hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.08.10. 23:08



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 307 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 305 vendég

A legtöbb felhasználó (2883 fő) 2025.07.30. 16:00-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot], Majestic-12 [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [15 hozzászólás ]  Oldal12Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: c4
HozzászólásElküldve:2012.01.17. 19:21 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott:2011.09.07. 18:41
Hozzászólások:642
Megköszönt másnak: 15 alkalommal
Megköszönték neki: 6 alkalommal
Segítséget szeretnék kérni mégpedig ha ebbe bele irná valaki hogy tudjak c4-et spawnolni azt megköszönném :D

Csatolmány:
Weapon_Spawner.sma [18.37KiB]
Letöltve 30 alkalommal.

_________________
Kép
Kép
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: c4
HozzászólásElküldve:2012.01.18. 18:57 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2011.09.26. 20:33
Hozzászólások:2105
Megköszönt másnak: 28 alkalommal
Megköszönték neki: 33 alkalommal
talán igy
de nem vagyok benne biztos

Kód:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>

//ent name
#define wp_ent "weapon_entity"

//ent values
#define WP_Type pev_iuser4
#define WP_Left pev_iuser3
#define WP_Max  pev_iuser2

//primary and secondary weapons
#define PRIMARY_WEAPONS ((1<<CSW_SCOUT) | (1<<CSW_XM1014) | (1<<CSW_MAC10) | (1<<CSW_AUG) | (1<<CSW_UMP45) | (1<<CSW_SG550) | (1<<CSW_GALIL) | (1<<CSW_FAMAS) | (1<<CSW_AWP) | (1<<CSW_MP5NAVY) | (1<<CSW_M249) | (1<<CSW_M3) | (1<<CSW_M4A1) | (1<<CSW_TMP) | (1<<CSW_G3SG1) | (1<<CSW_SG552) | (1<<CSW_AK47) | (1<<CSW_P90))
#define SECONDARY_WEAPONS ((1<<CSW_P228) | (1<<CSW_ELITE) | (1<<CSW_FIVESEVEN) | (1<<CSW_USP) | (1<<CSW_GLOCK18) | (1<<CSW_DEAGLE))

//offsets
#define OFFSET_AWM_AMMO      377
#define OFFSET_SCOUT_AMMO   378
#define OFFSET_PARA_AMMO   379
#define OFFSET_FAMAS_AMMO    380
#define OFFSET_M3_AMMO      381
#define OFFSET_USP_AMMO      382
#define OFFSET_FIVESEVEN_AMMO   383
#define OFFSET_DEAGLE_AMMO   384
#define OFFSET_P228_AMMO   385
#define OFFSET_GLOCK_AMMO   386
#define OFFSET_FLASH_AMMO   387
#define OFFSET_HE_AMMO      388
#define OFFSET_SMOKE_AMMO   389
#define OFFSET_C4_AMMO      390
#define linuxdiff      5

//ammo for each gun
#define AMMO_P228   52
#define AMMO_SCOUT   90
#define AMMO_Xm1014   32
#define AMMO_Mac10   100
#define AMMO_Aug   90
#define AMMO_Elite   120
#define AMMO_Fiveseven   100
#define AMMO_Ump45   100
#define AMMO_Sg550   90
#define AMMO_Galil   90
#define AMMO_Famas   90
#define AMMO_Usp   100
#define AMMO_Glock18   120
#define AMMO_Awp   30
#define AMMO_Mp5navy   120
#define AMMO_M249   200
#define AMMO_M3      32
#define AMMO_M4a1    90
#define AMMO_Tmp   120
#define AMMO_G3sg1   90
#define AMMO_Deagle   35
#define AMMO_Sg552   90
#define AMMO_Ak47   90
#define AMMO_P90   100

//array whit primary and secondary weapons
new const Secondary[] = {CSW_P228, CSW_ELITE, CSW_FIVESEVEN, CSW_USP, CSW_GLOCK18, CSW_DEAGLE};
new const Primary[]={CSW_SCOUT,CSW_XM1014,CSW_MAC10,CSW_AUG,CSW_UMP45,CSW_SG550,CSW_GALIL,CSW_FAMAS,CSW_AWP,CSW_MP5NAVY,CSW_M249,CSW_M3,CSW_M4A1,CSW_TMP,CSW_G3SG1,CSW_SG552,CSW_AK47,CSW_P90}         

//will store the weapon id after picking it on menu
new Selected[33]
new pcvar,Float:Time

public plugin_init()
{
   register_plugin("Weapon Spawner", "1.3", "Fxfighter")
   
   register_clcmd("ws_menu","Menu")
   
   pcvar = register_cvar("ws_auto_remove","1")
   if(get_pcvar_num(pcvar))remove_normal()
   
   pcvar =   register_cvar("ws_auto_load","1")
   if(get_pcvar_num(pcvar))load()
   
   //regisetr reset cvar and get its value
   pcvar =   register_cvar("ws_reset_round","1")
   if(get_pcvar_num(pcvar))
   {
      register_logevent("reset", 2, "1=Round_End")
      register_event("TextMsg", "reset", "a", "2=#Game_will_restart_in")
   }
   pcvar =   register_cvar("ws_reset_gun","1")
   if(get_pcvar_num(pcvar))
   {
      register_forward(FM_Think, "Forward_Think")
      
      pcvar = register_cvar("ws_reset_gun_time","10")
      Time = get_pcvar_float(pcvar)
      
      pcvar =   register_cvar("ws_reset_gun_amount","10")
      pcvar = get_pcvar_num(pcvar)
   }
   
   register_forward(FM_Touch,"Equip")
}
public Equip(id,weapon)
{
   if(!pev_valid(weapon) || !pev_valid(id) )return
   static classname[20]
   pev(weapon, pev_classname, classname,19)   
   if(!equal(classname,wp_ent))return
   
   static left,type,i
   left = pev(weapon,WP_Left)
   if(!left)return
   type = pev(weapon,WP_Type)
   
   //check if its a primary
   if(PRIMARY_WEAPONS & ( 1 << type))
   {
      for (i = 0; i < sizeof Primary; ++i)
      {
         //cant have more then 1 primary
         if(user_has_weapon(id,Primary[i]))return
      }
   }
   //check if its secondary
   else if(SECONDARY_WEAPONS & ( 1 << type))
   {
      for (i = 0; i < sizeof Secondary; ++i)
      {
         //cant have more then 2 secondary
         if(user_has_weapon(id,Secondary[i]))return
      }
   }
   //if its armor
   else if(type == 31||type==32)
   {
      //cant have moret hen 100 in armor
      if(pev(id,pev_armorvalue) == 100.0)return
   }
   //if its granade or knife and he already got one
   else if(user_has_weapon(id,type))return
   
   //give weapon and ammo
   switch(type)
   {
      case 1 :
      {
         fm_give_item(id,"weapon_p228")
         set_pdata_int(id,OFFSET_P228_AMMO,AMMO_P228,linuxdiff)
      }
      case 2 :fm_give_item(id,"weapon_shield")
      case 3 :
      {
         fm_give_item(id,"weapon_scout")
         set_pdata_int(id,OFFSET_SCOUT_AMMO,AMMO_SCOUT,linuxdiff)
      }
      case 4 :
      {
         fm_give_item(id,"weapon_hegrenade")
         //set_pdata_int(id,OFFSET_HE_AMMO,amount,linuxdiff)
      }
      case 5 :
      {
         fm_give_item(id,"weapon_xm1014")
         set_pdata_int(id,OFFSET_M3_AMMO,AMMO_Xm1014,linuxdiff)
      }
      case 7 :
      {
         fm_give_item(id,"weapon_mac10")
         set_pdata_int(id,OFFSET_USP_AMMO,AMMO_Mac10,linuxdiff)
      }
      case 8 :
      {
         fm_give_item(id,"weapon_aug")
         set_pdata_int(id,OFFSET_FAMAS_AMMO,AMMO_Aug,linuxdiff)
      }
      case 9 :
      {
         fm_give_item(id,"weapon_smokegrenade")
         //set_pdata_int(id,OFFSET_SMOKE_AMMO,amount,linuxdiff)
      }
         
      case 10:
      {
         fm_give_item(id,"weapon_elite")
         set_pdata_int(id,OFFSET_GLOCK_AMMO,AMMO_Elite,linuxdiff)
      }
      case 11:
      {
         fm_give_item(id,"weapon_fiveseven")
         set_pdata_int(id,OFFSET_FIVESEVEN_AMMO,AMMO_Fiveseven,linuxdiff)
      }
      case 12:
      {
         fm_give_item(id,"weapon_ump45")
         set_pdata_int(id,OFFSET_USP_AMMO,AMMO_Ump45,linuxdiff)
      }
      case 13:
      {
         fm_give_item(id,"weapon_sg550")
         set_pdata_int(id,OFFSET_FAMAS_AMMO,AMMO_Sg550,linuxdiff)
      }
      case 14:
      {
         fm_give_item(id,"weapon_galil")
         set_pdata_int(id,OFFSET_FAMAS_AMMO,AMMO_Galil,linuxdiff)
      }
      case 15:
      {
         fm_give_item(id,"weapon_famas")
         set_pdata_int(id,OFFSET_FAMAS_AMMO,AMMO_Famas,linuxdiff)
      }
      case 16:
      {
         fm_give_item(id,"weapon_usp")
         set_pdata_int(id,OFFSET_USP_AMMO,AMMO_Usp,linuxdiff)
      }
      case 17:
      {
         fm_give_item(id,"weapon_glock18")
         set_pdata_int(id,OFFSET_GLOCK_AMMO,AMMO_Glock18,linuxdiff)
      }
      case 18:
      {
         fm_give_item(id,"weapon_awp")
         set_pdata_int(id,OFFSET_AWM_AMMO,AMMO_Awp,linuxdiff)
      }
      case 19:
      {
         fm_give_item(id,"weapon_mp5navy")
         set_pdata_int(id,OFFSET_GLOCK_AMMO,AMMO_Mp5navy,linuxdiff)
      }
      case 20:
      {
         fm_give_item(id,"weapon_m249")
         set_pdata_int(id,OFFSET_PARA_AMMO,AMMO_M249,linuxdiff)
      }
      case 21:
      {
         fm_give_item(id,"weapon_m3")
         set_pdata_int(id,OFFSET_M3_AMMO,AMMO_M3,linuxdiff)
      }
      case 22:
      {
         fm_give_item(id,"weapon_m4a1")
         set_pdata_int(id,OFFSET_FAMAS_AMMO,AMMO_M4a1,linuxdiff)
      }
      case 23:
      {
         fm_give_item(id,"weapon_tmp")
         set_pdata_int(id,OFFSET_GLOCK_AMMO,AMMO_Tmp,linuxdiff)
      }
      case 24:
      {
         fm_give_item(id,"weapon_g3sg1")
         set_pdata_int(id,OFFSET_SCOUT_AMMO,AMMO_G3sg1,linuxdiff)
      }
      case 25:
      {
         fm_give_item(id,"weapon_flashbang")
         //set_pdata_int(id,OFFSET_FLASH_AMMO,amount,linuxdiff)
      }
      case 26:
      {
         fm_give_item(id,"weapon_deagle")
         set_pdata_int(id,OFFSET_DEAGLE_AMMO,AMMO_Deagle,linuxdiff)
      }
      case 27:
      {
         fm_give_item(id,"weapon_sg552")
         set_pdata_int(id,OFFSET_FAMAS_AMMO,AMMO_Sg552,linuxdiff)
      }
      case 28:
      {
         fm_give_item(id,"weapon_ak47")
         set_pdata_int(id,OFFSET_SCOUT_AMMO,AMMO_Ak47,linuxdiff)
      }
      case 29:fm_give_item(id,"weapon_knife")
      case 30:
      {
         fm_give_item(id,"weapon_p90")
         set_pdata_int(id,OFFSET_FIVESEVEN_AMMO,AMMO_P90,linuxdiff)
      }
      case 31:fm_give_item(id,"item_kevlar")
      case 32:fm_give_item(id,"item_assaultsuit)
          }
          case 33:
      {
         fm_give_item(id,"weapon_c4")
         set_pdata_int(id,OFFSET_FIVESEVEN_AMMO,AMMO_P90,linuxdiff)
      }
   //lower the weapons number whit 1
   left-=1
   set_pev(weapon,WP_Left,left)
   
