hlmod.hu
https://hlmod.hu/

randum_num HELP
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=9&t=31231
Oldal: 1 / 1

Szerző:  8mTNNe [ 2022.02.07. 17:55 ]
Hozzászólás témája:  randum_num HELP

Sziasztok egy kis segítséget kérnék tőletek.

Nos egy új ládát tettem be a módba Amivel kizárolag ritka skint szeretnék ki pörgetni viszont ez a megoldás nem jó a random_num nál.

hibát ír ki.

(Össze vissza vannak a skinek így ezért van növekvő sor rendben a számok.

  1. new Randomst = random_num(14, 15, 31, 32, 48, 49, 135, 150, 205, 215);
  2.  
  3.  
  4. }
  5. public st_talal(id)
  6. {
  7.     new name[32]; get_user_name(id, name, 31);
  8.     new Randomst = random_num(14, 15, 31, 32, 48, 49, 135, 150, 205, 215);
  9.  
  10.     models[Randomst][id]++;
  11.     ColorChat(id, GREEN, nyitottal[8][Nyelv[id]], inf, name, Fegyverek[Randomst], case[8][0])
  12. }


Segítségeteket köszönöm.

Szerző:  The Peace [ 2022.02.07. 19:22 ]
Hozzászólás témája:  Re: randum_num HELP

8mTNNe írta:
Sziasztok egy kis segítséget kérnék tőletek.

Nos egy új ládát tettem be a módba Amivel kizárolag ritka skint szeretnék ki pörgetni viszont ez a megoldás nem jó a random_num nál.

hibát ír ki.

(Össze vissza vannak a skinek így ezért van növekvő sor rendben a számok.

  1. new Randomst = random_num(14, 15, 31, 32, 48, 49, 135, 150, 205, 215);
  2.  
  3.  
  4. }
  5. public st_talal(id)
  6. {
  7.     new name[32]; get_user_name(id, name, 31);
  8.     new Randomst = random_num(14, 15, 31, 32, 48, 49, 135, 150, 205, 215);
  9.  
  10.     models[Randomst][id]++;
  11.     ColorChat(id, GREEN, nyitottal[8][Nyelv[id]], inf, name, Fegyverek[Randomst], case[8][0])
  12. }


Segítségeteket köszönöm.


Asszem ez így hülyeség..

random_num( a , b ) + random_num( c , d ) ... <- szerintem így már lehetne de ez se fix.

Vagy akár const-ba ezeket a számokat és onnan olvasni ki

Szerző:  8mTNNe [ 2022.02.07. 20:06 ]
Hozzászólás témája:  Re: randum_num HELP

nem. de köszönöm
ciklusba akarom meg oldani.

Szerző:  regener [ 2022.02.08. 10:32 ]
Hozzászólás témája:  Re: randum_num HELP

A random_num nem igazán erre való, az két szám között generál egy értéket.

  1. new Randomst[] =
  2. {
  3.     14, 15, 31, 32, 48, 49, 135, 150, 205, 215
  4. };
  5.  
  6. public st_talal(id)
  7. {
  8.     new name[32]; get_user_name(id, name, 31);
  9.     new iRnd = Randomst[random(10)];
  10.  
  11.     models[iRnd][id]++;
  12.     ColorChat(id, GREEN, nyitottal[8][Nyelv[id]], inf, name, Fegyverek[iRnd], case[8][0])
  13. }

Szerző:  8mTNNe [ 2022.02.08. 11:13 ]
Hozzászólás témája:  Re: randum_num HELP

egy kérdés VANNAK a fegyver skin model nevek és ugye a láda nyitáshoz innen kérem le a számozását

és hogy az elejétől 1 től vagy 0 számoljak?

  1. Példa
  2.  
  3. new const skinek[MAX][] =
  4.     {
  5.     { "AK47 |1" }, //0
  6.         { "AK47 |2" }, //1
  7.         { "AK47 |3" }, //2


vagy így
  1. Példa
  2.  
  3. new const skinek[MAX][] =
  4.     {
  5.     { "AK47 |1" }, //1
  6.         { "AK47 |2" }, //2
  7.         { "AK47 |3" }, //3


Segítségeteket köszönöm.

Szerző:  regener [ 2022.02.08. 14:47 ]
Hozzászólás témája:  Re: randum_num HELP

0-tól, kivéve ha az első skin elé csinálsz egy üres "helyfoglalót":
  1. new const skinek[MAX][] =
  2.         {
  3.             { "AK47" },  //0 - csak helyfoglaló
  4.             { "AK47 |1" }, //1
  5.             { "AK47 |2" }, //2
  6.             { "AK47 |3" }, //3


Viszont ezt a skinek beállításánál is figyelembe kell venni - nem csak a kiírásoknál - hogy jó érték jó skinhez társuljon.
Akár az alap skint is lehet ily módon beállítani, amivel értelme is lesz az eltolásnak (vagy egy esetleges hibánál ahol 0 lesz az érték nem másik skint hanem az alapot fogja mutatn).

Oldal: 1 / 1 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/