hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.28. 09:35



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 174 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 173 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 4 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Fegyverváltás
HozzászólásElküldve: 2022.03.20. 18:27 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2019.08.20. 18:19
Hozzászólások: 501
Megköszönt másnak: 244 alkalommal
Megköszönték neki: 45 alkalommal
Sziasztok miért nem váltsa le így a fegyver kinézetet,?
  1. enum _:DATA
  2. {
  3.     Name[64], // Skin neve
  4.     Modelsk[64] //.mdl
  5. }
  6.  
  7.     register_event("CurWeapon", "weaponexchange", "on", "1=1")
  8.  
  9. }
  10. new const models[][DATA] =
  11.     {
  12.     {"AWP | Limited", "models/skin/awp.mdl"},
  13.     {"Knife | Limited", "models/skin/knife.mdl"},
  14.     {"Ak47 | Limited", "models/skin/ak47.mdl"},
  15.     {"M4A1 | Limited", "models/skin/m4a1.mdl"},
  16.     {"Deagle | Limited", "models/skin/deagle.mdl"}
  17. }
  18.  
  19.  
  20. }
  21. public weaponexchange(id)
  22. {
  23.     new weapon = get_user_weapon(id)
  24.    
  25.     if(weapon == CSW_AWP) set_pev(id, pev_viewmodel2, models[0][Modelsk])
  26.     if(weapon == CSW_KNIFE) set_pev(id, pev_viewmodel2, models[1][Modelsk])
  27.     if(weapon == CSW_AK47) set_pev(id, pev_viewmodel2, models[2][Modelsk])
  28.     if(weapon == CSW_M4A1) set_pev(id, pev_viewmodel2, models[3][Modelsk])
  29.     if(weapon == CSW_DEAGLE) set_pev(id, pev_viewmodel2, models[4][Modelsk])       
  30. }

_________________
Hamarosan új pluginok lesznek ki terjesztve! :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyverváltás
HozzászólásElküldve: 2022.03.20. 20:20 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2020.05.14. 11:32
Hozzászólások: 140
Megköszönt másnak: 13 alkalommal
Megköszönték neki: 56 alkalommal
Az o és n flagek mit reprezentálnak? Tudtommal register_event-nél olyanok nincsenek. CurWeapon-nál általában a b (kliens) és e (élő player) flageket szokták használni (akár még az f-et is ha használsz botokat), ezért nem jó szerintem.
De egyébként szimpla skin cserére amúgy sem a legjobb ez az event, mivel ez meghívódik lövéskor, töltéskor, fegyverváltáskor, ez feleslegesen megterhelő lehet annak függvényében hogy mit csinálsz pontosan az eventkor. Erre a Ham_Item_Deploy-t érdemes használni:
Kód:
RegisterHam(Ham_Item_Deploy, "weapon_ak47", "OnWeaponSwitch", 1)

_________________
[ExTasY] Super Deathmatch [SENTRY GUN] [Soon]

ExTasY Zombie Mutation
217.144.54.193:27057
Facebook
Discord

Kép

Ők köszönték meg DexoN nek ezt a hozzászólást: 8mTNNe (2022.03.20. 20:50)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyverváltás
HozzászólásElküldve: 2022.03.21. 11:22 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2019.08.20. 18:19
Hozzászólások: 501
Megköszönt másnak: 244 alkalommal
Megköszönték neki: 45 alkalommal
DexoN írta:
Az o és n flagek mit reprezentálnak? Tudtommal register_event-nél olyanok nincsenek. CurWeapon-nál általában a b (kliens) és e (élő player) flageket szokták használni (akár még az f-et is ha használsz botokat), ezért nem jó szerintem.
De egyébként szimpla skin cserére amúgy sem a legjobb ez az event, mivel ez meghívódik lövéskor, töltéskor, fegyverváltáskor, ez feleslegesen megterhelő lehet annak függvényében hogy mit csinálsz pontosan az eventkor. Erre a Ham_Item_Deploy-t érdemes használni:
Kód:
RegisterHam(Ham_Item_Deploy, "weapon_ak47", "OnWeaponSwitch", 1)

Így sem cseréli le.

_________________
Hamarosan új pluginok lesznek ki terjesztve! :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyverváltás
HozzászólásElküldve: 2022.03.21. 12:22 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2020.05.14. 11:32
Hozzászólások: 140
Megköszönt másnak: 13 alkalommal
Megköszönték neki: 56 alkalommal
8mTNNe írta:
Így sem cseréli le.

Hogy hívod meg pontosan? Mert itt azt hiszem konkrétan a weapon entityjét adja át értékben (amit ugye meghívsz eventben, pl. weapon_ak47), magyarul private data-ból kell lekérd a játékos id-t mint item ownert. Ha nem így csináltad, akkor itt van példa:
► Spoiler mutatása

_________________
[ExTasY] Super Deathmatch [SENTRY GUN] [Soon]

ExTasY Zombie Mutation
217.144.54.193:27057
Facebook
Discord

Kép


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára DexoN 2022.03.21. 12:25-kor.

Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 4 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 27 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole