| hlmod.hu https://hlmod.hu/  | 
|
| Bomba Plant Mindig B helyre plantolást ír https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=9&t=30912  | 
	Oldal: 1 / 1 | 
| Szerző: | krisz52 [2021.01.31. 16:03 ] | ||
| Hozzászólás témája: | Bomba Plant Mindig B helyre plantolást ír | ||
Üdv annyi a problémó hogy akár hova rakod le a bombát mindig csak B plantolást ír 
  | 
	|||
| Szerző: | ~Shediboii [2021.01.31. 16:05 ] | 
| Hozzászólás témája: | Re: Bomba Plant Mindig B helyre plantolást ír | 
Talán azért, mert néhány pályán megvan cserélve a két lerakó. Ellenző esetben nincs definálva a pályán, ezt úgy tudod megoldani, hogy megszerkeszted a pályát, és manuálisan adod meg a két lerakót.  | 
	|
| Szerző: | krisz52 [2021.01.31. 16:08 ] | 
| Hozzászólás témája: | Re: Bomba Plant Mindig B helyre plantolást ír | 
~Shediboii írta: Talán azért, mert néhány pályán megvan cserélve a két lerakó. Ellenző esetben nincs definálva a pályán, ezt úgy tudod megoldani, hogy megszerkeszted a pályát, és manuálisan adod meg a két lerakót. És ezt hogy tudom meg tenni?  | 
	|
| Szerző: | Pika [2021.01.31. 18:23 ] | 
| Hozzászólás témája: | Re: Bomba Plant Mindig B helyre plantolást ír | 
Nem éri meg ez miatt neki állni át szerkeszteni egy pályát, főleg úgy, hogy a részletesebb pályákat nem is igazán tudod 100%-ban vissza fordítani .map-ra. Nem tudom rmf-re leeht-e de compilálni, lehet ott nem okozna problémát. + a textúrák sem maradnak meg, újra kell az egész pályát. steamen Half-Life SDK néven van a Tools-ba. Nem tudom, hogy szükséges-e hozzá half-life/ cs game, szerintem ingyenes. A fórumon ismert nevén pedig Valve Hammer Editor. Nézz utána, nem bonyolult, de nem is egyről a kettőre.  | 
	|
| Szerző: | HuBaBuBa [2021.02.18. 12:03 ] | 
| Hozzászólás témája: | Re: Bomba Plant Mindig B helyre plantolást ír | 
Tudom régi poszt, de ha valakit érdekel, akkor ezt a dolgot meglehet oldani pluginnal és egyszerű mapszerkesztéssel is. Plugin: a linkelt pluginba egyszerűen beleírsz egy map ellenőrzést és egy booleant. Mapszerkesztés: Pinkbits SpawnPointEditor [Counter-Strike 1.6] [Modding Tools] program használatával hozzáférsz a mapokon található entitykhez és kis mértékben tudod azokat szerkeszteni. Csatolmány: pink2.jpg [64.07KiB |Megtekintve 1195 alkalommal ] 1. Megnyitod a szerkeszteni kívánt pályát 2. Kiválasztod az EntityEditor fület 3. Megkeresed a bombalerakó entity-ket azaz func_bomb_target (nyomj entert) 4. EntityFound résznél a legördülő menüben lesz a 2 bomba lerakóhely Ezek az adatok a de_dust2 pályához tartoznak Megnézed a 001 és 002 -nek a modell számát itt a képen a 001-es plantnak a száma "model" "*16" 002-es plantnak a száma "model" "*42" (ezt nem látod a képen, csak szemléltetésképpen írom ide) Először a 001-ben írod át a modell számot a 002-ben találhatóra, tehát 16-ból lesz 42. Ha átírtad jobb oldalt kattints a ScanEntity-re. Most automatikusan megnyitotta neked a 002 func_bomb_target-et, de ezt már neked 001 nek fogja jelezni. Itt megint átírod a modell számot, most 42-ről 16 ra. Ha átírtad akkor ismét kattints jobb oldalt a ScanEntity-re. Ezután elmented a mapot és feltöltöd a szerveredre, felülírva a régit.  | 
	|
| Szerző: | regener [2021.02.18. 14:29 ] | 
| Hozzászólás témája: | Re: Bomba Plant Mindig B helyre plantolást ír | 
Viszont így nem fog tudni felcsatlakozni akinek már megvan a pálya, a különböző ellenőrző összeg miatt, nem?  | 
	|
| Szerző: | HuBaBuBa [2021.02.18. 15:50 ] | 
| Hozzászólás témája: | Re: Bomba Plant Mindig B helyre plantolást ír | 
regener írta: Viszont így nem fog tudni felcsatlakozni akinek már megvan a pálya, a különböző ellenőrző összeg miatt, nem? Nem. Úgy is fel tud csatlakozni a játékos ha már megvan neki az adott pálya és a szerveren lévő pedig módosítva van a program által.  | 
	|
| Oldal: 1 / 1 | Minden időpont UTC+01:00 időzóna szerinti | 
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/  | 
|