hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.17. 06:30



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 343 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 342 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [5 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: lövés sebesség
HozzászólásElküldve:2012.01.31. 19:28 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2011.09.26. 20:33
Hozzászólások:2105
Megköszönt másnak: 28 alkalommal
Megköszönték neki: 33 alkalommal
nincs olyan plug-in amivel egy adott fegyver lövési sebességét tudom átállítani?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: lövés sebesség
HozzászólásElküldve:2012.01.31. 19:36 
Offline
Signore Senior
Avatar

Csatlakozott:2011.09.09. 17:39
Hozzászólások:4020
Megköszönt másnak: 12 alkalommal
Megköszönték neki: 139 alkalommal
rericsi8 írta:
nincs olyan plug-in amivel egy adott fegyver lövési sebességét tudom átállítani?


Te de ez hihetetlen.. Szegény fegyvereket mindig átakarod írni... Menj el sakkozni, ott olyan sebességgel lépsz a bábuval, olyan erôsen, olyan hanggal amilyennel akarsz..

Egyébként van olyan plugin..


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: lövés sebesség
HozzászólásElküldve:2012.01.31. 19:38 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2011.09.26. 20:33
Hozzászólások:2105
Megköszönt másnak: 28 alkalommal
Megköszönték neki: 33 alkalommal
Silent írta:
rericsi8 írta:
nincs olyan plug-in amivel egy adott fegyver lövési sebességét tudom átállítani?


Te de ez hihetetlen.. Szegény fegyvereket mindig átakarod írni... Menj el sakkozni, ott olyan sebességgel lépsz a bábuval, olyan erôsen, olyan hanggal amilyennel akarsz..

Egyébként van olyan plugin..


és elmondod a nevét a fegyónak?
ja igen átakarom mert nem tetszenek :D


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: lövés sebesség
HozzászólásElküldve:2012.01.31. 19:40 
Offline
Signore Senior
Avatar

Csatlakozott:2011.09.09. 17:39
Hozzászólások:4020
Megköszönt másnak: 12 alkalommal
Megköszönték neki: 139 alkalommal
Nemtom nevét...rendelj szerót hfgtôl és ott van ilýen plugin...xd


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: lövés sebesség
HozzászólásElküldve:2012.01.31. 19:43 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2011.09.26. 20:33
Hozzászólások:2105
Megköszönt másnak: 28 alkalommal
Megköszönték neki: 33 alkalommal
Silent írta:
Nemtom nevét...rendelj szerót hfgtôl és ott van ilýen plugin...xd

jó ötlet :D...
de nem...
van rá egy ötletem meik lehet az
Kód:
#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>

#define PLUGIN_NAME   "Real Weapon Speed"
#define PLUGIN_VERSION   "1.0"
#define PLUGIN_AUTHOR   "Numb"

//#define DEBUG

#define PDWeaponType   43
#define   PDNextSecAttack   47
#define PDActiveItem    373

#define WEIGHT_GLOCK18      0.900
#define WEIGHT_USP          1.000
#define WEIGHT_DEAGLE       1.800
#define WEIGHT_P228         1.030
#define WEIGHT_ELITE        1.150
#define WEIGHT_FIVESEVEN    0.618
#define WEIGHT_M3           3.500
#define WEIGHT_XM1014       4.000
#define WEIGHT_MP5NAVY      3.420
#define WEIGHT_MAC10        3.820
#define WEIGHT_TMP          1.300
#define WEIGHT_P90          3.000
#define WEIGHT_UMP45        2.270
#define WEIGHT_GALIL        4.350
#define WEIGHT_FAMAS        3.400
#define WEIGHT_AK47         4.790
#define WEIGHT_M4A1         3.220
#define WEIGHT_SG552        3.100
#define WEIGHT_AUG          4.090
#define WEIGHT_G3SG1        4.410
#define WEIGHT_SG550        7.020
#define WEIGHT_SCOUT        3.300
#define WEIGHT_AWP          6.000
#define WEIGHT_M249         6.000
#define WEIGHT_FLASHBANG    0.350
#define WEIGHT_HEGRENADE    0.350
#define WEIGHT_SMOKEGRENADE 0.350
#define WEIGHT_C4           2.000
#define WEIGHT_KNIFE        0.200
#define WEIGHT_SHIELD       5.000
#define WEIGHT_USP_S        0.200
#define WEIGHT_M4A1_S       0.200

#define SPEED_BONUCE_SHIELD 50
#define SPEED_BONUCE_ZOOM1  20
#define SPEED_BONUCE_ZOOM2  40
#define SPEED_BONUCE_ZOOM3  80


new const Float:fWeaponWeights[] =
{
   0.0,
   WEIGHT_P228,
   0.0,
   WEIGHT_SCOUT,
   WEIGHT_HEGRENADE,
   WEIGHT_XM1014,
   WEIGHT_C4,
   WEIGHT_MAC10,
   WEIGHT_AUG,
   WEIGHT_SMOKEGRENADE,
   WEIGHT_ELITE,
   WEIGHT_FIVESEVEN,
   WEIGHT_UMP45,
   WEIGHT_SG550,
   WEIGHT_GALIL,
   WEIGHT_FAMAS,
   WEIGHT_USP,
   WEIGHT_GLOCK18,
   WEIGHT_AWP,
   WEIGHT_MP5NAVY,
   WEIGHT_M249,
   WEIGHT_M3,
   WEIGHT_M4A1,
   WEIGHT_TMP,
   WEIGHT_G3SG1,
   WEIGHT_FLASHBANG,
   WEIGHT_DEAGLE,
   WEIGHT_SG552,
   WEIGHT_AK47,
   WEIGHT_KNIFE,
   WEIGHT_P90,
};

new Float:g_fOldNextSecAttack;

new g_iCvarP_MinSpeed;
new g_iCvarP_MaxSpeed;
new g_iCvarP_MinGrav;
new g_iCvarP_MaxGrav;

public plugin_init()
{
   register_plugin(PLUGIN_NAME, PLUGIN_VERSION, PLUGIN_AUTHOR);
   
   g_iCvarP_MinSpeed = register_cvar("rw_min_speed",            "210.0");
   g_iCvarP_MaxSpeed = register_cvar("rw_max_speed",            "260.0");
   g_iCvarP_MinGrav  = register_cvar("rw_highest_gravity_proc", "0.81");
   g_iCvarP_MaxGrav  = register_cvar("rw_lowest_gravity_proc",  "1.01");
   
   new const iWeaponList[29][] =
   {
      "weapon_glock18",
      "weapon_usp",
      "weapon_deagle",
      "weapon_p228",
      "weapon_elite",
      "weapon_fiveseven",
      "weapon_m3",
      "weapon_xm1014",
      "weapon_mp5navy",
      "weapon_mac10",
      "weapon_tmp",
      "weapon_p90",
      "weapon_ump45",
      "weapon_galil",
      "weapon_famas",
      "weapon_ak47",
      "weapon_m4a1",
      "weapon_sg552",
      "weapon_aug",
      "weapon_g3sg1",
      "weapon_sg550",
      "weapon_scout",
      "weapon_awp",
      "weapon_m249",
      "weapon_flashbang",
      "weapon_hegrenade",
      "weapon_smokegrenade",
      "weapon_knife",
      "weapon_c4"
   };
   
   for( new iTemp; iTemp<29; iTemp++ )
   {
      RegisterHam(Ham_Item_Deploy,         iWeaponList[iTemp], "Ham_Item_Deploy_Post",    1);
      RegisterHam(Ham_CS_Item_GetMaxSpeed, iWeaponList[iTemp], "Ham_GetItemMaxSpeed_Pre", 0);
   }
   
   RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_usp",   "Ham_SecondaryAttack_Pre",  0);
   RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_m4a1",  "Ham_SecondaryAttack_Pre",  0);
   RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_sg552", "Ham_SecondaryAttack_Pre",  0);
   RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_aug",   "Ham_SecondaryAttack_Pre",  0);
   RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_g3sg1", "Ham_SecondaryAttack_Pre",  0);
   RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_sg550", "Ham_SecondaryAttack_Pre",  0);
   RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_scout", "Ham_SecondaryAttack_Pre",  0);
   RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_awp",   "Ham_SecondaryAttack_Pre",  0);
   RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_usp",   "Ham_SecondaryAttack_Post", 1);
   RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_m4a1",  "Ham_SecondaryAttack_Post", 1);
   RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_sg552", "Ham_SecondaryAttack_Post", 1);
   RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_aug",   "Ham_SecondaryAttack_Post", 1);
   RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_g3sg1", "Ham_SecondaryAttack_Post", 1);
   RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_sg550", "Ham_SecondaryAttack_Post", 1);
   RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_scout", "Ham_SecondaryAttack_Post", 1);
   RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_awp",   "Ham_SecondaryAttack_Post", 1);
   
   RegisterHam(Ham_AddPlayerItem, "player", "Ham_AddPlayerItem_Post", 1);
   RegisterHam(Ham_Spawn,         "player", "Ham_Spawn_player_Post",  1);
   
#if defined DEBUG
   register_forward(FM_PlayerPreThink, "FM_PlayerPreThink_Post", 1);
#endif
}

#if defined DEBUG
public FM_PlayerPreThink_Post(iPlrId)
{
   if( is_user_alive(iPlrId) )
   {
      static Float:s_fVelocity[3];
      pev(iPlrId, pev_velocity, s_fVelocity);
      client_print(iPlrId, print_center, "Speed: %f", vector_length(s_fVelocity));
   }
}
#endif

public Ham_Item_Deploy_Post(iEnt)
{
   if( !pev_valid(iEnt) )
      return HAM_IGNORED;
   
   new iPlrId = pev(iEnt, pev_owner);
   if( !is_user_alive(iPlrId) )
      return HAM_IGNORED;
   
   new iCsWeaponType = get_pdata_int(iEnt, PDWeaponType, 4);
   if( iCsWeaponType<1 || iCsWeaponType==2 || iCsWeaponType>30 )
      return HAM_IGNORED;
   
   new Float:fWeight = fWeaponWeights[iCsWeaponType];
   if( cs_get_user_shield(iPlrId) && (iCsWeaponType==CSW_KNIFE || iCsWeaponType==CSW_GLOCK18 || iCsWeaponType==CSW_USP
    || iCsWeaponType==CSW_DEAGLE || iCsWeaponType==CSW_P228 || iCsWeaponType==CSW_FIVESEVEN
    || iCsWeaponType==CSW_FLASHBANG || iCsWeaponType==CSW_HEGRENADE || iCsWeaponType==CSW_SMOKEGRENADE) )
      fWeight += WEIGHT_SHIELD;
   else if( cs_get_weapon_silen(iEnt) )
      fWeight += ((iCsWeaponType==CSW_USP)?WEIGHT_USP_S:WEIGHT_M4A1_S);
   
   
   new Float:fSpeed;
   pev(iPlrId, pev_maxspeed, fSpeed);
   if( fSpeed!=1.0 )
   {
      fSpeed = float(floatround(get_speed_by_weight(fWeight)));
      engfunc(EngFunc_SetClientMaxspeed, iPlrId, fSpeed);
      set_pev(iPlrId, pev_maxspeed, fSpeed);
   }
   set_gravity_by_weight(iPlrId, fWeight);
   
   return HAM_IGNORED;
}

public Ham_GetItemMaxSpeed_Pre(iEnt, Float:fSpeed)
{
   new iPlrId = pev(iEnt, pev_owner);
   if( !is_user_alive(iPlrId) )
      return HAM_IGNORED;
   
   new iCsWeaponType = get_pdata_int(iEnt, PDWeaponType, 4);
   if( iCsWeaponType<1 || iCsWeaponType==2 || iCsWeaponType>30 )
      return HAM_IGNORED;
   
   if( cs_get_user_shield(iPlrId) && (iCsWeaponType==CSW_KNIFE || iCsWeaponType==CSW_GLOCK18 || iCsWeaponType==CSW_USP
    || iCsWeaponType==CSW_DEAGLE || iCsWeaponType==CSW_P228 || iCsWeaponType==CSW_FIVESEVEN
    || iCsWeaponType==CSW_FLASHBANG || iCsWeaponType==CSW_HEGRENADE || iCsWeaponType==CSW_SMOKEGRENADE) )
   {
      new Float:fSpeed;
      ExecuteHam(Ham_CS_Item_GetMaxSpeed, iEnt, fSpeed);
      if( fSpeed==180.0 )
         SetHamReturnFloat(float(floatround(get_speed_by_weight(fWeaponWeights[iCsWeaponType]+WEIGHT_SHIELD)-SPEED_BONUCE_SHIELD)));
      else
         SetHamReturnFloat(float(floatround(get_speed_by_weight(fWeaponWeights[iCsWeaponType]+WEIGHT_SHIELD))));
      
      return HAM_SUPERCEDE;
   }
   else
   {
      if( cs_get_weapon_silen(iEnt) )
      {
         SetHamReturnFloat(float(floatround(get_speed_by_weight(fWeaponWeights[iCsWeaponType]+((iCsWeaponType==CSW_USP)?WEIGHT_USP_S:WEIGHT_M4A1_S)))));
            
         return HAM_SUPERCEDE;
      }
      else
      {
         switch( cs_get_user_zoom(iPlrId) )
         {
            case CS_SET_AUGSG552_ZOOM: SetHamReturnFloat(float(floatround(get_speed_by_weight(fWeaponWeights[iCsWeaponType])-SPEED_BONUCE_ZOOM1)));
            case CS_SET_FIRST_ZOOM:    SetHamReturnFloat(float(floatround(get_speed_by_weight(fWeaponWeights[iCsWeaponType])-SPEED_BONUCE_ZOOM2)));
            case CS_SET_SECOND_ZOOM:   SetHamReturnFloat(float(floatround(get_speed_by_weight(fWeaponWeights[iCsWeaponType])-SPEED_BONUCE_ZOOM3)));
            default:                   SetHamReturnFloat(float(floatround(get_speed_by_weight(fWeaponWeights[iCsWeaponType]))));
         }
         
         return HAM_SUPERCEDE;
      }
   }
   
   return HAM_IGNORED;
}

public Ham_SecondaryAttack_Pre(iEnt)
   g_fOldNextSecAttack = get_pdata_float(iEnt, PDNextSecAttack, 4);

public Ham_SecondaryAttack_Post(iEnt)
{
   if( !pev_valid(iEnt) )
      return HAM_IGNORED;
   
   if( g_fOldNextSecAttack==get_pdata_float(iEnt, PDNextSecAttack, 4) )
      return HAM_IGNORED;
   
   new iPlrId = pev(iEnt, pev_owner);
   if( !is_user_alive(iPlrId) )
      return HAM_IGNORED;
   
   new iCsWeaponType = get_pdata_int(iEnt, PDWeaponType, 4);
   if( iCsWeaponType<1 || iCsWeaponType==2 || iCsWeaponType>30 )
      return HAM_IGNORED;
   
   if( cs_get_user_shield(iPlrId) && iCsWeaponType==CSW_USP )
      return HAM_IGNORED;
   
   new Float:fSpeed, Float:fWeight = fWeaponWeights[iCsWeaponType];
   pev(iPlrId, pev_maxspeed, fSpeed);
   if( iCsWeaponType==CSW_USP || iCsWeaponType==CSW_M4A1 )
   {
      if( cs_get_weapon_silen(iEnt) )
         fWeight += ((iCsWeaponType==CSW_USP)?WEIGHT_USP_S:WEIGHT_M4A1_S);
      if( fSpeed!=1.0 )
      {
         fSpeed = float(floatround(get_speed_by_weight(fWeight)));
         engfunc(EngFunc_SetClientMaxspeed, iPlrId, fSpeed);
         set_pev(iPlrId, pev_maxspeed, fSpeed);
      }
      set_gravity_by_weight(iPlrId, fWeight);
   }
   else if( fSpeed!=1.0 )
   {
      switch( cs_get_user_zoom(iPlrId) )
      {
         case CS_SET_AUGSG552_ZOOM: fSpeed = float(floatround(get_speed_by_weight(fWeaponWeights[iCsWeaponType])-SPEED_BONUCE_ZOOM1));
         case CS_SET_FIRST_ZOOM:    fSpeed = float(floatround(get_speed_by_weight(fWeaponWeights[iCsWeaponType])-SPEED_BONUCE_ZOOM2));
         case CS_SET_SECOND_ZOOM:   fSpeed = float(floatround(get_speed_by_weight(fWeaponWeights[iCsWeaponType])-SPEED_BONUCE_ZOOM3));
         default:                   fSpeed = float(floatround(get_speed_by_weight(fWeaponWeights[iCsWeaponType])));
      }
      engfunc(EngFunc_SetClientMaxspeed, iPlrId, fSpeed);
      set_pev(iPlrId, pev_maxspeed, fSpeed);
   }
   
   return HAM_IGNORED;
}

public Ham_AddPlayerItem_Post(iPlrId, iEnt)
{
   if( !is_user_alive(iPlrId) )
      return HAM_IGNORED;
   
   if( !pev_valid(iEnt) )
      return HAM_IGNORED;
   
   if( iEnt!=get_pdata_cbase(iPlrId, PDActiveItem, 4) )
      return HAM_IGNORED;
   
   new iCsWeaponType = get_pdata_int(iEnt, PDWeaponType, 4);
   if( iCsWeaponType<1 || iCsWeaponType==2 || iCsWeaponType>30 )
      return HAM_IGNORED;
   
   new Float:fWeight = fWeaponWeights[iCsWeaponType];
   if( cs_get_user_shield(iPlrId) && (iCsWeaponType==CSW_KNIFE || iCsWeaponType==CSW_GLOCK18 || iCsWeaponType==CSW_USP
    || iCsWeaponType==CSW_DEAGLE || iCsWeaponType==CSW_P228 || iCsWeaponType==CSW_FIVESEVEN
    || iCsWeaponType==CSW_FLASHBANG || iCsWeaponType==CSW_HEGRENADE || iCsWeaponType==CSW_SMOKEGRENADE) )
      fWeight += WEIGHT_SHIELD;
   else if( cs_get_weapon_silen(iEnt) )
      fWeight += ((iCsWeaponType==CSW_USP)?WEIGHT_USP_S:WEIGHT_M4A1_S);
   
   
   new Float:fSpeed;
   pev(iPlrId, pev_maxspeed, fSpeed);
   if( fSpeed!=1.0 )
   {
      fSpeed = float(floatround(get_speed_by_weight(fWeight)));
      engfunc(EngFunc_SetClientMaxspeed, iPlrId, fSpeed);
      set_pev(iPlrId, pev_maxspeed, fSpeed);
   }
   set_gravity_by_weight(iPlrId, fWeight);
   
   return HAM_IGNORED;
}

public Ham_Spawn_player_Post(iPlrId)
{
   if( !is_user_alive(iPlrId) )
      return HAM_IGNORED;
   
   new iEnt = get_pdata_cbase(iPlrId, PDActiveItem, 4);
   if( !pev_valid(iEnt) )
      return HAM_IGNORED;
   
   new iCsWeaponType = get_pdata_int(iEnt, PDWeaponType, 4);
   if( iCsWeaponType<1 || iCsWeaponType==2 || iCsWeaponType>30 )
      return HAM_IGNORED;
   
   new Float:fWeight = fWeaponWeights[iCsWeaponType];
   if( cs_get_user_shield(iPlrId) && (iCsWeaponType==CSW_KNIFE || iCsWeaponType==CSW_GLOCK18 || iCsWeaponType==CSW_USP
    || iCsWeaponType==CSW_DEAGLE || iCsWeaponType==CSW_P228 || iCsWeaponType==CSW_FIVESEVEN
    || iCsWeaponType==CSW_FLASHBANG || iCsWeaponType==CSW_HEGRENADE || iCsWeaponType==CSW_SMOKEGRENADE) )
      fWeight += WEIGHT_SHIELD;
   else if( cs_get_weapon_silen(iEnt) )
      fWeight += ((iCsWeaponType==CSW_USP)?WEIGHT_USP_S:WEIGHT_M4A1_S);
   
   
   new Float:fSpeed;
   pev(iPlrId, pev_maxspeed, fSpeed);
   if( fSpeed!=1.0 )
   {
      fSpeed = float(floatround(get_speed_by_weight(fWeight)));
      engfunc(EngFunc_SetClientMaxspeed, iPlrId, fSpeed);
      set_pev(iPlrId, pev_maxspeed, fSpeed);
   }
   set_gravity_by_weight(iPlrId, fWeight);
   
   return HAM_IGNORED;
}

Float:clamp_f(Float:Value, Float:MinValue, Float:MaxValue)
{
   if( Value<=MinValue )
   {
      return MinValue;
   }
   
   if( Value>=MaxValue )
   {
      return MaxValue;
   }
   
   return Value;
}

Float:get_cvar_float_minspeed()
   return clamp_f(get_pcvar_float(g_iCvarP_MinSpeed), 2.0, 320.0);

Float:get_cvar_float_maxspeed()
   return clamp_f(get_pcvar_float(g_iCvarP_MaxSpeed), 2.0, 320.0);

Float:get_cvar_float_mingravp()
   return clamp_f(get_pcvar_float(g_iCvarP_MinGrav), 0.0, 150.0);

Float:get_cvar_float_maxgravp()
   return clamp_f(get_pcvar_float(g_iCvarP_MaxGrav), 0.0, 150.0);

bool:set_gravity_by_weight(iPlrId, Float:fWeight)
{
   if( fWeight<=0.0 )
      set_pev(iPlrId, pev_gravity, 1.0);
   else
   {
      new Float:fMinValue = get_cvar_float_mingravp();
      new Float:fMaxValue = get_cvar_float_maxgravp();
      
      if( !fMinValue )
         fMinValue = 1.0;
      
      if( !fMaxValue )
         fMaxValue = 1.0;
      
      if( fMinValue==fMaxValue )
      {
         set_pev(iPlrId, pev_gravity, fMinValue);
         return true;
      }
      else if( fMinValue>fMaxValue )
      {
         new Float:fTempValue = fMaxValue;
         fMaxValue = fMinValue;
         fMinValue = fTempValue;
      }
      
#if defined DEBUG
      client_print(iPlrId, print_chat, "set grav: %f", (1.0+(1.0-(fMaxValue-((fMaxValue-fMinValue)*fWeight/7.02)))));
#endif
      set_pev(iPlrId, pev_gravity, (1.0+(1.0-(fMaxValue-((fMaxValue-fMinValue)*fWeight/7.02)))));
      return true;
   }
   
   return false;
}

Float:get_speed_by_weight(Float:fWeight)
{
   if( fWeight<=0.0 )
      return get_cvar_float_maxspeed();
   
   new Float:fMinValue = get_cvar_float_minspeed();
   new Float:fMaxValue = get_cvar_float_maxspeed();
   
   if( fMinValue==fMaxValue )
      return fMinValue;
   else if( fMinValue>fMaxValue )
   {
      new Float:fTempValue = fMaxValue;
      fMaxValue = fMinValue;
      fMinValue = fTempValue;
   }
   
   return (fMaxValue-((fMaxValue-fMinValue)*fWeight/7.02));
}

/*
3.51*100%/7.02 = 50%

(260-210)*50%/100% = 25

260-25 = 235
*/


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [5 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 29 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole