hlmod.hu
https://hlmod.hu/

Fegyverváltás
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=9&t=31262
Oldal: 1 / 1

Szerző:  8mTNNe [ 2022.03.20. 18:27 ]
Hozzászólás témája:  Fegyverváltás

Sziasztok miért nem váltsa le így a fegyver kinézetet,?
  1. enum _:DATA
  2. {
  3.     Name[64], // Skin neve
  4.     Modelsk[64] //.mdl
  5. }
  6.  
  7.     register_event("CurWeapon", "weaponexchange", "on", "1=1")
  8.  
  9. }
  10. new const models[][DATA] =
  11.     {
  12.     {"AWP | Limited", "models/skin/awp.mdl"},
  13.     {"Knife | Limited", "models/skin/knife.mdl"},
  14.     {"Ak47 | Limited", "models/skin/ak47.mdl"},
  15.     {"M4A1 | Limited", "models/skin/m4a1.mdl"},
  16.     {"Deagle | Limited", "models/skin/deagle.mdl"}
  17. }
  18.  
  19.  
  20. }
  21. public weaponexchange(id)
  22. {
  23.     new weapon = get_user_weapon(id)
  24.    
  25.     if(weapon == CSW_AWP) set_pev(id, pev_viewmodel2, models[0][Modelsk])
  26.     if(weapon == CSW_KNIFE) set_pev(id, pev_viewmodel2, models[1][Modelsk])
  27.     if(weapon == CSW_AK47) set_pev(id, pev_viewmodel2, models[2][Modelsk])
  28.     if(weapon == CSW_M4A1) set_pev(id, pev_viewmodel2, models[3][Modelsk])
  29.     if(weapon == CSW_DEAGLE) set_pev(id, pev_viewmodel2, models[4][Modelsk])       
  30. }

Szerző:  DexoN [ 2022.03.20. 20:20 ]
Hozzászólás témája:  Re: Fegyverváltás

Az o és n flagek mit reprezentálnak? Tudtommal register_event-nél olyanok nincsenek. CurWeapon-nál általában a b (kliens) és e (élő player) flageket szokták használni (akár még az f-et is ha használsz botokat), ezért nem jó szerintem.
De egyébként szimpla skin cserére amúgy sem a legjobb ez az event, mivel ez meghívódik lövéskor, töltéskor, fegyverváltáskor, ez feleslegesen megterhelő lehet annak függvényében hogy mit csinálsz pontosan az eventkor. Erre a Ham_Item_Deploy-t érdemes használni:
Kód:
RegisterHam(Ham_Item_Deploy, "weapon_ak47", "OnWeaponSwitch", 1)

Szerző:  8mTNNe [ 2022.03.21. 11:22 ]
Hozzászólás témája:  Re: Fegyverváltás

DexoN írta:
Az o és n flagek mit reprezentálnak? Tudtommal register_event-nél olyanok nincsenek. CurWeapon-nál általában a b (kliens) és e (élő player) flageket szokták használni (akár még az f-et is ha használsz botokat), ezért nem jó szerintem.
De egyébként szimpla skin cserére amúgy sem a legjobb ez az event, mivel ez meghívódik lövéskor, töltéskor, fegyverváltáskor, ez feleslegesen megterhelő lehet annak függvényében hogy mit csinálsz pontosan az eventkor. Erre a Ham_Item_Deploy-t érdemes használni:
Kód:
RegisterHam(Ham_Item_Deploy, "weapon_ak47", "OnWeaponSwitch", 1)

Így sem cseréli le.

Szerző:  DexoN [ 2022.03.21. 12:22 ]
Hozzászólás témája:  Re: Fegyverváltás

8mTNNe írta:
Így sem cseréli le.

Hogy hívod meg pontosan? Mert itt azt hiszem konkrétan a weapon entityjét adja át értékben (amit ugye meghívsz eventben, pl. weapon_ak47), magyarul private data-ból kell lekérd a játékos id-t mint item ownert. Ha nem így csináltad, akkor itt van példa:
► Spoiler mutatása

Oldal: 1 / 1 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/