hlmod.hu
https://hlmod.hu/

C4 modellek [p_,w_]
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=9&t=31471
Oldal: 1 / 1

Szerző:  Zolika_36 [ 2023.03.12. 12:12 ]
Hozzászólás témája:  C4 modellek [p_,w_]

Sziasztok!
Van a Global Offensive 1.0 mód.
Abban ugye vannak skinek.
Én már beleírogattam, hogy gránátot is lehessen nyitni. (Működik is)
Hogyan lehet azt megoldani, hogy pl. amikor felszerelek egy gránát skint, annak szerelje fel a p_ és a w_ modelljét is?
Tehát:
Felszerelem a Piros gránátot (v_piros.mdl) annak szerelje fel a w_piros.mdl-t és a p_piros.mdl-t.
Felszerelem a Kék gránátot (v_kek.mdl) akkor szerelje fel a w_kek.mdl-t és a p_kek.mdl-t.

És így tovább…
Remélek értitek, köszi! :xicon_e_biggrin:

Szerző:  kajlakaki01 [ 2023.03.13. 06:11 ]
Hozzászólás témája:  Re: C4 modellek [p_,w_]

https://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=43979

?

Szerző:  siska15 [ 2023.03.13. 19:23 ]
Hozzászólás témája:  Re: C4 modellek [p_,w_]

New_weapons inibe és a new_weapons_de_dust2.ini írd be Arra ügyelj hogy egyezzen mappa szerint rakd be máskülönben nem fogja beolvasni.

Példa: Alapskin:"models/v_c4.mdl" Új skin "models/mixep_c4/v_c4.mdl" az alapskin meg az új skin szöveg nem kell bele az csak példa

"models/v_c4.mdl" "models/mixep_c4/v_c4.mdl"

Szerző:  konfigos312 [ 2023.03.13. 20:47 ]
Hozzászólás témája:  Re: C4 modellek [p_,w_]

kajlakaki01 írta:
https://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=43979

?

Nem.
Ara gondolt hogy az adott skin cserélődjön, amit te küldtél az le cseréli és nem csak az addot skinen.

Szerző:  Zolika_36 [ 2023.03.14. 21:15 ]
Hozzászólás témája:  Re: C4 modellek [p_,w_]

Igen. Ahogy irta :
Nekem az kell, hogy az adott pluginon belül, amikor pl. felszerelem az egyik He Gránát skint, akkor annak a skinnek felszerelje a hozzátartozó p_ és a w_ modelljét is.
Az alap skin példákkal így mutatom be:
- Amikor felszerelem a v_hegrenade.mdl-t, akkor szerelje fel a p_hegrenade.mdl-t és a w_hegrenade.mdl-t is.
- Amikor felszerelem a v_smokegrenade.mdl-t, akkor szerelje fel a p_smokegrenade.mdl-t és a w_smokegrenade.mdl-t is.
- Amikor felszerelem a v_flashbang.mdl-t, akkor szerelje fel a p_flashbang.mdl-t és a w_flashbang-mdl-t is.
-> És akkor ugyanezt szeretném megoldani, csak a módban található skinekkel.

Próbálkozom, de úgy érzem nagyon rossz irányba kezdtem el indulni....
Kód:
public Granat_Raktar(id)
{
   new cim[121];
   format(cim, charsmax(cim), "[%s] \r- \dGrenade Skinek", Prefix);
   new menu = menu_create(cim, "Granat_Raktar_h");
   
   for(new i = 156; i < 174; i++)
   {
      if(OsszesSkin[i][id] > 0)
      {
         new Sor[6]; num_to_str(i, Sor, 5);
         formatex(cim, charsmax(cim), "\r» \w%s \d[\r%d DB\d]", Fegyverek[i][0], OsszesSkin[i][id]);
         menu_additem(menu, cim, Sor);
      }
   }
   menu_display(id, menu, 0);
}
public Granat_Raktar_h(id, menu, item){
   if(item == MENU_EXIT)
   {
      menu_destroy(menu);
      return;
   }
   
   new data[9], szName[64];
   new access, callback;
   menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
   new key = str_to_num(data);
   
   switch(key)
   {
      case 156:{
         Skin[5][id] = 1;
         set_pev(id, pev_viewmodel2, "GranatSkinek/p_piros.mdl")
         set_pev(id, pev_viewmodel2, "GranatSkinek/w_piros.mdl")
         }
      case 157: Skin[5][id] = 2;
      case 158: Skin[5][id] = 3;
      case 159: Skin[5][id] = 4;
      case 160: Skin[5][id] = 5;
      case 161: Skin[5][id] = 6;
      case 162: Skin[5][id] = 7;
      case 163: Skin[5][id] = 8;
      case 164: Skin[5][id] = 9;
      case 165: Skin[5][id] = 10;
      case 166: Skin[6][id] = 1;
      case 167: Skin[6][id] = 2;
      case 168: Skin[6][id] = 3;
      case 169: Skin[6][id] = 4;
      case 170: Skin[7][id] = 1;
      case 171: Skin[7][id] = 2;
      case 172: Skin[7][id] = 3;
      case 173: Skin[7][id] = 4;
   }
   ColorChat(id, TEAM_COLOR, "%s ^1Sikeresen felszerelted a(z) ^4%s ^1skint.", C_Prefix, Fegyverek[key]);
   Granat_Raktar(id);
}
public smslevasarlas(id)
{
   new String[121];
   format(String, charsmax(String), "[%s] \r- \dPrĂ©mium Shop^n\wPrĂ©mium Pontok: \r%d", Prefix, SMS[id]);
   new menu = menu_create(String, "h_SMS");
   
   format(String, charsmax(String), "\y==\w>\d|» \wPrĂ©mium pont vásárlás");
   menu_additem(menu, String, "1", 0);
   format(String, charsmax(String), "\y==\w>\d|» \wRandom \yFegyver Skin \wDrop \d[\r80PP\d]")
   menu_additem(menu, String, "2", 0);
   format(String, charsmax(String), "\y==\w>\d|» \wRandom \yKĂ©s Skin \wDrop \d[\r100PP\d]")
   menu_additem(menu, String, "3", 0);
   format(String, charsmax(String), "\y==\w>\d|» \wRandom \yGránát \wSkin \d[\r100PP\d]")
   menu_additem(menu, String, "4", 0);
   format(String, charsmax(String), "\y==\w>\d|» \w+ \y50 HP \d[\r30PP\d]")
   menu_additem(menu, String, "5", 0);
   
   menu_display(id, menu, 0);
}

Az elsőnél próbálkoztam, de csak a v_ modellt szereli fel...

Szerző:  DexoN [ 2023.03.16. 20:51 ]
Hozzászólás témája:  Re: C4 modellek [p_,w_]

P modell:
Ugyanott, ahol beállítod a v modellt alá egy sorral írsz egy ilyet is:
Kód:
set_pev(iId, pev_weaponmodel2, "modell neve")


W modell:
Kód:
public plugin_init(){
   register_forward(FM_SetModel, "fw_SetModel")
}

public fwd_SetModel(iEnt, szModel[]){
   if(!is_valid_ent(iEnt))
         return FMRES_IGNORED

   new iId = pev(iEnt, pev_owner) //Ha szükséges, így tudod lekérni a játékos ID-t, melyet az iId tárol
   
   if(!is_user_alive(iId)) //Ha játékos ID-vel dolgozol célszerű lekérdezni, hogy élő-e
      return FMRES_IGNORED
   
   if(/*feltétel*/){    //Ide írd ugyanazt a feltételt mint ahol a V modellt állítod be
      engfunc(EngFunc_SetModel, iEnt, "Modell neve")
      
      return FMRES_SUPERCEDE
   }

   return FMRES_IGNORED
}

Oldal: 1 / 1 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/