   //set refill
   if(pcvar != 0)set_pev(weapon, pev_nextthink, get_gametime() + Time)
   
   //if nothing left make invisiable
   if(!left)
   {
      set_pev(weapon, pev_renderfx, kRenderFxNone)
      set_pev(weapon, pev_rendercolor, {0.0,0.0,0.0})
      set_pev(weapon, pev_rendermode, kRenderTransAlpha)
      set_pev(weapon, pev_renderamt, 0.0)
   }
}
public Forward_Think(ent)
{
   if(!pev_valid(ent))return
   
   static classname[33]
   pev(ent, pev_classname, classname, 32)
   
   //not our weapon
   if(!equal(classname, wp_ent))return
   
   //get values
   classname[0] = pev(ent,WP_Max)
   classname[1] = pev(ent,WP_Left)
   
   //if its full return
   if(classname[1] == classname[0])return
   
   //if invisiable
   if(!classname[1])
   {
      set_pev(ent, pev_renderfx, kRenderNormal)
      set_pev(ent, pev_rendercolor, {255.0,255.0,255.0})
      set_pev(ent, pev_rendermode, kRenderTransAlpha)
      set_pev(ent, pev_renderamt, 255.0)
   }
   
   //add
   classname[1] +=pcvar
   
   //set it
   if(classname[1] > classname[0])set_pev(ent,WP_Left,classname[0])
   else set_pev(ent,WP_Left,classname[1])
   
   if(classname[1] != classname[0])set_pev(ent, pev_nextthink, get_gametime() + Time)
}
public Menu(id,nr)
{
   //not havign kick flag
   if(!(get_user_flags(id, 0) & ADMIN_KICK))return PLUGIN_CONTINUE
   
   new menu
   switch(nr)
   {
      //pages
      case 1:
      {
         menu = menu_create("\rSpawn A Weapon", "handler")
         menu_additem(menu, "Rifles", "110" , 0)
         menu_additem(menu, "Pistols", "111" , 0)
         menu_additem(menu, "Others", "112" , 0)
      }
      case 2:
      {
         menu = menu_create("\rRifles", "handler")
         menu_additem(menu, "Scout","3" , 0)
         menu_additem(menu, "Autoshotgun","5" , 0)
         menu_additem(menu, "Mac10","7" , 0)
         menu_additem(menu, "Bullpup","8" , 0)
         menu_additem(menu, "Ump45","12" , 0)
         menu_additem(menu, "Krieg550","13" , 0)
         menu_additem(menu, "Defender","14" , 0)
         menu_additem(menu, "Clarion","15" , 0)
         menu_additem(menu, "Awp","18" , 0)
         menu_additem(menu, "Mp5","19", 0)
         menu_additem(menu, "M249","20" , 0)
         menu_additem(menu, "M3","21" , 0)
         menu_additem(menu, "M4A1","22" , 0)
         menu_additem(menu, "TMP","23", 0)
         menu_additem(menu, "G3SG1","24" , 0)
         menu_additem(menu, "sg552","27" , 0)
         menu_additem(menu, "ak47","28" , 0)
         menu_additem(menu, "P90","30", 0)
      }
      case 3:
      {
         menu = menu_create("\rPistols", "handler")
         menu_additem(menu, "228compact","1",0)
         menu_additem(menu, "fiveseven", "11" , 0)
         menu_additem(menu, "usp", "16" , 0)
         menu_additem(menu, "glock ", "17" , 0)
         menu_additem(menu, "deagle", "26" , 0)
         menu_additem(menu, "elite", "10" , 0)
      }
      case 4:
      {
         menu = menu_create("\rOthers", "handler")
         menu_additem(menu, "hegrenade","4" , 0)
         menu_additem(menu, "smokegrenade","9" , 0)
         menu_additem(menu, "flashbang","25" , 0)
         menu_additem(menu, "knife","29" , 0)
         menu_additem(menu, "kevlar","31" , 0)
         menu_additem(menu, "assaultsuit","32" , 0)
         menu_additem(menu, "c4","33" , 0)
         
      }
      case 5:
      {
         menu = menu_create("\rNumber of Weapons", "handler")
         menu_additem(menu, "1", "105" , 0)
         menu_additem(menu, "2", "105" , 0)
         menu_additem(menu, "3", "105" , 0)
         menu_additem(menu, "4", "105" , 0)
         menu_additem(menu, "5", "105" , 0)
         menu_additem(menu, "10", "105" , 0)
         menu_additem(menu, "15", "105" , 0)
         menu_additem(menu, "20", "105" , 0)
         menu_additem(menu, "30", "105" , 0)
         menu_additem(menu, "40", "105" , 0)
         menu_additem(menu, "50", "105" , 0)
         menu_additem(menu, "75", "105" , 0)
         menu_additem(menu, "100","105" , 0)
         menu_additem(menu, "200","105" , 0)
      }
      default:{
         menu = menu_create("\rWeapon Spawner", "handler")
         menu_additem(menu, "Create A Spawn","100", 0)
         menu_additem(menu, "Save Spawns","101", 0)
         menu_additem(menu, "Load Spawns","102", 0)
         menu_additem(menu, "Remove all normal Spawns","103", 0)
         menu_additem(menu, "Remove all costum Spawns","104", 0)
      }
   }
   //show menu
   menu_setprop(menu , MPROP_EXIT , MEXIT_ALL)
   menu_display(id , menu , 0)
   return PLUGIN_HANDLED
}
public handler(id, menu, item)
{
   //if hes dead or he choiced exit close
   if(item == MENU_EXIT||!is_user_alive(id))
   {
      menu_destroy(menu)
      return
   }
   //get info
   new data[5], iName[11]
   new access, callback
   menu_item_getinfo(menu, item, access, data,4, iName, 10, callback)
   
   data[0] = str_to_num(data)
   switch(data[0])
   {
      case 1..32:
      {
         
         Selected[id] = data[0]
         Menu(id,5)
      }
      case 100:Menu(id,1)
      case 110:Menu(id,2)
      case 111:Menu(id,3)
      case 112:Menu(id,4)
      case 101:
      {
         save()
         Menu(id,0)
         client_print(id,print_chat,"[WS] All costum spawns have been saved")
      }
      case 102:
      {
         load()
         Menu(id,0)
         client_print(id,print_chat,"[WS] All costum spawns have been loaded")
      }
      case 103:
      {
         Menu(id,0)
         remove_normal()
         client_print(id,print_chat,"[WS] All normal spawns have been removed")
      }
      case 104:
      {
         Menu(id,0)   
         remove_costum()
         client_print(id,print_chat,"[WS] All costum spawns have been removed")
      }
      case 105:
      {
         Menu(id,0)
         new Float:origin[3]
         pev(id,pev_origin,origin)
         origin[2]+=30.0
         set_pev(id,pev_origin,origin)
         origin[2]-=30.0
         create_weapon(Selected[id],str_to_num(iName),origin)
         client_print(id,print_chat,"[WS] You have created a new spawn")
      }
   }
   menu_destroy(menu)
}
public remove_normal()
{
   new weapon
   
   while((weapon = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, weapon, "classname", "armoury_entity")) != 0)if(!pev(weapon,WP_Type))engfunc(EngFunc_RemoveEntity,weapon)
}
public remove_costum()
{
   new weapon
   while((weapon = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, weapon, "classname", wp_ent)) != 0)if(pev(weapon,WP_Type)!= 0)engfunc(EngFunc_RemoveEntity,weapon)
}
public load()
{
   new config[50],Info[41],map[30],data[5][11],Float:origin[3]
   get_configsdir(config,29)
   get_mapname(map,29)
   formatex(config,49,"%s/ws/%s.ini",config,map)
   if(!file_exists(config))return
   
   new File = fopen(config,"r")
   if(File)
   {
      while(fgets(File,Info,40))
      {
         parse(Info, data[0], 5, data[1], 5,data[2], 10, data[3], 10, data[4], 10)
         
         if(!data[0][0])data[0][0] = 48
         origin[0] = str_to_float(data[2])
         origin[1] = str_to_float(data[3])
         origin[2] = str_to_float(data[4])
         
         create_weapon(str_to_num(data[0]),str_to_num(data[1]),origin)
      }
   }
   fclose(File)
}
public reset()
{
   new value,weapon
   while((weapon = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, weapon, "classname", wp_ent)) != 0)
   {
      value=pev(weapon,WP_Left)
      if(!value)
      {
         set_pev(weapon, pev_renderfx, kRenderNormal)
         set_pev(weapon, pev_rendercolor, {255.0,255.0,255.0})
         set_pev(weapon, pev_rendermode, kRenderTransAlpha)
         set_pev(weapon, pev_renderamt, 255.0)
         
      }
      value=pev(weapon,WP_Max)
      set_pev(weapon,WP_Left,value)
      
   }
}

public save()
{
   new config[50],Info[41],map[30],Float:origin[3]
   get_configsdir(config,29)
   get_mapname(map,29)
   formatex(config,49,"%s/ws/%s.ini",config,map)
   if(file_exists(config))delete_file(config)
   
   new File = fopen(config,"w")
   if(File)
   {
      
      new weapon
      while((weapon = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, weapon, "classname", wp_ent)) != 0)
      {
         
         pev(weapon,pev_origin,origin)
         formatex(Info,40,"%i %i %.2f %.2f %.2f",pev(weapon,WP_Type),pev(weapon,WP_Max),origin[0],origin[1],origin[2])
         write_file(config,Info,-1)
      }   
   }
   fclose(File)
}
public create_weapon(wid,count,Float:origin[])
{
   new weapon = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc(EngFunc_AllocString, "func_wall"))
   set_pev(weapon,pev_classname, wp_ent)
   switch(wid)
   {
      case 1:engfunc(EngFunc_SetModel, weapon, "models/ss/w_p228.mdl")
      case 2:engfunc(EngFunc_SetModel, weapon, "models/w_shield.mdl")
      case 3:engfunc(EngFunc_SetModel, weapon, "models/ss/w_scout.mdl")
      case 4:engfunc(EngFunc_SetModel, weapon, "models/ss/w_hegrenade.mdl")
      case 5:engfunc(EngFunc_SetModel, weapon, "models/ss/w_xm1014.mdl")
      case 7:engfunc(EngFunc_SetModel, weapon, "models/ss/w_mac10.mdl")
      case 8:engfunc(EngFunc_SetModel, weapon, "models/ss/w_aug.mdl")
      case 9:engfunc(EngFunc_SetModel, weapon, "models/ss/w_smokegrenade.mdl")
      case 10:engfunc(EngFunc_SetModel, weapon, "models/ss/w_elite.mdl")
      case 11:engfunc(EngFunc_SetModel, weapon, "models/ss/w_fiveseven.mdl")
      case 12:engfunc(EngFunc_SetModel, weapon, "models/ss/w_ump45.mdl")
      case 13:engfunc(EngFunc_SetModel, weapon, "models/ss/w_sg550.mdl")
      case 14:engfunc(EngFunc_SetModel, weapon, "models/ss/w_galil.mdl")
      case 15:engfunc(EngFunc_SetModel, weapon, "models/ss/w_famas.mdl")
      case 16:engfunc(EngFunc_SetModel, weapon, "models/w_usp.mdl")
      case 17:engfunc(EngFunc_SetModel, weapon, "models/w_glock18.mdl")
      case 18:engfunc(EngFunc_SetModel, weapon, "models/w_awp.mdl")
      case 19:engfunc(EngFunc_SetModel, weapon, "models/ss/w_mp5navy.mdl")
      case 20:engfunc(EngFunc_SetModel, weapon, "models/ss/w_m249.mdl")
      case 21:engfunc(EngFunc_SetModel, weapon, "models/ss/w_m3.mdl")
      case 22:engfunc(EngFunc_SetModel, weapon, "models/ss/w_m4a1.mdl")
      case 23:engfunc(EngFunc_SetModel, weapon, "models/ss/w_tmp.mdl")
      case 24:engfunc(EngFunc_SetModel, weapon, "models/w_g3sg1.mdl")
      case 25:engfunc(EngFunc_SetModel, weapon, "models/ss/w_flashbang.mdl")
      case 26:engfunc(EngFunc_SetModel, weapon, "models/ss/w_deagle.mdl")
      case 27:engfunc(EngFunc_SetModel, weapon, "models/w_sg552.mdl")
      case 28:engfunc(EngFunc_SetModel, weapon, "models/w_ak47.mdl")
      case 29:engfunc(EngFunc_SetModel, weapon, "models/w_knife.mdl")
      case 30:engfunc(EngFunc_SetModel, weapon, "models/w_p90.mdl")
      case 31:engfunc(EngFunc_SetModel, weapon, "models/w_kevlar.mdl")   
      case 32:engfunc(EngFunc_SetModel, weapon, "models/w_assault.mdl")
                case 33:engfunc(EngFunc_SetModel, weapon, "models/ss/w_c4.mdl")
   
}
   engfunc(EngFunc_SetSize, weapon, {-2.0,-2.0,-2.0},{2.0,2.0,2.0})
   set_pev(weapon,pev_solid,2)
   set_pev(weapon,pev_origin,origin)
   
   set_pev(weapon,WP_Type,wid)
   set_pev(weapon,WP_Left,count)
   set_pev(weapon,WP_Max,count)
   engfunc(EngFunc_DropToFloor, weapon)
}
// based on Basic-Master's set_keyvalue, upgraded version accepts an optional classname (a bit more efficient if it is passed)
stock fm_set_kvd(entity, const key[], const value[], const classname[] = "")
{
   if (classname[0])set_kvd(0, KV_ClassName, classname)
   else
   {
      new class[32]
      pev(entity, pev_classname, class, sizeof class - 1)
      set_kvd(0, KV_ClassName, class)
   }
   
   set_kvd(0, KV_KeyName, key)
   set_kvd(0, KV_Value, value)
   set_kvd(0, KV_fHandled, 0)
   
   return dllfunc(DLLFunc_KeyValue, entity, 0)
}
stock fm_give_item(index, const item[])
{
   
   new ent =  engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc(EngFunc_AllocString, item))
   if (!pev_valid(ent))return 0;
   
   new Float:origin[3];
   pev(index, pev_origin, origin);
   set_pev(ent, pev_origin, origin);
   set_pev(ent, pev_spawnflags, pev(ent, pev_spawnflags) | SF_NORESPAWN);
   dllfunc(DLLFunc_Spawn, ent);
   
   new save = pev(ent, pev_solid);
   dllfunc(DLLFunc_Touch, ent, index);
   if(pev(ent, pev_solid) != save)return ent;
   
   engfunc(EngFunc_RemoveEntity, ent);
   
   return -1;
}


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: c4
HozzászólásElküldve:2012.01.18. 20:00 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott:2011.09.07. 18:41
Hozzászólások:642
Megköszönt másnak: 15 alkalommal
Megköszönték neki: 6 alkalommal
kis is próbálom

_________________
Kép
Kép
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: c4
HozzászólásElküldve:2012.01.19. 19:48 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott:2011.09.07. 18:41
Hozzászólások:642
Megköszönt másnak: 15 alkalommal
Megköszönték neki: 6 alkalommal
Nah itt egy rakáshiba:


Csatolmányok:
w.PNG
w.PNG [25.78KiB |Megtekintve 414 alkalommal ]

_________________
Kép
Kép
Kép
Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: c4
HozzászólásElküldve:2012.01.19. 20:10 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2011.09.26. 20:33
Hozzászólások:2105
Megköszönt másnak: 28 alkalommal
Megköszönték neki: 33 alkalommal
akkor sajnálom
nem tudok pluginokat irni :(
csak megpróbáltam


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: c4
HozzászólásElküldve:2012.01.19. 20:20 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2011.09.17. 17:54
Hozzászólások:2350
Megköszönt másnak: 40 alkalommal
Megköszönték neki: 57 alkalommal
Rericsi azzal amit te írtál át,azzal az a baj,hogy max 32 item a megengedett,ha jól olvastam ki a kódból.Tehát ahoz hogy működjön az 1iket törölni kell.Javaslom azt amelyik legkevésbé használt.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: c4
HozzászólásElküldve:2012.01.19. 21:19 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott:2011.09.07. 18:41
Hozzászólások:642
Megköszönt másnak: 15 alkalommal
Megköszönték neki: 6 alkalommal
Akkor valaki irtja meg úgy légyszives mert nagyon kéne a glock mehet a francba :D

_________________
Kép
Kép
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: c4
HozzászólásElküldve:2012.01.19. 22:01 
Offline
Imperátor
Avatar

Csatlakozott:2009.04.21. 09:33
Hozzászólások:3991
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 135 alkalommal
Mondjuk ha hozzá is tetted volna a primaryba a C4et akkor talán....

_________________
Kód:
I'm back

Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: c4
HozzászólásElküldve:2012.01.20. 13:53 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2011.09.17. 17:54
Hozzászólások:2350
Megköszönt másnak: 40 alkalommal
Megköszönték neki: 57 alkalommal
Ja ezt kihagytad a primary and secondary weaponsból a C4-et.

#define PRIMARY_WEAPONS ((1<<CSW_SCOUT) | (1<<CSW_XM1014) | (1<<CSW_MAC10) | (1<<CSW_AUG) | (1<<CSW_UMP45) | (1<<CSW_SG550) | (1<<CSW_GALIL) | (1<<CSW_FAMAS) | (1<<CSW_AWP) | (1<<CSW_MP5NAVY) | (1<<CSW_M249) | (1<<CSW_M3) | (1<<CSW_M4A1) | (1<<CSW_TMP) | (1<<CSW_G3SG1) | (1<<CSW_SG552) | (1<<CSW_AK47) | (1<<CSW_P90)) | (1<<CSW_C4))


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: c4
HozzászólásElküldve:2012.01.21. 13:24 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott:2011.09.07. 18:41
Hozzászólások:642
Megköszönt másnak: 15 alkalommal
Megköszönték neki: 6 alkalommal
Semmi nem változik szerintem egy ilyet kellene létrehozni hogy felismerje a c4-et:

else if(type == 31||type==32)
{

Ez pl kevlarhoz volt

_________________
Kép
Kép
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [15 hozzászólás ]  Oldal12Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 3 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole