hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.27. 21:45



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 546 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 544 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 5 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Nem számolja a Ölés rangot..
HozzászólásElküldve: 2024.03.06. 16:20 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott: 2020.06.14. 17:59
Hozzászólások: 368
Megköszönt másnak: 64 alkalommal
Megköszönték neki: 10 alkalommal
Sziasztok!

Valamiért nem számolja a skinmenüben lévő rangrendszer az rang öléseket.....

  1. public Halal()
  2. {
  3.     new iAttacker = read_data(1); //֬鳥k
  4.     new iVictim = read_data(2); // Halᬍ
  5.     new iHs = read_data(3); //Fejlöv鳍
  6.    
  7.     while(g_Kills[iAttacker] >= Rangok[g_Rang[iAttacker]][Xp])
  8.         g_Rang[iAttacker]++;
  9.    
  10.     if(iAttacker == iVictim || iAttacker == 0) return PLUGIN_HANDLED;
  11.     new iPoints = iHs ? HEADSHOT_POINT : KILL_POINT;
  12.    
  13.     switch(get_user_weapon(iAttacker)) {
  14.         case CSW_M4A1: g_uPoints[iAttacker][M4A1] += iPoints;
  15.             case CSW_AK47: g_uPoints[iAttacker][AK47] += iPoints;
  16.             case CSW_AWP: g_uPoints[iAttacker][AWP] += iPoints;
  17.             case CSW_SCOUT: g_uPoints[iAttacker][SCOUT] += iPoints;
  18.             case CSW_FAMAS: g_uPoints[iAttacker][FAMAS] += iPoints;
  19.             case CSW_GALIL: g_uPoints[iAttacker][GALIL] += iPoints;
  20.             case CSW_AUG: g_uPoints[iAttacker][AUG] += iPoints;
  21.             case CSW_M3: g_uPoints[iAttacker][M3] += iPoints;
  22.             case CSW_XM1014: g_uPoints[iAttacker][XM1014] += iPoints;
  23.             case CSW_KNIFE: g_uPoints[iAttacker][KNIFE] += iPoints;
  24.             case CSW_DEAGLE: g_uPoints[iAttacker][DEAGLE] += iPoints;
  25.             case CSW_USP: g_uPoints[iAttacker][USP] += iPoints;
  26.             case CSW_GLOCK18: g_uPoints[iAttacker][GLOCK] += iPoints;
  27.         }
  28.     set_hudmessage(random(256), random(256), random(256), -1.0, 0.20, 0, 6.0, 3.0);
  29.     show_hudmessage(iAttacker, "+%i Ölés", iPoints);
  30.     return PLUGIN_CONTINUE;


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Nem számolja a Ölés rangot..
HozzászólásElküldve: 2024.03.07. 11:29 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott: 2016.03.06. 14:20
Hozzászólások: 964
Megköszönt másnak: 102 alkalommal
Megköszönték neki: 134 alkalommal
Ha dob hiba kódot küld el, ha továbbra sem jó írd.

Teszt:

  1. public Halal()
  2. {
  3.     new iAttacker = read_data(1); //֬鳥k
  4.     new iVictim = read_data(2); // Halᬍ
  5.     new iHs = read_data(3); //Fejlöv鳍
  6.    
  7.  
  8.     while (g_Kills[iAttacker] >= Rangok[g_Rang[iAttacker]][Xp])
  9.         g_Rang[iAttacker]++;
  10.    
  11.    
  12.     if (iAttacker == iVictim || iAttacker == 0)
  13.         return PLUGIN_HANDLED;
  14.    
  15.     new iPoints = iHs ? HEADSHOT_POINT : KILL_POINT;
  16.    
  17.     switch (get_user_weapon(iAttacker)) {
  18.         case CSW_M4A1:
  19.             g_uPoints[iAttacker][M4A1] += iPoints;
  20.             break;
  21.         case CSW_AK47:
  22.             g_uPoints[iAttacker][AK47] += iPoints;
  23.             break;
  24.         case CSW_AWP:
  25.             g_uPoints[iAttacker][AWP] += iPoints;
  26.             break;
  27.         case CSW_SCOUT:
  28.             g_uPoints[iAttacker][SCOUT] += iPoints;
  29.             break;
  30.         case CSW_FAMAS:
  31.             g_uPoints[iAttacker][FAMAS] += iPoints;
  32.             break;
  33.         case CSW_GALIL:
  34.             g_uPoints[iAttacker][GALIL] += iPoints;
  35.             break;
  36.         case CSW_AUG:
  37.             g_uPoints[iAttacker][AUG] += iPoints;
  38.             break;
  39.         case CSW_M3:
  40.             g_uPoints[iAttacker][M3] += iPoints;
  41.             break;
  42.         case CSW_XM1014:
  43.             g_uPoints[iAttacker][XM1014] += iPoints;
  44.             break;
  45.         case CSW_KNIFE:
  46.             g_uPoints[iAttacker][KNIFE] += iPoints;
  47.             break;
  48.         case CSW_DEAGLE:
  49.             g_uPoints[iAttacker][DEAGLE] += iPoints;
  50.             break;
  51.         case CSW_USP:
  52.             g_uPoints[iAttacker][USP] += iPoints;
  53.             break;
  54.         case CSW_GLOCK18:
  55.             g_uPoints[iAttacker][GLOCK] += iPoints;
  56.             break;
  57.     }
  58.    
  59.    
  60.     set_hudmessage(random(256), random(256), random(256), -1.0, 0.20, 0, 6.0, 3.0);
  61.     show_hudmessage(iAttacker, "+%i Ölés", iPoints);
  62.    
  63.     return PLUGIN_CONTINUE;
  64. }

_________________
 ! Moderátori megjegyzés (kiki):
Kérlek csekkold az aláírásra vonatkozó szabályokat!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Nem számolja a Ölés rangot..
HozzászólásElküldve: 2024.03.08. 07:06 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott: 2020.06.14. 17:59
Hozzászólások: 368
Megköszönt másnak: 64 alkalommal
Megköszönték neki: 10 alkalommal
The Peace írta:
Ha dob hiba kódot küld el, ha továbbra sem jó írd.

Teszt:

  1. public Halal()
  2. {
  3.     new iAttacker = read_data(1); //֬鳥k
  4.     new iVictim = read_data(2); // Halᬍ
  5.     new iHs = read_data(3); //Fejlöv鳍
  6.    
  7.  
  8.     while (g_Kills[iAttacker] >= Rangok[g_Rang[iAttacker]][Xp])
  9.         g_Rang[iAttacker]++;
  10.    
  11.    
  12.     if (iAttacker == iVictim || iAttacker == 0)
  13.         return PLUGIN_HANDLED;
  14.    
  15.     new iPoints = iHs ? HEADSHOT_POINT : KILL_POINT;
  16.    
  17.     switch (get_user_weapon(iAttacker)) {
  18.         case CSW_M4A1:
  19.             g_uPoints[iAttacker][M4A1] += iPoints;
  20.             break;
  21.         case CSW_AK47:
  22.             g_uPoints[iAttacker][AK47] += iPoints;
  23.             break;
  24.         case CSW_AWP:
  25.             g_uPoints[iAttacker][AWP] += iPoints;
  26.             break;
  27.         case CSW_SCOUT:
  28.             g_uPoints[iAttacker][SCOUT] += iPoints;
  29.             break;
  30.         case CSW_FAMAS:
  31.             g_uPoints[iAttacker][FAMAS] += iPoints;
  32.             break;
  33.         case CSW_GALIL:
  34.             g_uPoints[iAttacker][GALIL] += iPoints;
  35.             break;
  36.         case CSW_AUG:
  37.             g_uPoints[iAttacker][AUG] += iPoints;
  38.             break;
  39.         case CSW_M3:
  40.             g_uPoints[iAttacker][M3] += iPoints;
  41.             break;
  42.         case CSW_XM1014:
  43.             g_uPoints[iAttacker][XM1014] += iPoints;
  44.             break;
  45.         case CSW_KNIFE:
  46.             g_uPoints[iAttacker][KNIFE] += iPoints;
  47.             break;
  48.         case CSW_DEAGLE:
  49.             g_uPoints[iAttacker][DEAGLE] += iPoints;
  50.             break;
  51.         case CSW_USP:
  52.             g_uPoints[iAttacker][USP] += iPoints;
  53.             break;
  54.         case CSW_GLOCK18:
  55.             g_uPoints[iAttacker][GLOCK] += iPoints;
  56.             break;
  57.     }
  58.    
  59.    
  60.     set_hudmessage(random(256), random(256), random(256), -1.0, 0.20, 0, 6.0, 3.0);
  61.     show_hudmessage(iAttacker, "+%i Ölés", iPoints);
  62.    
  63.     return PLUGIN_CONTINUE;
  64. }



  1. plugin.sma(385) : error 002: only a single statement (or expression) can follow each "case"
  2.  
  3. plugin.sma(385) : error 036: empty statement
  4.  
  5. plugin.sma(386) : warning 217: loose indentation
  6.  
  7. plugin.sma(386) : error 014: invalid statement; not in switch
  8.  
  9. plugin.sma(386) : warning 215: expression has no effect
  10.  
  11. plugin.sma(386) : error 001: expected token: ";", but found ":"
  12.  
  13. plugin.sma(386) : error 029: invalid expression, assumed zero
  14.  
  15. plugin.sma(386) : fatal error 107: too many error messages on one line


  1. public Halal()
  2.     {
  3.         new iAttacker = read_data(1); //֬鳥k
  4.         new iVictim = read_data(2); // Halᬍ
  5.         new iHs = read_data(3); //Fejlöv鳍
  6.        
  7.      
  8.         while (g_Kills[iAttacker] >= Rangok[g_Rang[iAttacker]][Xp])
  9.             g_Rang[iAttacker]++;
  10.        
  11.        
  12.         if (iAttacker == iVictim || iAttacker == 0)
  13.             return PLUGIN_HANDLED;
  14.        
  15.         new iPoints = iHs ? HEADSHOT_POINT : KILL_POINT;
  16.        
  17.         switch (get_user_weapon(iAttacker)) {
  18.             case CSW_M4A1:
  19.                 g_uPoints[iAttacker][M4A1] += iPoints;
  20.                 break;
  21.             case CSW_AK47:
  22.                 g_uPoints[iAttacker][AK47] += iPoints;
  23.                 break;
  24.             case CSW_AWP:
  25.                 g_uPoints[iAttacker][AWP] += iPoints;
  26.                 break;
  27.             case CSW_SCOUT:
  28.                 g_uPoints[iAttacker][SCOUT] += iPoints;
  29.                 break;
  30.             case CSW_FAMAS:
  31.                 g_uPoints[iAttacker][FAMAS] += iPoints;
  32.                 break;
  33.             case CSW_GALIL:
  34.                 g_uPoints[iAttacker][GALIL] += iPoints;
  35.                 break;
  36.             case CSW_AUG:
  37.                 g_uPoints[iAttacker][AUG] += iPoints;
  38.                 break;
  39.             case CSW_M3:
  40.                 g_uPoints[iAttacker][M3] += iPoints;
  41.                 break;
  42.             case CSW_XM1014:
  43.                 g_uPoints[iAttacker][XM1014] += iPoints;
  44.                 break;
  45.             case CSW_KNIFE:
  46.                 g_uPoints[iAttacker][KNIFE] += iPoints;
  47.                 break;
  48.             case CSW_DEAGLE:
  49.                 g_uPoints[iAttacker][DEAGLE] += iPoints;
  50.                 break;
  51.             case CSW_USP:
  52.                 g_uPoints[iAttacker][USP] += iPoints;
  53.                 break;
  54.             case CSW_GLOCK18:
  55.                 g_uPoints[iAttacker][GLOCK] += iPoints;
  56.                 break;
  57.         }
  58.        
  59.        
  60.         set_hudmessage(random(256), random(256), random(256), -1.0, 0.20, 0, 6.0, 3.0);
  61.         show_hudmessage(iAttacker, "+%i Ölés", iPoints);
  62.        
  63.         return PLUGIN_CONTINUE;


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Nem számolja a Ölés rangot..
HozzászólásElküldve: 2024.03.08. 16:43 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2020.05.14. 11:32
Hozzászólások: 142
Megköszönt másnak: 13 alkalommal
Megköszönték neki: 56 alkalommal
A switch C-ben fordulna le hibátlanul, de az ölés neked mit jelent? A g_Kills[Attacker]?

Ez esetben:

  1. public Halal()
  2. {
  3.     new iAttacker = read_data(1); //֬鳥k
  4.     new iVictim = read_data(2); // Halᬍ
  5.     new iHs = read_data(3); //Fejlöv鳍
  6.    
  7.     while(g_Kills[iAttacker] >= Rangok[g_Rang[iAttacker]][Xp])
  8.         g_Rang[iAttacker]++;
  9.    
  10.     if(iAttacker == iVictim || iAttacker == 0) return PLUGIN_HANDLED;
  11.     new iPoints = iHs ? HEADSHOT_POINT : KILL_POINT;
  12.  
  13.     g_iKills[iAttacker]++;
  14.    
  15.     switch(get_user_weapon(iAttacker)) {
  16.         case CSW_M4A1: g_uPoints[iAttacker][M4A1] += iPoints;
  17.             case CSW_AK47: g_uPoints[iAttacker][AK47] += iPoints;
  18.             case CSW_AWP: g_uPoints[iAttacker][AWP] += iPoints;
  19.             case CSW_SCOUT: g_uPoints[iAttacker][SCOUT] += iPoints;
  20.             case CSW_FAMAS: g_uPoints[iAttacker][FAMAS] += iPoints;
  21.             case CSW_GALIL: g_uPoints[iAttacker][GALIL] += iPoints;
  22.             case CSW_AUG: g_uPoints[iAttacker][AUG] += iPoints;
  23.             case CSW_M3: g_uPoints[iAttacker][M3] += iPoints;
  24.             case CSW_XM1014: g_uPoints[iAttacker][XM1014] += iPoints;
  25.             case CSW_KNIFE: g_uPoints[iAttacker][KNIFE] += iPoints;
  26.             case CSW_DEAGLE: g_uPoints[iAttacker][DEAGLE] += iPoints;
  27.             case CSW_USP: g_uPoints[iAttacker][USP] += iPoints;
  28.             case CSW_GLOCK18: g_uPoints[iAttacker][GLOCK] += iPoints;
  29.         }
  30.     set_hudmessage(random(256), random(256), random(256), -1.0, 0.20, 0, 6.0, 3.0);
  31.     show_hudmessage(iAttacker, "+%i Ölés", iPoints);
  32.     return PLUGIN_CONTINUE;
  33. }

_________________
[ExTasY] Furien Hero [CRAFT SYSTEM]
213.181.206.21:27140

[ExTasY] Super Deathmatch [SENTRY GUN]
213.181.206.27:27069

[ExTasY] Zombie Mutation [ZOMBIE NPC]
213.181.206.28:27057
Facebook
Discord

Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Nem számolja a Ölés rangot..
HozzászólásElküldve: 2024.03.09. 07:52 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott: 2020.06.14. 17:59
Hozzászólások: 368
Megköszönt másnak: 64 alkalommal
Megköszönték neki: 10 alkalommal
DexoN írta:
A switch C-ben fordulna le hibátlanul, de az ölés neked mit jelent? A g_Kills[Attacker]?

Ez esetben:

  1. public Halal()
  2. {
  3.     new iAttacker = read_data(1); //֬鳥k
  4.     new iVictim = read_data(2); // Halᬍ
  5.     new iHs = read_data(3); //Fejlöv鳍
  6.    
  7.     while(g_Kills[iAttacker] >= Rangok[g_Rang[iAttacker]][Xp])
  8.         g_Rang[iAttacker]++;
  9.    
  10.     if(iAttacker == iVictim || iAttacker == 0) return PLUGIN_HANDLED;
  11.     new iPoints = iHs ? HEADSHOT_POINT : KILL_POINT;
  12.  
  13.     g_iKills[iAttacker]++;
  14.    
  15.     switch(get_user_weapon(iAttacker)) {
  16.         case CSW_M4A1: g_uPoints[iAttacker][M4A1] += iPoints;
  17.             case CSW_AK47: g_uPoints[iAttacker][AK47] += iPoints;
  18.             case CSW_AWP: g_uPoints[iAttacker][AWP] += iPoints;
  19.             case CSW_SCOUT: g_uPoints[iAttacker][SCOUT] += iPoints;
  20.             case CSW_FAMAS: g_uPoints[iAttacker][FAMAS] += iPoints;
  21.             case CSW_GALIL: g_uPoints[iAttacker][GALIL] += iPoints;
  22.             case CSW_AUG: g_uPoints[iAttacker][AUG] += iPoints;
  23.             case CSW_M3: g_uPoints[iAttacker][M3] += iPoints;
  24.             case CSW_XM1014: g_uPoints[iAttacker][XM1014] += iPoints;
  25.             case CSW_KNIFE: g_uPoints[iAttacker][KNIFE] += iPoints;
  26.             case CSW_DEAGLE: g_uPoints[iAttacker][DEAGLE] += iPoints;
  27.             case CSW_USP: g_uPoints[iAttacker][USP] += iPoints;
  28.             case CSW_GLOCK18: g_uPoints[iAttacker][GLOCK] += iPoints;
  29.         }
  30.     set_hudmessage(random(256), random(256), random(256), -1.0, 0.20, 0, 6.0, 3.0);
  31.     show_hudmessage(iAttacker, "+%i Ölés", iPoints);
  32.     return PLUGIN_CONTINUE;
  33. }


Szia! A g_Kills azt egy másikból szedtem ki ami számolja a rang öléseket..


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 5 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 79 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole