hlmod.hu
https://hlmod.hu/

skinek nem maradnak meg (kérdés)
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=9&t=31122
Oldal: 1 / 1

Szerző:  saxxo [ 2021.07.11. 08:59 ]
Hozzászólás témája:  skinek nem maradnak meg (kérdés)

Sziasztok!

Lenne egy kérdésem hogy a -----> iLoadedSkins elvileg ez felel érte hogy megmaradjon az aktivált skin?
  1. switch(iWhich){
  2.         case 0:{
  3.             for(new i; i < iLoadedSkins; i++);
  4.             {
  5.                 ArrayGetArray(aWSkins, i, eData);
  6.                 if(equali(eData[eWType], "M4A1")){
  7.                     num_to_str(i, sRow, 7);
  8.                     if(Player[eKills][id] < eData[eWKill])
  9.                         formatex(sTitle, charsmax(sTitle), "\w%s\d - \w%d\r Ölés", eData[eWName], eData[eWKill]);
  10.                     else
  11.                         formatex(sTitle, charsmax(sTitle), "\w%s", eData[eWName]);
  12.                     menu_additem(iMenu, sTitle, sRow);
  13.                 }
  14.             }
  15.         }


  1. iLoadedSkins;

Szerző:  HellEnergY [ 2021.07.11. 11:08 ]
Hozzászólás témája:  Re: skinek nem maradnak meg (kérdés)

saxxo írta:
Sziasztok!

Lenne egy kérdésem hogy a -----> iLoadedSkins elvileg ez felel érte hogy megmaradjon az aktivált skin?


Szia,

Nem, az iActiveSkin[x][id]-ben tárolod a fegyvertípushoz kiválasztott skin számát.
A loadedskin az azért kell, hogy ne kelljen számolgatni hány skint raktál fel, vagyis azt a számot adja vissza amennyi skint felraktál/beleírtál az inibe.

Ha menteni akarod a már kiválasztott skint, akkor az iActiveskinnel dolgozz(ajánlok sqlnél egy for ciklust) ha jól emlékszem 13 féle fegyver van.
De megcsinálom ha lesz időm, ma már felrakom a másik témába neked.

Egy kis "segítség"(remélem érthetően és helyesen sikerült leírnom):
  1. switch(iWhich){ //az előző menüben a kiválasztott érték szerint megyünk.(+ nyitom a switchet)
  2.             case 0:{//ha az első elemet választotta az előző menüben(+ nyitom a caset)
  3.                 for(new i; i < iLoadedSkins; i++);//amig az i-m kisebb, mint az összes skin addig
  4.                 {//nyitom a fort
  5.                     ArrayGetArray(aWSkins, i, eData);//a feltöltött dinamikus arrayből az i.edik skint lekérjük a statikus eData tömbbe
  6.                     if(equali(eData[eWType], "M4A1")){//ha az i.edik skin típúsa M4A1 akkor(+ nyitom az ifet)
  7.                         num_to_str(i, sRow, 7); //7 sorom lesz a menüben
  8.                         if(Player[eKills][id] < eData[eWKill])//ha az ölések kisebbek, mint az i.edik skin ölés minimuma akkor
  9.                             formatex(sTitle, charsmax(sTitle), "\w%s\d - \w%d\r Ölés", eData[eWName], eData[eWKill]);//nem elérhető és kiírja mennyitől érhető el
  10.                         else//ellenkező esetben
  11.                             formatex(sTitle, charsmax(sTitle), "\w%s", eData[eWName]);//csak a skin nevét írja és elérhető
  12.                         menu_additem(iMenu, sTitle, sRow);//a menühöz hozzáadok egy elemet
  13.                     }//lezárom az ifet
  14.                 }//lezárom a fort
  15.             }//lezárom a caset
  16.             }//lezárom  a switchet

Oldal: 1 / 1 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/