hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.28. 21:14



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 197 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 197 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 13 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: 2022.06.13. 18:20 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott: 2020.06.14. 17:59
Hozzászólások: 368
Megköszönt másnak: 64 alkalommal
Megköszönték neki: 10 alkalommal
Tisztelt Tagok!

Tapasztaltam olyan hibát hogy körvégi zene letöltés után, a mód mentett dolgai eltűnnek!

  1. #include <amxmodx>
  2. #include <engine>
  3. #include <fakemeta>
  4. #include <colorchat>
  5. #include <cstrike>
  6. #include <sqlx>
  7.  
  8. #define PLUGIN "New Plug-In"
  9. #define VERSION "1.0"
  10. #define AUTHOR "author"
  11.  
  12. #define KILL_POINT 1
  13. #define HEADSHOT_POINT 5
  14.  
  15. new SQL_Kiszolgaltato[] = { "mysql.srkhost.eu" }
  16. new SQL_FelhasznaloNev[] = { "" }
  17. new SQL_Jelszo[] = { "" }
  18. new SQL_Adatbazis_Neve[] = { "" }
  19.  
  20. enum _:GunDatas {
  21.     M4A1,
  22.     AK47,
  23.     AWP,
  24.     SCOUT,
  25.     FAMAS,
  26.     GALIL,
  27.     AUG,
  28.     M3,
  29.     XM1014,
  30.     KNIFE,
  31.     DEAGLE,
  32.     USP,
  33.     GLOCK
  34. }
  35. new g_SelectedGun[GunDatas][33], g_uPoints[GunDatas][33], g_Wpn[33], Handle:g_SqlTuple
  36.  
  37. new const PREFIX[] = "\w[\y<<< DarK*_*Knight >>>\w] ~\y Fun\w"
  38. new const C_Perfix[] = "[<<< DarK*_*Knight >>>]"
  39.  
  40. enum _:DATA {
  41.     GunName[64],
  42.     ModelName[64],
  43.     Points[8],
  44.     AnimType[8]
  45. }
  46. new const WeaponM4A1[][DATA] = {
  47.     {"M4A1 | Default", "models/v_m4a1.mdl", 0, },
  48.     {"M4A1 | Asiimow", "models/darkknight_skinek/m4a1/v_m4a1_asiimov.mdl", 0, },
  49.     {"M4A1 | Basilisk", "models/darkknight_skinek/m4a1/v_m4a1_basilisk.mdl", 50, },
  50.     {"M4A1 | Chanticos Fire", "models/darkknight_skinek/m4a1/v_m4a1_chanticos-fire.mdl", 100, },
  51.     {"M4A1 | Condor", "models/darkknight_skinek/m4a1/v_m4a1_condor.mdl", 150, },
  52.     {"M4A1 | Decimator", "models/darkknight_skinek/m4a1/v_m4a1_decimator.mdl", 200, },
  53.     {"M4A1 | Desolate Space", "models/darkknight_skinek/m4a1/v_m4a1_desolate-space.mdl", 250, },
  54.     {"M4A1 | Dragon King", "models/darkknight_skinek/m4a1/v_m4a1_dragon_king.mdl", 300, },
  55.     {"M4A1 | Fire", "models/darkknight_skinek/m4a1/v_m4a1_fire.mdl", 350, },
  56.     {"M4A1 | Firestyle", "models/darkknight_skinek/m4a1/v_m4a1_firestyle.mdl", 400, },
  57.     {"M4A1 | Flashback", "models/darkknight_skinek/m4a1/v_m4a1_flashback.mdl", 450, },
  58.     {"M4A1 | Frontsite Misty", "models/darkknight_skinek/m4a1/v_m4a1_frontsite_misty.mdl", 500, },
  59.     {"M4A1 | Frost", "models/darkknight_skinek/m4a1/v_m4a1_Frost.mdl", 550, },
  60.     {"M4A1 | Golden Coil", "models/darkknight_skinek/m4a1/v_m4a1_golden_coil.mdl", 600, },
  61.     {"M4A1 | Hellfire", "models/darkknight_skinek/m4a1/v_m4a1_Hellfire.mdl", 650, },
  62.     {"M4A1 | Hot Lava", "models/darkknight_skinek/m4a1/v_m4a1_hot_lava.mdl", 700, },
  63.     {"M4A1 | Icarus Fell",  "models/darkknight_skinek/m4a1/v_m4a1_icarus-fell.mdl", 750, },
  64.     {"M4A1 | Master Pice", "models/darkknight_skinek/m4a1/v_m4a1_master_piece.mdl", 800, },
  65.     {"M4A1 | Mecha Industries", "models/darkknight_skinek/m4a1/v_m4a1_mecha-industries.mdl", 850, },
  66.     {"M4A1 | Neon Mist", "models/darkknight_skinek/m4a1/v_m4a1_neon-mist.mdl", 900, },
  67.     {"M4A1 | Sticker", "models/darkknight_skinek/m4a1/v_m4a1_sticker.mdl", 950, },
  68.     {"M4A1 | Vanquish", "models/darkknight_skinek/m4a1/v_m4a1_vanquish.mdl", 1000, },
  69.     {"M4A1 | CSO Kitty", "models/darkknight_skinek/m4a1/v_m4a1_Kitty.mdl", 1050, },
  70.     {"M4A1 | Nightmare", "models/darkknight_skinek/m4a1/v_m4a1_nightmare.mdl", 1100, },
  71.     {"M4A1 | Colored", "models/darkknight_skinek/m4a1/v_m4a1_Colored.mdl", 11500, }
  72. }
  73. new const WeaponAK47[][DATA] = {
  74.     {"AK47 | Default", "models/v_ak47.mdl", 0, },
  75.     {"AK47 | Akihabara Accept", "models/darkknight_skinek/ak47/v_ak47_akihabara-accept.mdl", 0, },
  76.     {"AK47 | Anubis", "models/darkknight_skinek/ak47/v_ak47_anubis.mdl", 50, },
  77.     {"AK47 | Aquamarine Revenge", "models/darkknight_skinek/ak47/v_ak47_aquamarine-revenge.mdl", 100, },
  78.     {"AK47 | Astronaut", "models/darkknight_skinek/ak47/v_ak47_astronaut.mdl", 150, },
  79.     {"AK47 | Black Cartel", "models/darkknight_skinek/ak47/v_ak47_black-cartel.mdl", 200, },
  80.     {"AK47 | Bloodsport", "models/darkknight_skinek/ak47/v_ak47_bloodsport.mdl", 250, },
  81.     {"AK47 | Blue", "models/darkknight_skinek/ak47/v_ak47_blue.mdl", 300, },
  82.     {"AK47 | Chrome", "models/darkknight_skinek/ak47/v_ak47_chrome.mdl", 350, },
  83.     {"AK47 | Curzon", "models/darkknight_skinek/ak47/v_ak47_curzon.mdl", 400, },
  84.     {"AK47 | Desert Camo", "models/darkknight_skinek/ak47/v_ak47_desert_camo.mdl", 450, },
  85.     {"AK47 | Dream and Nightmare", "models/darkknight_skinek/ak47/v_ak47_Dream and Nightmare.mdl", 500, },
  86.     {"AK47 | Fire", "models/darkknight_skinek/ak47/v_ak47_fire.mdl", 550, },
  87.     {"AK47 | Fireserpent", "models/darkknight_skinek/ak47/v_ak47_fireserpent.mdl", 600, },
  88.     {"AK47 | Forest Camo", "models/darkknight_skinek/ak47/v_ak47_forest-camo.mdl", 650, },
  89.     {"AK47 | Frontside Misty", "models/darkknight_skinek/ak47/v_ak47_frontside_misty.mdl", 700, },
  90.     {"AK47 | Fuel Injector", "models/darkknight_skinek/ak47/v_ak47_fuel-injector.mdl", 750, },
  91.     {"AK47 | Furious Peacock", "models/darkknight_skinek/ak47/v_ak47_furious-peacock.mdl", 800, },
  92.     {"AK47 | Galaxy", "models/darkknight_skinek/ak47/v_ak47_galaxy.mdl", 850, },
  93.     {"AK47 | Neon Revolution", "models/darkknight_skinek/ak47/v_ak47_neon-revolution.mdl", 900, },
  94.     {"AK47 | Nephlim", "models/darkknight_skinek/ak47/v_ak47_Nephlim.mdl", 950, },
  95.     {"AK47 | Nox", "models/darkknight_skinek/ak47/v_ak47_Nox.mdl", 1000, },
  96.     {"AK47 | Pheonix", "models/darkknight_skinek/ak47/v_ak47_pheonix.mdl", 1050, },
  97.     {"AK47 | Poison Sakura", "models/darkknight_skinek/ak47/v_ak47_Poison Sakura.mdl", 1050, },
  98.     {"AK47 | Redline", "models/darkknight_skinek/ak47/v_ak47_redline.mdl", 1100, },
  99.     {"AK47 | Robotto", "models/darkknight_skinek/ak47/v_ak47_robotto.mdl", 1150, },
  100.     {"AK47 | Shadow Liquid", "models/darkknight_skinek/ak47/v_ak47_shadow_liquid.mdl", 1200, },
  101.     {"AK47 | Vulcan", "models/darkknight_skinek/ak47/v_ak47_vulcan.mdl", 1250, },
  102.     {"AK47 | Wasteland Rebel", "models/darkknight_skinek/ak47/v_ak47_wasteland-rebel.mdl", 1300, }
  103. }
  104. new const WeaponAWP[][DATA] = {
  105.     {"AWP | Default", "models/v_awp.mdl", 0, },
  106.     {"AWP | Asiimov Fnatic", "models/darkknight_skinek/awp/v_awp_asiimov-fnatic.mdl", 0, },
  107.     {"AWP | Banshee", "models/darkknight_skinek/awp/v_awp_banshee.mdl", 50, },
  108.     {"AWP | Black Chrome", "models/darkknight_skinek/awp/v_awp_black-chrome.mdl", 100, },
  109.     {"AWP | Cyrex", "models/darkknight_skinek/awp/v_awp_cyrex.mdl", 150, },
  110.     {"AWP | Dragon Lore", "models/darkknight_skinek/awp/v_awp_dragon-lore.mdl", 200, },
  111.     {"AWP | Fever Dream", "models/darkknight_skinek/awp/v_awp_fever-dream.mdl", 250, },
  112.     {"AWP | Golden", "models/darkknight_skinek/awp/v_awp_golden.mdl", 300, },
  113.     {"AWP | Frontside Misty", "models/darkknight_skinek/awp/v_awp_frontside-misty.mdl", 350, },
  114.     {"AWP | Lightning Strike", "models/darkknight_skinek/awp/v_awp_lightning-strike.mdl", 400, },
  115.     {"AWP | Malaysia", "models/darkknight_skinek/awp/v_awp_malaysia.mdl", 450, },
  116.     {"AWP | Raptor", "models/darkknight_skinek/awp/v_awp_raptor.mdl", 500, },
  117.     {"AWP | Red Puzzle", "models/darkknight_skinek/awp/v_awp_red-puzzle.mdl", 550, },
  118.     {"AWP | Snow", "models/darkknight_skinek/awp/v_awp_snow.mdl", 600, }
  119. }
  120. new const WeaponSCOUT[][DATA] = {
  121.     {"SCOUT | Default", "models/v_scout.mdl", 0, },
  122.     {"SCOUT | Blue Diamond", "models/darkknight_skinek/scout/v_scout_bluediamond.mdl", 0, }
  123. }
  124. new const WeaponFAMAS[][DATA] = {
  125.     {"FAMAS | Default", "models/v_famas.mdl", 0, },
  126.     {"FAMAS | 4TH", "models/darkknight_skinek/famas/v_famas_4th.mdl", 50,  },
  127.     {"FAMAS | Balrog", "models/darkknight_skinek/famas/v_famas_balrog.mdl", 100,  },
  128.     {"FAMAS | Hunter", "models/darkknight_skinek/famas/v_famas_hunter.mdl", 150,  },
  129.     {"FAMAS | Red Destiny", "models/darkknight_skinek/famas/v_famas_red_destiny.mdl", 200, },
  130.     {"FAMAS | Roll Cage", "models/darkknight_skinek/famas/v_famas_roll_cage.mdl", 250, },
  131.     {"FAMAS | SFWC", "models/darkknight_skinek/famas/v_famas_sfwc.mdl", 300, },
  132.     {"FAMAS | Spitfire", "models/darkknight_skinek/famas/v_famas_spitfire.mdl", 350, },
  133.     {"FAMAS | Survivor", "models/darkknight_skinek/famas/v_famas_survivor.mdl", 400, },
  134.     {"FAMAS | Commemoration", "models/darkknight_skinek/famas/v_famas_Commemoration.mdl", 450, }
  135. }
  136. new const WeaponGALIL[][DATA] = {
  137.     {"GALIL | Default", "models/v_galil.mdl", 0, },
  138.     {"GALIL | Black N White", "models/darkknight_skinek/galil/v_galil_black-n-white.mdl", 0, },
  139.     {"GALIL | Cerberus", "models/darkknight_skinek/galil/v_galil_cerberus.mdl",  50, },
  140.     {"GALIL | Stone Cold", "models/darkknight_skinek/galil/v_galil_stone-cold.mdl",  100, }
  141. }
  142. new const WeaponAUG[][DATA] = {
  143.     {"AUG | Default", "models/v_aug.mdl", 0, },
  144.     {"AUG | Woodland Camouflage", "models/darkknight_skinek/aug/v_aug_Woodland Camouflage.mdl", 0, },
  145.     {"AUG | Syd Mead", "models/darkknight_skinek/aug/v_aug_syd_mead.mdl", 50, },
  146.     {"AUG | Green Light", "models/darkknight_skinek/aug/v_aug_green_light.mdl", 100, },
  147.     {"AUG | Cat", "models/darkknight_skinek/aug/v_aug_cat.mdl", 150, },
  148.     {"AUG | Chameleon", "models/darkknight_skinek/aug/v_aug_Chameleon.mdl", 200, },
  149.     {"AUG | Akihabara_Accept", "models/darkknight_skinek/aug/v_aug_Akihabara_Accept.mdl", 250, },
  150.     {"AUG | Blue Horizon", "models/darkknight_skinek/aug/v_aug_Blue_Horizon.mdl", 300, },
  151.     {"AUG | Desert Cam", "models/darkknight_skinek/aug/v_aug_desertcam.mdl", 350, },
  152.     {"AUG | Leopard", "models/darkknight_skinek/aug/v_aug_leopard.mdl", 400, }
  153. }
  154. new const WeaponM3[][DATA] = {
  155.     {"M2 | Default", "models/v_xm1014.mdl", 0, },
  156. }
  157. new const WeaponXM1014[][DATA] = {
  158.     {"XM1014 | Default", "models/v_xm1014.mdl", 0, },
  159.     {"XM1014 | Arcturus", "models/darkknight_skinek/xm1014/v_xm1014_arcturus.mdl", 0, },
  160.     {"XM1014 | Balrog Xi Blue", "models/darkknight_skinek/xm1014/v_xm1014_balrog-xi-blue.mdl", 50, },
  161.     {"XM1014 | Balrog Xi Red", "models/darkknight_skinek/xm1014/v_xm1014_balrog-xi-red.mdl", 100, },
  162.     {"XM1014 | CSS", "models/darkknight_skinek/xm1014/v_xm1014_CSS.mdl", 150, },
  163.     {"XM1014 | Heaven Guard", "models/darkknight_skinek/xm1014/v_xm1014_heaven-guard.mdl", 200, },
  164.     {"XM1014 | Seasons", "models/darkknight_skinek/xm1014/v_xm1014_seasons.mdl", 250, },
  165.     {"XM1014 | Teclu Burner", "models/darkknight_skinek/xm1014/v_xm1014_teclu_burner.mdl", 300, },
  166.     {"XM1014 | Tranquility", "models/darkknight_skinek/xm1014/v_xm1014_tranquility.mdl", 350, },
  167.     {"XM1014 | Black Tie", "models/darkknight_skinek/xm1014/v_xm1014-black-tie.mdl", 400, }
  168. }
  169.     new const WeaponKNIFE[][DATA] = {
  170.         {"KNIFE | Default", "models/v_knife.mdl", 0, },
  171.         {"KNIFE | Bayonet Slaughter", "models/darkknight_skinek/knife/v_knife_bayonet_slaughter.mdl", 0, },
  172.         {"KNIFE | Bloody M9 Touch Redux", "models/darkknight_skinek/knife/v_knife_Touch Redux.mdl", 50, }
  173.     }
  174.     new const WeaponDEAGLE[][DATA] = {
  175.         {"DEAGLE | Default", "models/v_deagle.mdl", 0, },
  176.         {"DEAGLE | Asiimov", "models/darkknight_skinek/deagle/v_deagle_asiimov.mdl", 0, },
  177.         {"DEAGLE | Blaze", "models/darkknight_skinek/deagle/v_deagle_blaze.mdl", 50, },
  178.         {"DEAGLE | Blood Sport", "models/darkknight_skinek/deagle/v_deagle_bloodsport.mdl", 100, },
  179.         {"DEAGLE | Cobalt Disruption", "models/darkknight_skinek/deagle/v_deagle_cobalt-disruption.mdl", 150, },
  180.         {"DEAGLE | Debra", "models/darkknight_skinek/deagle/v_deagle_debra.mdl", 200, },
  181.         {"DEAGLE | Devil", "models/darkknight_skinek/deagle/v_deagle_devil.mdl", 250, },
  182.         {"DEAGLE | Dragon", "models/darkknight_skinek/deagle/v_deagle_eagle_glory.mdl", 300, },
  183.         {"DEAGLE | Emperor Dragon", "models/darkknight_skinek/deagle/v_deagle_emperor_dragon.mdl", 350, },
  184.         {"DEAGLE | Neon Electro", "models/darkknight_skinek/deagle/v_deagle_neon-electro.mdl", 400, },
  185.         {"DEAGLE | OAKLEY", "models/darkknight_skinek/deagle/v_deagle_OAKLEY.mdl", 450, },
  186.         {"DEAGLE | Oxide Blaze", "models/darkknight_skinek/deagle/v_deagle_oxide_blaze.mdl", 500, },
  187.         {"DEAGLE | Redline", "models/darkknight_skinek/deagle/v_deagle_redline.mdl", 550, },
  188.         {"DEAGLE | Urban Camo", "models/darkknight_skinek/deagle/v_deagle_urban-camo.mdl", 600, }
  189.     }
  190.     new const WeaponUSP[][DATA] = {
  191.         {"USP | Default", "models/v_usp.mdl", 0, },
  192.         {"USP | Caiman", "models/darkknight_skinek/usp/v_usp_caiman.mdl", 0, },
  193.         {"USP | Comet", "models/darkknight_skinek/usp/v_usp_comet.mdl", 50, },
  194.         {"USP | Cyrex", "models/darkknight_skinek/usp/v_usp_cyrex.mdl", 100, },
  195.         {"USP | Kill Confirmed", "models/darkknight_skinek/usp/v_usp_Kill Confirmed.mdl", 150, }
  196.     }
  197.     new const WeaponGLOCK[][DATA] = {
  198.         {"GLOCK18 | Default", "models/v_glock18.mdl", 0, },
  199.         {"GLOCK18 | Attention", "models/darkknight_skinek/glock18/v_glock18_attention.mdl", 0, },
  200.         {"GLOCK18 | Blue Fissure", "models/darkknight_skinek/glock18/v_glock18_blue-fissure.mdl", 50, },
  201.         {"GLOCK18 | Candy Apple", "models/darkknight_skinek/glock18/v_glock18_candy-apple.mdl", 100, },
  202.         {"GLOCK18 | Cubes World", "models/darkknight_skinek/glock18/v_glock18_cubes-world.mdl", 150, },
  203.         {"GLOCK18 | Death Rattle", "models/darkknight_skinek/glock18/v_glock18_death-rattle.mdl", 200, },
  204.         {"GLOCK18 | Flame", "models/darkknight_skinek/glock18/v_glock18_flame.mdl", 300, },
  205.         {"GLOCK18 | Glamour", "models/darkknight_skinek/glock18/v_glock18_glamour.mdl", 350, },
  206.         {"GLOCK18 | Lime Fade", "models/darkknight_skinek/glock18/v_glock18_lime-fade.mdl", 350, },
  207.         {"GLOCK18 | Reactor", "models/darkknight_skinek/glock18/v_glock18_reactor.mdl", 350, },
  208.         {"GLOCK18 | Redline", "models/darkknight_skinek/glock18/v_glock18_redline.mdl", 400, },
  209.         {"GLOCK18 | The_Watcher", "models/darkknight_skinek/glock18/v_glock18_The_Watcher.mdl", 450, },
  210.         {"GLOCK18 | Turtle", "models/darkknight_skinek/glock18/v_glock18_turtle.mdl", 500, },
  211.         {"GLOCK18 | Universe", "models/darkknight_skinek/glock18/v_glock18_universe.mdl", 550, },
  212.         {"GLOCK18 | Wulcan", "models/darkknight_skinek/glock18/v_glock18_vulcan.mdl", 600, },
  213.         {"GLOCK18 | Wasteland Rebel", "models/darkknight_skinek/glock18/v_glock18_wasteland-rebel.mdl", 650, },
  214.         {"GLOCK18 | Water Element", "models/darkknight_skinek/glock18/v_glock18_water_element.mdl", 700, },
  215.         {"GLOCK18 | Weasel", "models/darkknight_skinek/glock18/v_glock18_weasel.mdl", 750, },
  216.         {"GLOCK18 | Clear Polymer", "models/darkknight_skinek/glock18/v_glock18_Clear_Polymer.mdl", 800, }
  217.     }  
  218.     new const MainStrings[][] = {
  219.         "M4A1 Skinek",
  220.         "AK47 Skinek",
  221.         "AWP Skinek",
  222.         "SCOUT Skinek",
  223.         "FAMAS Skinek",
  224.         "GALIL Skinek",
  225.         "AUG Skinek",
  226.         "M3 Skinek",
  227.         "XM1014 Skinek",
  228.         "KNIFE Skinek",
  229.         "DEAGLE Skinek",
  230.         "USP Skinek",
  231.         "GLOCK18 Skinek"
  232.     }
  233.     public plugin_init() {
  234.         register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  235.         register_clcmd("say /menu", "openMainMenu")
  236.         register_clcmd("say /add", "Addolas")
  237.         register_impulse(201, "openMainMenu");
  238.         register_event("DeathMsg","Halal","a")
  239.         register_event("CurWeapon", "evChangeWeapon", "be", "1=1")
  240.     }
  241.     public Addolas(id)
  242.     {
  243.         g_uPoints[M4A1][id] += 50
  244.         g_uPoints[AK47][id] += 50
  245.         g_uPoints[AWP][id] += 50
  246.         g_uPoints[SCOUT][id] += 50
  247.         g_uPoints[FAMAS][id] += 50
  248.         g_uPoints[GALIL][id] += 50
  249.         g_uPoints[AUG][id] += 50
  250.         g_uPoints[M3][id] += 50
  251.         g_uPoints[XM1014][id] += 50
  252.         g_uPoints[KNIFE][id] += 50
  253.         g_uPoints[DEAGLE][id] += 50
  254.         g_uPoints[USP][id] += 50
  255.         g_uPoints[GLOCK][id] += 50;
  256.     }
  257.     public plugin_precache() { 
  258.         for(new i;i < sizeof(WeaponM4A1); i++) precache_model(WeaponM4A1[i][ModelName])
  259.         for(new i;i < sizeof(WeaponAK47); i++) precache_model(WeaponAK47[i][ModelName])
  260.         for(new i;i < sizeof(WeaponAWP); i++) precache_model(WeaponAWP[i][ModelName])
  261.         for(new i;i < sizeof(WeaponSCOUT); i++) precache_model(WeaponSCOUT[i][ModelName])
  262.         for(new i;i < sizeof(WeaponFAMAS); i++) precache_model(WeaponFAMAS[i][ModelName])
  263.         for(new i;i < sizeof(WeaponGALIL); i++) precache_model(WeaponGALIL[i][ModelName])
  264.         for(new i;i < sizeof(WeaponAUG); i++) precache_model(WeaponAUG[i][ModelName])
  265.         for(new i;i < sizeof(WeaponM3); i++) precache_model(WeaponM3[i][ModelName])
  266.         for(new i;i < sizeof(WeaponXM1014); i++) precache_model(WeaponXM1014[i][ModelName])
  267.         for(new i;i < sizeof(WeaponKNIFE); i++) precache_model(WeaponKNIFE[i][ModelName])
  268.         for(new i;i < sizeof(WeaponDEAGLE); i++) precache_model(WeaponDEAGLE[i][ModelName])
  269.         for(new i;i < sizeof(WeaponUSP); i++) precache_model(WeaponUSP[i][ModelName])
  270.         for(new i;i < sizeof(WeaponGLOCK); i++) precache_model(WeaponGLOCK[i][ModelName])
  271.     }
  272.     public evChangeWeapon(id) {
  273.         switch(get_user_weapon(id)) {
  274.             case CSW_M4A1: entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, WeaponM4A1[g_SelectedGun[M4A1][id]][ModelName]);
  275.                 case CSW_AK47: entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, WeaponAK47[g_SelectedGun[AK47][id]][ModelName]);
  276.                 case CSW_AWP: entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, WeaponAWP[g_SelectedGun[AWP][id]][ModelName]);
  277.                 case CSW_SCOUT: entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, WeaponSCOUT[g_SelectedGun[SCOUT][id]][ModelName]);
  278.                 case CSW_FAMAS: entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, WeaponFAMAS[g_SelectedGun[FAMAS][id]][ModelName]);
  279.                 case CSW_GALIL: entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, WeaponGALIL[g_SelectedGun[GALIL][id]][ModelName]);
  280.                 case CSW_AUG: entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, WeaponAUG[g_SelectedGun[AUG][id]][ModelName]);
  281.                 case CSW_M3: entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, WeaponM3[g_SelectedGun[M3][id]][ModelName]);
  282.                 case CSW_XM1014: entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, WeaponXM1014[g_SelectedGun[XM1014][id]][ModelName]);
  283.                 case CSW_KNIFE: entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, WeaponKNIFE[g_SelectedGun[KNIFE][id]][ModelName]);
  284.                 case CSW_DEAGLE: entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, WeaponDEAGLE[g_SelectedGun[DEAGLE][id]][ModelName]);
  285.                 case CSW_USP: entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, WeaponUSP[g_SelectedGun[USP][id]][ModelName]);
  286.                 case CSW_GLOCK18: entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, WeaponGLOCK[g_SelectedGun[GLOCK][id]][ModelName]);
  287.             }
  288.         return PLUGIN_CONTINUE
  289.     }
  290.     public Halal() {
  291.        
  292.         new iAttacker = read_data(1)
  293.         new iVictim = read_data(2)
  294.         new iHs = read_data(3)
  295.         if(iAttacker == iVictim || iAttacker == 0) return PLUGIN_HANDLED
  296.         new iPoints = iHs ? HEADSHOT_POINT : KILL_POINT
  297.         switch(get_user_weapon(iAttacker)) {
  298.             case CSW_M4A1: g_uPoints[M4A1][iAttacker] += iPoints
  299.                 case CSW_AK47: g_uPoints[AK47][iAttacker] += iPoints
  300.                 case CSW_AWP: g_uPoints[AWP][iAttacker] += iPoints
  301.                 case CSW_SCOUT: g_uPoints[SCOUT][iAttacker] += iPoints
  302.                 case CSW_FAMAS: g_uPoints[FAMAS][iAttacker] += iPoints
  303.                 case CSW_GALIL: g_uPoints[GALIL][iAttacker] += iPoints
  304.                 case CSW_AUG: g_uPoints[AUG][iAttacker] += iPoints
  305.                 case CSW_M3: g_uPoints[M3][iAttacker] += iPoints
  306.                 case CSW_XM1014: g_uPoints[XM1014][iAttacker] += iPoints
  307.                 case CSW_KNIFE: g_uPoints[KNIFE][iAttacker] += iPoints
  308.                 case CSW_DEAGLE: g_uPoints[DEAGLE][iAttacker] += iPoints
  309.                 case CSW_USP: g_uPoints[USP][iAttacker] += iPoints
  310.                 case CSW_GLOCK18: g_uPoints[GLOCK][iAttacker] += iPoints
  311.             }
  312.         set_hudmessage(random(256), random(256), random(256), -1.0, 0.85, 0, 6.0, 3.0);
  313.         show_hudmessage(iAttacker, "+%i Pont", iPoints);
  314.         return PLUGIN_CONTINUE;
  315.     }
  316.     public openMainMenu(id) {
  317.         new szMenu[121], String[6]
  318.         formatex(szMenu, charsmax(szMenu), "%s \wFőmenü", PREFIX)
  319.         new menu = menu_create(szMenu, "hMainMenu");
  320.        
  321.         for(new i ;i < sizeof(MainStrings); i++) {
  322.             num_to_str(i, String, 5)
  323.             formatex(szMenu, charsmax(szMenu), MainStrings[i]);
  324.             menu_additem(menu, szMenu, String);
  325.         }
  326.         menu_display(id, menu, 0);
  327.         return PLUGIN_HANDLED;
  328.     }
  329.     public hMainMenu(id, menu, item) {
  330.         if(item == MENU_EXIT) {
  331.             menu_destroy(menu);
  332.             return PLUGIN_HANDLED;
  333.         }
  334.         g_Wpn[id] = item+1
  335.         openSkinMenu(id)
  336.         menu_destroy(menu);
  337.         return PLUGIN_HANDLED;
  338.     }
  339.     public openSkinMenu(id) {
  340.         new szMenu[121], szMenu2[64], String[6]
  341.         if(g_Wpn[id] == 1) formatex(szMenu, charsmax(szMenu), "%s \w%s^n\wPont: \y%i\d", PREFIX, MainStrings[g_Wpn[id]-1], g_uPoints[M4A1][id])
  342.         else if(g_Wpn[id] == 2) formatex(szMenu, charsmax(szMenu), "%s \w%s^n\wPont: \y%i\d", PREFIX, MainStrings[g_Wpn[id]-1], g_uPoints[AK47][id])
  343.             else if(g_Wpn[id] == 3) formatex(szMenu, charsmax(szMenu), "%s \w%s^n\wPont: \y%i\d", PREFIX, MainStrings[g_Wpn[id]-1], g_uPoints[AWP][id])
  344.             else if(g_Wpn[id] == 4) formatex(szMenu, charsmax(szMenu), "%s \w%s^n\wPont: \y%i\d", PREFIX, MainStrings[g_Wpn[id]-1], g_uPoints[SCOUT][id])
  345.             else if(g_Wpn[id] == 5) formatex(szMenu, charsmax(szMenu), "%s \w%s^n\wPont: \y%i\d", PREFIX, MainStrings[g_Wpn[id]-1], g_uPoints[FAMAS][id])
  346.             else if(g_Wpn[id] == 6) formatex(szMenu, charsmax(szMenu), "%s \w%s^n\wPont: \y%i\d", PREFIX, MainStrings[g_Wpn[id]-1], g_uPoints[GALIL][id])
  347.             else if(g_Wpn[id] == 7) formatex(szMenu, charsmax(szMenu), "%s \w%s^n\wPont: \y%i\d", PREFIX, MainStrings[g_Wpn[id]-1], g_uPoints[AUG][id])
  348.             else if(g_Wpn[id] == 8) formatex(szMenu, charsmax(szMenu), "%s \w%s^n\wPont: \y%i\d", PREFIX, MainStrings[g_Wpn[id]-1], g_uPoints[M3][id])
  349.             else if(g_Wpn[id] == 9) formatex(szMenu, charsmax(szMenu), "%s \w%s^n\wPont: \y%i\d", PREFIX, MainStrings[g_Wpn[id]-1], g_uPoints[XM1014][id])
  350.             else if(g_Wpn[id] == 10) formatex(szMenu, charsmax(szMenu), "%s \w%s^n\wPont: \y%i\d", PREFIX, MainStrings[g_Wpn[id]-1], g_uPoints[KNIFE][id])
  351.             else if(g_Wpn[id] == 11) formatex(szMenu, charsmax(szMenu), "%s \w%s^n\wPont: \y%i\d", PREFIX, MainStrings[g_Wpn[id]-1], g_uPoints[DEAGLE][id])
  352.             else if(g_Wpn[id] == 12) formatex(szMenu, charsmax(szMenu), "%s \w%s^n\wPont: \y%i\d", PREFIX, MainStrings[g_Wpn[id]-1], g_uPoints[USP][id])
  353.             else if(g_Wpn[id] == 13) formatex(szMenu, charsmax(szMenu), "%s \w%s^n\wPont: \y%i\d", PREFIX, MainStrings[g_Wpn[id]-1], g_uPoints[GLOCK][id])
  354.             new menu = menu_create(szMenu, "hSkinChooser");
  355.         if(g_Wpn[id] == 1) formatex(szMenu, charsmax(szMenu), "%s \w%s^n\wPontjaid: \y%i\d", PREFIX,
  356.         MainStrings[g_Wpn[id]-1], g_uPoints[M4A1][id])
  357.         if(g_Wpn[id] == 2) formatex(szMenu, charsmax(szMenu), "%s \w%s^n\wPontjaid: \y%i\d", PREFIX,
  358.         MainStrings[g_Wpn[id]-1], g_uPoints[AK47][id])
  359.         if(g_Wpn[id] == 3) formatex(szMenu, charsmax(szMenu), "%s \w%s^n\wPontjaid: \y%i\d", PREFIX,
  360.         MainStrings[g_Wpn[id]-1], g_uPoints[AWP][id])
  361.         if(g_Wpn[id] == 4) formatex(szMenu, charsmax(szMenu), "%s \w%s^n\wPontjaid: \y%i\d", PREFIX,
  362.         MainStrings[g_Wpn[id]-1], g_uPoints[SCOUT][id])
  363.         if(g_Wpn[id] == 5) formatex(szMenu, charsmax(szMenu), "%s \w%s^n\wPontjaid: \y%i\d", PREFIX,
  364.         MainStrings[g_Wpn[id]-1], g_uPoints[FAMAS][id])
  365.         if(g_Wpn[id] == 6) formatex(szMenu, charsmax(szMenu), "%s \w%s^n\wPontjaid: \y%i\d", PREFIX,
  366.         MainStrings[g_Wpn[id]-1], g_uPoints[GALIL][id])
  367.         if(g_Wpn[id] == 7) formatex(szMenu, charsmax(szMenu), "%s \w%s^n\wPontjaid: \y%i\d", PREFIX,
  368.         MainStrings[g_Wpn[id]-1], g_uPoints[AUG][id])
  369.         if(g_Wpn[id] == 8) formatex(szMenu, charsmax(szMenu), "%s \w%s^n\wPontjaid: \y%i\d", PREFIX,
  370.         MainStrings[g_Wpn[id]-1], g_uPoints[M3][id])
  371.         if(g_Wpn[id] == 9) formatex(szMenu, charsmax(szMenu), "%s \w%s^n\wPontjaid: \y%i\d", PREFIX,
  372.         MainStrings[g_Wpn[id]-1], g_uPoints[XM1014][id])
  373.         if(g_Wpn[id] == 10) formatex(szMenu, charsmax(szMenu), "%s \w%s^n\wPontjaid: \y%i\d", PREFIX,
  374.         MainStrings[g_Wpn[id]-1], g_uPoints[KNIFE][id])
  375.         if(g_Wpn[id] == 11) formatex(szMenu, charsmax(szMenu), "%s \w%s^n\wPontjaid: \y%i\d", PREFIX,
  376.         MainStrings[g_Wpn[id]-1], g_uPoints[DEAGLE][id])
  377.         if(g_Wpn[id] == 12) formatex(szMenu, charsmax(szMenu), "%s \w%s^n\wPontjaid: \y%i\d", PREFIX,
  378.         MainStrings[g_Wpn[id]-1], g_uPoints[USP][id])
  379.         if(g_Wpn[id] == 13) formatex(szMenu, charsmax(szMenu), "%s \w%s^n\wPontjaid: \y%i\d", PREFIX,
  380.         MainStrings[g_Wpn[id]-1], g_uPoints[GLOCK][id])
  381.        
  382.         if(g_Wpn[id] == 1) {
  383.             for(new i; i < sizeof(WeaponM4A1); i++) {
  384.                 num_to_str(i, String, 5)
  385.                 formatex(szMenu2, charsmax(szMenu2), "\r|%i| Ölés", WeaponM4A1[i][Points]);
  386.                 formatex(szMenu, charsmax(szMenu), "%s %s", WeaponM4A1[i][GunName], g_SelectedGun[M4A1][id] == i ? "\y{Kiválaszva}": szMenu2);
  387.                 menu_additem(menu, szMenu, String);
  388.             }
  389.         }
  390.         else if(g_Wpn[id] == 2) {
  391.             for(new i; i < sizeof(WeaponAK47); i++) {
  392.                 num_to_str(i, String, 5)
  393.                 formatex(szMenu2, charsmax(szMenu2), "\r|%i| Ölés", WeaponAK47[i][Points]);
  394.                 formatex(szMenu, charsmax(szMenu), "%s %s", WeaponAK47[i][GunName], g_SelectedGun[AK47][id] == i ? "\y{Kiválaszva}": szMenu2);
  395.                 menu_additem(menu, szMenu, String);
  396.             }
  397.         }
  398.         else if(g_Wpn[id] == 3) {
  399.             for(new i; i < sizeof(WeaponAWP); i++) {
  400.                 num_to_str(i, String, 5)
  401.                 formatex(szMenu2, charsmax(szMenu2), "\r|%i| Ölés", WeaponAWP[i][Points]);
  402.                 formatex(szMenu, charsmax(szMenu), "%s %s", WeaponAWP[i][GunName], g_SelectedGun[AWP][id] == i ? "\y{Kiválaszva}": szMenu2);
  403.                 menu_additem(menu, szMenu, String);
  404.             }
  405.         }
  406.         else if(g_Wpn[id] == 4) {
  407.             for(new i; i < sizeof(WeaponSCOUT); i++) {
  408.                 num_to_str(i, String, 5)
  409.                 formatex(szMenu2, charsmax(szMenu2), "\r|%i| Ölés", WeaponSCOUT[i][Points]);
  410.                 formatex(szMenu, charsmax(szMenu), "%s %s", WeaponSCOUT[i][GunName], g_SelectedGun[SCOUT][id] == i ? "\y{Kiválaszva}": szMenu2);
  411.                 menu_additem(menu, szMenu, String);
  412.             }
  413.         }
  414.         else if(g_Wpn[id] == 5) {
  415.             for(new i; i < sizeof(WeaponFAMAS); i++) {
  416.                 num_to_str(i, String, 5)
  417.                 formatex(szMenu2, charsmax(szMenu2), "\r|%i| Ölés", WeaponFAMAS[i][Points]);
  418.                 formatex(szMenu, charsmax(szMenu), "%s %s", WeaponFAMAS[i][GunName], g_SelectedGun[FAMAS][id] == i ? "\y{Kiválaszva}": szMenu2);
  419.                 menu_additem(menu, szMenu, String);
  420.             }
  421.         }
  422.         else if(g_Wpn[id] == 6) {
  423.             for(new i; i < sizeof(WeaponGALIL); i++) {
  424.                 num_to_str(i, String, 5)
  425.                 formatex(szMenu2, charsmax(szMenu2), "\r|%i| Ölés", WeaponGALIL[i][Points]);
  426.                 formatex(szMenu, charsmax(szMenu), "%s %s", WeaponGALIL[i][GunName], g_SelectedGun[GALIL][id] == i ? "\y{Kiválaszva}": szMenu2);
  427.                 menu_additem(menu, szMenu, String);
  428.             }
  429.         }
  430.         else if(g_Wpn[id] == 7) {
  431.             for(new i; i < sizeof(WeaponAUG); i++) {
  432.                 num_to_str(i, String, 5)
  433.                 formatex(szMenu2, charsmax(szMenu2), "\r|%i| Ölés", WeaponAUG[i][Points]);
  434.                 formatex(szMenu, charsmax(szMenu), "%s %s", WeaponAUG[i][GunName], g_SelectedGun[AUG][id] == i ? "\y{Kiválaszva}": szMenu2);
  435.                 menu_additem(menu, szMenu, String);
  436.             }
  437.         }
  438.         else if(g_Wpn[id] == 8) {
  439.             for(new i; i < sizeof(WeaponM3); i++) {
  440.                 num_to_str(i, String, 5)
  441.                 formatex(szMenu2, charsmax(szMenu2), "\r|%i| Ölés", WeaponM3[i][Points]);
  442.                 formatex(szMenu, charsmax(szMenu), "%s %s", WeaponM3[i][GunName], g_SelectedGun[M3][id] == i ? "\y{Kiválaszva}": szMenu2);
  443.                 menu_additem(menu, szMenu, String);
  444.             }
  445.         }
  446.         else if(g_Wpn[id] == 9) {
  447.             for(new i; i < sizeof(WeaponXM1014); i++) {
  448.                 num_to_str(i, String, 5)
  449.                 formatex(szMenu2, charsmax(szMenu2), "\r|%i| Ölés", WeaponXM1014[i][Points]);
  450.                 formatex(szMenu, charsmax(szMenu), "%s %s", WeaponXM1014[i][GunName], g_SelectedGun[XM1014][id] == i ? "\y{Kiválaszva}": szMenu2);
  451.                 menu_additem(menu, szMenu, String);
  452.             }
  453.         }
  454.         else if(g_Wpn[id] == 10) {
  455.             for(new i; i < sizeof(WeaponKNIFE); i++) {
  456.                 num_to_str(i, String, 5)
  457.                 formatex(szMenu2, charsmax(szMenu2), "\r|%i| Ölés", WeaponKNIFE[i][Points]);
  458.                 formatex(szMenu, charsmax(szMenu), "%s %s", WeaponKNIFE[i][GunName], g_SelectedGun[KNIFE][id] == i ? "\y{Kiválaszva}": szMenu2);
  459.                 menu_additem(menu, szMenu, String);
  460.             }
  461.         }
  462.         else if(g_Wpn[id] == 11) {
  463.             for(new i; i < sizeof(WeaponDEAGLE); i++) {
  464.                 num_to_str(i, String, 5)
  465.                 formatex(szMenu2, charsmax(szMenu2), "\r|%i| Ölés", WeaponDEAGLE[i][Points]);
  466.                 formatex(szMenu, charsmax(szMenu), "%s %s", WeaponDEAGLE[i][GunName], g_SelectedGun[DEAGLE][id] == i ? "\y{Kiválaszva}": szMenu2);
  467.                 menu_additem(menu, szMenu, String);
  468.             }
  469.         }
  470.         else if(g_Wpn[id] == 12) {
  471.             for(new i; i < sizeof(WeaponUSP); i++) {
  472.                 num_to_str(i, String, 5)
  473.                 formatex(szMenu2, charsmax(szMenu2), "\r|%i| Ölés", WeaponUSP[i][Points]);
  474.                 formatex(szMenu, charsmax(szMenu), "%s %s", WeaponUSP[i][GunName], g_SelectedGun[USP][id] == i ? "\y{Kiválaszva}": szMenu2);
  475.                 menu_additem(menu, szMenu, String);
  476.             }
  477.         }
  478.         else if(g_Wpn[id] == 13) {
  479.             for(new i; i < sizeof(WeaponGLOCK); i++) {
  480.                 num_to_str(i, String, 5)
  481.                 formatex(szMenu2, charsmax(szMenu2), "\r|%i| Ölés", WeaponGLOCK[i][Points]);
  482.                 formatex(szMenu, charsmax(szMenu), "%s %s", WeaponGLOCK[i][GunName], g_SelectedGun[GLOCK][id] == i ? "\y{Kiválaszva}": szMenu2);
  483.                 menu_additem(menu, szMenu, String);
  484.             }
  485.         }
  486.         menu_display(id, menu, 0);
  487.         return PLUGIN_HANDLED;
  488.     }
  489.     public hSkinChooser(id, menu, item) {
  490.         if(item == MENU_EXIT)
  491.         {
  492.             menu_destroy(menu);
  493.             return PLUGIN_CONTINUE;
  494.         }
  495.         switch(g_Wpn[id]) {
  496.             case 1: {
  497.                 if(g_uPoints[M4A1][id] >= WeaponM4A1[item][Points]) {
  498.                     g_SelectedGun[M4A1][id] = item
  499.                     ColorChat(id, GREEN, "^4%s ^1Sikeresen aktiváltad a skint!", C_Perfix)
  500.                 }
  501.                 else ColorChat(id, GREEN, "^4%s ^1Nincs elég ölésed az aktiváláshoz!", C_Perfix)
  502.             }
  503.             case 2: {
  504.                 if(g_uPoints[AK47][id] >= WeaponAK47[item][Points]) {
  505.                     g_SelectedGun[AK47][id] = item
  506.                     ColorChat(id, GREEN, "^4%s ^1Sikeresen aktiváltad a skint!", C_Perfix)
  507.                 }
  508.                 else ColorChat(id, GREEN, "^4%s ^1Nincs elég ölésed az aktiváláshoz!", C_Perfix)
  509.             }
  510.             case 3: {
  511.                 if(g_uPoints[AWP][id] >= WeaponAWP[item][Points]) {
  512.                     g_SelectedGun[AWP][id] = item
  513.                     ColorChat(id, GREEN, "^4%s ^1Sikeresen aktiváltad a skint!", C_Perfix)
  514.                 }
  515.                 else ColorChat(id, GREEN, "^4%s ^1Nincs elég ölésed az aktiváláshoz!", C_Perfix)
  516.             }
  517.             case 4: {
  518.                 if(g_uPoints[SCOUT][id] >= WeaponSCOUT[item][Points]) {
  519.                     g_SelectedGun[SCOUT][id] = item
  520.                     ColorChat(id, GREEN, "^4%s ^1Sikeresen aktiváltad a skint!", C_Perfix)
  521.                 }
  522.                 else ColorChat(id, GREEN, "^4%s ^1Nincs elég ölésed az aktiváláshoz!", C_Perfix)
  523.             }
  524.             case 5: {
  525.                 if(g_uPoints[FAMAS][id] >= WeaponFAMAS[item][Points]) {
  526.                     g_SelectedGun[FAMAS][id] = item
  527.                     ColorChat(id, GREEN, "^4%s ^1Sikeresen aktiváltad a skint!", C_Perfix)
  528.                 }
  529.                 else ColorChat(id, GREEN, "^4%s ^1Nincs elég ölésed az aktiváláshoz!", C_Perfix)
  530.             }
  531.             case 6: {
  532.                 if(g_uPoints[GALIL][id] >= WeaponGALIL[item][Points]) {
  533.                     g_SelectedGun[GALIL][id] = item
  534.                     ColorChat(id, GREEN, "^4%s ^1Sikeresen aktiváltad a skint!", C_Perfix)
  535.                 }
  536.                 else ColorChat(id, GREEN, "^4%s ^1Nincs elég ölésed az aktiváláshoz!", C_Perfix)
  537.             }
  538.             case 7: {
  539.                 if(g_uPoints[AUG][id] >= WeaponAUG[item][Points]) {
  540.                     g_SelectedGun[AUG][id] = item
  541.                     ColorChat(id, GREEN, "^4%s ^1Sikeresen aktiváltad a skint!", C_Perfix)
  542.                 }
  543.                 else ColorChat(id, GREEN, "^4%s ^1Nincs elég ölésed az aktiváláshoz!", C_Perfix)
  544.             }
  545.             case 8: {
  546.                 if(g_uPoints[M3][id] >= WeaponM3[item][Points]) {
  547.                     g_SelectedGun[M3][id] = item
  548.                     ColorChat(id, GREEN, "^4%s ^1Sikeresen aktiváltad a skint!", C_Perfix)
  549.                 }
  550.                 else ColorChat(id, GREEN, "^4%s ^1Nincs elég ölésed az aktiváláshoz!", C_Perfix)
  551.             }
  552.             case 9: {
  553.                 if(g_uPoints[XM1014][id] >= WeaponXM1014[item][Points]) {
  554.                     g_SelectedGun[XM1014][id] = item
  555.                     ColorChat(id, GREEN, "^4%s ^1Sikeresen aktiváltad a skint!", C_Perfix)
  556.                 }
  557.                 else ColorChat(id, GREEN, "^4%s ^1Nincs elég ölésed az aktiváláshoz!", C_Perfix)
  558.             }
  559.             case 10: {
  560.                 if(g_uPoints[KNIFE][id] >= WeaponKNIFE[item][Points]) {
  561.                     g_SelectedGun[KNIFE][id] = item
  562.                     ColorChat(id, GREEN, "^4%s ^1Sikeresen aktiváltad a skint!", C_Perfix)
  563.                 }
  564.                 else ColorChat(id, GREEN, "^4%s ^1Nincs elég ölésed az aktiváláshoz!", C_Perfix)
  565.             }
  566.             case 11: {
  567.                 if(g_uPoints[DEAGLE][id] >= WeaponDEAGLE[item][Points]) {
  568.                     g_SelectedGun[DEAGLE][id] = item
  569.                     ColorChat(id, GREEN, "^4%s ^1Sikeresen aktiváltad a skint!", C_Perfix)
  570.                 }
  571.                 else ColorChat(id, GREEN, "^4%s ^1Nincs elég ölésed az aktiváláshoz!", C_Perfix)
  572.             }
  573.             case 12: {
  574.                 if(g_uPoints[USP][id] >= WeaponUSP[item][Points]) {
  575.                     g_SelectedGun[USP][id] = item
  576.                     ColorChat(id, GREEN, "^4%s ^1Sikeresen aktiváltad a skint!", C_Perfix)
  577.                 }
  578.                 else ColorChat(id, GREEN, "^4%s ^1Nincs elég ölésed az aktiváláshoz!", C_Perfix)
  579.             }
  580.             case 13: {
  581.                 if(g_uPoints[GLOCK][id] >= WeaponGLOCK[item][Points]) {
  582.                     g_SelectedGun[GLOCK][id] = item
  583.                     ColorChat(id, GREEN, "^4%s ^1Sikeresen aktiváltad a skint!", C_Perfix)
  584.                 }
  585.                 else ColorChat(id, GREEN, "^4%s ^1Nincs elég ölésed az aktiváláshoz!", C_Perfix)
  586.             }
  587.         }
  588.         menu_destroy(menu);
  589.         return PLUGIN_HANDLED;
  590.     }
  591.     stock UTIL_PlayWeaponAnimation(const Player, const Sequence) {
  592.         set_pev(Player, pev_weaponanim, Sequence)
  593.         message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, SVC_WEAPONANIM, .player = Player)
  594.         write_byte(Sequence)
  595.         write_byte(pev(Player, pev_body))
  596.         message_end()
  597.     }
  598.     public plugin_cfg()
  599.     {
  600.         g_SqlTuple = SQL_MakeDbTuple(SQL_Kiszolgaltato, SQL_FelhasznaloNev, SQL_Jelszo, SQL_Adatbazis_Neve)
  601.         static Query[10048]
  602.         new Len
  603.         Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query), "CREATE TABLE IF NOT EXISTS `SkinMenu_ujsave`")
  604.         Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "(`Steamid` varchar(32) NOT NULL, ")
  605.         Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "`g_uPointsM4A1` int(11) NOT NULL,")
  606.         Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "`g_uPointsAK47` int(11) NOT NULL,")
  607.         Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "`g_uPointsAWP` int(11) NOT NULL,")
  608.         Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "`g_uPointsSCOUT` int(11) NOT NULL,")
  609.         Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "`g_uPointsFAMAS` int(11) NOT NULL,")
  610.         Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "`g_uPointsGALIL` int(11) NOT NULL,")
  611.         Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "`g_uPointsAUG` int(11) NOT NULL,")
  612.         Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "`g_uPointsM3` int(11) NOT NULL,")
  613.         Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "`g_uPointsXM1014` int(11) NOT NULL,")
  614.         Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "`g_uPointsKNIFE` int(11) NOT NULL,")
  615.         Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "`g_uPointsDEAGLE` int(11) NOT NULL,")
  616.         Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "`g_uPointsUSP` int(11) NOT NULL,")
  617.         Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "`g_uPointsGLOCK` int(11) NOT NULL,")
  618.         Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "`g_SelectedGunM4A1` int(11) NOT NULL,")
  619.         Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "`g_SelectedGunAK47` int(11) NOT NULL,")
  620.         Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "`g_SelectedGunAWP` int(11) NOT NULL,")
  621.         Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "`g_SelectedGunSCOUT` int(11) NOT NULL,")
  622.         Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "`g_SelectedGunFAMAS` int(11) NOT NULL,")
  623.         Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "`g_SelectedGunGALIL` int(11) NOT NULL,")
  624.         Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "`g_SelectedGunAUG` int(11) NOT NULL,")
  625.         Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "`g_SelectedGunM3` int(11) NOT NULL,")
  626.         Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "`g_SelectedGunXM1014` int(11) NOT NULL,")
  627.         Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "`g_SelectedGunKNIFE` int(11) NOT NULL,")
  628.         Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "`g_SelectedGunDEAGLE` int(11) NOT NULL,")
  629.         Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "`g_SelectedGunUSP` int(11) NOT NULL,")
  630.         Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "`g_SelectedGunGLOCK` int(11) NOT NULL,")
  631.         Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "`id` INT(11) NOT NULL AUTO_INCREMENT PRIMARY KEY)")
  632.         SQL_ThreadQuery(g_SqlTuple, "createTableThread", Query)
  633.     }
  634.     public Load(id) {
  635.         static Query[10048]
  636.         new Data[1], Steam[32]
  637.         get_user_authid(id, Steam, 31)
  638.         Data[0] = id
  639.         formatex(Query, charsmax(Query), "SELECT * FROM `SkinMenu_ujsave` WHERE Steamid = ^"%s^";", Steam)
  640.         SQL_ThreadQuery(g_SqlTuple, "QuerySelectData", Query, Data, 1)
  641.     }
  642.     public QuerySelectData(FailState, Handle:Query, Error[], Errcode, Data[], DataSize, Float:Queuetime) {
  643.         if(FailState == TQUERY_CONNECT_FAILED || FailState == TQUERY_QUERY_FAILED) {
  644.             log_amx("%s", Error)
  645.             return
  646.         }
  647.         else {
  648.             new id = Data[0];
  649.             if(SQL_NumRows(Query) > 0)
  650.             {
  651.                 g_uPoints[M4A1][id] = SQL_ReadResult(Query, SQL_FieldNameToNum(Query, "g_uPointsM4A1"))
  652.                 g_uPoints[AK47][id] = SQL_ReadResult(Query, SQL_FieldNameToNum(Query, "g_uPointsAK47"))
  653.                 g_uPoints[AWP][id] = SQL_ReadResult(Query, SQL_FieldNameToNum(Query, "g_uPointsAWP"))
  654.                 g_uPoints[SCOUT][id] = SQL_ReadResult(Query, SQL_FieldNameToNum(Query, "g_uPointsSCOUT"))
  655.                 g_uPoints[FAMAS][id] = SQL_ReadResult(Query, SQL_FieldNameToNum(Query, "g_uPointsFAMAS"))
  656.                 g_uPoints[GALIL][id] = SQL_ReadResult(Query, SQL_FieldNameToNum(Query, "g_uPointsGALIL"))
  657.                 g_uPoints[AUG][id] = SQL_ReadResult(Query, SQL_FieldNameToNum(Query, "g_uPointsAUG"))
  658.                 g_uPoints[M3][id] = SQL_ReadResult(Query, SQL_FieldNameToNum(Query, "g_uPointsM3"))
  659.                 g_uPoints[XM1014][id] = SQL_ReadResult(Query, SQL_FieldNameToNum(Query, "g_uPointsXM1014"))
  660.                 g_uPoints[KNIFE][id] = SQL_ReadResult(Query, SQL_FieldNameToNum(Query, "g_uPointsKNIFE"))
  661.                 g_uPoints[DEAGLE][id] = SQL_ReadResult(Query, SQL_FieldNameToNum(Query, "g_uPointsDEAGLE"))
  662.                 g_uPoints[USP][id] = SQL_ReadResult(Query, SQL_FieldNameToNum(Query, "g_uPointsUSP"))
  663.                 g_uPoints[GLOCK][id] = SQL_ReadResult(Query, SQL_FieldNameToNum(Query, "g_uPointsGLOCK"))
  664.                 g_SelectedGun[M4A1][id] = SQL_ReadResult(Query, SQL_FieldNameToNum(Query, "g_SelectedGunM4A1"));
  665.                 g_SelectedGun[AK47][id] = SQL_ReadResult(Query, SQL_FieldNameToNum(Query, "g_SelectedGunAK47"))
  666.                 g_SelectedGun[AWP][id] = SQL_ReadResult(Query, SQL_FieldNameToNum(Query, "g_SelectedGunAWP"))
  667.                 g_SelectedGun[SCOUT][id] = SQL_ReadResult(Query, SQL_FieldNameToNum(Query, "g_SelectedGunSCOUT"))
  668.                 g_SelectedGun[FAMAS][id] = SQL_ReadResult(Query, SQL_FieldNameToNum(Query, "g_SelectedGunFAMAS"))
  669.                 g_SelectedGun[GALIL][id] = SQL_ReadResult(Query, SQL_FieldNameToNum(Query, "g_SelectedGunGALIL"))
  670.                 g_SelectedGun[AUG][id] = SQL_ReadResult(Query, SQL_FieldNameToNum(Query, "g_SelectedGunAUG"))
  671.                 g_SelectedGun[M3][id] = SQL_ReadResult(Query, SQL_FieldNameToNum(Query, "g_SelectedGunM3"))
  672.                 g_SelectedGun[XM1014][id] = SQL_ReadResult(Query, SQL_FieldNameToNum(Query, "g_SelectedGunXM1014"))
  673.                 g_SelectedGun[KNIFE][id] = SQL_ReadResult(Query, SQL_FieldNameToNum(Query, "g_SelectedGunKNIFE"))
  674.                 g_SelectedGun[DEAGLE][id] = SQL_ReadResult(Query, SQL_FieldNameToNum(Query, "g_SelectedGunDEAGLE"))
  675.                 g_SelectedGun[USP][id] = SQL_ReadResult(Query, SQL_FieldNameToNum(Query, "g_SelectedGunUSP"))
  676.                 g_SelectedGun[GLOCK][id] = SQL_ReadResult(Query, SQL_FieldNameToNum(Query, "g_SelectedGunGLOCK"))
  677.             }
  678.             else
  679.             {
  680.                 Save(id)
  681.             }
  682.         }
  683.     }
  684.     public Save(id)
  685.     {
  686.         static Query[10048]
  687.         new Steam[32]; get_user_authid(id, Steam, 31)
  688.         formatex(Query, charsmax(Query), "INSERT INTO `SkinMenu_ujsave` (`Steamid`) VALUES (^"%s^");", Steam)
  689.         SQL_ThreadQuery(g_SqlTuple, "QuerySetData", Query)
  690.     }
  691.     public Update(id)
  692.     {
  693.         static Query[10048]
  694.         new Len
  695.         new Steam[32]; get_user_authid(id, Steam, 31)
  696.         Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query), "UPDATE `SkinMenu_ujsave` SET g_uPointsM4A1 = ^"%i^", ", g_uPoints[M4A1][id])
  697.         Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "g_uPointsAK47 = ^"%i^", ", g_uPoints[AK47][id])
  698.         Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "g_uPointsAWP = ^"%i^", ", g_uPoints[AWP][id])
  699.         Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "g_uPointsSCOUT = ^"%i^", ", g_uPoints[SCOUT][id])
  700.         Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "g_uPointsFAMAS = ^"%i^", ", g_uPoints[FAMAS][id])
  701.         Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "g_uPointsGALIL = ^"%i^", ", g_uPoints[GALIL][id])
  702.         Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "g_uPointsAUG = ^"%i^", ", g_uPoints[AUG][id])
  703.         Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "g_uPointsM3 = ^"%i^", ", g_uPoints[M3][id])
  704.         Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "g_uPointsXM1014 = ^"%i^", ", g_uPoints[XM1014][id])
  705.         Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "g_uPointsKNIFE = ^"%i^", ", g_uPoints[KNIFE][id])
  706.         Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "g_uPointsDEAGLE = ^"%i^", ", g_uPoints[DEAGLE][id])
  707.         Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "g_uPointsUSP = ^"%i^", ", g_uPoints[USP][id])
  708.         Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "g_uPointsGLOCK = ^"%i^", ", g_uPoints[GLOCK][id])
  709.         Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "g_SelectedGunAK47 = ^"%i^", ", g_SelectedGun[AK47][id])
  710.         Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "g_SelectedGunAWP = ^"%i^", ", g_SelectedGun[AWP][id])
  711.         Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "g_SelectedGunSCOUT = ^"%i^", ", g_SelectedGun[SCOUT][id])
  712.         Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "g_SelectedGunFAMAS = ^"%i^", ", g_SelectedGun[FAMAS][id])
  713.         Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "g_SelectedGunGALIL = ^"%i^", ", g_SelectedGun[GALIL][id])
  714.         Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "g_SelectedGunAUG = ^"%i^", ", g_SelectedGun[AUG][id])
  715.         Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "g_SelectedGunM3 = ^"%i^", ", g_SelectedGun[M3][id])
  716.         Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "g_SelectedGunXM1014 = ^"%i^", ", g_SelectedGun[XM1014][id])
  717.         Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "g_SelectedGunKNIFE = ^"%i^", ", g_SelectedGun[KNIFE][id])
  718.         Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "g_SelectedGunDEAGLE  = ^"%i^", ", g_SelectedGun[DEAGLE][id])
  719.         Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "g_SelectedGunUSP = ^"%i^", ", g_SelectedGun[USP][id])
  720.         Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "g_SelectedGunGLOCK = ^"%i^", ", g_SelectedGun[GLOCK][id])
  721.         Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "g_SelectedGunM4A1 = ^"%i^" WHERE Steamid = ^"%s^";", g_SelectedGun[M4A1][id], Steam)
  722.         SQL_ThreadQuery(g_SqlTuple, "QuerySetData", Query)
  723.     }
  724.     public createTableThread(FailState, Handle:Query, Error[], Errcode, Data[], DataSize, Float:Queuetime) {
  725.         if(FailState == TQUERY_CONNECT_FAILED)
  726.             set_fail_state("[HIBA*] NEM TUDTAM CSATLAKOZNI AZ ADATBAZISHOZ!")
  727.         else if(FailState == TQUERY_QUERY_FAILED)
  728.             set_fail_state("Query Error")
  729.         if(Errcode)
  730.             log_amx("[HIBA*] HIBAT DOBTAM: %s",Error)
  731.     }
  732.     public QuerySetData(FailState, Handle:Query, Error[], Errcode, Data[], DataSize, Float:Queuetime) {
  733.         if(FailState == TQUERY_CONNECT_FAILED || FailState == TQUERY_QUERY_FAILED) {
  734.             log_amx("%s", Error);
  735.             return;
  736.         }
  737.     }
  738.     public client_putinserver(id)
  739.     {
  740.         g_uPoints[M4A1][id] = 0
  741.         g_uPoints[AK47][id] = 0
  742.         g_uPoints[AWP][id] = 0
  743.         g_uPoints[SCOUT][id] = 0
  744.         g_uPoints[FAMAS][id] = 0
  745.         g_uPoints[GALIL][id] = 0
  746.         g_uPoints[AUG][id] = 0
  747.         g_uPoints[M3][id] = 0
  748.         g_uPoints[XM1014][id] = 0
  749.         g_uPoints[KNIFE][id] = 0
  750.         g_uPoints[DEAGLE][id] = 0
  751.         g_uPoints[USP][id] = 0
  752.         g_uPoints[GLOCK][id] = 0
  753.         g_SelectedGun[M4A1][id] = 0
  754.         g_SelectedGun[AK47][id] = 0
  755.         g_SelectedGun[AWP][id] = 0
  756.         g_SelectedGun[SCOUT][id] = 0
  757.         g_SelectedGun[FAMAS][id] = 0
  758.         g_SelectedGun[GALIL][id] = 0
  759.         g_SelectedGun[AUG][id] = 0
  760.         g_SelectedGun[M3][id] = 0
  761.         g_SelectedGun[XM1014][id] = 0
  762.         g_SelectedGun[KNIFE][id] = 0
  763.         g_SelectedGun[DEAGLE][id] = 0
  764.         g_SelectedGun[USP][id] = 0
  765.         g_SelectedGun[GLOCK][id] = 0
  766.         if(!is_user_bot(id))
  767.             Load(id);
  768.         return PLUGIN_CONTINUE
  769.     }
  770.     public client_disconnected(id)
  771.     {
  772.         if(!is_user_bot(id))
  773.             Update(id);
  774.         return PLUGIN_CONTINUE
  775.     }
  776.     public plugin_end()
  777.     {
  778.         SQL_FreeHandle(g_SqlTuple)
  779.     }
  780. /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
  781. *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1038\\ f0\\ fs18 \n\\ par }
  782. */


