hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.15. 20:58



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 361 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 360 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [5 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Hud rendszer kérdés
HozzászólásElküldve:2021.01.31. 11:04 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott:2020.06.14. 17:59
Hozzászólások:418
Megköszönt másnak: 75 alkalommal
Megköszönték neki: 10 alkalommal
Üdv,


Jelenleg írok hozzá egy Hud rendszert a módhoz, de elakadtam,

  1. Lecsatlakozásnál
  2.  
  3. Hud[id] = 1;


vagy

  1. Hud[id] = 0;


köszönöm előre is! :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Hud rendszer kérdés
HozzászólásElküldve:2021.01.31. 14:57 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott:2017.08.21. 15:51
Hozzászólások:1117
Megköszönt másnak: 36 alkalommal
Megköszönték neki: 200 alkalommal
Ez attól függ, hogy mit akarsz elérni, és hol használod azt a változót. Az érték meg lehet 12344454 is, amíg nem tudod mit akarsz vele.

Mit akarsz a HUD-al lecsatlakozásnál? Hogy ott maradjon a játékos monitorján mintha oda égett volna? És csak egy gép újraindítás oldja meg a problémát? Ezt akarod te?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Hud rendszer kérdés
HozzászólásElküldve:2021.01.31. 16:26 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott:2020.06.14. 17:59
Hozzászólások:418
Megköszönt másnak: 75 alkalommal
Megköszönték neki: 10 alkalommal
Pika írta:
Ez attól függ, hogy mit akarsz elérni, és hol használod azt a változót. Az érték meg lehet 12344454 is, amíg nem tudod mit akarsz vele.

Mit akarsz a HUD-al lecsatlakozásnál? Hogy ott maradjon a játékos monitorján mintha oda égett volna? És csak egy gép újraindítás oldja meg a problémát? Ezt akarod te?


Ki/Be kapcsolható Hud rendszer lenne! :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Hud rendszer kérdés
HozzászólásElküldve:2021.01.31. 16:56 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott:2020.05.14. 11:32
Hozzászólások:153
Megköszönt másnak: 14 alkalommal
Megköszönték neki: 60 alkalommal
saxxo írta:
  1. Lecsatlakozásnál
  2.  
  3. Hud[id] = 1;


vagy

  1. Hud[id] = 0;

Ki/Be kapcsolható Hud rendszer lenne! :)

Az utóbbi, mivel azzal megakadályozod hogy a fellépő játékosok megkapják az előző játékos hud beállításait.

Off Topic
► Spoiler mutatása

_________________
<<eb@>> Furien Hero
37.221.209.184:27004

<<eb@>> OnlyDust2
37.221.209.184:27002

--------------------------------

Zombie Mutation

Kép

Ők köszönték meg DexoN nek ezt a hozzászólást: saxxo (2021.01.31. 17:46)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Hud rendszer kérdés
HozzászólásElküldve:2021.01.31. 17:46 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott:2020.06.14. 17:59
Hozzászólások:418
Megköszönt másnak: 75 alkalommal
Megköszönték neki: 10 alkalommal
DexoN írta:
saxxo írta:
  1. Lecsatlakozásnál
  2.  
  3. Hud[id] = 1;


vagy

  1. Hud[id] = 0;

Ki/Be kapcsolható Hud rendszer lenne! :)

Az utóbbi, mivel azzal megakadályozod hogy a fellépő játékosok megkapják az előző játékos hud beállításait.

Off Topic
► Spoiler mutatása


Rendben! Köszönöm! :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [5 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 27 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole