hlmod.hu
https://hlmod.hu/

12 játékosnál mapváltás
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=9&t=3181
Oldal: 1 / 2

Szerző:  expert [2012.01.21. 14:57 ]
Hozzászólás témája:  12 játékosnál mapváltás

Szeretnék egy plugint ami 12 játékosnál átvált d2 mapra.
Szoval 2 map lenne a szerveren az egyik az a d2 a másik egy kissebb map!
És lekérné a plugin a játékosok számát minden kör elején és ha megvan a 12 játékos akkor lekérné a jelenlegi mapot és ha az nem a d2 map van akkor szerver changelevel de_dust2-re

ezt tom hogy végrehajtja a parancsot de kiki szerint nem ez kell hanem event vagy micsoda....
public client_putinserver(id)
{
if(get_playersnum() >= 12)
{
server_cmd("changelevel de_dust2")
}
}

Szerző:  Silent [2012.01.21. 15:03 ]
Hozzászólás témája:  Re: 12 játékosnál mapváltás

Ez mi akar lenni? Vmi warning azt tom, de mit jelent? :/
symbol is assigned a value that is never used: "mapnevek"


Kód:
#include <amxmodx>
#include <string>
public plugin_init()
{
   register_plugin("Player-Mapchange", "1.0", "Silent")
   register_logevent("start",2,"1=Round_Start")
}

public start(id)
{
   new mapnevek[32]
   get_mapname("mapnevek", 32)
   new players = get_playersnum()
   if(players >= 12)
     {
          if(strfind("mapnevek", "de_dust2", 0))
              return PLUGIN_HANDLED
          else
           {
               server_cmd("changelevel de_dust2")
           }
     }
      return PLUGIN_CONTINUE
}

Szerző:  kiki [2012.01.21. 15:04 ]
Hozzászólás témája:  Re: 12 játékosnál mapváltás

Silent silent, a pályát hol kérdezed le?:D

Szerző:  Silent [2012.01.21. 15:07 ]
Hozzászólás témája:  Re: 12 játékosnál mapváltás

kiki írta:
Silent silent, a pályát hol kérdezed le?:D



Bakker... xD

Szerző:  Metal [2012.01.21. 17:55 ]
Hozzászólás témája:  Re: 12 játékosnál mapváltás

Try:

Kód:
#include <amxmodx>

public plugin_init()
{
   register_plugin("Auto Mapchange", "1.0", "Mtl")
   register_logevent("round_start",2,"1=Round_Start")
}

public round_start(id)
{
   new name[32];
   get_mapname(name,8)
   if (!(equal(name,"de_dust2")) && get_playersnum() >= 12) server_cmd("changelevel de_dust2")
   
   return PLUGIN_CONTINUE
}

Szerző:  expert [2012.01.21. 18:04 ]
Hozzászólás témája:  Re: 12 játékosnál mapváltás

Köszönöm Metal :D

Szerző:  expert [2012.01.22. 19:27 ]
Hozzászólás témája:  Re: 12 játékosnál mapváltás

a plugin az tökéletes müködik csak annyi vele a gond hogy ez minden kör elején ellenörzi higy mennyi játékos van fent. Na de csdm nél nem telik le a kör az a gond...most akkor ezt hogy is olduk meg?? ugy nem lehet megoldani hogy akkor ellenörizzen ha pl egy játékos csatalakozik?

Szerző:  VirTuaL ~` [2012.01.22. 19:29 ]
Hozzászólás témája:  Re: 12 játékosnál mapváltás

Kód:
#include <amxmodx>

public plugin_init()
{
   register_plugin("Auto Mapchange", "1.0", "Mtl")
}

public client_connect(id)
{
   new name[32];
   get_mapname(name,8)
   if (!(equal(name,"de_dust2")) && get_playersnum() >= 12) server_cmd("changelevel de_dust2")
   
   return PLUGIN_CONTINUE
}


Próbáld.

Szerző:  Silent [2012.01.22. 19:33 ]
Hozzászólás témája:  Re: 12 játékosnál mapváltás

Próbáljad.. :D 15másodpercenként leellenőrzi :D

Kód:
#include <amxmodx>

public plugin_init()
{
   register_plugin("Auto Mapchange", "1.0", "Mtl")
   set_task(15.0, "firsttask")
}

public firsttask(id)
{
   new name[32];
   get_mapname(name,8)
   if (!(equal(name,"de_dust2")) && get_playersnum() >= 12) server_cmd("changelevel de_dust2")
   set_task(15.0, "secondtask")
   return PLUGIN_CONTINUE
}

public secondtask(id)
{
   new name[32];
   get_mapname(name,8)
   if (!(equal(name,"de_dust2")) && get_playersnum() >= 12)     server_cmd("changelevel de_dust2")
   set_task(15.0, "firsttask")
   return PLUGIN_CONTINUE
}

Szerző:  Metal [2012.01.22. 20:01 ]
Hozzászólás témája:  Re: 12 játékosnál mapváltás

Mikor valaki felad egy feladatot, akkor érdemes végiggondolni, mit s hogyan kéne írni...

Silent: tök felesleges a loopolás, virtuacfg elgondollása jó: a játékosok száma akkor változik, mikor valaki lelép, vagy csatlakozik, ergo elég akkor vizsgálni a játékosok számát.
Bár még mindig van benne felesleg... igen az enyémben is volt, mivel röpe pillanatok alatt dibram össze a dolgot:
Minek kérjük le mindig a map nevét, ha az sosem változik?
Ha elmentjük h d2őn vagyunk-e vagy sem, az megkönnyíti a lekérdezést.
Sőt, akár le is lehetne állítattni a plugint ha d2őn vagyunk.

De ez már optimalizálás kérdése...

Silent írta:
Próbáljad.. :D 15másodpercenként leellenőrzi :D

Kód:
#include <amxmodx>

public plugin_init()
{
   register_plugin("Auto Mapchange", "1.0", "Mtl")
   set_task(15.0, "firsttask")
}

public firsttask(id)
{
   new name[32];
   get_mapname(name,8)
   if (!(equal(name,"de_dust2")) && get_playersnum() >= 12) server_cmd("changelevel de_dust2")
   set_task(15.0, "secondtask")
   return PLUGIN_CONTINUE
}

public secondtask(id)
{
   new name[32];
   get_mapname(name,8)
   if (!(equal(name,"de_dust2")) && get_playersnum() >= 12)     server_cmd("changelevel de_dust2")
   set_task(15.0, "firsttask")
   return PLUGIN_CONTINUE
}

Oldal: 1 / 2 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/