hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.17. 01:33



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 353 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 352 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [20 hozzászólás ]  Oldal12Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: 12 játékosnál mapváltás
HozzászólásElküldve:2012.01.21. 14:57 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott:2010.04.16. 16:50
Hozzászólások:1342
Megköszönt másnak: 42 alkalommal
Megköszönték neki: 58 alkalommal
Szeretnék egy plugint ami 12 játékosnál átvált d2 mapra.
Szoval 2 map lenne a szerveren az egyik az a d2 a másik egy kissebb map!
És lekérné a plugin a játékosok számát minden kör elején és ha megvan a 12 játékos akkor lekérné a jelenlegi mapot és ha az nem a d2 map van akkor szerver changelevel de_dust2-re

ezt tom hogy végrehajtja a parancsot de kiki szerint nem ez kell hanem event vagy micsoda....
public client_putinserver(id)
{
if(get_playersnum() >= 12)
{
server_cmd("changelevel de_dust2")
}
}

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: 12 játékosnál mapváltás
HozzászólásElküldve:2012.01.21. 15:03 
Offline
Signore Senior
Avatar

Csatlakozott:2011.09.09. 17:39
Hozzászólások:4020
Megköszönt másnak: 12 alkalommal
Megköszönték neki: 139 alkalommal
Ez mi akar lenni? Vmi warning azt tom, de mit jelent? :/
symbol is assigned a value that is never used: "mapnevek"


Kód:
#include <amxmodx>
#include <string>
public plugin_init()
{
   register_plugin("Player-Mapchange", "1.0", "Silent")
   register_logevent("start",2,"1=Round_Start")
}

public start(id)
{
   new mapnevek[32]
   get_mapname("mapnevek", 32)
   new players = get_playersnum()
   if(players >= 12)
     {
          if(strfind("mapnevek", "de_dust2", 0))
              return PLUGIN_HANDLED
          else
           {
               server_cmd("changelevel de_dust2")
           }
     }
      return PLUGIN_CONTINUE
}


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Silent 2012.01.21. 15:18-kor.

Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: 12 játékosnál mapváltás
HozzászólásElküldve:2012.01.21. 15:04 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott:2011.06.01. 21:11
Hozzászólások:7966
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 537 alkalommal
Silent silent, a pályát hol kérdezed le?:D

_________________
http://www.easyrankup.eu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: 12 játékosnál mapváltás
HozzászólásElküldve:2012.01.21. 15:07 
Offline
Signore Senior
Avatar

Csatlakozott:2011.09.09. 17:39
Hozzászólások:4020
Megköszönt másnak: 12 alkalommal
Megköszönték neki: 139 alkalommal
kiki írta:
Silent silent, a pályát hol kérdezed le?:D



Bakker... xD


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: 12 játékosnál mapváltás
HozzászólásElküldve:2012.01.21. 17:55 
Offline
Imperátor
Avatar

Csatlakozott:2009.04.21. 09:33
Hozzászólások:3991
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 135 alkalommal
Try:

Kód:
#include <amxmodx>

public plugin_init()
{
   register_plugin("Auto Mapchange", "1.0", "Mtl")
   register_logevent("round_start",2,"1=Round_Start")
}

public round_start(id)
{
   new name[32];
   get_mapname(name,8)
   if (!(equal(name,"de_dust2")) && get_playersnum() >= 12) server_cmd("changelevel de_dust2")
   
   return PLUGIN_CONTINUE
}

_________________
Kód:
I'm back

Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: 12 játékosnál mapváltás
HozzászólásElküldve:2012.01.21. 18:04 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott:2010.04.16. 16:50
Hozzászólások:1342
Megköszönt másnak: 42 alkalommal
Megköszönték neki: 58 alkalommal
Köszönöm Metal :D

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: 12 játékosnál mapváltás
HozzászólásElküldve:2012.01.22. 19:27 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott:2010.04.16. 16:50
Hozzászólások:1342
Megköszönt másnak: 42 alkalommal
Megköszönték neki: 58 alkalommal
a plugin az tökéletes müködik csak annyi vele a gond hogy ez minden kör elején ellenörzi higy mennyi játékos van fent. Na de csdm nél nem telik le a kör az a gond...most akkor ezt hogy is olduk meg?? ugy nem lehet megoldani hogy akkor ellenörizzen ha pl egy játékos csatalakozik?

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: 12 játékosnál mapváltás
HozzászólásElküldve:2012.01.22. 19:29 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2011.09.17. 17:54
Hozzászólások:2350
Megköszönt másnak: 40 alkalommal
Megköszönték neki: 57 alkalommal
Kód:
#include <amxmodx>

public plugin_init()
{
   register_plugin("Auto Mapchange", "1.0", "Mtl")
}

public client_connect(id)
{
   new name[32];
   get_mapname(name,8)
   if (!(equal(name,"de_dust2")) && get_playersnum() >= 12) server_cmd("changelevel de_dust2")
   
   return PLUGIN_CONTINUE
}


Próbáld.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: 12 játékosnál mapváltás
HozzászólásElküldve:2012.01.22. 19:33 
Offline
Signore Senior
Avatar

Csatlakozott:2011.09.09. 17:39
Hozzászólások:4020
Megköszönt másnak: 12 alkalommal
Megköszönték neki: 139 alkalommal
Próbáljad.. :D 15másodpercenként leellenőrzi :D

Kód:
#include <amxmodx>

public plugin_init()
{
   register_plugin("Auto Mapchange", "1.0", "Mtl")
   set_task(15.0, "firsttask")
}

public firsttask(id)
{
   new name[32];
   get_mapname(name,8)
   if (!(equal(name,"de_dust2")) && get_playersnum() >= 12) server_cmd("changelevel de_dust2")
   set_task(15.0, "secondtask")
   return PLUGIN_CONTINUE
}

public secondtask(id)
{
   new name[32];
   get_mapname(name,8)
   if (!(equal(name,"de_dust2")) && get_playersnum() >= 12)     server_cmd("changelevel de_dust2")
   set_task(15.0, "firsttask")
   return PLUGIN_CONTINUE
}


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: 12 játékosnál mapváltás
HozzászólásElküldve:2012.01.22. 20:01 
Offline
Imperátor
Avatar

Csatlakozott:2009.04.21. 09:33
Hozzászólások:3991
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 135 alkalommal
Mikor valaki felad egy feladatot, akkor érdemes végiggondolni, mit s hogyan kéne írni...

Silent: tök felesleges a loopolás, virtuacfg elgondollása jó: a játékosok száma akkor változik, mikor valaki lelép, vagy csatlakozik, ergo elég akkor vizsgálni a játékosok számát.
Bár még mindig van benne felesleg... igen az enyémben is volt, mivel röpe pillanatok alatt dibram össze a dolgot:
Minek kérjük le mindig a map nevét, ha az sosem változik?
Ha elmentjük h d2őn vagyunk-e vagy sem, az megkönnyíti a lekérdezést.
Sőt, akár le is lehetne állítattni a plugint ha d2őn vagyunk.

De ez már optimalizálás kérdése...

Silent írta:
Próbáljad.. :D 15másodpercenként leellenőrzi :D

Kód:
#include <amxmodx>

public plugin_init()
{
   register_plugin("Auto Mapchange", "1.0", "Mtl")
   set_task(15.0, "firsttask")
}

public firsttask(id)
{
   new name[32];
   get_mapname(name,8)
   if (!(equal(name,"de_dust2")) && get_playersnum() >= 12) server_cmd("changelevel de_dust2")
   set_task(15.0, "secondtask")
   return PLUGIN_CONTINUE
}

public secondtask(id)
{
   new name[32];
   get_mapname(name,8)
   if (!(equal(name,"de_dust2")) && get_playersnum() >= 12)     server_cmd("changelevel de_dust2")
   set_task(15.0, "firsttask")
   return PLUGIN_CONTINUE
}

_________________
Kód:
I'm back

Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [20 hozzászólás ]  Oldal12Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 21 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole