hlmod.hu https://hlmod.hu/ |
|
Fegyver váltás. https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=9&t=31190 |
Oldal: 1 / 2 |
Szerző: | konfigos312 [ 2021.12.15. 23:05 ] |
Hozzászólás témája: | Fegyver váltás. |
Sziasztok! Szeretném a segítségeteket kérni hogy esetleg van valami publikus skincsere a (Modelben modelre?) Vagy hogy tudnám meg oldani? A következő csak példa. Kód: "Alien Matrix" "models/stunt_d2_2k22/ak47/v_ak47_0.mdl" "1" "250" "1" |
Szerző: | The Peace [ 2021.12.16. 06:51 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Fegyver váltás. |
konfigos312 írta: Sziasztok! Szeretném a segítségeteket kérni hogy esetleg van valami publikus skincsere a (Modelben modelre?) Vagy hogy tudnám meg oldani? A következő csak példa. Kód: "Alien Matrix" "models/stunt_d2_2k22/ak47/v_ak47_0.mdl" "1" "250" "1" Mire gondolsz? kitudod fejteni? |
Szerző: | ultraibolya [ 2021.12.16. 07:53 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Fegyver váltás. |
Szerintem submodellre gondol “modellben modellre” alatt. |
Szerző: | The Peace [ 2021.12.16. 08:59 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Fegyver váltás. |
ultraibolya írta: Szerintem submodellre gondol “modellben modellre” alatt. mint : p_ v_ w_ vagy mint animáció 1 modellen belül? (ezzel még nem foglalkoztam, de utána lesek) |
Szerző: | konfigos312 [ 2021.12.16. 12:17 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Fegyver váltás. |
Egy modelben tobb kinézet valtasa. |
Szerző: | ~Shediboii [ 2021.12.16. 13:43 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Fegyver váltás. |
Rengeteg idő, és sok dolog kell hozzá. Szerintem felesleges, és macerás. |
Szerző: | konfigos312 [ 2021.12.16. 15:28 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Fegyver váltás. |
Nem baj |
Szerző: | regener [ 2021.12.16. 17:11 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Fegyver váltás. |
pev_body, pev_skin, egy kis számolás és sok model recompile Random példák: egy statikus dolog amit a pályára raksz (pl. sírkő) mehet simán csak pev_skinnel egy karakter skinhez már kell a pev_body is a bomba/defkit kezelés miatt fegyverekre meg nem éri meg folyamatos kliens bombázást hogy jó skint lásson, mert animációnként küldheted neki viszont w_ skinekre is elég a pev_skin hf |
Szerző: | ultraibolya [ 2021.12.17. 07:01 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Fegyver váltás. |
regener írta: pev_body, pev_skin, egy kis számolás és sok model recompile Random példák: egy statikus dolog amit a pályára raksz (pl. sírkő) mehet simán csak pev_skinnel egy karakter skinhez már kell a pev_body is a bomba/defkit kezelés miatt fegyverekre meg nem éri meg folyamatos kliens bombázást hogy jó skint lásson, mert animációnként küldheted neki viszont w_ skinekre is elég a pev_skin hf A pev_skin vagy pev_body attól hogy milyen modelled van kedves regener,mert van: SubModel (pev_body) SubSkin (pev_skin) És mindegyiket meg tudod mindegyikre csinálni. Alap modelleknél is egy kis szerkesztés és tudod pev_skinnel váltani a bombát. |
Szerző: | regener [ 2021.12.17. 10:23 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Fegyver váltás. |
Egyszer magam is szórakoztam ezzel, csak kihalt a tacskó és kukába ment Pl. 1 játékos modelben a T oldal: Csatolmány: chaos.jpg [ 494.55 KiB | Megtekintve 3429 alkalommal ] |
Oldal: 1 / 2 | Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |