hlmod.hu
https://hlmod.hu/

Fegyver váltás.
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=9&t=31190
Oldal: 1 / 2

Szerző:  konfigos312 [ 2021.12.15. 23:05 ]
Hozzászólás témája:  Fegyver váltás.

Sziasztok!
Szeretném a segítségeteket kérni hogy esetleg van valami publikus skincsere a (Modelben modelre?)
Vagy hogy tudnám meg oldani?
A következő csak példa.
Kód:
"Alien Matrix"      "models/stunt_d2_2k22/ak47/v_ak47_0.mdl"        "1"     "250"       "1"
"Ambient"       "models/stunt_d2_2k22/ak47/v_ak47_0.mdl"        "2"     "250"       "1"
"Aquamarine"        "models/stunt_d2_2k22/ak47/v_ak47_0.mdl"        "3"     "250"       "1"
"Arckos"        "models/stunt_d2_2k22/ak47/v_ak47_0.mdl"        "4"     "250"       "1"
"Armageddon"        "models/stunt_d2_2k22/ak47/v_ak47_0.mdl"        "5"     "250"       "1"
"Assimov"       "models/stunt_d2_2k22/ak47/v_ak47_0.mdl"        "6"     "250"       "1"
"Assimov Lime"      "models/stunt_d2_2k22/ak47/v_ak47_0.mdl"        "7"     "250"       "1"
"Astronaut"     "models/stunt_d2_2k22/ak47/v_ak47_0.mdl"        "8"     "250"       "1"
"Black Holy"        "models/stunt_d2_2k22/ak47/v_ak47_0.mdl"        "9"     "250"       "1"
"Black Laminate"        "models/stunt_d2_2k22/ak47/v_ak47_0.mdl"        "10"        "250"       "1"

Szerző:  The Peace [ 2021.12.16. 06:51 ]
Hozzászólás témája:  Re: Fegyver váltás.

konfigos312 írta:
Sziasztok!
Szeretném a segítségeteket kérni hogy esetleg van valami publikus skincsere a (Modelben modelre?)
Vagy hogy tudnám meg oldani?
A következő csak példa.
Kód:
"Alien Matrix"      "models/stunt_d2_2k22/ak47/v_ak47_0.mdl"        "1"     "250"       "1"
"Ambient"       "models/stunt_d2_2k22/ak47/v_ak47_0.mdl"        "2"     "250"       "1"
"Aquamarine"        "models/stunt_d2_2k22/ak47/v_ak47_0.mdl"        "3"     "250"       "1"
"Arckos"        "models/stunt_d2_2k22/ak47/v_ak47_0.mdl"        "4"     "250"       "1"
"Armageddon"        "models/stunt_d2_2k22/ak47/v_ak47_0.mdl"        "5"     "250"       "1"
"Assimov"       "models/stunt_d2_2k22/ak47/v_ak47_0.mdl"        "6"     "250"       "1"
"Assimov Lime"      "models/stunt_d2_2k22/ak47/v_ak47_0.mdl"        "7"     "250"       "1"
"Astronaut"     "models/stunt_d2_2k22/ak47/v_ak47_0.mdl"        "8"     "250"       "1"
"Black Holy"        "models/stunt_d2_2k22/ak47/v_ak47_0.mdl"        "9"     "250"       "1"
"Black Laminate"        "models/stunt_d2_2k22/ak47/v_ak47_0.mdl"        "10"        "250"       "1"


Mire gondolsz? kitudod fejteni? :o

Szerző:  ultraibolya [ 2021.12.16. 07:53 ]
Hozzászólás témája:  Re: Fegyver váltás.

Szerintem submodellre gondol “modellben modellre” alatt.

Szerző:  The Peace [ 2021.12.16. 08:59 ]
Hozzászólás témája:  Re: Fegyver váltás.

ultraibolya írta:
Szerintem submodellre gondol “modellben modellre” alatt.

mint :

p_
v_
w_



vagy mint animáció 1 modellen belül? :o (ezzel még nem foglalkoztam, de utána lesek)

Szerző:  konfigos312 [ 2021.12.16. 12:17 ]
Hozzászólás témája:  Re: Fegyver váltás.

Egy modelben tobb kinézet valtasa.

Szerző:  ~Shediboii [ 2021.12.16. 13:43 ]
Hozzászólás témája:  Re: Fegyver váltás.

Rengeteg idő, és sok dolog kell hozzá. Szerintem felesleges, és macerás.

Szerző:  konfigos312 [ 2021.12.16. 15:28 ]
Hozzászólás témája:  Re: Fegyver váltás.

Nem baj

Szerző:  regener [ 2021.12.16. 17:11 ]
Hozzászólás témája:  Re: Fegyver váltás.

pev_body, pev_skin, egy kis számolás és sok model recompile

Random példák:
egy statikus dolog amit a pályára raksz (pl. sírkő) mehet simán csak pev_skinnel
egy karakter skinhez már kell a pev_body is a bomba/defkit kezelés miatt
fegyverekre meg nem éri meg folyamatos kliens bombázást hogy jó skint lásson, mert animációnként küldheted neki
viszont w_ skinekre is elég a pev_skin


hf

Szerző:  ultraibolya [ 2021.12.17. 07:01 ]
Hozzászólás témája:  Re: Fegyver váltás.

regener írta:
pev_body, pev_skin, egy kis számolás és sok model recompile

Random példák:
egy statikus dolog amit a pályára raksz (pl. sírkő) mehet simán csak pev_skinnel
egy karakter skinhez már kell a pev_body is a bomba/defkit kezelés miatt
fegyverekre meg nem éri meg folyamatos kliens bombázást hogy jó skint lásson, mert animációnként küldheted neki
viszont w_ skinekre is elég a pev_skin


hf



A pev_skin vagy pev_body attól hogy milyen modelled van kedves regener,mert van:
SubModel (pev_body)
SubSkin (pev_skin)
És mindegyiket meg tudod mindegyikre csinálni. Alap modelleknél is egy kis szerkesztés és tudod pev_skinnel váltani a bombát.

Szerző:  regener [ 2021.12.17. 10:23 ]
Hozzászólás témája:  Re: Fegyver váltás.

Egyszer magam is szórakoztam ezzel, csak kihalt a tacskó és kukába ment

Pl. 1 játékos modelben a T oldal:
Csatolmány:
chaos.jpg
chaos.jpg [ 494.55 KiB | Megtekintve 3418 alkalommal ]

Oldal: 1 / 2 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/