hlmod.hu
https://hlmod.hu/

Bomba Plant Mindig B helyre plantolást ír
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=9&t=30912
Oldal: 1 / 1

Szerző:  krisz52 [ 2021.01.31. 16:03 ]
Hozzászólás témája:  Bomba Plant Mindig B helyre plantolást ír

Üdv annyi a problémó hogy akár hova rakod le a bombát mindig csak B plantolást ír :D

Csatolmányok:
amxmodx_25757-bombaplant.sma [2.41 KiB]
Letöltve 25 alkalommal.

Szerző:  ~Shediboii [ 2021.01.31. 16:05 ]
Hozzászólás témája:  Re: Bomba Plant Mindig B helyre plantolást ír

Talán azért, mert néhány pályán megvan cserélve a két lerakó. Ellenző esetben nincs definálva a pályán, ezt úgy tudod megoldani, hogy megszerkeszted a pályát, és manuálisan adod meg a két lerakót.

Szerző:  krisz52 [ 2021.01.31. 16:08 ]
Hozzászólás témája:  Re: Bomba Plant Mindig B helyre plantolást ír

~Shediboii írta:
Talán azért, mert néhány pályán megvan cserélve a két lerakó. Ellenző esetben nincs definálva a pályán, ezt úgy tudod megoldani, hogy megszerkeszted a pályát, és manuálisan adod meg a két lerakót.


És ezt hogy tudom meg tenni?

Szerző:  Pika [ 2021.01.31. 18:23 ]
Hozzászólás témája:  Re: Bomba Plant Mindig B helyre plantolást ír

Nem éri meg ez miatt neki állni át szerkeszteni egy pályát, főleg úgy, hogy a részletesebb pályákat nem is igazán tudod 100%-ban vissza fordítani .map-ra. Nem tudom rmf-re leeht-e de compilálni, lehet ott nem okozna problémát. + a textúrák sem maradnak meg, újra kell az egész pályát. steamen Half-Life SDK néven van a Tools-ba. Nem tudom, hogy szükséges-e hozzá half-life/ cs game, szerintem ingyenes. A fórumon ismert nevén pedig Valve Hammer Editor. Nézz utána, nem bonyolult, de nem is egyről a kettőre.

Szerző:  HuBaBuBa [ 2021.02.18. 12:03 ]
Hozzászólás témája:  Re: Bomba Plant Mindig B helyre plantolást ír

Tudom régi poszt, de ha valakit érdekel, akkor ezt a dolgot meglehet oldani pluginnal és egyszerű mapszerkesztéssel is.

Plugin:

a linkelt pluginba egyszerűen beleírsz egy map ellenőrzést és egy booleant.

Mapszerkesztés:

Pinkbits SpawnPointEditor [Counter-Strike 1.6] [Modding Tools] program használatával hozzáférsz a mapokon található entitykhez és kis mértékben tudod azokat szerkeszteni.
Csatolmány:
pink2.jpg
pink2.jpg [ 64.07 KiB | Megtekintve 617 alkalommal ]

1. Megnyitod a szerkeszteni kívánt pályát
2. Kiválasztod az EntityEditor fület
3. Megkeresed a bombalerakó entity-ket azaz func_bomb_target (nyomj entert)
4. EntityFound résznél a legördülő menüben lesz a 2 bomba lerakóhely

Ezek az adatok a de_dust2 pályához tartoznak

Megnézed a 001 és 002 -nek a modell számát
itt a képen a 001-es plantnak a száma "model" "*16"
002-es plantnak a száma "model" "*42" (ezt nem látod a képen, csak szemléltetésképpen írom ide)

Először a 001-ben írod át a modell számot a 002-ben találhatóra, tehát 16-ból lesz 42. Ha átírtad jobb oldalt kattints a ScanEntity-re.

Most automatikusan megnyitotta neked a 002 func_bomb_target-et, de ezt már neked 001 nek fogja jelezni. Itt megint átírod a modell számot,
most 42-ről 16 ra. Ha átírtad akkor ismét kattints jobb oldalt a ScanEntity-re.

Ezután elmented a mapot és feltöltöd a szerveredre, felülírva a régit.

Megjegyzés: Ezzel a módszerrel fel lett cserélve az A és a B lerakóhely, tehát a szerkesztett mapon A lerakó az B-nek számít

ha BombSite Lock plugin-t használsz, akkor törölni kell belőle map ellenőrzést, a helyes működés érdekében

Szerző:  regener [ 2021.02.18. 14:29 ]
Hozzászólás témája:  Re: Bomba Plant Mindig B helyre plantolást ír

Viszont így nem fog tudni felcsatlakozni akinek már megvan a pálya, a különböző ellenőrző összeg miatt, nem?

Szerző:  HuBaBuBa [ 2021.02.18. 15:50 ]
Hozzászólás témája:  Re: Bomba Plant Mindig B helyre plantolást ír

regener írta:
Viszont így nem fog tudni felcsatlakozni akinek már megvan a pálya, a különböző ellenőrző összeg miatt, nem?


Nem. Úgy is fel tud csatlakozni a játékos ha már megvan neki az adott pálya és a szerveren lévő pedig módosítva van a program által.

Oldal: 1 / 1 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/