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára saxxo 2023.08.31. 07:32-kor.

Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2022.06.13. 18:56 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2019.08.20. 18:19
Hozzászólások: 501
Megköszönt másnak: 244 alkalommal
Megköszönték neki: 45 alkalommal
Error log vagy valami?
Írjunk egy új sql mentést vagy mi?
Vagy mit csináljunk ezzel a pluginnal bővebb kérvényt nem nyújtasz be???

_________________
Hamarosan új pluginok lesznek ki terjesztve! :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2022.06.13. 19:09 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott: 2020.06.14. 17:59
Hozzászólások: 368
Megköszönt másnak: 64 alkalommal
Megköszönték neki: 10 alkalommal
8mTNNe írta:
Error log vagy valami?
Írjunk egy új sql mentést vagy mi?
Vagy mit csináljunk ezzel a pluginnal bővebb kérvényt nem nyújtasz be???



se milyen hibát nem dob! :(


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2022.06.14. 16:15 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2017.08.21. 15:51
Hozzászólások: 1109
Megköszönt másnak: 36 alkalommal
Megköszönték neki: 195 alkalommal
Próbáltad megcserélni a 2 -őt?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2022.06.14. 16:32 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott: 2020.06.14. 17:59
Hozzászólások: 368
Megköszönt másnak: 64 alkalommal
Megköszönték neki: 10 alkalommal
Pika írta:
Próbáltad megcserélni a 2 -őt?



Szia! Igen de nem jó úgy se :(


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2022.06.15. 20:30 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott: 2020.06.14. 17:59
Hozzászólások: 368
Megköszönt másnak: 64 alkalommal
Megköszönték neki: 10 alkalommal
8mTNNe írta:
Error log vagy valami?
Írjunk egy új sql mentést vagy mi?
Vagy mit csináljunk ezzel a pluginnal bővebb kérvényt nem nyújtasz be???



Ha megkérlek akkor írsz hozzá nekem egy működő képes sql mentést ami Steam idre ment? köszönöm! :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2022.06.15. 21:02 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2019.08.20. 18:19
Hozzászólások: 501
Megköszönt másnak: 244 alkalommal
Megköszönték neki: 45 alkalommal
Igen :)
kb 2022.06.31 el küldöm ide. :)
Ne idegeskedj addig is :D

_________________
Hamarosan új pluginok lesznek ki terjesztve! :)

Ők köszönték meg 8mTNNe nek ezt a hozzászólást: saxxo (2022.06.25. 17:18)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2022.06.25. 17:18 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott: 2020.06.14. 17:59
Hozzászólások: 368
Megköszönt másnak: 64 alkalommal
Megköszönték neki: 10 alkalommal
8mTNNe írta:
Igen :)
kb 2022.06.31 el küldöm ide. :)
Ne idegeskedj addig is :D


köszönöm előre is! :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2022.06.25. 17:51 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2019.08.20. 18:19
Hozzászólások: 501
Megköszönt másnak: 244 alkalommal
Megköszönték neki: 45 alkalommal
2022.06.31 el küldöm :lol:

_________________
Hamarosan új pluginok lesznek ki terjesztve! :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2022.06.25. 17:56 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott: 2020.06.14. 17:59
Hozzászólások: 368
Megköszönt másnak: 64 alkalommal
Megköszönték neki: 10 alkalommal
8mTNNe írta:
2022.06.31 el küldöm :lol:


oké, de remélem nem versz át?!!! mert egy páran átvertek már! :(


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 13 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 22 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole