hlmod.hu
https://hlmod.hu/

animáció kérdés
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=9&t=31052
Oldal: 1 / 1

Szerző:  saxxo [ 2021.04.10. 16:06 ]
Hozzászólás témája:  animáció kérdés

Hali!

Ha kiveszem ami nekem nem kell és a helyerére mást rakok annak milyen értéket kell megadni?

  1. #include <amxmodx>
  2. #include <fakemeta>
  3. #include <engine>
  4. #include <hamsandwich>
  5.  
  6. #define PLUGIN "Animació"
  7. #define VERSION "1.0"
  8. #define AUTHOR "Unkown"
  9.  
  10. enum _:Typ {CSW, Anim};
  11.  
  12. new const Adatok[][Typ] = {
  13.     {CSW_AK47, 6},
  14.     {CSW_M4A1, 14},
  15.     {CSW_AWP, 6},
  16.     {CSW_DEAGLE, 6},
  17.     {CSW_USP, 16},
  18.     {CSW_KNIFE, 8},
  19.     {CSW_GLOCK18, 13},
  20.     {CSW_GALIL, 6},
  21.     {CSW_SCOUT, 5},
  22.     {CSW_MP5NAVY, 6},
  23.     {CSW_P90, 6},
  24.     {CSW_FAMAS, 6}
  25. };
  26.  
  27. public plugin_init() {
  28.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  29.     register_impulse(100, "clcmd_impulse");
  30. }
  31. public clcmd_impulse(id) {
  32.     const g_id = 43;
  33.     const Activ = 373;
  34.    
  35.     new Vettem = get_pdata_cbase(id, Activ);
  36.     new Wp = get_pdata_int(Vettem, g_id,._linuxdiff = 4);
  37.    
  38.     for(new i;i < sizeof(Adatok);i++) {
  39.         if(Wp == Adatok[i][CSW]) {
  40.             WeaponAnim(id, .iAnim = (Adatok[i][Anim]));
  41.             return PLUGIN_HANDLED;
  42.         }
  43.     }
  44.     return PLUGIN_CONTINUE;
  45. }
  46. stock WeaponAnim(id, iAnim) {
  47.     entity_set_int(id, EV_INT_weaponanim, iAnim);
  48.     message_begin(MSG_ONE,SVC_WEAPONANIM,_,id);
  49.     write_byte(iAnim);
  50.     write_byte(entity_get_int(id, EV_INT_body));
  51.     message_end();
  52.     return PLUGIN_HANDLED;
  53. }

Szerző:  ultraibolya [ 2021.04.12. 14:35 ]
Hozzászólás témája:  Re: animáció kérdés

Oda az animációnak az id-jét kell raknod. Megnyitod a modellt majd 'Sequences' és ott listázza az animációkat.
Kiválasztod amelyik az inspect -vagy amit akarsz,lehet akár reload is- majd beírod a számot pluginodba.

Kép

Szerző:  saxxo [ 2021.04.13. 18:15 ]
Hozzászólás témája:  Re: animáció kérdés

ultraibolya írta:
Oda az animációnak az id-jét kell raknod. Megnyitod a modellt majd 'Sequences' és ott listázza az animációkat.
Kiválasztod amelyik az inspect -vagy amit akarsz,lehet akár reload is- majd beírod a számot pluginodba.

Kép



Lehet hogy most marhaságot fogok kérdezni, mert ezzel a résszel nem vagyok tisztában, az alap modell idjét kell beleírni!?

Szerző:  ultraibolya [ 2021.04.13. 18:49 ]
Hozzászólás témája:  Re: animáció kérdés

Mire gondolsz alap modell alatt?

1) fogd meg a fegyver modellt amelyiket fel akarod tenni a szervered majd nyisd meg.
2) válaszd ki azt az animációt amelyiket szeretnéd lejátszani.
3) ahova kockát húztam ott van egy szám. Azt írd be a fegyver mellé.

Példa:
CSW_GALIL,0

A 0 az idle,azaz ott nem csinál mást csak fogja a fegyvert a kezében.
Ha elkezdesz tölteni és megnyomod az f betűt akkor megáll a töltés ANIMÁCIÓJA szóval löni nem fogsz tudni,de befejezi a töltést (látszólag,ettől függetlenül a töltés végig fog futni)

Szerző:  saxxo [ 2021.04.13. 19:33 ]
Hozzászólás témája:  Re: animáció kérdés

ultraibolya írta:
Mire gondolsz alap modell alatt?

1) fogd meg a fegyver modellt amelyiket fel akarod tenni a szervered majd nyisd meg.
2) válaszd ki azt az animációt amelyiket szeretnéd lejátszani.
3) ahova kockát húztam ott van egy szám. Azt írd be a fegyver mellé.

Példa:
CSW_GALIL,0

A 0 az idle,azaz ott nem csinál mást csak fogja a fegyvert a kezében.
Ha elkezdesz tölteni és megnyomod az f betűt akkor megáll a töltés ANIMÁCIÓJA szóval löni nem fogsz tudni,de befejezi a töltést (látszólag,ettől függetlenül a töltés végig fog futni)


rendben, az értékeket csak egyszer kell megadni ?

Szerző:  ultraibolya [ 2021.04.14. 00:25 ]
Hozzászólás témája:  Re: animáció kérdés

Igen,kivéve ha szerkeszted a fegyver animációk sorrendjét.

Oldal: 1 / 1 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/