hlmod.hu https://hlmod.hu/ |
|
case key+1 https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=9&t=31237 |
Oldal: 1 / 1 |
Szerző: | 8mTNNe [ 2022.02.17. 11:09 ] |
Hozzászólás témája: | case key+1 |
Sziasztok. ez így miért nem jó?
|
Szerző: | Dooz [ 2022.02.17. 11:43 ] |
Hozzászólás témája: | Re: case key+1 |
Ha azt írod, hogy case 0..49 akkor ebbe bele fog tartozni a 0, 1, 2, 3, 4 stb.. számok egészen 49ig, azaz mindig az első case-be fog bemenni. |
Szerző: | 8mTNNe [ 2022.02.17. 13:10 ] |
Hozzászólás témája: | Re: case key+1 |
És van rá egy egyszerübb meg oldás hogy ne keljen 300db modelnek 300 sort le foglaljon? |
Szerző: | Dooz [ 2022.02.17. 13:24 ] |
Hozzászólás témája: | Re: case key+1 |
Írd le pontosabban mit szeretnél, esetleg kódrészletet is dobj. Így semmi nélkül kicsit nehéz segíteni. |
Szerző: | HellEnergY [ 2022.02.17. 17:34 ] |
Hozzászólás témája: | Re: case key+1 |
8mTNNe írta: És van rá egy egyszerübb meg oldás hogy ne keljen 300db modelnek 300 sort le foglaljon? Teljesen felesleges egy raktár menü alatti handlerban switchet használni, elég ha a tömbben tárolt számok részéhez írod a keyt. Ha jól emlékszem mellé kell egy másik tömb is amiben tárolom a kiválasztott skint. Vagyis: Skin[120][id]ban tárolok 0-tól 119ig 120 skint A handlerban pedig switch nélkül így hívom meg: Skin[key][id] azaz a skin tömbömben tárolt x számú skint választom ki. Skin[key][id] = kiválasztott[key][id] valami ilyesmire emlékszem. A skin csere helyén pedig a kiválasztott tömbbel kell dolgozni. A lekért key a menüből az xedik elemet adja vissza, oldalanként, nem kell aggódni, mivel a következő oldaltól nem 0-tól számol hanem, az utolsó item +1edik helyéről.(pl:utolsó itemem a 9. akkor a következő oldal első item azonosítója a 10 lesz.) Másrészt egy nyitogatos résznél nem igazán tudom elképzelni, hogy hogyan is működik, de nekem működött(értem itt ha 0 skin mellett kinyitom az ötödik skint is teljesen jól működött). Talán azért mert már előre le lett foglalva az azonosítója, passz. Érdemes ellenőrizni sima iffel hogy ha a kiválasztott skin újra ki lenne választva, ne csináljon semmit, esetleg ha a skinek feltételhez vannak szabva akkor azt is. Bocsánat a helyesírás miatt, egyéb félre beszélés miatt is, ha rossz valamelyik gondolat menet javítsanak ki. |
Szerző: | 8mTNNe [ 2022.02.17. 18:45 ] |
Hozzászólás témája: | Re: case key+1 |
HellEnergY írta: 8mTNNe írta: És van rá egy egyszerübb meg oldás hogy ne keljen 300db modelnek 300 sort le foglaljon? Teljesen felesleges egy raktár menü alatti handlerban switchet használni, elég ha a tömbben tárolt számok részéhez írod a keyt. Ha jól emlékszem mellé kell egy másik tömb is amiben tárolom a kiválasztott skint. Vagyis: Skin[120][id]ban tárolok 0-tól 119ig 120 skint A handlerban pedig switch nélkül így hívom meg: Skin[key][id] azaz a skin tömbömben tárolt x számú skint választom ki. Skin[key][id] = kiválasztott[key][id] valami ilyesmire emlékszem. A skin csere helyén pedig a kiválasztott tömbbel kell dolgozni. A lekért key a menüből az xedik elemet adja vissza, oldalanként, nem kell aggódni, mivel a következő oldaltól nem 0-tól számol hanem, az utolsó item +1edik helyéről.(pl:utolsó itemem a 9. akkor a következő oldal első item azonosítója a 10 lesz.) Másrészt egy nyitogatos résznél nem igazán tudom elképzelni, hogy hogyan is működik, de nekem működött(értem itt ha 0 skin mellett kinyitom az ötödik skint is teljesen jól működött). Talán azért mert már előre le lett foglalva az azonosítója, passz. Érdemes ellenőrizni sima iffel hogy ha a kiválasztott skin újra ki lenne választva, ne csináljon semmit, esetleg ha a skinek feltételhez vannak szabva akkor azt is. Bocsánat a helyesírás miatt, egyéb félre beszélés miatt is, ha rossz valamelyik gondolat menet javítsanak ki. A raktár nyílván NEM a láda nyitásról szól most éppen, hanem hogy amit ki választok skint azt fel is szerelje. Köszönöm segítséged. |
Oldal: 1 / 1 | Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |