hlmod.hu
https://hlmod.hu/

Kikapcsolható fegyvermenü Exodus CSGO 4.0 módban
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=9&t=31084
Oldal: 1 / 1

Szerző:  Zolika_36 [ 2021.05.24. 15:30 ]
Hozzászólás témája:  Kikapcsolható fegyvermenü Exodus CSGO 4.0 módban

Hello
Exodusnak van egy Global Offensive 4.0 módja
Abból hogyan tudom kivenni a fegyvermenüt mert awp vagy kés mapokon zavaró
Köszi a választ

Szerző:  DexoN [ 2021.05.25. 00:04 ]
Hozzászólás témája:  Re: Exodus Global Offensive 4.0

Szia, nem ilyen egyszerű a dolog. :xicon_e_biggrin:
Csatold a kódot, és megnézem

Szerző:  8mTNNe [ 2021.05.25. 08:26 ]
Hozzászólás témája:  Re: Exodus Global Offensive 4.0

DexoN írta:
Szia, nem ilyen egyszerű a dolog. :xicon_e_biggrin:
Csatold a kódot, és megnézem


pedig de egyszerű xD :lol:

Szerző:  DexoN [ 2021.05.25. 13:44 ]
Hozzászólás témája:  Re: Exodus Global Offensive 4.0

8mTNNe írta:
DexoN írta:
Szia, nem ilyen egyszerű a dolog. :xicon_e_biggrin:
Csatold a kódot, és megnézem


pedig de egyszerű xD :lol:

Szerintem félreértettél.
Ha az a kérdés, hogy hogyan lehet kiszedni egy komplett módból egy fegyvermenüt, akkor valószínűleg a kérdező nem fogja megérteni, ha körbeírod neki hogy mit hol kéne keresnie (kivétel ha te kened-vágod a módot, akkor le is írhatnád neki). Egyszerűbb lenne ha megadná a módot, és leírná valaki neki hogy mit kell csináljon (amit én is terveztem).

Szerző:  8mTNNe [ 2021.05.25. 14:14 ]
Hozzászólás témája:  Re: Exodus Global Offensive 4.0

DexoN írta:
Szerintem félreértettél.
Ha az a kérdés, hogy hogyan lehet kiszedni egy komplett módból egy fegyvermenüt, akkor valószínűleg a kérdező nem fogja megérteni, ha körbeírod neki hogy mit hol kéne keresnie (kivétel ha te kened-vágod a módot, akkor le is írhatnád neki). Egyszerűbb lenne ha megadná a módot, és leírná valaki neki hogy mit kell csináljon (amit én is terveztem).


igazad van.

igazából egyszerűbb az hogy nem vesszük ki hanem ki keressük
az autoNews-t és azon belül a openGunMenu-t

Opengunmenü elé teszünk kettő //-rt és nem fog menni a fegyvermenü, ennyi
470-ik sorba van

  1. }
  2. public autoNews()
  3. {
  4. new random = random_num(0,4)
  5. ColorChat(0, GREEN, "%s ^1%s", C_PR, News[random]);
  6. }
  7. public playerSpawn(id)
  8. {
  9. if(!is_user_alive(id))
  10. {
  11. return PLUGIN_HANDLED;
  12. }
  13. g_MVPoints[id] = 0;
  14. g_UseWeapon[id] = false;
  15. cs_set_user_money(id, 0);
  16. strip_user_weapons(id);
  17. give_item(id, "weapon_knife");
  18. give_item(id, "item_thighpack");
  19. give_item(id, "item_assaultsuit");
  20. give_item(id, "weapon_hegrenade");
  21. give_item(id, "weapon_flashbang");
  22. give_item(id, "weapon_flashbang");
  23. give_item(id, "weapon_smokegrenade");
  24. vipCheck(id);
  25. //openGunMenu(id); áhá itt a főkolompos
  26. resetModels(id);
  27.  
  28. return PLUGIN_HANDLED;
  29. }


vagy ha ez a megoldás nem tetszik egy Cvart kell bele írni és kibe lehet kapcsolgatni a fegyvermenüt awp mappokon.

  1. new megyFgy;
  2.  
  3. //itt ezt meg a plugin_init-hez
  4. megyFgy = register_cvar("megyFgy","1");  // ha 1 akkor megy a fegyvermenü. ha 0 akkor nem.
  5.  
  6. // itt ezt a fegyvermenühöz.
  7. {
  8.     if(get_pcvar_num(megyFgy) == 1)
  9.     {


itt a forráskód, nem teszteltem.

Csatolmányok:
exodus_go_2017.sma [129.66 KiB]
Letöltve 57 alkalommal.

Szerző:  Zolika_36 [ 2021.05.25. 14:59 ]
Hozzászólás témája:  Re: Exodus Global Offensive 4.0

8mTNNe írta:
DexoN írta:
Szerintem félreértettél.
Ha az a kérdés, hogy hogyan lehet kiszedni egy komplett módból egy fegyvermenüt, akkor valószínűleg a kérdező nem fogja megérteni, ha körbeírod neki hogy mit hol kéne keresnie (kivétel ha te kened-vágod a módot, akkor le is írhatnád neki). Egyszerűbb lenne ha megadná a módot, és leírná valaki neki hogy mit kell csináljon (amit én is terveztem).


igazad van.

igazából egyszerűbb az hogy nem vesszük ki hanem ki keressük
az autoNews-t és azon belül a openGunMenu-t

Opengunmenü elé teszünk kettő //-rt és nem fog menni a fegyvermenü, ennyi
470-ik sorba van

  1. }
  2. public autoNews()
  3. {
  4. new random = random_num(0,4)
  5. ColorChat(0, GREEN, "%s ^1%s", C_PR, News[random]);
  6. }
  7. public playerSpawn(id)
  8. {
  9. if(!is_user_alive(id))
  10. {
  11. return PLUGIN_HANDLED;
  12. }
  13. g_MVPoints[id] = 0;
  14. g_UseWeapon[id] = false;
  15. cs_set_user_money(id, 0);
  16. strip_user_weapons(id);
  17. give_item(id, "weapon_knife");
  18. give_item(id, "item_thighpack");
  19. give_item(id, "item_assaultsuit");
  20. give_item(id, "weapon_hegrenade");
  21. give_item(id, "weapon_flashbang");
  22. give_item(id, "weapon_flashbang");
  23. give_item(id, "weapon_smokegrenade");
  24. vipCheck(id);
  25. //openGunMenu(id); áhá itt a főkolompos
  26. resetModels(id);
  27.  
  28. return PLUGIN_HANDLED;
  29. }


vagy ha ez a megoldás nem tetszik egy Cvart kell bele írni és kibe lehet kapcsolgatni a fegyvermenüt awp mappokon.

  1. new megyFgy;
  2.  
  3. //itt ezt meg a plugin_init-hez
  4. megyFgy = register_cvar("megyFgy","1");  // ha 1 akkor megy a fegyvermenü. ha 0 akkor nem.
  5.  
  6. // itt ezt a fegyvermenühöz.
  7. {
  8.     if(get_pcvar_num(megyFgy) == 1)
  9.     {


itt a forráskód, nem teszteltem.



Szia.
Köszönöm szépen működött. :)

Oldal: 1 / 1 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/