = strlen(g_lights_cycle)
  29.             set_task(thunder, "thunderclap", TASK_THUNDER_PRE)
  30.         }
  31.        
  32.         // Set lighting only when no thunderclaps are going on
  33.         if (!thunderclap_in_progress) engfunc(EngFunc_LightStyle, 0, g_assassinround ? "a" : lighting) // no lighting in assassin round
  34.     }




Utána olvastam, hogy az assassins módnál lesz a hiba, hogy teljesen sötét, és ez nem tetszik a kódnak.
És ezt a megoldást találtam rá
:

  1. // Lighting disabled? ["0"]
  2.     if (lighting[0] == '1') > Alap érték 0
  3.         return;


Ennek a sornak az a lényege hogy ha az érték 0=a akkor a fényesség "a" lesz, és nem látszik semmi, ha az érték 1 akkor a saját beállításaidat használja, ami jelen esetben "g",ami a zpa.cfg-ben állítható, ez a kód a zpa.sma-ban található!

Nos ezt megoldottam, de olyant is olvastam hogy frissíteni kell a moduljaimat a legfrissebbre hogy működjön probléma mentesen.

Szerző:  kajlakaki01 [2021.01.31. 11:59 ]
Hozzászólás témája:  Re: Zombie Plague 1.6.1 Hiba // Tutorial

Megoldva.

Plugin kompatibilitás volt a hiba, csak nem írta a konzol hogy melyikkel is lenne gond. Frissítettem a hamsandwich-et és jó lett.

Oldal: 1 / 1 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/